Ezt neked kéne tudni :D
Nekem vmi 0.9-1.1 bar közti érték rémlik, e majd Gery megmondja pontosan, ha betéved :)
Forum >> 155
Fairlane05-06-2009 11:37:08 // 80279
Gyozi15505-06-2009 11:20:11 // 80278
mennyi a gyári turbónyomása egy Q4-nek?
Marklar15505-06-2009 10:51:19 // 80277
:)))))))))
Fairlane05-06-2009 10:45:01 // 80276
Hm, főleg, ha visszaüt :P
Marklar15505-06-2009 10:37:21 // 80275
Ahol a kerekek vannak:)
Meg ajtók, meg sárvédők...
Meg ajtók, meg sárvédők...
Marklar15505-06-2009 10:36:34 // 80274
Ez gusztustalan!
Szarral pofozkodni:)))
Szarral pofozkodni:)))
Marklar15505-06-2009 10:35:39 // 80273
Nemolvasok:)))
Thomika05-06-2009 10:32:59 // 80272
Pontosan melyiknél is?
Thomika05-06-2009 10:32:18 // 80271
Mindenkéépen4 Elvileg ma jön meg a zseton! Amúgy meg kell nézni előbb, hogy mit az amit tényleg cserélni kell. A Vez.mű tengely tuti nem fog kelleni. A keret meg remélhetőleg tényleg megoldja a gondomat....Ha nem az csinálta,akkor adtam a xarnak egy pofont! :(
Fairlane05-06-2009 10:31:28 // 80270
Ó bazeg, olvassál már tovább :)
Marklar15505-06-2009 10:31:12 // 80269
Ott volt a kerítésnél:)
Marklar15505-06-2009 10:30:27 // 80268
Nohh akkor pár "k" val felém is járj még nyaralás elött:)))
Thomika05-06-2009 10:29:58 // 80267
Na mesélj! Tegnap ezzel nem büszkélkedtél :P
Thomika05-06-2009 10:29:17 // 80266
Nem picit! Tegnap elég randán szólt! És még azt hittem, az enyémnek van xar hangja :P Csüt. viszem Janihoz a vasat! Megcsináljuk a vezérlésmódosító cserét (remélhetőleg ezt a kereplést és dízel hangot megszünteti), futóműkeretet cserélünk és a kormánymű gumiharangot.... Vasárnap meg megcsinálom a termosztát cserét. Remélem, ezzel minden problémám megszűnik a vassal, és egy darabig békén hagy?! Bár már vannak kezdődő jelek a futóműnél.... pedig még csak 26-30 K környékén járok felújítás óta....
Marklar15505-06-2009 10:26:56 // 80265
Még egy lújzer kérdés? :)))
Nem a hónap a lényeg hanem a Km.
Amúgy a turbósnál nagyobb olajfogyira kell számolni+ a drágább olajból.
Anno én az UNOba Castrol 10W60 Racingot raktam. Nem volt vészes a fogyasztása. Csak akkor kellett, sok, ha valami szokásos tömítés megadta magát.
Nem a hónap a lényeg hanem a Km.
Amúgy a turbósnál nagyobb olajfogyira kell számolni+ a drágább olajból.
Anno én az UNOba Castrol 10W60 Racingot raktam. Nem volt vészes a fogyasztása. Csak akkor kellett, sok, ha valami szokásos tömítés megadta magát.
Marklar15505-06-2009 10:22:41 // 80264
jahh. Egy csepp olaj sincs benne és a féklámpa vákum is haldoklik:-DDD
Thomika05-06-2009 10:22:25 // 80263
Nekem msot Mobil Sspecial van benne 10W40-es, ebből kicsit jobban kajál, de még 7000km alatt evett meg 1 liter olajat.... Sztem ez nem vészes egy 17 éves motortól...200K fölött..
Marklar15505-06-2009 10:21:36 // 80261
B+ akinek ez a 3. 155 öse+ még 75 öse is volt. Nem kérdezhet ilyen lúzert... :-PPP
Marklar15505-06-2009 10:19:05 // 80260
Olyan eladó gurigám vannak 30k ért 15" osban:)
Thomika05-06-2009 10:15:09 // 80259
Széép lesz az! :)))) Egyedi lett attól ,hogy hagytál benne egy kis gyári fekete csíkot :)
Marklar15505-06-2009 10:13:24 // 80258
De ez egy olasz vas...
Ha ez megnyugtat, akkor a héten kész a Tempra 2,0.
S ott is hagyom a 155 öt. Fos hangja van, mint egy kerepelőnek:(
Ha ez megnyugtat, akkor a héten kész a Tempra 2,0.
S ott is hagyom a 155 öt. Fos hangja van, mint egy kerepelőnek:(
Marklar15505-06-2009 10:00:21 // 80257
Kár volt eladni az 1,8at. Q4 az Q4.
Öröm vezetni, bosszúság fentartani...
Öröm vezetni, bosszúság fentartani...
Marklar15505-06-2009 09:55:29 // 80256
Jahh. Már hívott valamelyik nap. Épp aludtam:)
Longman05-06-2009 09:47:38 // 80255
Hát, már amikor a 156 V6-om volt akkor is megállapítottam hogy a nagyon fasza nyomatékos csodadízelek faszban sincsenek egy V6-hoz! :)
Fairlane05-06-2009 09:43:03 // 80254
Ez má majdnem dízel :P
Haverom 2.5öse is hasonló...
Haverom 2.5öse is hasonló...
Gyozi15505-06-2009 09:34:49 // 80251
ohh egyszer majd tehetsz kivételt :D
BMW forever!!!!!!!!05-06-2009 09:30:13 // 80250
Igen,nekem is eszembe jutott csak nem akartam összekoszolni a kezem,de nem uszom meg ahogy látom........:-)))))))
Longman05-06-2009 09:29:41 // 80249
Persze, én itt dolgozom! :) De nem kocsival, hanem mocival járok
BMW forever!!!!!!!!05-06-2009 09:29:25 // 80248
Okés,köszi.Nekem tuti nem kell rátölteni,mert megnéztem a nivópálcát,és hibátlan a szint.Akkor valszeg tényleg csak szarakodik az érzékelő.Még 1x köszönöm!
süsnye05-06-2009 09:28:12 // 80247
nekem is volt ilyen gondom, de csak annyi volt a probléma, h vmit matattam ott és véletlenül kicsit lejjebb húztam a csaitt, majd menetközben lecsúszott... nézd meg, lehet csak ennyi a gond.
Gyozi15505-06-2009 09:24:08 // 80246
és akkor te is ráérsz?
megnézném a gépsárkányt :D
megnézném a gépsárkányt :D
Longman05-06-2009 09:19:48 // 80245
Na, úgy biztos hogy jó!!
Gyozi15505-06-2009 09:10:53 // 80244
vagy mondjuk a szerdai napok nekem jók! (akkor van szabadnapom) ha akkor megfelelő!
Longman05-06-2009 09:03:12 // 80243
Renden, annyi hogy a srác 4-ig dolgozik, de majd kitalálunk vmit!
Longman05-06-2009 09:02:08 // 80242
Az igaz, én ritkán forgatom 4000 fölé, de azért előfordult már az utóbbi időben.
Nekem 5 ben 3200 környékén már 110-120 a sebesség. És igazán tolni csak 4000 felett kezd.. Addig nyomatékból megyek :), de így is megold minden szitut. Tehát országúton/pályán sem kell forgatni!
Városban meg 2500 fölé nemigen forgatom semmilyen fokozatban :)
Nekem 5 ben 3200 környékén már 110-120 a sebesség. És igazán tolni csak 4000 felett kezd.. Addig nyomatékból megyek :), de így is megold minden szitut. Tehát országúton/pályán sem kell forgatni!
Városban meg 2500 fölé nemigen forgatom semmilyen fokozatban :)
Gyozi15505-06-2009 08:59:47 // 80241
pfff. minden nap járok vele meg havonta 2-3 pest pályán, olyan 4500km körül
Gyozi15505-06-2009 08:58:06 // 80240
nekem Selenia Racing volt benne. ill. van benne :D még... valamennyi... :D
Fairlane05-06-2009 08:48:34 // 80239
Ok, de abbol indultam ki, hogy a három hónap alatt minden nap ment a gép...
A V6 talán kevesebbet van magas fordulaton nem? Jól rémlik, hogy összerakás után te is óvatosan járattad be?
Győzi, kb hány km volt a három hónap?
A V6 talán kevesebbet van magas fordulaton nem? Jól rémlik, hogy összerakás után te is óvatosan járattad be?
Győzi, kb hány km volt a három hónap?
Gyozi15505-06-2009 08:46:27 // 80238
Csáó!
Köszi a bíztató szavakat!
A FIAT-ba azért vittem mert tesóm sógora ott dolgozik, gondoltam akkor nomrálisan megcsinálják, mellesleg 40% kedvezményt kaptam az alkatrészekre meg minden!
A vezérlést nem ők rakták el, mióta megvettem azóta így viselkedett az autó! menetközben nem durrog, csak mikor indítanám, és ha kicsit meghajtom akkor ugrál az alapjárat, de már jó! a vez.tengely jeladó volt szar....
akkor tudod mit? mondom nekik hogy hadják a szivárgást, és akkor majd egyszer elugornék hozzátok, de vagy csak 4 után tudok menni mert addig dolgozok vagy 7végén!
Köszi a bíztató szavakat!
A FIAT-ba azért vittem mert tesóm sógora ott dolgozik, gondoltam akkor nomrálisan megcsinálják, mellesleg 40% kedvezményt kaptam az alkatrészekre meg minden!
A vezérlést nem ők rakták el, mióta megvettem azóta így viselkedett az autó! menetközben nem durrog, csak mikor indítanám, és ha kicsit meghajtom akkor ugrál az alapjárat, de már jó! a vez.tengely jeladó volt szar....
akkor tudod mit? mondom nekik hogy hadják a szivárgást, és akkor majd egyszer elugornék hozzátok, de vagy csak 4 után tudok menni mert addig dolgozok vagy 7végén!
Longman05-06-2009 08:45:44 // 80237
Nyilván nem a hónapok számához, hanem a km-hez kell nézni az olajfogyasztást. Nekem is 10-éves a motor (pontosan 15), igaz cseréltem benne sokmindent, de dugóhoz, gyűrűhöz nem kellett nyúlni. Pont most néztem olajszintet, kb. 6-7000 km-t mentem vele, gyak. nem fogyasztott semmit, pedig mintha az olajhűtő környékén csepegtetné is kicsit.
Fairlane05-06-2009 08:41:24 // 80236
Sracok, három hónap alatt 1 liter olaj az sok?
Régebben ennyit nekem is bevert, ha minden hétvégén autópályáztam. Mondjuk akkor az olajcsere periódus is kb fél év volt :)
Mostanában ritkább a hosszú út, és mintha kevésbé csipkedné az oilt is...
A lándzsa motorhoz nem értek, de mivel azis tizenéves, pörög mint a barom, meg meg van áldva egy túróval is, én simán el tudok képzelni ennyit...
Illetve az is játszhat, hogy milyen márkájú olajt nyakal!
Nekem a seleniát kevésbé, a valvolint nagyon, meg talán a shellt próbáltam még abból is jobban fogyott. (mind 10w40)
Régebben ennyit nekem is bevert, ha minden hétvégén autópályáztam. Mondjuk akkor az olajcsere periódus is kb fél év volt :)
Mostanában ritkább a hosszú út, és mintha kevésbé csipkedné az oilt is...
A lándzsa motorhoz nem értek, de mivel azis tizenéves, pörög mint a barom, meg meg van áldva egy túróval is, én simán el tudok képzelni ennyit...
Illetve az is játszhat, hogy milyen márkájú olajt nyakal!
Nekem a seleniát kevésbé, a valvolint nagyon, meg talán a shellt próbáltam még abból is jobban fogyott. (mind 10w40)
Fairlane05-06-2009 08:34:38 // 80235
Cartárs, nyugodj meg :))
Előfordulhat kontakthiba, döglött érzékelő bármi.
Első körön nézd meg a holy manual-t, biztos benne van, hogy lehet kimérni az érzékelőt.
Mondjuk nekem még csak akkor világitott, amikor télleg rá kellett tőtteni....
Előfordulhat kontakthiba, döglött érzékelő bármi.
Első körön nézd meg a holy manual-t, biztos benne van, hogy lehet kimérni az érzékelőt.
Mondjuk nekem még csak akkor világitott, amikor télleg rá kellett tőtteni....
Longman05-06-2009 08:24:34 // 80234
Kedves Gyozi!
Engedd meg hogy okoskodjak kicsit! Megmozgatott és felháborított kicsit az ügyed.
Ami először eszembe jutott, hogy ne feledd azt sem hogy SPeti azt is hozzátette hogy az új szerelőkkel vigyázzál, mert mind egy kopasztani való tyúkot lát az autóban és a tulajdonosában. Az első hibát elkövetted, márkaszervízbe vitted az autót vezérléscserére.. :)
A durrogás oka valszeg, hogy elrakták a kipufogó oldali tengelyt, annak a végén van ráadásul a gyújtás is. Valszeg azért durroghat..
Ez az orrán száján jön az olaj téma, erről jobb lenne saját szemeddel is meggyőződni, mielőtt kiveteted a motort. Egyedül a hátsó főtengely szimmering miatt kell kivenni a motort, mert ahhoz a váltótól/osztóműtől nem lehet hozzáférni. Ha egyáltalán onnan jön az olaj..
Segítő jobbot nyújtva én azt mondom ha egyszer van időd, Egerből gurulj át ide hozzánk, a szervízben dolgozik a srác aki a fehér Q4-et (is) szervizelte, otthon V6/V8 Drift BMW-el foglalkozik. Begurulsz, felemeljük és megnézed honnan jön az olaj. Ez pénzbe nem kerül..
Ha úgy van még a vezérlést is megigazítja neked.
Ne legyél elkeseredve, gondolkodjál józanul. Szerintem hibátlan autód van!!!!
Engedd meg hogy okoskodjak kicsit! Megmozgatott és felháborított kicsit az ügyed.
Ami először eszembe jutott, hogy ne feledd azt sem hogy SPeti azt is hozzátette hogy az új szerelőkkel vigyázzál, mert mind egy kopasztani való tyúkot lát az autóban és a tulajdonosában. Az első hibát elkövetted, márkaszervízbe vitted az autót vezérléscserére.. :)
A durrogás oka valszeg, hogy elrakták a kipufogó oldali tengelyt, annak a végén van ráadásul a gyújtás is. Valszeg azért durroghat..
Ez az orrán száján jön az olaj téma, erről jobb lenne saját szemeddel is meggyőződni, mielőtt kiveteted a motort. Egyedül a hátsó főtengely szimmering miatt kell kivenni a motort, mert ahhoz a váltótól/osztóműtől nem lehet hozzáférni. Ha egyáltalán onnan jön az olaj..
Segítő jobbot nyújtva én azt mondom ha egyszer van időd, Egerből gurulj át ide hozzánk, a szervízben dolgozik a srác aki a fehér Q4-et (is) szervizelte, otthon V6/V8 Drift BMW-el foglalkozik. Begurulsz, felemeljük és megnézed honnan jön az olaj. Ez pénzbe nem kerül..
Ha úgy van még a vezérlést is megigazítja neked.
Ne legyél elkeseredve, gondolkodjál józanul. Szerintem hibátlan autód van!!!!
BMW forever!!!!!!!!05-06-2009 07:29:47 // 80233
Srácok nyugatassatok meg!!
A középső panelon(az ora mellett)világit a olaj lámpa.Az olaszint viszont rendben van.Ez csak vmi kontakt hiba lehet az érzékelőnél vagy mi??Az érzékelő cseréje nélkül hogyan tudom ezt megállapitani?
A középső panelon(az ora mellett)világit a olaj lámpa.Az olaszint viszont rendben van.Ez csak vmi kontakt hiba lehet az érzékelőnél vagy mi??Az érzékelő cseréje nélkül hogyan tudom ezt megállapitani?
TSiga ( I am the TSIG)04-06-2009 22:17:56 // 80232
Az lehet, hogy sokat kér, de nála nagyképúbb "tunerrel" még nem találkoztam. A nagy arc okba kerűl.
Amúgy érdemes lenne mást szakértő szerelőt is megkérdezni, mielőtt palimadárnak néz a szaki.
(Mi anno befürödtünk egy ilyennel. Az off 626 2.0D mazdánra a szerelő azt mondta, hogy 3 henger nem megy és hogy két helyen ömlik az olaj belőle. Eladtuk neki az autót alkatrésznek. 1 hét múlva láttuk járni vele. Felnyittattuk az elejét és csak egy addig hiányzó vákumszelep volt több az adagolón....)
Amúgy érdemes lenne mást szakértő szerelőt is megkérdezni, mielőtt palimadárnak néz a szaki.
(Mi anno befürödtünk egy ilyennel. Az off 626 2.0D mazdánra a szerelő azt mondta, hogy 3 henger nem megy és hogy két helyen ömlik az olaj belőle. Eladtuk neki az autót alkatrésznek. 1 hét múlva láttuk járni vele. Felnyittattuk az elejét és csak egy addig hiányzó vákumszelep volt több az adagolón....)
Thomika04-06-2009 22:01:50 // 80231
Vazze Győzi!! Ugye nem leszel olyan hülye, hogy ezt beveszed??!!!! mindig ezzel kezdi!! Amikor megvetm anno a 33ast, odavittem ,mert nem ismertem másik szervízt. kapásból 180K- t akart legombolni rólam felesleges baromságok miatt!l Egy hétre rá a Ber-Do-nál 15K-ból megvolt minden munkadíjjal együtt! Ne legyél ennyire naív!!!!!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
476
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas