Forum >> 155

RoliQ402-08-2010 22:19:52 // 103379
meg levegőt se:D de egyébként kap vizet....:) mert nekem is kap a doblemez boráin keresztül... azért tudom mert koszos szokott lenni a szűrőm:)
TSiga ( I am the TSIG)02-08-2010 22:10:05 // 103378
Semmi gond a szűrő helyével, mert körbe van véve doblemezzel. Vizet nem kaphat.
Krisz15502-08-2010 22:03:54 // 103377
köszi szépen:) nekem annyival változik a sztori h 16V-s motorom van. jól lent van neked a szűrő
TSiga ( I am the TSIG)02-08-2010 21:55:09 // 103376
Kedves Szteroid Cartárs!

Íme a beigért képek:
Az első kép a bizonyos adapter. A Homasitában vettem és BMW 325 adapter a neve.
Krisz15502-08-2010 19:20:14 // 103375
unixnál néztem neten a felújítószett az 40 ezer forint körül van, de az körbe mind a 4 kerékhez. az majd jó lesz, csak most nincs erre időm. aztán itthon majd kicseréljük. ha sikerül
RoliQ402-08-2010 19:11:17 // 103374
bontott? az kopó alkatrész!!! mondjuk sajnos nem olcsó asszem főleg a hátsó!:(
Gery8302-08-2010 16:21:58 // 103373
Sziasztok!

Ha esetleg valaki égető vágyat érezne, hogy elcserélje 17"-os felnijeit 16"-osokra, ne tartsa magában!!! :)


SD02-08-2010 15:25:41 // 103372
Vagy nem:) persze elmegy még ez a világ végére vagy nem:P nemtom hát ne menjen gyorsan aztán akkor majd ha visszajön megcsinyálja:)
Fairlane02-08-2010 13:25:59 // 103371
Annyit ki fog bírni..... szerintem :)
Krisz15502-08-2010 13:14:53 // 103370
pár hónapja járok vele így, de akkor csk gyengén lehetett hallani kanyarokban, először még a szerelő is nézte és tippelt h csapágy. elől is búg, de jóval gyengébb mint hátul. viszont jobb kanyarban nagyon erősen búg elől. egyenesben inkább hátul. szal koncert van. nekem szóba jöhet bontott is meg új csapágy is, de hnap nem tudom megcsinálni, szerdán meg már megyek el hajnalban, és a parton vagyok 09-18 között, az meg a másik h ott helyi autószerelőre nem biztos h rá akarom bízni a dolgot. annyi h oda-vissza autópályát bírjon ki, ott nem igazán fogom használni
SD02-08-2010 13:03:01 // 103369
annyi a jó hogy nem első kerék az talán még egy fokkal jobb, de nem egy szívdferítő úgylet, meg azért nem most kezdte már vagy fél éve így jársz nem?
SD02-08-2010 12:58:24 // 103368
A fémes hang valószínüleg a féktárcsa mert az hozzáér alapból, az nem gond.

A csapágy azért genya mert ugye kis golyók gurulnak benne és ha olyan mértékben kopott a belseje hogy már morog, az azt jelenti állandóan darálja a golyókat. Ennek két következménye lehet, vagy a csapágy kosárrésze szétreped az állandó, melegedéstől és rázkódástól. Vagy eltörik egy golyó benne és az darálja be a többit, és akkor ugye nem gurul a kerék tovább.

Valami bontott csapágy nem jöhet szóba?

Amúgy azért nem kéne szét esnie, de ha folyamatosan darál az azért gáz kategória, ha nem csak kanyarba stb.
Krisz15502-08-2010 12:35:45 // 103367
megnéztem, oldalirányba nem mozog a kerék, ha pörgetem elég fémes hangja van. na fogja bírni? amúgy nem szarolasz, én általában az előző tulajok egyikét szoktam szídni, mindig választok egyet és akkor az ő hibája
Abarth02-08-2010 12:13:16 // 103366
Nincs 3 hete, hogy cserélve volt.....
SD02-08-2010 10:58:02 // 103365
Dönölűséges hotrod, össze se rakd:D:D király!!
SD02-08-2010 10:56:35 // 103364
De ha balatonra menet keresztbeállsz az úton a beálló hátsó csapágy miatt akkor szarolasz lesz az oka ugye? :):(
SD02-08-2010 10:55:40 // 103363
Stabilizátor szilent:)?
Abarth02-08-2010 08:44:56 // 103362
Kicsit visszahoznám ezt a témát, amikor tekerem a kormányt jobbra 1et (és nem többet, nincs recsegés ropogás) majd ha balra még 1et koppan. A két lengéscsillapítón és a kormányművön kívül MINDEN alkatrész új!!! Nyugtassatok meg, hogy a kormánymű mondta be az unalmast... Vagy valakinek volt már hasonló problémája? Semmi nem lóg, minden csavar meghúzva, szilentek cserélve. Féltengely, kormányösszekötő semmmi! Please Help!
Buksi02-08-2010 03:54:43 // 103361
Hali!

Én hírdettem, de csak a direktszűrőt! Az a könyök meg még meg van! ;-))
Marklar15502-08-2010 00:15:28 // 103360
Én meg rá sem állok...:)
TSiga ( I am the TSIG)01-08-2010 23:53:03 // 103359
Akkor meg ráállok a mérlegre. Neked meg olyan képed nem lesz! :-D

bibibííííííí:-DD
Marklar15501-08-2010 23:45:07 // 103357
Egy nem túl szép 16V megoldás:
Marklar15501-08-2010 23:42:36 // 103356
Ilyen képed úgy sincs:)))
Marklar15501-08-2010 23:39:48 // 103355
Homasitában árúlnak ilyet.
Talán veb áruházuk is van.
Nem ér olyan sokat az a direkt szűrő:)
Marklar15501-08-2010 23:37:54 // 103354
Sima gyári van. 2000ft :)
TSiga ( I am the TSIG)01-08-2010 23:01:24 // 103353
Természetesen! :-D
Mondjuk egyet tanácsolok. Én anno a Boombastic-nál vettem könyököket meg krómozott csövet. Rendes gyerekek. Viszont a könyökök 1 rétegűek, amik kezdenek az összevulkanizálásnál szétnyílni. Ezért én is be fogok majd szerezni rendes gumikönyököket, amiben textil-erősítés is van.
Krisz15501-08-2010 22:53:27 // 103352
ha megkérhetlek, nekem kéne kép, direkt szűrőn én is gondolkozom... már egy ideje mondjuk
TSiga ( I am the TSIG)01-08-2010 22:48:06 // 103351
Biztos fémből akarod teljesen?

Nekem az alábbiakból állt össze.
1 db BMW 325 adapter (Homashita)
2 db 70mm 120°-os könyök
1 db 70mm-es cső

Ha kell,holnap teszek fel képet.
TSiga ( I am the TSIG)01-08-2010 22:42:41 // 103350
Az összes 155 cartárs nevében szeretnék jó utat kívánni és pukkadj meg! :-DD
eAtis15501-08-2010 22:20:45 // 103349
Hali mindenki Keresnék 155(8V) be fém könyököt a direkt szűrőhöz.Valaki hirdette egyszer de hát nem emlékszem.Ha valakinek van vagy tud szerezni az zaklasson köszi
süsnye01-08-2010 19:55:06 // 103348
No, mi meg elhúzunk Itáliába 10 napra...
Ha nem jutok addig netközelbe, akkor addig is jó alfázást, meg fórumozást :)
süsnye01-08-2010 19:53:30 // 103347
kérdőjel véletlen volt ;)
süsnye01-08-2010 19:52:29 // 103346
kattogás forrását nem ártana megkeresni, mert ha, esetleg a csapágy van ki annyira, hogy kottyan, akkor nem nagyon kellene már játszadozni...
emeld meg, majd a kereket két kézzel átellenben fogva rángasd meg ellentétesen feszítve (egyik oldalon kifele, másikon befele)... ha kottyan, akkor sürgős csere, ha beálla csapágy menet közben, akkor sokkal drágább lesz a sztori?
Krisz15501-08-2010 19:17:03 // 103345
holnap csinálok, de csak telefonnal tudok. remélem a csapágyak még kibírnak egy 300 km autópályát. utána meg majd megkapja ami jár neki
TSiga ( I am the TSIG)01-08-2010 18:48:42 // 103344
Elrettentő rozsda-képeket nem csináltál? A búgás a csapágy lesz. A kattogás nem tudom, mi lehet. Talán a lengőkar csapágyai is kivannak. Én nem tudok mást.
Buksi01-08-2010 18:23:25 // 103343
Nagyon szép! Gratula! :-)
Krisz15501-08-2010 18:16:16 // 103342
leszedtem a hátsó lököst, egy óra kűzdelem után amit a berohadt csavarokkal vívtam, na alatta van rohadás bőven... egy-két Marklar-hardcore kép szintű rohadást láttam. továbbá a hátsó futóműben csak a csapágy az ami búghat igaz? mellesleg ha rugóztatom álló helyzetben hallom h kattog is vmi. nem tudom most és nem is akarom különösebben szétszedni, kedden megyek el balatonra megint dolgozni és csak aug végén jövök vissza, akkor neki kéne állni a futóműnek ezért kérdem h búghat-e más is. ja és elhagytam a jobb küszöböt egy tempósabb kanyarban, szó szerint szétesik az autó. Ezúton kérek Marklartól árajánlatot egy jobbos küszöbre:) de ha van vmi tunyingos az jobb is talán
TSiga ( I am the TSIG)01-08-2010 17:39:02 // 103341
Nem lehet, hogy az ET miatt nem megy fel?
TSiga ( I am the TSIG)01-08-2010 17:30:16 // 103340
Olé, olé-olé-olé!

Deügyivaaaaggy-deügyivaaagy!

Gratula!
afri01-08-2010 14:52:53 // 103339
érdekes, hogy k.apám lancia kappájára is ilyen féket tett, és neki elfér a 16os kerekek alatt! de nála is éppenhogycsak elfér!!! :-)
afri01-08-2010 14:51:35 // 103338
hip-hip hurráááá!!
nagyon szépen haladsz!! ;-))
sprint8301-08-2010 14:41:47 // 103337
Üdv!

Mutatok pár képet a jelenlegi állapotról:)))


Kezdődik a legózás.
Holnap rakjuk be az új szélvédőt, még a lökhárítókat kell fényeznünk meg a csomagtér ajtót. Következik a takarítás, van mit. A motortérbe is vastagon áll a por:) Aztán a végén még kipolírozzuk és kész:))
Végül is csak a teljesen gyári rosso 130 mellett döntöttem, sima akril lett, nem metál. De szépen sikerült, nem lett egy folyás sem benne szépen kiterült a festék is. És jól sikerült aládolgoznom is nem maradt egy hiba sem, pedig volt horpadás bőven. Eltüntettem az utólagos antennát is a tetőről.
Remélem augusztusban végzek vele:)))
Buksi01-08-2010 10:19:25 // 103336
Aha értem! Köszi! :-)
vftsárpi pont hírdet 17-eseket! ;-))
Gery8301-08-2010 06:51:24 // 103335
No ezek miatt kellenek a reszelések.
A nyergen a rögzítőszem miatt. A konzolon amiatt a hülye kis belső ív miatt.

Gery8301-08-2010 06:45:50 // 103334
Ja és igen, tőcsavar helyett lehet normálisat is használni. De tőcsavarral jobb.
Ha sima csavart veszel, figyelj rá hogy szintén min 8.8-as szakítószilárdságú legyen.
Gery8301-08-2010 01:56:21 // 103333
Cserélek 17-re asszem...
A konzolból és a nyeregből is a kerékagy miatt kell. Mert nagyon hülye kialakítású....
Buksi31-07-2010 22:04:07 // 103332
Nagyon király lett! :-)
És akkor most mi lesz? Veszel 17-es felniket is? :-D
Egyébként a töcsavarok helyett lehet rendes csavart és anyát használni?
A konzolból és a nyeregből miért kellett lekapni egy keveset? :-)
Fairlane31-07-2010 21:57:31 // 103331
Cép....

Másik 16os alá sem fér be vajon? Hol ért bele neked a kerékbe?
Az angoloknál a 16os gyári speedline alá be tudták tenni nyomtávszélesítővel.

Ha kell próbára, kölcsönözhetek egy 16os speedlinet... közel vagy... :)
Gery8331-07-2010 21:19:13 // 103330
Amint látható az éléből a két csavarnál kicsit le kell kapni.


Ugyanígy a két szélénél a nyeregnek is, onnan látni, hogy keresztcsíkos, már le van festve sajna.


Önzáró anyák...





Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.