Forum >> 155
SD11-05-2009 08:18:32 // 78707
Az nem lehet hát akkor az kifele menne a direktszűrőn nem be a motorba:D
Fairlane11-05-2009 08:00:38 // 78706
Az, LPG bevezető cső vazze...
Még nem volt érkezésem felpróbálni :(
talán majd ma...
Még nem volt érkezésem felpróbálni :(
talán majd ma...
Gyozi15511-05-2009 07:03:49 // 78705
jobb oldalt levegőszűrőmél?
felment a felni??
felment a felni??
Fairlane11-05-2009 06:48:02 // 78704
Fairlane11-05-2009 06:46:19 // 78703
Fairlane11-05-2009 06:39:38 // 78702
Ott arra a ti környéketeken, ahogy jön befele az M0 felől a szentendrein az ember, a legelső nyomógombos zebrás rendőrlámpa előtt ki van irva egy helyen, hogy "generátor, önindító".
De mást nem tudok róluk :P
De mást nem tudok róluk :P
SD11-05-2009 06:22:34 // 78701
na keresek én is egy ilyen szagembert akkor:)
Buksi11-05-2009 04:10:02 // 78699
Okés! :-)
A hűtőnél nem huzkodtam szét semmit, meg úgy emlékszem, hogy miután beraktam a klíma kábeleit utána is ment a venti! :-)
A hűtőnél nem huzkodtam szét semmit, meg úgy emlékszem, hogy miután beraktam a klíma kábeleit utána is ment a venti! :-)
süsnye10-05-2009 23:30:41 // 78698
ahhoz igen gyorsnak kell lennie. :) úszósakpa hasznos lehet. ;)
süsnye10-05-2009 23:23:34 // 78697
én is kb. egy évig szarakodtam vele, de egyre rosszabb lett, és nekem is főleg melegben csinálta, aztán már hidegen is. Meguntam, elvittem genrátor-önindítóshoz, nem volt occsó (asszem 20k körül), de felújította, bosch cuccokkal, és azóta semmi gond, mint az álom úgy indul. :)
SD10-05-2009 23:06:13 // 78696
Szerencsére akkor konnyen indul, de volt már ilyen, csak elfelejtettem hogy a titkoskapcsolót átkapcsoltam, miután indultam, 45p-ig malmoztam, mire rájöttem:D
Hát szerencsére eddig mindig elindult és elég régen szórakozik (kezdettől fogva néha néha, főleg melegben), de tényleg mostanában már mindíg csinálja ha épp nem hidegről indítok. Eddig ráfogtam a régi akkura, meg amire épp tudtam de mostmár tényleg nincs mese muszál lesz megint valamit okosítani.
Hát szerencsére eddig mindig elindult és elég régen szórakozik (kezdettől fogva néha néha, főleg melegben), de tényleg mostanában már mindíg csinálja ha épp nem hidegről indítok. Eddig ráfogtam a régi akkura, meg amire épp tudtam de mostmár tényleg nincs mese muszál lesz megint valamit okosítani.
süsnye10-05-2009 22:24:09 // 78695
én javallom, h minél előbb újíttasd fel, mert nekem is így kezdődött, aztán egy idő után voltak olyan esetek, h semmi nem segített (fél óra után egyszer csak beröffent), és ez elég idegesítő tud lenni... (pl. ha mondjuk lefulladsz egy kereszteződésben. ;) )
Longman10-05-2009 22:10:57 // 78694
járassad nyugodtan 100 fokig, és ha nem kapcsol addig, akkor valszeg rossz a gombád. vagy, ugyebár a klímás/nemklímás gomba nem ugyanaz talán.. Nem maradt a motortérben olyan vezeték ami nincs dugva sehová?
egyébként a cseréhez nem kell feltétlen leengedni a vizet, ha elég gyors vagy..
egyébként a cseréhez nem kell feltétlen leengedni a vizet, ha elég gyors vagy..
Buksi10-05-2009 21:49:15 // 78693
Köszi! Holnap meg is nézem! :-)
Az a baj, hogy ma járattam egy kicsit a gépet és egy kicsivel 90 fok után ált már a mutató, de nem kapcsolt be a venti! Viszont működik, mert direktbe adtam neki áramot! :-)
És mit tudok vele csinálni, azon kívül, hogy kiszedem??
Téynleg, a vizet le kell előtte engednem? :-))
Az a baj, hogy ma járattam egy kicsit a gépet és egy kicsivel 90 fok után ált már a mutató, de nem kapcsolt be a venti! Viszont működik, mert direktbe adtam neki áramot! :-)
És mit tudok vele csinálni, azon kívül, hogy kiszedem??
Téynleg, a vizet le kell előtte engednem? :-))
Longman10-05-2009 21:44:48 // 78692
Azt nem 90fokon kapcsolja nagy valószínűséggel, hanem ehhez közei értéken. 92-95 fok körül. A ventillátor hőmérséklet jeladót (lsd. ventillátor hőgomba), a hűtőbe csavarozva találod, 2 vagy 3 vezetékes.. :) Ha szemben állsz, jobb oldalt lent, az alsó vízcső fölött.
Fairlane10-05-2009 21:04:20 // 78691
Hihetetlen, milyen trógerek vannak... Sajnálom...
Hol álltál, közterületen? Kerékőr volt?
Hol álltál, közterületen? Kerékőr volt?
Buksi10-05-2009 20:58:11 // 78690
Egyébként ma végre jó lett a fékem, Marklar hozott egy másik nyerget tegnap este és ma össze is raktam! Már mentem is vele pár kört! ;-))
Pénteken meg jöhet is a műszaki! :-)
Pénteken meg jöhet is a műszaki! :-)
Buksi10-05-2009 20:55:42 // 78689
Srácok!
Melyik jeladó szabályozza a ventit, hogy 90 celsius foknál kapcsoljon be? Az, ami a termosztátban van? :-)
Melyik jeladó szabályozza a ventit, hogy 90 celsius foknál kapcsoljon be? Az, ami a termosztátban van? :-)
SD10-05-2009 20:27:06 // 78688
Az autóm ér annyit:D Igen tudom nem occsó (de azért ennyire nem is drága alfánál) az ilyen felújítósdi, de hát végül is ettől lesz üzembiztos... Mert ha generátor vagy önindító szórakozik akkor van ottmaradás...
gab5510-05-2009 20:22:32 // 78687
Ha már lenn a motor, akkor érdemes a keféknél kitisztítani, meg a motor csapágyait megnézni. Egy Marelli motor nekem már betegeskedett ugyanígy (OFF-os masina), annak oválisra kopott a hátsó csapágya, és a forgórész néha feltámaszkodott az állórészen. Drága javítás volt. Majdnem 300Ft volt a bronzpersely. :)
SD10-05-2009 20:22:23 // 78686
Bazzeg nem hiszem el a klíma után megfogadtam többé legózom szét a fél autót... erre generátor csere most meg önindító, jobban nem is lehetne egyik sem eldugva...
Lehet azt alulról is???
Feltámasztani meg utálom...
Veszek egy buzukit:D
Ja mondtam már? Tegnap bepróbált egy mazda:D
Piros sződ kilő, én alapjáratról, de valószínüleg nem bízott a fékeiben mert előbb áltam meg a köv pirosban (biztos mazda féket akarsz?:D) de nem nyomtam, csak így jött ki, aztán piros ződ elindulunk, én megint deffenzíven alapjáratról, kettesben elkezdte megint taposni:D faxom... na akkó odaléptem lenyomtam:D:D:D mit ugrál ez itt???
Olyan szép volt, mert ahol neki el kellett váltani pont akkor értem mellé és úgy maradt le mint ami horgonyt vetett:D:D:D aztán szépen gurultam tovább gondoltam hátha van még kedve:D:D de nem volt:D
Faxom öntudatos mazdáok... hülye marketing hadjárat, mostmár ezeket is tanítani kell...?
Jó jó valami régebbi volt de az enyimnél újabb:)
Lehet azt alulról is???
Feltámasztani meg utálom...
Veszek egy buzukit:D
Ja mondtam már? Tegnap bepróbált egy mazda:D
Piros sződ kilő, én alapjáratról, de valószínüleg nem bízott a fékeiben mert előbb áltam meg a köv pirosban (biztos mazda féket akarsz?:D) de nem nyomtam, csak így jött ki, aztán piros ződ elindulunk, én megint deffenzíven alapjáratról, kettesben elkezdte megint taposni:D faxom... na akkó odaléptem lenyomtam:D:D:D mit ugrál ez itt???
Olyan szép volt, mert ahol neki el kellett váltani pont akkor értem mellé és úgy maradt le mint ami horgonyt vetett:D:D:D aztán szépen gurultam tovább gondoltam hátha van még kedve:D:D de nem volt:D
Faxom öntudatos mazdáok... hülye marketing hadjárat, mostmár ezeket is tanítani kell...?
Jó jó valami régebbi volt de az enyimnél újabb:)
Gery8310-05-2009 20:16:15 // 78685
Hát, valami ilyesmi :D
Apámé super, de nem tudom mitől... :D
Apámé super, de nem tudom mitől... :D
Gery8310-05-2009 20:15:24 // 78684
Bazze...
Ne legyél már ilyen punci...
Nem momdod hogy egy önindító kifog rajtad... szégyen!!! :D
Ne legyél már ilyen punci...
Nem momdod hogy egy önindító kifog rajtad... szégyen!!! :D
SD10-05-2009 20:13:45 // 78683
Jó:D
Na majd rászánom magam... aztán lehet a még működő helyett berakok egy teljesen szart:D
Valami elektromos ember, megbízható és nem rabló ismerősöd van?
Na majd rászánom magam... aztán lehet a még működő helyett berakok egy teljesen szart:D
Valami elektromos ember, megbízható és nem rabló ismerősöd van?
gab5510-05-2009 20:13:45 // 78682
:D
Aha, szal arról szól a történet, hogy akinek nem volt pénze super-re, az se érezze nyomorultul magát. :)
Aha, szal arról szól a történet, hogy akinek nem volt pénze super-re, az se érezze nyomorultul magát. :)
Buksi10-05-2009 20:11:51 // 78681
akkor biztos, hogy benne van, mert a venti működik! :-)
Buksi10-05-2009 20:11:27 // 78680
Abba megy a másik két csati? :-)
Gery8310-05-2009 20:11:17 // 78679
Nem nagy ügy....
Kiszed-berak (kábeleket is fel-le köt)!
DE!!
Mielőtt nekiállsz, kösd le az akksit!!!
Kiszed-berak (kábeleket is fel-le köt)!
DE!!
Mielőtt nekiállsz, kösd le az akksit!!!
SD10-05-2009 20:09:48 // 78678
elvileg 2cm elől, de ez valójában kérdőjeles hogy csinál-e valamit.
gab5510-05-2009 20:09:35 // 78677
Villamos sín???? Mi az? :) A házunk előtt földút van, félméteres kátyúkkal. Ezért áll a kicsike az utca végén.
Amúgy a koccolást nekem csak a küszöb spoiler fényezése bánta.
Amúgy a koccolást nekem csak a küszöb spoiler fényezése bánta.
SD10-05-2009 20:08:42 // 78676
Jajaj...
Na jó akkor van 2db indítómotorom, melyiket rakjam be amíg kiderítem felújítom stb?
:) Honnan lehet látni melyik ajobb? Ha szétszedem lehet úgy marad...
Úgy is a generátorral is amit legutóbb kiszedtem el akartam menni egy szakihoz, akkó még egy kolonc... :P
Na de mennyire nehéz indtó motort cserélni, a hozzáférésig ok, már kismilliószor baxtattam szegényt, a szívó csonk le-föl 35p+40p a szint időm:)
De a motor könyen lejön nem esik ki belőle semmi?:D
nem lehet fordítva rosszúl meg mittom én?
Szóval kicsavaroz kiszed berak? Vagy szülész-nőgyógyász és Urigeller képesítés a minimum? :D
Na jó akkor van 2db indítómotorom, melyiket rakjam be amíg kiderítem felújítom stb?
:) Honnan lehet látni melyik ajobb? Ha szétszedem lehet úgy marad...
Úgy is a generátorral is amit legutóbb kiszedtem el akartam menni egy szakihoz, akkó még egy kolonc... :P
Na de mennyire nehéz indtó motort cserélni, a hozzáférésig ok, már kismilliószor baxtattam szegényt, a szívó csonk le-föl 35p+40p a szint időm:)
De a motor könyen lejön nem esik ki belőle semmi?:D
nem lehet fordítva rosszúl meg mittom én?
Szóval kicsavaroz kiszed berak? Vagy szülész-nőgyógyász és Urigeller képesítés a minimum? :D
Gery8310-05-2009 20:07:05 // 78675
Rengeteg szellemi pluszlóerőt. :DDD
gab5510-05-2009 20:05:03 // 78674
Az én masinám Sport verzió. Tudja valaki, hogy ez milyen különbséget jelent?
Gery8310-05-2009 20:02:56 // 78673
Biztos nem a vezeték, ki kell szedned a motort.
Az a behúzómágnes okozza a bizonytalan működést.
Higgy nekem, és csináld meg, addig amíg még egyáltalán néha beindul.
Mert ezután nemsoká következik az a fázis, amikor már csak kattan, de nem történik semmi, hiába próbálkozol.
Az a behúzómágnes okozza a bizonytalan működést.
Higgy nekem, és csináld meg, addig amíg még egyáltalán néha beindul.
Mert ezután nemsoká következik az a fázis, amikor már csak kattan, de nem történik semmi, hiába próbálkozol.
SD10-05-2009 20:02:30 // 78672
Én egyszer járdán vágtam oda a küszöböt...
De futóműgyilkolásnak a kátyúkon kívül ott vannak a félméteres csatornafedelek, amik természetesen a keréknyomba esnek, meg a repedések, dilatációk, a keresztbe villamos sínek... kamionok által kitaposott, kereszteződések...
Én sem mertem még rávenni magam az ültetésre.
De futóműgyilkolásnak a kátyúkon kívül ott vannak a félméteres csatornafedelek, amik természetesen a keréknyomba esnek, meg a repedések, dilatációk, a keresztbe villamos sínek... kamionok által kitaposott, kereszteződések...
Én sem mertem még rávenni magam az ültetésre.
SD10-05-2009 19:59:33 // 78671
Sosincs semilyen más jelenség hogy em húzna be és úgy pörgetne, vagy ilyesmi, csak az hogy nem tekeri meg csak kattan.
Tényleg ki kell szedni az indítómocit:P áááá Bandi is ezt mondta, de mééééé???
És akkor miért indul be utána?
Hülye egy szerkezet...
És ha nem csinálom meg azonnal, lehet azonkívül gond hogy nem indít?
Tényleg ki kell szedni az indítómocit:P áááá Bandi is ezt mondta, de mééééé???
És akkor miért indul be utána?
Hülye egy szerkezet...
És ha nem csinálom meg azonnal, lehet azonkívül gond hogy nem indít?
gab5510-05-2009 19:57:18 // 78670
Nekem ilyen gondom nincs, hogy hogyan ültessem.
Mifelénk az elmúlt húsz évben elfelejtettek utat építeni. A gyári cuccal is leért egyszer az alja!!!!!!! Azt hittem megőrülök. A Lajtán túl egész más a helyzet, de oda azért vhogy el is kell jutni.
Mifelénk az elmúlt húsz évben elfelejtettek utat építeni. A gyári cuccal is leért egyszer az alja!!!!!!! Azt hittem megőrülök. A Lajtán túl egész más a helyzet, de oda azért vhogy el is kell jutni.
SD10-05-2009 19:53:55 // 78669
Na akkor félig értem:
azt tudtam hogy az indító motor nincs állandó összeköttetésben a motorral, és azt is gondoltam hogy a kis vezeték az a vezérlést csinálja.
Nem lehet az egész oka a kis vezeték? Mert az nem érintkezik rendesen?
azt tudtam hogy az indító motor nincs állandó összeköttetésben a motorral, és azt is gondoltam hogy a kis vezeték az a vezérlést csinálja.
Nem lehet az egész oka a kis vezeték? Mert az nem érintkezik rendesen?
SD10-05-2009 19:51:07 // 78668
Úgytudom Thomikának is Kayaba van bent és nem panaszkodik.
De én ha már ilyen 100k magasságába merészkedsz miért nem adod el az ültetőrugókat és veszel komplett gátlót, és rugót, egyben?
De én ha már ilyen 100k magasságába merészkedsz miért nem adod el az ültetőrugókat és veszel komplett gátlót, és rugót, egyben?
Gery8310-05-2009 19:50:02 // 78667
Szia!
Biztos nem!
Mihamarább cseréld ki, vagy újíttasd fel az indítómotort!
A hiba oka egyszerű. Fontos hogy tudd a motor pontosabb működését.
Mivel a motor működés közben nagyon nagy áramot vesz fel, így a vastag vezeték az, ami a motor tápellátását biztosítja, a vékony pedig amit a sluszkulccsal kapcsolgatsz.
(Mivel több száz ampert nem lehet csak úgy kapcsolgatni)
A kis henger a motor tetején arra szolgál, hogy ha indítózol, a benne lévő mágnes feszültséget kap, kitolja a fogaskereket, illetve összeérint egy nagy réz kontaktust (olyasmi mint egy primitív relé), ami a motorra kapcsolja a nagy vastag vezetéken keresztül a 12V-ot.
Ez a kontaktus szokott összeégni, eloxidálódni.
Ez okozza a bizonytalan működést.
Biztos nem!
Mihamarább cseréld ki, vagy újíttasd fel az indítómotort!
A hiba oka egyszerű. Fontos hogy tudd a motor pontosabb működését.
Mivel a motor működés közben nagyon nagy áramot vesz fel, így a vastag vezeték az, ami a motor tápellátását biztosítja, a vékony pedig amit a sluszkulccsal kapcsolgatsz.
(Mivel több száz ampert nem lehet csak úgy kapcsolgatni)
A kis henger a motor tetején arra szolgál, hogy ha indítózol, a benne lévő mágnes feszültséget kap, kitolja a fogaskereket, illetve összeérint egy nagy réz kontaktust (olyasmi mint egy primitív relé), ami a motorra kapcsolja a nagy vastag vezetéken keresztül a 12V-ot.
Ez a kontaktus szokott összeégni, eloxidálódni.
Ez okozza a bizonytalan működést.
gab5510-05-2009 19:43:14 // 78666
Szia!
Én a Monroe-t nem ajánlanám.
Most voltam az enyémmel előműszakin, kb. 1 hónapos, 5-600 km-t futott 155-be való széria gátlókkal. A bal 46, a jobb 39%-os. No comment.
Majd a jövő héten viszem vissza a kereskedőhöz, hogy baxa+ a szarját.
Attól függetlenül nem csillapít rosszul, de lehet, hogy ez csak azért van, mert a régiek inkább gerjesztették a lengést, mint gátolták volna.
Haver két garnitúrát vitt vissza, mert kopogott. Harmadszorra Kayaba-t rakott bele asszem.
Én a Monroe-t nem ajánlanám.
Most voltam az enyémmel előműszakin, kb. 1 hónapos, 5-600 km-t futott 155-be való széria gátlókkal. A bal 46, a jobb 39%-os. No comment.
Majd a jövő héten viszem vissza a kereskedőhöz, hogy baxa+ a szarját.
Attól függetlenül nem csillapít rosszul, de lehet, hogy ez csak azért van, mert a régiek inkább gerjesztették a lengést, mint gátolták volna.
Haver két garnitúrát vitt vissza, mert kopogott. Harmadszorra Kayaba-t rakott bele asszem.
SD10-05-2009 19:42:52 // 78665
Na és itt is a baj mert gondoltam rá hogy megberhelem valami csokival, és akkor lesz kontakt 100%-ra, de azért elég barbár dolog lenne levágni a kábelkötegről a csatlakozót...
Immáron 3 éve így van de jó lenne ha már nem lenne:P
Immáron 3 éve így van de jó lenne ha már nem lenne:P
SD10-05-2009 19:41:24 // 78664


de jó is hogy raktad fel ezt a képet:) amúgy nagyon szép lesz!!! :)))
na a TS-nek is hasonló az önindítója, és már régóta az a gyanúm hogy engem az a vékonyabb kábel szivat... Mert ugyi a vastagabb rá van húzva az ok. De néha nem indít elsőre az indítóm... Akkor ha meleg a motor, és megálltam valahol, vagy ha napon állt az autó.... Csak nyáron csinálja, és pár próbálkozás, imádkozás, után mindig megforgatja, addig meg semmi csak áram le és semmi, csak kattanás. Ha meglököm az autót 1-esben, vagy bekapcsolom valami fogyasztót, ablakot tekerek, lámpátgyújtok, vagy kikapcsolok mindent. Akkor utána még mindig elindult...
Na az a gyanúm hogy az a felső csati, ami sima rápattintós, az kilágyult a melegtől és nem érintkezik mindig jól. Ha megfújkálom megmozgatom akkor egy darabig jó aztán megint szivat...
Szertintetek az lehet a tünet oka?
Mert vagy elektromos változás, vagy mehanikus mozgatás kell neki hogy rákapjon....
SD10-05-2009 19:32:29 // 78663
A ventilátor előtétellenállása, de enélkül nem is menne.
SD10-05-2009 19:31:48 // 78662
Mondom alul, a ventilátor mellet balra mögtte rögtön, arra csatlakozik a venti kábele.
SD10-05-2009 19:25:38 // 78661
Más a csonkálvány, a nagyobb tárcsához, kb ennyi.
Buksi10-05-2009 19:17:05 // 78660
Azért szépen alakul már! ;-))
afri10-05-2009 19:10:40 // 78658
ja és még valami! : a 95'-ös alfa futómű felépítése miben más, mint egy 94'-esé?
mert amit kinéztem, az úgy van írva, hogy 95'-ös évjárattól!
mert amit kinéztem, az úgy van írva, hogy 95'-ös évjárattól!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
628
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?