Akkor igen, csak azóta megszólalt a kiynomócsapágyom.
Voltam kipuffosnál végre, nem akar önálló életet élni a hátsódobom.
Forum >> 155
norbee14-08-2007 10:08:00 // 34807
norbee14-08-2007 10:07:14 // 34806
I mean, franciakatalizátoros voltál Te is, nem? :)
norbee14-08-2007 10:06:45 // 34805
Most mondtad, hogy az asszony parancsol, tehát női logika van... :))))
Gumis, futóműves, és általános autószerelő mind gazember, egy szavukat sem hisszük, hacsak a harmadik helyen is nem ugyanazt mondják. :)))
Gumis, futóműves, és általános autószerelő mind gazember, egy szavukat sem hisszük, hacsak a harmadik helyen is nem ugyanazt mondják. :)))
Thomika14-08-2007 10:05:46 // 34804
Emlékeim szerint teljesen rendben volt a vas, mikor én vezettem....
Thomika14-08-2007 10:00:36 // 34803
jövő kedden megyek csak dolgozni ,addig itthon pihizek..... leg alább cüt v péntek elviszem Andrisékhoz a hűtővíz cserére...
Thomika14-08-2007 09:59:35 // 34802
Mert katalizátor nélkül még mnidig jobbak voltak az értékei mnit a szét hullottal! Ne kérdezd a részleteket, mert nem értek hozzá, a gép ezt mutatta....
Thomika14-08-2007 09:57:42 // 34801
Ne lődd le a poénomat, Te!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
András bácsi14-08-2007 09:50:09 // 34800
Kár vele vitázni, mert úgyis az van, amit az asszony mond neki. :)
Szerinted logikus volt 4 jó momo elcserélése (amin lett volna mondjuk ingyé kettő görgőzés) 4 zenderre, amiból az egyik már javított? Ráadásul mindent elhiszünk a gumisoknak, rossz a csavar, meg ilyenek? Közben meg nem kérdezünk, holott nem is tudom hány garnitúra kerékcsavar van itthon? No comment. :))))
Szerinted logikus volt 4 jó momo elcserélése (amin lett volna mondjuk ingyé kettő görgőzés) 4 zenderre, amiból az egyik már javított? Ráadásul mindent elhiszünk a gumisoknak, rossz a csavar, meg ilyenek? Közben meg nem kérdezünk, holott nem is tudom hány garnitúra kerékcsavar van itthon? No comment. :))))
norbee14-08-2007 09:42:41 // 34799
Ez kár volt a jövőre nézve, mert amúgy csak a földbedöngölésből ért... :))))
norbee14-08-2007 09:41:38 // 34798
Az korrekt, nekem is 3000 körül. Csak hogy fordulaton mennyire csúszok.
norbee14-08-2007 09:40:40 // 34797
Jóvanna. :) Sajnálom, hogy ilyen f@szok, növelni kéne a fluktuációt nálatok.
norbee14-08-2007 09:40:11 // 34796
Miért is? ;))))
András bácsi14-08-2007 09:40:09 // 34795
Nem vitázom, igazad van. :)
SD14-08-2007 09:10:12 // 34794
akkó megin számoljunk:))) Ha egy 155 scc/kb évi300e ft szerelteni napi használatra akkor egy Q4 csak kijön 900e-ből nem?
Csal az a kérdés megéri-e? Igaz akit tudja magának annak igen és hétvégére:)
Miért nem vagyok gazdasági szakember?
Csal az a kérdés megéri-e? Igaz akit tudja magának annak igen és hétvégére:)
Miért nem vagyok gazdasági szakember?
Speed14-08-2007 07:18:39 // 34793
Halihó! Üdv a távolból!
Speed14-08-2007 07:18:07 // 34792
Benne vagyok!!!! Rám számíthatsz.
Marklar15513-08-2007 22:58:28 // 34791
Erről jut eszembe.
Jövőre lehetne spórólni valami 155 tali a tengerparton.?
Azé faxa lenne egy olyaqn 5-6db 155 el nyomúlni...
Jövőre lehetne spórólni valami 155 tali a tengerparton.?
Azé faxa lenne egy olyaqn 5-6db 155 el nyomúlni...
Marklar15513-08-2007 22:54:08 // 34790
Ferlént hívtam, de esemest kűldött, hogy HorváthOban van.
falcokc13-08-2007 22:53:34 // 34789
szerbusz svéd barátom! :))
Marklar15513-08-2007 22:51:17 // 34788
Biztos válaszoltak mások is:)
Szeríntem:
Q4 az Q4! Ez nem olyan hétköznapi autó. Ezzel nem járunk dolgozni, ezt "ünnepnapokon" használjuk csak:) Már csak a fogyi miatt sem....
Nálam ezt is jelenti az innyenc.
10en éves autó, karbantartás, jó tulaj előny, de akkor is 10 éves. Ami elromolhat el is fog. Alkatrészek meg ügye nem olcsóbbak:)
Autószerelési tudás nélkűl is lehet élvezni. Csak úgy még drágább. De ez más autókra is érvényes.
Szeríntem:
Q4 az Q4! Ez nem olyan hétköznapi autó. Ezzel nem járunk dolgozni, ezt "ünnepnapokon" használjuk csak:) Már csak a fogyi miatt sem....
Nálam ezt is jelenti az innyenc.
10en éves autó, karbantartás, jó tulaj előny, de akkor is 10 éves. Ami elromolhat el is fog. Alkatrészek meg ügye nem olcsóbbak:)
Autószerelési tudás nélkűl is lehet élvezni. Csak úgy még drágább. De ez más autókra is érvényes.
Speed13-08-2007 21:05:36 // 34786
De elötte is gyanus volt nekem. Egyesben nem húz annyira, érzésem szerint. Mintha fulladozna. De most a gyári szűrő lett visszatéve, mert más rögzitést kell kitalálni a direktnek, mert zörgött. De kettesben nagyon megy.
Speed13-08-2007 21:02:24 // 34785
Egyenlőre csak a chip.
Speed13-08-2007 21:00:47 // 34784
Ezt az én mérésemre értetted? Mert Buksi arra mondta.
Thomika13-08-2007 19:17:23 // 34783
Mit csináltál Te azzal a vassal, h 2mp-et javult a gyorsulása??? mi van benne? :))
Thomika13-08-2007 19:15:47 // 34782
Rosszul mérted azt Barátom! 9mp es még csak verda! Nem jókor kezded mérni!
Thomika13-08-2007 19:10:03 // 34781
csak az 5. ben 100-at tudom fejből, ott nekem 2950-et forog!
Thomika13-08-2007 19:07:35 // 34780
Nem annak szántam! De sajna rosszul sült el, h kiengedtem a kezemből az irányítást! Ma 1,5 óra alatt adagolták be nekem, h 4db szerződésem ment a kukába! mindezt azért, mert a kedves kollégák nem képesek semmit sem elintézni! Már sokadszor ismételt példa, h ha azt akarom rendben menjenek a dolgok, nekem kell megcsinálni és kézben tartani mindent!! Másban nem lehet megbízni!
Thomika13-08-2007 19:02:06 // 34779
Gyorsabb lesz az autód :PPP Viccet félretéve, ha a katalizátort egy gázgyorsító dobbal helyettesíted, akkor tényleg lehet némi nyomaték növekedéssel számolni! De a kat. kiszedését Svédországban nagyon nem javaslom! ott biztosan eléggé zokon vennék, h a kelleténél jobban szennyezed a környezetet! ( Egyébként mikor voltam zöldkártyázni az autóval, jobb értékei voltak mint a xar katalizátorral!)
Edyboy13-08-2007 19:01:55 // 34778
AlfaMore13-08-2007 16:08:55 // 34777
Hát, köszi, nekem ennyi elég hogy fájdalommal ugyan, de ne gondolkodjak benne többet, elég meggyőzőek voltatok...de azért egy kicsit olyan jó volt fantáziálgatni;-)
A helzyet az, hogy kb 4 éve egy Q4 volt az első Alfa, amibe beültem, és volt egy kis bemutató...na, akkor szerettem bele a 155be, amit bő két évvel később sikerült valóra váltani, egy "szerény" 2.0 TS formájában.
Marad a 2.5 V6 155 vagy 156, vagy egy 2.0 V6 TB nagyvad a listán;-)))
A helzyet az, hogy kb 4 éve egy Q4 volt az első Alfa, amibe beültem, és volt egy kis bemutató...na, akkor szerettem bele a 155be, amit bő két évvel később sikerült valóra váltani, egy "szerény" 2.0 TS formájában.
Marad a 2.5 V6 155 vagy 156, vagy egy 2.0 V6 TB nagyvad a listán;-)))
norbee13-08-2007 15:26:10 // 34776
Majd ha átültem bele ;)
András bácsi13-08-2007 15:22:11 // 34775
Ha lenne, már lett volna egy jó ajánlatom. 156-os alkatrészt esetleg? :)
norbee13-08-2007 15:20:50 // 34774
Feltűnt? Nincs Ferlén, süsnye éppencsak, nincs OFF. :))))
Speed13-08-2007 14:39:43 // 34773
Szerintem inkább 7 volt, de el is rontottam a váltást.
Speed13-08-2007 14:37:54 // 34772
Alul ott a másodperc mutató. 13-nál indúltam, és 19 körűl volt 100-on.
Buksi13-08-2007 14:25:25 // 34771
Jeeeeeeee, sikerült a ráolvasás! :-DDDDD
norbee13-08-2007 14:19:46 // 34770
Bandibá, azt a csövet, amit a múlt héten nyafogtam... Esetleg nincs raktáron?
norbee13-08-2007 14:15:47 // 34769
Persze, de mégis hirdeti magát. :)) Igazi kapitalista. :)
Buksi13-08-2007 14:12:03 // 34768
Az a TI felirat nem rossz! ;-))))
Buksi13-08-2007 14:09:57 // 34767
Húú, de jól néz ki! Azért remélem a szellőzőrácsot is lefényezed!? :-)))
Buksi13-08-2007 14:08:03 // 34766
Megpróbáltam lemérni, de nem mindig sikerült, de azért kb. 7-7,5 mp körül van! Nagyon komoly! :-))
András bácsi13-08-2007 14:06:40 // 34765
Azt meg már régóta tudjuk, hogy SD nem gazdasági szakember. :)))
norbee13-08-2007 14:04:55 // 34764
Lófütty. Napi használatra ennyi erővel vehetne egy 3 kerekű astonmartint is...
András bácsi13-08-2007 14:02:25 // 34763
Ne hallgassál rá: Q4 annak való, aki a zömét maga képes megszerelni, és nem napi használatra veszi. Újban persze más volt a helyzet, de a mai kínálat a szervíz nélkül legyalázott példányokból áll. Tisztelet a kivételnek.
Akármennyi nagy kedvencem nekem is, de én nem vennék, még úgy sem, hogy a javítás zöme menne itthon.
Akármennyi nagy kedvencem nekem is, de én nem vennék, még úgy sem, hogy a javítás zöme menne itthon.
SD13-08-2007 13:51:33 // 34762
Nem hinném hogy töbet kell szerelni, ua. vigyelni kell rá ha valami nyűgje van ki kell deríteni, meg nem kell széthajtani állandóan. Csak néha:)
A bökkenő az hogy rohadt drága hozzá az alkatrész... míg egy TS-en elmegy valani akkor válogatsz hogy bontott, vagy új esetleg utángyártott. És hát itt is vannak azért nem túl kellemes árfekvésű dolgok...
De egy Q4-be darabja 100e a lengéscsillapítónak? Meg ott a turbós moci arra egy generál, vagy csak egy turbó javítás megint 100as kategória, mert ugye minden spéci darab ami nem áll halomban a bontóban az igen húzós. Aztán ott a 15L-es fogyi, és ott már nehezebb megállni a padlózást mint a jóöreg TS-ben:) Mert úgy is zabál akkor legalább menjen is.
És sacc/kb a fentartását 2 v.3 db TS költségére becsülném. Ha napi használatban van.
A bökkenő az hogy rohadt drága hozzá az alkatrész... míg egy TS-en elmegy valani akkor válogatsz hogy bontott, vagy új esetleg utángyártott. És hát itt is vannak azért nem túl kellemes árfekvésű dolgok...
De egy Q4-be darabja 100e a lengéscsillapítónak? Meg ott a turbós moci arra egy generál, vagy csak egy turbó javítás megint 100as kategória, mert ugye minden spéci darab ami nem áll halomban a bontóban az igen húzós. Aztán ott a 15L-es fogyi, és ott már nehezebb megállni a padlózást mint a jóöreg TS-ben:) Mert úgy is zabál akkor legalább menjen is.
És sacc/kb a fentartását 2 v.3 db TS költségére becsülném. Ha napi használatban van.
SD13-08-2007 13:42:06 // 34761
Racevét mielőbbi jobbuást a vasnk, igen ilyenkor lehet örülni hogy pl nem mutyukiban ültél:) MEg hogy nem csúszott 1m-el adébb, mert sokkal csúnyább is lehetett volna:( A lényeg hogy megvagytok, remélem nem lett komolyabb baja a gépnek!
AlfaMore13-08-2007 13:35:34 // 34760
Elnézést, szabin voltam;-)))És meg lehetett többet tudni a kocsiról?
Csak eljátszogattam a gondolattal, hogy "erősítsek", és ennek alanyaként egy Q4 sem lenne rossz, legalábbis ez egy szimpatikus példány, még ha egyelőre kevéssé reális is az ára...
"Ínyencek" alatt mit értesz: a vendéget, aki csak élvezi a mesterművet, vagy a szakácsot, aki el is tudja készíteni azt?;-)
Magyarul, lehet Q4-et úgy is nyugodtan élvezni, hogy nem autószerelő az ember?Tegyük fel, ha nem egy lerongyolt/széthajtott példány, szervízigényesebb, mint egy 2.0 TS? Mik a típushibák?
Csak eljátszogattam a gondolattal, hogy "erősítsek", és ennek alanyaként egy Q4 sem lenne rossz, legalábbis ez egy szimpatikus példány, még ha egyelőre kevéssé reális is az ára...
"Ínyencek" alatt mit értesz: a vendéget, aki csak élvezi a mesterművet, vagy a szakácsot, aki el is tudja készíteni azt?;-)
Magyarul, lehet Q4-et úgy is nyugodtan élvezni, hogy nem autószerelő az ember?Tegyük fel, ha nem egy lerongyolt/széthajtott példány, szervízigényesebb, mint egy 2.0 TS? Mik a típushibák?
András bácsi13-08-2007 12:08:59 // 34759
Az álláspont az, hogy ne tartsd fenn ilyen soká az autód. Nekem az volt furcsa, hogy a 92-es 33-hoz tavaly már alig lehetett valami gyári cuccot rendelni. De még utángyártottban is alig.
kertecs13-08-2007 12:05:29 // 34758
Csak gyáriban van, és még javító ív sincs hozzá...
Ez valami vicc? Mi lesz ha elfogynak a bontott cuccok?
Pláne nem gondolják komolyan, h valaki ennyit ad egy sárvédőért....
Ez valami vicc? Mi lesz ha elfogynak a bontott cuccok?
Pláne nem gondolják komolyan, h valaki ennyit ad egy sárvédőért....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
617
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?