Forum >> 155
süsnye19-01-2009 22:00:10 // 72629
sztem csak "sport"-ra gondolt a kedves eladó, de ki tudja az olaszok mennyire voltak képben az utolsó hónapokban :))))
süsnye19-01-2009 21:58:19 // 72628
biztos limitáltan horpadt bal első sárvédővel gyártották őket :))) vagy csak azt gondolja, h így el tudja adni ennyiért :)
süsnye19-01-2009 21:55:58 // 72627
nemtom pontosan hogy műxik, de sztem az alapjárati mégnesszelep vezérlésébe erősen beleszól a fojtószelep állás, gondolom az alapján dönti el, h szükség van-e a by-pass ágra... de én megpróbálnám azért egy csere LMMmel, meg mondjuk lehúzott lambdával. nemtom hibásodhat-e meg úgy a szonda, h olyan hüleséget mutat hidegen (amíg nem melegszik be a fűtőszál), hogy a vezérlő azt veszi figyelembe és nem kényszerüzemmódban megy...
Fairlane19-01-2009 21:47:01 // 72626
hallott már valaki 155 sport line szériáról? :O
Gregory3319-01-2009 21:15:30 // 72625
Sziasztok! a segítségeteket kérném. Egy kedves ismerősőm zenekara szeretne bekerülni a Pannónia Fesztiválra, csak szavaznotok kell, 10 nap alatt 500 szavazat. Kötelezettséggel nem jár, viszont egy maroknyi embernek okoznátok vele örömet. Szavazatotokat előre is köszi. Ime a link: http://www.pannoniafesztival.hu/szavazas/. A banda neve: Faded Life. Mille gracie
SD19-01-2009 21:13:46 // 72624
NTC? :)
Nekem ha hidegben áll felpörgeti de (5-10 fok alatt) de melegebb időben hajlamos kicsit kapkodni ha nem adok egy kis gázfröcsöt indítás után:D erre varjál gombot:)
szeritnem NTC:)
Nekem ha hidegben áll felpörgeti de (5-10 fok alatt) de melegebb időben hajlamos kicsit kapkodni ha nem adok egy kis gázfröcsöt indítás után:D erre varjál gombot:)
szeritnem NTC:)
Longman19-01-2009 18:56:00 // 72623
Egyébként szerintetek a folytószelep állás jeladónak tudható be az a hiba, hogy tök hidegen nincs emelt alapjárat? Tehát reggel beindítom és fix az alapjárat csak éppen 800. Ahogy melegszik picit, észhez tér. Ehhez tartozik szerintem hogy ilyenkor baromi gyorsan beejti a fordulatot, amíg normál esetben pl. 1800ról kellene neki 1mp mire visszaér alapjáratra, addig így hidegen 0,1 mp alatt visszaesik. Most csak példa számokat írtam az arányok végett. Amint melegszik picit a motor, minden helyreáll.
Ez eddig is megvolt csak volt fontosabb hiba is..
Ez eddig is megvolt csak volt fontosabb hiba is..
SD19-01-2009 14:18:55 // 72621
Álmában autót szerel:D
süsnye19-01-2009 13:47:57 // 72620
én is szenvedtem vele, de ennyi bajom szerencsére nem volt. :))
Gyozi15519-01-2009 13:42:22 // 72619
ez jó :D
énnme tdnék ennyit írni egy xenon beszerlésről :D
énnme tdnék ennyit írni egy xenon beszerlésről :D
süsnye19-01-2009 13:22:57 // 72617
aham, OK, capito.. :)
Longman19-01-2009 13:18:56 // 72616
Nem a 2-3n lábon konstans 5V-t kell kapnia, és az 1-3 lábon változik fesz. a pill. szelep állásának megfelelően 4.2-4.5 és 0,42-0,45 V között.
süsnye19-01-2009 13:15:02 // 72615
ami a fojtószelep jeladót illeti, annak nem pont az a lényege, h a feszültség változzon a poti állása szerint? szal simán a csatin keresztül a terhetelten kört méred, vagyis magát a tápfeszt, de ha már benne van körben a poti, akkor a fesz is változni fog.. nem?
Fairlane19-01-2009 13:11:04 // 72614
Jé, egy visszajáró lélek :))
Hi!
Különösebb nem.... mindenki lökött, mint mindig... :P
Hi!
Különösebb nem.... mindenki lökött, mint mindig... :P
Fairlane19-01-2009 13:08:18 // 72613
huuuu, a "Fekete Retek".... :))
Longman19-01-2009 12:43:40 // 72612
A normál igen, de ez a Retech fekete mint a szurok! :)
Gyozi15519-01-2009 12:41:23 // 72611
barnás-bordós-pirosas-rozsdás színű? :D
Longman19-01-2009 12:35:38 // 72610
Gyak odaragasztja, igen. De nem pillanatragsztó, szóval szétszedhető. Nem ragaszt hanem tömíti!
Longman19-01-2009 12:34:33 // 72609
Vmi fóliának tűnik. :)
SD19-01-2009 12:34:19 // 72608
de az bele is ragasztja?
SD19-01-2009 12:33:47 // 72607
nekem hidegen prüszköl az első finom gázadásra, de gondolom utánna bemelegszik:)
és kitágulnak a lukak:D
és kitágulnak a lukak:D
Longman19-01-2009 12:33:37 // 72606
mondom én ezzel a Retech cuccal raktam össze, mert az tudom hogy erősebb mint a normál massza, csak drága is, de nálunk ezt használják a szervízben úgyhogy tudtam kérni belőle egy keveset.
Massza=amivel motoralkatrészeket szoktak összetömíteni a gyári tömítés mellett (szelepfedél, egyéb)
Massza=amivel motoralkatrészeket szoktak összetömíteni a gyári tömítés mellett (szelepfedél, egyéb)
SD19-01-2009 12:31:34 // 72605
Tán beázott? én is néztem:) kartonpapír, ragasztószalag? :D
SD19-01-2009 12:31:03 // 72604
Nekem az alapjárati mellet biztos tud egy kicsit szippantani:D leginkább akkor vélem hallani amikor monduk 6000-ről elvált az emberr azt szütcsög mint amikor a porszívó bekapott valamit:D de csak akkor:)
mivel kell tömíteni? :)
mivel kell tömíteni? :)
Longman19-01-2009 12:28:33 // 72603
Ennek mi van a tetőablakával?
Longman19-01-2009 12:27:50 // 72602
Hát a BEBÖMÁM!! :)
Bal Első Biztonsági Öv Magasság Állító Mechanika. :) Hátoldaláról fényképezve.
Egyébiránt (kopp-kopp-kopp) jó a vas. Megszűnt a hiba. Nem tudom mi segített rajta igazán:
Először is rögzítettem rendesen a gyújtásvezérlő modulokat, az LMM oldalára szerkesztettem egy nagy méretű proci hűtőbordát, és arra tettem fel egész pofás lett. + rögzítettem a kábeleket is.
De ami valószínűbb az alapjárati szabályzó szelep a szívócsonk hátuljára van rögzítve és a szívócsonkhoz egy hengeralakú gumiágyban csatlakozik és van rajta egy félkör alakú vas tartókonzol ami plusz szorítja. Namost ez a gumi tömítés már nem olyan feszes, és a tartókonzol sem szorította oda rendesen. Itt szívott falsot. A tartókonzolon hajlítottam hogy rendesen szorítson, és mivel olyan gumitömítést már nem kapni így kapott egy kis masszát köré. (Retech Top Gasket) Nagyon jó cucc, mostmár nem sziszeg, és nem torpan/prüszköl.
Most úgy tűnik még a pill.szelep jeladó rossz, mert a 2-3 lábon folyamatos 5Vot kellene kapnia, széthúzva a csatlakozóban meg is van az 5V, de amint rádugom már csak 0,4 V van.. Szóval valszeg cserés, de még próbálok intézni egy cseredarabot hogy kipróbálhassam. (2.0, 1.7 8V és 1.8 16V TS-é jó bele)
A lambdám elvileg jó, melegen 450-550 mV, de ez alatt és felett is mutatott értéket, tehát az szabályoz.
Jó lett a hátsó ablakfűtés is.
Felment a biztonsági öv is, csak nem lehet állítani a magasságot. (egyenlőre)
Bal Első Biztonsági Öv Magasság Állító Mechanika. :) Hátoldaláról fényképezve.
Egyébiránt (kopp-kopp-kopp) jó a vas. Megszűnt a hiba. Nem tudom mi segített rajta igazán:
Először is rögzítettem rendesen a gyújtásvezérlő modulokat, az LMM oldalára szerkesztettem egy nagy méretű proci hűtőbordát, és arra tettem fel egész pofás lett. + rögzítettem a kábeleket is.
De ami valószínűbb az alapjárati szabályzó szelep a szívócsonk hátuljára van rögzítve és a szívócsonkhoz egy hengeralakú gumiágyban csatlakozik és van rajta egy félkör alakú vas tartókonzol ami plusz szorítja. Namost ez a gumi tömítés már nem olyan feszes, és a tartókonzol sem szorította oda rendesen. Itt szívott falsot. A tartókonzolon hajlítottam hogy rendesen szorítson, és mivel olyan gumitömítést már nem kapni így kapott egy kis masszát köré. (Retech Top Gasket) Nagyon jó cucc, mostmár nem sziszeg, és nem torpan/prüszköl.
Most úgy tűnik még a pill.szelep jeladó rossz, mert a 2-3 lábon folyamatos 5Vot kellene kapnia, széthúzva a csatlakozóban meg is van az 5V, de amint rádugom már csak 0,4 V van.. Szóval valszeg cserés, de még próbálok intézni egy cseredarabot hogy kipróbálhassam. (2.0, 1.7 8V és 1.8 16V TS-é jó bele)
A lambdám elvileg jó, melegen 450-550 mV, de ez alatt és felett is mutatott értéket, tehát az szabályoz.
Jó lett a hátsó ablakfűtés is.
Felment a biztonsági öv is, csak nem lehet állítani a magasságot. (egyenlőre)
norbee19-01-2009 12:27:40 // 72601
Szerintem dobd a padlóla. Dulván. :)
süsnye19-01-2009 12:13:15 // 72600
már kint vagyunk egy hete...
nem az utakkal van a gond, én felületi sérülésekről beszélek... ami itt veszélyes az inkább a parkolás, mert a parkolóhely itt nagy kincs, és ha találsz is, akkor általában elég szűk valamint különböző élő és élettelen dolgok nehezíthetik a parkolást. :)
nemtom otthon milyen lehet az arány, de itt Genovában nem nagyon látsz utcán parkoló autók közt olyat, amin ne lenne vmi sérülés, legfőképpen a jobb oldalon. :)
nem az utakkal van a gond, én felületi sérülésekről beszélek... ami itt veszélyes az inkább a parkolás, mert a parkolóhely itt nagy kincs, és ha találsz is, akkor általában elég szűk valamint különböző élő és élettelen dolgok nehezíthetik a parkolást. :)
nemtom otthon milyen lehet az arány, de itt Genovában nem nagyon látsz utcán parkoló autók közt olyat, amin ne lenne vmi sérülés, legfőképpen a jobb oldalon. :)
otos_19-01-2009 11:54:15 // 72599
Szépjónapot a szakkörnek.
Történt valami érdekes az elmúlt néhány hónapban?
Történt valami érdekes az elmúlt néhány hónapban?
Fairlane19-01-2009 11:37:34 // 72598
ilyen szar utak vannak az olaszoknál?
vagy még magyarisznánban vagy? :)
vagy még magyarisznánban vagy? :)
Buksi19-01-2009 10:56:10 // 72597

Buksi19-01-2009 10:24:36 // 72594
Így van és ez a lényeg! :-)))
norbee19-01-2009 10:23:40 // 72593
Mettált bírja, ez köztudott róla. :)))
Buksi19-01-2009 10:12:17 // 72592
Mit bánom én, hogy mit jelent! A lényeg, hogy szép és kész! :-))
süsnye19-01-2009 10:11:24 // 72591
amiből az uccsó két szó azt jelenti: "tiszta metál", szal még mindig nem lhecc biztos benne, h van rajta festék.. ;)))
Buksi19-01-2009 10:09:29 // 72590
Az enyém meg Grigio Chiaro Metal! :-))
süsnye19-01-2009 10:08:58 // 72589
fasz kivan... két hónapja kerültek fel az új aluk, és már három megsérült... egyről halvány lila gőzöm nincs, h hol és mikor, mert össze-vissza van karcolva, egyet én padkáztam meg, meg tegnap a harmadik találkozott egy kiálló ággal, amit nem láttunka sötétben.. télleg nem érdemes ide kijönni, max UAZzal, vagy amit nem sajnál az ember... grrrrrrrrr
süsnye19-01-2009 10:06:36 // 72587
a forgalmiba bele is lehetne írni a színhez, h: "Még nem eldöntött" :)))
SD19-01-2009 09:53:43 // 72586
Fényezésileg kikönnyített:D
Longman19-01-2009 08:47:40 // 72584
Na kérem akkor tessék megtanulni ennek a nemes színnek hivatalos nevét:
bianco argento metal , a forgalmiban úgyis barna lesz.. :)
bianco argento metal , a forgalmiban úgyis barna lesz.. :)
Longman19-01-2009 07:12:26 // 72582
Melyik Q4ről van szó? Az Spetiéről? Mert az bézs metál (mint az exem :)) úgyh ne szürkézzétek.. :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
509
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas