Forum >> 155
Longman16-01-2009 16:02:36 // 72429
Juhú, ell bácsitól lehet lesz hőm. jeladóm.. :))
Longman16-01-2009 15:55:52 // 72428
OK!
Íme:
sebességmérő nem működik
hőmérséklet jeladó nem mér
Kézifék bowdenen húzni
bal első biz. öv felszerelése
szerszámkészletet rögzíteni mert hangos
beltéri műanyag burkolatokat rendesen rögzíteni
hátsó ablakfűtés nem jó
15 L fogyasztás ->
- Lambda szonda?
- LMM?
- kontakt hiba?
jobb első dobbetétet visszatenni
lökhárítókat rögzíteni
Új kipuffcsövet készíttetni kat-tól végdobig
ABS jeladók kontakthibára rájönni
Hátsó fékcső csere
Bal első félt. gumiharang csere
Kormányösszekötő porvédő csere
Belső világítás valószínüleg folyamatosan megy
Töltés lámpa vezetékét összeforrasztani
olajnyomás kontrollámpa vezetékét összeforrasztani
Check panel ajtónyitás kontrollámpa nem jó
Fűtés egy hőmérsékleten megy
Fűtés iránya mindenhová megy
Hidegindításkor nincs emelt alapjárat, csak pár perc járatás után
Melegen nem megy magától vissza 1100ról alapjáratra, csak ha a gázpedált visszahúzom - > bowdenen igazítani!
+ a torpanós, fulladós történet, aminek köze lehet a magas fogyasztáshoz is, valószínüleg(remélhetőleg) a nem megfelelően rögzített kábelek+gyújtásjeladóknak köszönhetően
Hát ennyi :)
Íme:
sebességmérő nem működik
hőmérséklet jeladó nem mér
Kézifék bowdenen húzni
bal első biz. öv felszerelése
szerszámkészletet rögzíteni mert hangos
beltéri műanyag burkolatokat rendesen rögzíteni
hátsó ablakfűtés nem jó
15 L fogyasztás ->
- Lambda szonda?
- LMM?
- kontakt hiba?
jobb első dobbetétet visszatenni
lökhárítókat rögzíteni
Új kipuffcsövet készíttetni kat-tól végdobig
ABS jeladók kontakthibára rájönni
Hátsó fékcső csere
Bal első félt. gumiharang csere
Kormányösszekötő porvédő csere
Belső világítás valószínüleg folyamatosan megy
Töltés lámpa vezetékét összeforrasztani
olajnyomás kontrollámpa vezetékét összeforrasztani
Check panel ajtónyitás kontrollámpa nem jó
Fűtés egy hőmérsékleten megy
Fűtés iránya mindenhová megy
Hidegindításkor nincs emelt alapjárat, csak pár perc járatás után
Melegen nem megy magától vissza 1100ról alapjáratra, csak ha a gázpedált visszahúzom - > bowdenen igazítani!
+ a torpanós, fulladós történet, aminek köze lehet a magas fogyasztáshoz is, valószínüleg(remélhetőleg) a nem megfelelően rögzített kábelek+gyújtásjeladóknak köszönhetően
Hát ennyi :)
Buksi16-01-2009 15:46:17 // 72427
Nagyon rendes ember vagy te! Asszony elmegy, irány a meló! :-DDDD
Longman16-01-2009 15:42:27 // 72426
Mer akkor viszem az asszonyt a vonathoz, haza meg már minek menjek? :)
Buksi16-01-2009 15:42:08 // 72425
Írd! Így legalább mi is nyomon követhetjük, hogy éppen hol tartasz! :-D
Buksi16-01-2009 15:41:25 // 72424
Nah, majd akkor kiderül! :-)
Buksi16-01-2009 15:40:54 // 72423
Ez szép kis munkaterv! :-)))
De miért pont reggel 6-kor kezded? :-)
De miért pont reggel 6-kor kezded? :-)
Longman16-01-2009 15:40:37 // 72422
Mazoista fél órám van, leírjam a konkrét hibalistámat? Lehet jobb lenne kiírni magamból! :D
süsnye16-01-2009 15:38:39 // 72421
klíma nélküliben mondjuk nemtom hogy van, lehet, h abban csak 1 fokozat van...
Longman16-01-2009 15:38:34 // 72420
Majd ha jobb idő lesz, helyrerakom a dolgokat..
De holnap mondjuk pont ilyen hiányosság kijavító szerelőnapot tartok reggel 6tól. Rendesen kimérem a vízhőfokjeladókat, a lambdát (ha nem jó ki is szedem megnézni mi a száma hogy tudjak rendelni), az alapjárati jeladót, megnézem kap e jelet a km óra, stb.
Meg találtam a vezetékkötegben egy csomópontot (gyújátsjeladók-AC relé-LMM háromszögben) ahol 2 szál kábel meg volt törve, és észrevettem hogy ha rángatom azt a köteget elkezd ingadozni az alapjárat, aztán addig igazgatom hogy megnyugszik, de amint rázárom a motorháztetőt elkezdi megint, úgyhogy azt rögzítem rendesen meg a gyújtás jeladók is csak úgy lógtak, vettem alájuk szép nagy hűtőbordát, úgyhogy azokat is rögzítem, remélem ez meg is oldja azt a korábbi problémát..
Aztán ha lesz még idő, az egyéb villamos hibákat is megpróbálom megoldani (hátsó ablakfűtés, beltérvilágítás), meg a belsejében is összerakok néhány dolgot (pl bal első biztonsági öv)
Felszerelkeztem mindennel, kinyomtattam az összes kapcsolási rajzot, mérhető értékeket, mindent.. :)
De holnap mondjuk pont ilyen hiányosság kijavító szerelőnapot tartok reggel 6tól. Rendesen kimérem a vízhőfokjeladókat, a lambdát (ha nem jó ki is szedem megnézni mi a száma hogy tudjak rendelni), az alapjárati jeladót, megnézem kap e jelet a km óra, stb.
Meg találtam a vezetékkötegben egy csomópontot (gyújátsjeladók-AC relé-LMM háromszögben) ahol 2 szál kábel meg volt törve, és észrevettem hogy ha rángatom azt a köteget elkezd ingadozni az alapjárat, aztán addig igazgatom hogy megnyugszik, de amint rázárom a motorháztetőt elkezdi megint, úgyhogy azt rögzítem rendesen meg a gyújtás jeladók is csak úgy lógtak, vettem alájuk szép nagy hűtőbordát, úgyhogy azokat is rögzítem, remélem ez meg is oldja azt a korábbi problémát..
Aztán ha lesz még idő, az egyéb villamos hibákat is megpróbálom megoldani (hátsó ablakfűtés, beltérvilágítás), meg a belsejében is összerakok néhány dolgot (pl bal első biztonsági öv)
Felszerelkeztem mindennel, kinyomtattam az összes kapcsolási rajzot, mérhető értékeket, mindent.. :)
Buksi16-01-2009 15:35:25 // 72419
Okés, meg fogom nézni! :-)
Még nincs, de már ott figyel a garázsban! ;-))
Még nincs, de már ott figyel a garázsban! ;-))
süsnye16-01-2009 15:33:46 // 72418
hűtőradiátor hátsó oldalán, alul azon az oldalon, ahol a termosztátból bele megy a cső. Ha ki akarod próbálni, akkor alulról sztem egyszerűbb.
Tiedben van klíma?
Tiedben van klíma?
süsnye16-01-2009 15:31:29 // 72417
hát annak 87C környékén kapcsolni is kell... akkor nincsen gond.. :)
Buksi16-01-2009 15:31:28 // 72416
Hol van ez a gomba? :-)
süsnye16-01-2009 15:29:01 // 72415
a gombánál mind2 fokozatot ki tudod próbálni, mivel egy közös kábel van és egy mind2 fokozatnak, csak ezeket kell zárni a közös kábellel. Én csináltam és működött. A klíma nyomáskapcsolónak csak megvan az opciója emlékeim szerint, h bekapcsolhassa a 2. fokozatot a hőkapcsoló megkerülésével...
Buksi16-01-2009 15:27:08 // 72414
Egyszer csa jó lesz már minden! :-)
Longman16-01-2009 15:21:05 // 72413
kocogtatni még nem próbáltam.. :) Mondasz vmit, bár ilyen kemény gátlók mellett sztem felesleges a kocogtatás, már kirázta volna belőle a szorulást.. :DD (ne tessék másra asszociálni) :D
A szállítási sérülést kizártnak tartom.
Majd a fehér "szörnyetegbe" belepróbálom, meg holnap rendesen kimérem a jeladót, már tudom az értékeket!
A szállítási sérülést kizártnak tartom.
Majd a fehér "szörnyetegbe" belepróbálom, meg holnap rendesen kimérem a jeladót, már tudom az értékeket!
Longman16-01-2009 15:18:11 // 72412
Amint beiindítod folyamatosan? :O
SD16-01-2009 15:17:00 // 72411
nemtom majd megnézem de én úgy emlékszem nekem az egyes mindig megy
Buksi16-01-2009 15:12:13 // 72410
Na most jót kérdeztél! Nem tudom, majd ha itthon lesz a gép, akkor megnézem! :-)
süsnye16-01-2009 15:10:41 // 72409
kocogtasd meg a plexit az óra előtt, nem mozdul-e meg hátha megszorult csak a mutató, bár nem hiszem. Csak ezt ki tudod gyorsan próbálni. :)
De inkább bele kéne próbálni egy másik 155be... remélem nem a szállítás során történt vmi baja, bár elég jól ki lett bélelve a csomag. :)
De inkább bele kéne próbálni egy másik 155be... remélem nem a szállítás során történt vmi baja, bár elég jól ki lett bélelve a csomag. :)
Longman16-01-2009 15:09:45 // 72408
A kapcsolási rajzból nem ez jött le, először kapcsol az egyes (nem egyfolytában megy), aztán ha tovább melegszik jön a kettes.
Kivéve, ha kapcsolod a klímát, akkor az 1es fokozat folyamatosan fog menni, és ha melegszik a motor rákapcsolja a kettest.
Kivéve, ha kapcsolod a klímát, akkor az 1es fokozat folyamatosan fog menni, és ha melegszik a motor rákapcsolja a kettest.
Longman16-01-2009 15:07:51 // 72407
öööö. Manualban? :)Nem tom, nem biztos hogy 2 fokozatú ventivel szereltek minden 155öst..
Na, látod a múltkor teszteltem itt hogy minden működik-e de már eldobtam a kapcsolási rajzot amire felírkáltam a tutit.
A hőgombától hány vezeték/csatlakozó jön neked? Ha 3 szál vezeték és két csatlakozó, akkor sztem valszeg 2 fokozatúnak kellene lennie a tiédnek is, meg lennie kell a vetillátor házán egy előtét ellenállásnak. Az biztos hogy rövidre zárni csak a kettes fokozatot lehet a hőgombáról, az egyest a klíma nyomáskapcsolójánál lehet tesztelni, de azt inkább meg sem próbáltam, olyan szar helyen van. :)
Na, látod a múltkor teszteltem itt hogy minden működik-e de már eldobtam a kapcsolási rajzot amire felírkáltam a tutit.
A hőgombától hány vezeték/csatlakozó jön neked? Ha 3 szál vezeték és két csatlakozó, akkor sztem valszeg 2 fokozatúnak kellene lennie a tiédnek is, meg lennie kell a vetillátor házán egy előtét ellenállásnak. Az biztos hogy rövidre zárni csak a kettes fokozatot lehet a hőgombáról, az egyest a klíma nyomáskapcsolójánál lehet tesztelni, de azt inkább meg sem próbáltam, olyan szar helyen van. :)
SD16-01-2009 15:06:45 // 72406
Az egyes fokozat szerintem állandóan megy, a kettes kapcsol ha megy a klíma vagy melegszik a motor, az az amit hallasz nem?
De szerintem reális hogy a V6 több hőt termel, és hamarabb túlmelegszik állóhelyben, hűtés van azt jó:)
De szerintem reális hogy a V6 több hőt termel, és hamarabb túlmelegszik állóhelyben, hűtés van azt jó:)
Buksi16-01-2009 14:58:27 // 72405
Az Unixnál megpróbáltam megrendelni, betettem a kosárba és a megrendel gombra kattintottam, de ne mírta ki, hogy nincs vagy nem lehet rendelni! :-)
Akkor meg a Fridcar-nál kell megpróbálni! :-) Olyan nincs, hogy nincs! ;-))
Akkor meg a Fridcar-nál kell megpróbálni! :-) Olyan nincs, hogy nincs! ;-))
Buksi16-01-2009 14:56:27 // 72404
Akkor lehet, hogy nekem a fokozatokkal van a baj, mert nálam csak egy van! :-)
Hol kell "kutakodnom", hogy megtudja mi lehet a bibi? :-)
Hol kell "kutakodnom", hogy megtudja mi lehet a bibi? :-)
Longman16-01-2009 14:56:18 // 72403
A Unixnál és is megnéztem, meg a Meteornál is, hozza, de készleten nincs. Akárcsak a jeladóm.
Longman16-01-2009 14:54:50 // 72402
Nem melegszik túl az enyém sem, 90 fok környékén áll az óra, de ettől független az 1es fokozat már kapcsol.
Longman16-01-2009 14:53:30 // 72401
Nem, a pótjeladókhoz vannak külön órák..
Buksi16-01-2009 14:45:55 // 72400
süsnye16-01-2009 14:45:38 // 72399
node most akkor a potjeladokkal jol mutat az ora, jol ertem?
norbee16-01-2009 14:38:53 // 72398
155 2.0 8V, 167.A2A
Készleten 0 mindenütt.
Készleten 0 mindenütt.
Buksi16-01-2009 14:37:41 // 72397
Eszemben sincs! :-DD
Tényleg nem kapcsol be ilyen hidegben! :-))
Tényleg nem kapcsol be ilyen hidegben! :-))
norbee16-01-2009 14:36:41 // 72396
Hákkicsit beledolgozik a motor a víztérbe, oszt melexik az. Nem baj. Elbírjaaz, elbírja. :)))
Buksi16-01-2009 14:36:39 // 72395
akkor nem tudom, hogy mit néztél!? Én most néztem végig mindegyiket és az enyémhez (motorszám alapján) mindenhol lehet kapni! :-))
Átlagban 16K-ért! :-)
Átlagban 16K-ért! :-)
Longman16-01-2009 14:35:29 // 72394
Nahh paráztassss.. :)
Buksi16-01-2009 14:34:53 // 72393
Nekem ilyen hidegben még nem kapcsolt be! :-)
Pedig fincsi kartonpapírral is "eltorlaszoltam" a hűtő elejét! :-D
Pedig fincsi kartonpapírral is "eltorlaszoltam" a hűtő elejét! :-D
Longman16-01-2009 14:31:04 // 72391
Arra nem, de van pótjeladóm a hengerfejekbe építve, azok mutatnak (csak sztem kicsit pontatlanok, felfelé csalnak), a termosztátház ahol a gyári jeladó van az forró, a hűtőbe bemegy a víz, ventillátor bekapcsol, stb. Emiatt nem mértem rá, de most hogy mondod legalább avégett megnézem hogy mennyit csalnak az utólagos jeladók.
Ha már ventillátor, nektek mennyire sűrűn kapcsol be ilyen 0-1 fokban a hűtőventillátor? Mert nekem kb 20-25km városi (nem Bp-i) forgalom után már simán kapcsol.. Ez noooormááális? Én mindig túlparázom a vízhőfokot a vízforralós Uno-m óta.
Ha már ventillátor, nektek mennyire sűrűn kapcsol be ilyen 0-1 fokban a hűtőventillátor? Mert nekem kb 20-25km városi (nem Bp-i) forgalom után már simán kapcsol.. Ez noooormááális? Én mindig túlparázom a vízhőfokot a vízforralós Uno-m óta.
Buksi16-01-2009 14:28:04 // 72390
Hol próbáltál beszerezni?? UNIX, Elaforg, Fridcar, Bárdi Autó, Láng Kft.?????
Néztem és van! :-)
Néztem és van! :-)
Buksi16-01-2009 14:24:47 // 72389
Akkor ezt nem értem! Ha megáll a mutató, akkor pedig az óraegységgel lesz bibi! :-(
norbee16-01-2009 14:24:30 // 72388
Pedig mondom. És ez gáz... :)
norbee16-01-2009 14:24:05 // 72387
Öööö... és rámértél a kiegyenlitőben a hőfokra?
Longman16-01-2009 14:21:39 // 72386
Monnyuk nem értem, mert működik, csak megáll a mutató picivel 50 fok fölött. Az óraegység jó, mert süsnyénél üzemelt..
Buksi16-01-2009 14:09:29 // 72384
Akkor nem marad más hátra, mint előre! :-)
Longman16-01-2009 14:07:17 // 72383
Annak sem hogy 2.5 V6 hőfokjeldót vízhőmérséklet órához sem lehet kapni SEHOL. Ill gyárit igen. 15.000HUF.. :(
Buksi16-01-2009 14:06:18 // 72382
Ne mondd már, olyan nincs! :-)
norbee16-01-2009 14:04:02 // 72381
Annak viszont nem örülünk Vincent, hogy SEHOL nem lehet kapni 2.0 8V termosztátot.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
522
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas