Forum >> 155
Marklar15528-07-2005 20:04:18 // 281
Kb 2000ft/l
Az elaforgnál.
Még kedvezmény is van a clubtagoknak...
Ma szereltem fűtés radiátort.
A csap és a radiátor közt csöpögött.
nahh mondom meghúzom=sikerűlt vagy 2L fagyállót
az ülés elé "öntenem" :(
András bácsi28-07-2005 18:51:17 // 280
Szerintem nem függ össze a dolog. Kell klímakompresszor?
Fészi28-07-2005 18:09:46 // 279
Ha tudsz akkora kijelzőt mint a luk én odaadom az enyémet!
Fészi28-07-2005 18:09:15 // 278
Tudom hogy külön rendszer, csak nekem azt mondták hogy összefügg a hütése, mivel egy venti. és hogy falsul fog hüteni amig nincs benne normálisan klima. Már cseréltem ventilátort is ugyan az a hiba megnéztem most a csapot és jön mindjárt viz. Termosztátot cseréltem hütőshöz is elvittem a hütőjét.
Klimához minden meg van csövek hütők, minden csak kompresszor kellene, meg gondolom másik ékszíj
Fészi28-07-2005 18:06:56 // 277
Azt akarok már tuti! Kb mennyi literje?
Sparky28-07-2005 16:23:57 // 276
Helló 155-ösök!
Ha még időben van, és esetleg másnak is van valahol elfekvőben egy gyári rádiótartócska, annak én is nagyon örülnék! Már egy fél éve, hogy nem rögzitettem rendesen a fejegységet, és már csak esztétikai szempontból is jó lenne!...:))
Légyszi irjatok az oldalamra, vagy sms-ben, ha vkinek még egy lenne!
Köszi előre is!
András bácsi28-07-2005 15:22:45 // 275
Tényleg csak a kompresszor hiányzik? A csövek megvannak, meg a többi összetevő?
András bácsi28-07-2005 15:18:50 // 274
Nem levegős? Van a hűtő jobb felső sarkán egy légtelenítő csap, amit hidegen célszerű lenne megnyitni, hogy folydogál-e belőle valami.
A klíma külön rendszer, külön hűtővel, víz nélkül.
GEORGE28-07-2005 14:56:34 // 273
A gyári olaja a Selénia Alfa Romeo 20K 10W40 !
Fészi28-07-2005 14:53:58 // 272
Szevasztok! Nekem is hűtő problémám van! Azt csinálja, hogy elinditja a ventit alacsony sebességen kb 2-3 másodperc után rákapcsol gyorsabb fogozatra majd kb 10 -15 másodperc mulva megáll és 5-10 percenként ezt csinálja, közben meg simán felforr a vizem! (ha nem fütök bent) Digit klimás a vas, viszont előző tulaj kiszedte a kompresszort, hallottam olyanról is, hogy függ a klimától erősen a hütés, igaz? Megoldható a problémám kompresszor nélkül? Ha nem van valakinek elfekvőben?
Másik kérdésem, milyen motor olajat szeret legjobban az 55? Eddig Fucks 10w40-t használtam sokan mondták, hogy nem jó neki. Köszi előre is bye
András bácsi27-07-2005 21:51:56 // 271
A 284-es tárcsára biztos, nem csak valószínű. :-)
Attie27-07-2005 21:47:11 // 270
Azmoéknak lemezfelni volt a 16V-sen, bár ritkán látni ilyet.
Én is úgy tudom, hogy a 14-es nem megy fel a 16V-re, úgyhogy mivel már ketten így tudjuk, elég valószínű :)
András bácsi27-07-2005 19:26:28 // 269
Amelyikről külön kép is van. De mondom csak akkor, ha lesz helyette másra pénzem.
Thomika27-07-2005 19:00:37 // 268
Köszi, csak aza baj ,hgoy 4*100as, nekem meg 4*98 kéne! Nem szeressem azta nemtom milyen csavart,amivel azt fel lehet tenni! :(
Thomika27-07-2005 18:59:25 // 267
Az ami a képeken látszik??Arra biza lehet, hogy vevő lennék, de ez még a jövő zenéje :)) A nyári garnitúra ráér jövő márciusig, csak télire akarok alkotni vmit!!
Marklar15527-07-2005 15:21:52 // 266
Anno az UNOnál beiktattak egy T elosztót (sima ablakmoso elosztó)
Ami elengedte a levegőt.
0,5 ről 0,8 ra töltött.
Ennek a helyére szereztem egy állítós kütyüt.
Egyből átforgott T nyomásmérő;)
De ez nem egészséges ezért beálítottam 0,8ra.
Marklar15527-07-2005 15:18:21 // 265
Még mindig itt vannak a haverom Tecnomagnesio Sport 15" ai.
65 k OZ csavarokkal!
4x100
kormi15527-07-2005 13:39:44 // 264
mszabika
Ha még aktuális jövő hétre elő tudom kaparni.
András bácsi27-07-2005 12:30:48 // 263
Nem tudom, de mindenesetre nem túl gyakori darab a lemezfelni 15-ben. Ha helyrejövök anyagilag, illetve tudom, hogy mennyi lesz a kaszni+fény az 55-ön, akkor elvileg az azon lévő gyárik is piacra kerülnek. Csak pontos dátumot nem tudok. Ha érdekel.
Thomika27-07-2005 12:28:02 // 262
Most voltma felniseknél, sajna mind a 4 OZ javításra szorul :(((( Pontosabban teljes felújításra... De én már a téli kerekeken agyalok, szeretnék minél előbb szerezni 15ös felniket....A 16V-ken már a lemezfelni is 15ös volt,ugye? Vagy ahhoz már snassz lett volna acélfelnit adni?! :))
András bácsi27-07-2005 11:23:55 // 261
Nehéz lesz 15-ös alut találni 4x98-as osztóval. Szerintem jobban jársz valami occsó aluval.
Thomika27-07-2005 10:22:19 // 260
Ezt többekközt azért is el tudom hini,mert anno még én is utaztam olyan 68Le-s mutyukiban, ami 180at simán ment...semmi tuning,teljesen gyári volt...
Thomika27-07-2005 10:10:46 // 259
Halihó!
Srácok!
Nincs vkinek véletlenül eladó 15ös gyári acélfelni? Esetleg vmi alu,ami téli garnitúrához jó lehet? Tavasszal szeretnék elöl fékrendszert átépíteni 284-es tárcsával, és arra úgy tudom már nem megy fel a 14es.... Ezért a télit is muszáj lesz 15ösre rakni...
Don Gombóc27-07-2005 09:24:23 // 258
Oké rendezzük!
András bácsi27-07-2005 09:15:18 // 257
Beszéltem vele, mondtam, hogy nekem is kell. Szóval küldheti.
Don Gombóc27-07-2005 09:07:16 // 256
A Gábor hívott hogy kell-e neked kupl ped munkheng felújító gumigyűrű klt? Mert én küldetek magamnak egyet, osz ideküldheti a tiédet is. Úgy vagyok vele jó ha van ilyen a csomitariban.
András bácsi27-07-2005 08:57:57 // 255
Az jó elvileg. Remélem nem lesz a főnök.
Don Gombóc27-07-2005 08:56:33 // 254
Úgy biza: A másodiknál olyat rántott vissza hogy rábuktam a kormányra. Szerintem dél körül.
András bácsi27-07-2005 08:53:22 // 253
1.9-es nyomású gépet vertem meg Kaposújlakon? :-)))
Holnap mikor jössz kb.?
Don Gombóc27-07-2005 08:50:52 // 252
Sziasztok! Akkor az enyém hány lovas lehetett? Mert nekem az overboost hiba miatt 1,9 volt a nyomásom. Persze nem volt erősebb mert benya nem volt mellé ezért olvadt le a dugóm. De az alap az 0,6 amint a Bandi írta, és az overboost emeli 0,9-ig.
András bácsi27-07-2005 08:44:03 // 251
Pontosítsunk: hasonló a motor. Bár jobban örülnék, ha olyan egyszerűbb változat lenne, mint a GTV-ben. Egyébként a gyári töltőnyomás 0.6bar, és túlzottan nem akarom megemelni, legalábbis egyelőre. ( az 1bar azért belefér! :-)) ) Ha egyébként is esedékes lesz a hengerfej-tömítés csere, akkor. A baj az, hogy egyelőre van más fontosabb, cserélendő dolog is, mint a farigcsálás.
joe7527-07-2005 08:39:13 // 250
A turbós autókat könnyű húzni. Valamikor Skrisz is beszélt valami 270 LE-s átalakításról, neki meg ugye azonos a motorja mint a tied. Azt hiszem a V6TB valami hihetetlen kis nyomáson tölt talán 0.7 bar de ezt Skrisz-ék biztos jobban tudják. De az tuti hogy mindenféle megbontás átalakítás nélkül fel lehet küldeni 1.0 bar vagy kicsit fölé a nyomást és akkor máris kaptál vagy 30 lovacskát. Az ennél nagyobb nyomáshoz már ki kell cserélni ezt azt.
joe7527-07-2005 08:35:31 // 249
A 210 belefér a gyári 5-10%-os mérési pontatlanságba. Jót tesz az EGO-nak.:) De a ÍSwift gyári vége asszem 168 Km/h na ahhoz képest a 210 nem kutya fasza. :)