Forum >> 155
Buksi03-05-2010 03:42:14 // 99185
Szép munka lehetett! :-)
Thomika02-05-2010 23:11:42 // 99184
Nem sámli köteg...... mi a túróért kellett ennyi xart belerakni?! Anno én is találtam egy plusz kókány kapcsolót a kocsiban, a pénzérme tartó kis műanyagban, a ködlámpa kapcsolótól lefelé. Piros billenős kapcsoló, 3 vezeték megy rá, a műanyag alatt ott van mind3 vezeték lehúzva, és fogalmam sincs, mire jó?! Ha majd kiszerelem a kárpitot, megnézem hová megy az a 3 kábel. Nitro nem volt a kocsiban, úgyhogy nem értem a dolgot :/
Thomika02-05-2010 23:01:59 // 99183
Sziasztok!
Szomorúan olvasom rossz híreket! :(
Alfarin:
Ez azért van, mert nem tőlem vetted meg a cuccot! :)) :P
Buksi:
Sztem is a rossz hőérték a gond. 1400Ft/db áron 4 pólusú BERU-t hozok + posta ktsg! Én is lassan cserélem. A rossz gyertya okozhatja, hogy nem ég el rendesen a benya. Ha a gyújtásod nem lenne megfelelő, remegne a motor és gyenge lenne az autó. Azt meghallgattad már, hogy minden megfelelően behúz, elindul, rákészül,stb, mikor csak ráadod a gyújtást?
Szomorúan olvasom rossz híreket! :(
Alfarin:
Ez azért van, mert nem tőlem vetted meg a cuccot! :)) :P
Buksi:
Sztem is a rossz hőérték a gond. 1400Ft/db áron 4 pólusú BERU-t hozok + posta ktsg! Én is lassan cserélem. A rossz gyertya okozhatja, hogy nem ég el rendesen a benya. Ha a gyújtásod nem lenne megfelelő, remegne a motor és gyenge lenne az autó. Azt meghallgattad már, hogy minden megfelelően behúz, elindul, rákészül,stb, mikor csak ráadod a gyújtást?
afri02-05-2010 21:39:33 // 99182
akkor megérte "szétbontani" ! ... ;-)
sprint8302-05-2010 20:50:38 // 99181
Üdv!
Tegnap elkezdtem alaposan a végére járni a kocsiban lévő rengeteg utólagos kókány elektromos dolognak.
Ez azzal járt, hogy kipakoltam szinte az egész belsejét:)) És ha már így van következik egy alapos kárpit tisztítás is.
Apámmal ketten csináltuk, ráment 2 egész nap mire a gyári állapotra hoztunk vissza mindent. Ennyi kókányt nem láttam mostanában autóban.
Pár ízelítő ami meg volt piszkálva:
Először is adott volt egy riasztó, persze ez is valami túlbonyolított ketyere volt, minden hozzá köthető bővítéssel. Erre szinte minden rá volt kötve, az ablakok felhúza az AC pumpa vezérlése, még a kézifék kapcsolója is bele volt kötve. De valami olyan hihetetlen balfa@sz módon, a vezetékek össze sodorva szigszalaggal, már amelyikre jutott. Volt ott minden még számítógép soros és párhuzamos port csatlakozói is.
A biztosíték tábla köröl is volt minden mindennel kavarva, azt is rendbe raktuk.
Az olajnyomás mérő ki volt vezetve a műszerek mögül a rádióhoz, ezt sem értem, hogy miért. A rádió vezetékeinél is mindenféle kötözgetések voltak.
Pár elrettentő kép, hogy milyen volt:


És ilyen lett, itt már rendezve lettek a vezetékek majdnem mindenhol:

A padló kárpit alatt lévő filcet amin a bitumen lap volt valamikor azt is ki kellett vennem belőle, tiszta víz volt. De még épp idejében vettem ki nem rohadt szét még alatta.
A lényeg, hogy most már nem okozhat zárlatot ez a sok kacat benne.
És minden dolog úgy működik a beltérben, mint amikor kigurult a gyárból.
Már csak az olajnyomás és olaj hőfok gombáját kell cserélnem és így minden visszajelző működni fog.
Tegnap elkezdtem alaposan a végére járni a kocsiban lévő rengeteg utólagos kókány elektromos dolognak.
Ez azzal járt, hogy kipakoltam szinte az egész belsejét:)) És ha már így van következik egy alapos kárpit tisztítás is.
Apámmal ketten csináltuk, ráment 2 egész nap mire a gyári állapotra hoztunk vissza mindent. Ennyi kókányt nem láttam mostanában autóban.
Pár ízelítő ami meg volt piszkálva:
Először is adott volt egy riasztó, persze ez is valami túlbonyolított ketyere volt, minden hozzá köthető bővítéssel. Erre szinte minden rá volt kötve, az ablakok felhúza az AC pumpa vezérlése, még a kézifék kapcsolója is bele volt kötve. De valami olyan hihetetlen balfa@sz módon, a vezetékek össze sodorva szigszalaggal, már amelyikre jutott. Volt ott minden még számítógép soros és párhuzamos port csatlakozói is.
A biztosíték tábla köröl is volt minden mindennel kavarva, azt is rendbe raktuk.
Az olajnyomás mérő ki volt vezetve a műszerek mögül a rádióhoz, ezt sem értem, hogy miért. A rádió vezetékeinél is mindenféle kötözgetések voltak.
Pár elrettentő kép, hogy milyen volt:


És ilyen lett, itt már rendezve lettek a vezetékek majdnem mindenhol:

A padló kárpit alatt lévő filcet amin a bitumen lap volt valamikor azt is ki kellett vennem belőle, tiszta víz volt. De még épp idejében vettem ki nem rohadt szét még alatta.
A lényeg, hogy most már nem okozhat zárlatot ez a sok kacat benne.
És minden dolog úgy működik a beltérben, mint amikor kigurult a gyárból.
Már csak az olajnyomás és olaj hőfok gombáját kell cserélnem és így minden visszajelző működni fog.
GTPeti02-05-2010 20:14:01 // 99179
Pillanatnyi identitászavar című képemet ide is belinkelem. :)
Buksi02-05-2010 20:08:17 // 99178
Nem tudom, hogy egyezik-e a kétféle gyertya hőértéke! De lehet, hogy beszélek Thomikával és lecserélem ezeket!
De a gyertyák mitől koromolódnak be ennyire? Azt vágom, hogy nem tökéletes az égés, de melyik alkatrész miatt lehet ez? A vezérlőegység?
Ezt a lehúzós dolgot holnap kipróbálom!
Nem csak meleg motornál baszaxik, mert elindítom és vagy abban a pillanatban kezd ingadozni az alapjárat vagy kb. fél perc múlva! Az előző Lambdánál ilyen jelenséget nem tapasztaltam, amikor tönkrement!
Motormosás nem volt! Mindig Agip kúton tankolk, mert itt nálunk az van és eddig nem volt baj vele!
De a gyertyák mitől koromolódnak be ennyire? Azt vágom, hogy nem tökéletes az égés, de melyik alkatrész miatt lehet ez? A vezérlőegység?
Ezt a lehúzós dolgot holnap kipróbálom!
Nem csak meleg motornál baszaxik, mert elindítom és vagy abban a pillanatban kezd ingadozni az alapjárat vagy kb. fél perc múlva! Az előző Lambdánál ilyen jelenséget nem tapasztaltam, amikor tönkrement!
Motormosás nem volt! Mindig Agip kúton tankolk, mert itt nálunk az van és eddig nem volt baj vele!
Fairlane02-05-2010 19:58:24 // 99177
Pláne kétüteműeknél működik, a benzinben oldott olajat kiégetni a beköpött gyertyából :)
Fairlane02-05-2010 19:56:27 // 99176
Mi abban a nehéz? Kell egy forma, belekurod az olvadt bronzot, azt mehet fel a toronyba.... :)
Ennek a nembelevaló egypólusu racsing gyertyának stimmel a hőértéke a gyáriéval?
Én azt mondanám, hogy független egymástol a gyertya feketeség, meg az ingadozás...
És igen, az én alapjárati motorom is zizeg, meg szerintem mindegyik, legalábbis amiket személyesen ismerek motortérileg.
Próbáld meg elinditani, és úgy lehúzni az alapjáratit... változik-e a helyzet.
Nem az van, hogy meleg motornál baszaxik, hidegnél még úgyahogy elmegy?
Lambda széthúzás, NTC? :)
Motormosás volt? Vagy szarbenzin tankolás?
Ennek a nembelevaló egypólusu racsing gyertyának stimmel a hőértéke a gyáriéval?
Én azt mondanám, hogy független egymástol a gyertya feketeség, meg az ingadozás...
És igen, az én alapjárati motorom is zizeg, meg szerintem mindegyik, legalábbis amiket személyesen ismerek motortérileg.
Próbáld meg elinditani, és úgy lehúzni az alapjáratit... változik-e a helyzet.
Nem az van, hogy meleg motornál baszaxik, hidegnél még úgyahogy elmegy?
Lambda széthúzás, NTC? :)
Motormosás volt? Vagy szarbenzin tankolás?
enzo02-05-2010 19:45:25 // 99175
Hát valószínű igazad vagyon.
Buksi02-05-2010 19:41:11 // 99174
Sztem tuti, hogy megbánnád! ;-))
enzo02-05-2010 19:22:55 // 99173
Őőőő..nem,de ha megfizetné valaki! Miért ne. Csak lehet hogy később nagyon megbánnám, mert tényleg jó és teljesen rozsdamentes!!
Buksi02-05-2010 19:19:02 // 99172
Az enyém is az, kivéve amikor nem! :-DDD
Csak nem el akarod adni? :-O
Csak nem el akarod adni? :-O
enzo02-05-2010 19:06:49 // 99171
Na azért. De ha kell egy megbízható autó,tudom ajánlani az enyém:))
Buksi02-05-2010 19:04:20 // 99170
Nem adom fel, nyugi! ;-))
enzo02-05-2010 19:01:14 // 99169
Mi van cimbora? Nehogy már feladjad:) Nem olyannak ismertelek meg!!
Buksi02-05-2010 18:21:49 // 99168
Ez valahogy nálam is így van! :-(
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-05-2010 16:25:42 // 99167
Bövebben is olasz.fogalmam sincs,kivágtam a papirját.
süsnye02-05-2010 16:25:00 // 99166
... bővebben? :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-05-2010 16:23:39 // 99165
Olasz.
süsnye02-05-2010 16:23:23 // 99164
milyen márka volt?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-05-2010 16:22:00 // 99163
Persze,tegnap 2x is ellenőriztem,kicsit tudttam is utánna huzni,de csak a jobb oldalon,erre összeszarja magát,na jó ez nem az alfa baja,hanem a gyatra alkatrészé.Csak akkor nem tudom minek költök ennyit alkatrészre.?????????????????
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-05-2010 16:20:21 // 99162
Kezd ám elegem lenni,mire azt hinném,hogy rendben van minden,nekiáll megint valamit előhúzni a kalapból,de egy szer ha mid ad isten ezt a duna parton adja elő,azzal a lendülettel lököm a dunába,és ott rohadjon meg ahol van,veszek helyette egy régi lexust,és csak tankolnom kell.
Az alapjárati mocid szerintem vacak,akárki akármit mond,viszont,hogy mitöl köpi igy a gyertyáidat,azt nem tudom.
Az alapjárati mocid szerintem vacak,akárki akármit mond,viszont,hogy mitöl köpi igy a gyertyáidat,azt nem tudom.
süsnye02-05-2010 16:20:01 // 99161
meg volt húzva rendesen az az anya?
Buksi02-05-2010 16:19:33 // 99160
Remélem sikerrel járok! ;-))
süsnye02-05-2010 16:18:58 // 99159
nincs mit, sok sikert! ;)
Buksi02-05-2010 16:17:31 // 99158
Na bazz! :-(((((
Látom téged is húz az ág rendesen! :-((
Látom téged is húz az ág rendesen! :-((
Buksi02-05-2010 16:16:07 // 99157
Asszem akkor ezeket mind átnézem!
Köszi a Helpet! :-)
Köszi a Helpet! :-)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-05-2010 16:16:03 // 99156
Én közben elmentem a közértbe,majd nagy csatt jobb oldalról,minden gödörnél koppanás.Azt hittem szét ver az ideg,hazaérek megnézem,persze a kerekeket nem birom levenni mert a csattogóssal ugy rá lett huzva,hogy a kulcsom inkább elhajlik.
Szóval az ujjonan vásárolt kutyacsontról,letolta az anyát a menettel együtt,és kopogott minden luknál.Levenném de nem birom,mert csak pörög az anya a jó minőségü cuccon(a rohadás állna bele a gyártójába).
Véletlen volt itthon tarcsi,a másikat a sógor levágta flexel,meg az ujja felét is a leröpülő csavarfej.Tiszta vér lett minden.Fasza.
Végül 2 óra alatt betornáztuk,ugy hogy a kereket nem lehetett leveni.
Egyedi módszert szabadalmaztattam,kibakoltam a gépet,és az emelővel nyomtam felfelé a stabrudat,mig bement a kutyacsont.
És persze már rég el kellett volna indulnom.
Szóval az ujjonan vásárolt kutyacsontról,letolta az anyát a menettel együtt,és kopogott minden luknál.Levenném de nem birom,mert csak pörög az anya a jó minőségü cuccon(a rohadás állna bele a gyártójába).
Véletlen volt itthon tarcsi,a másikat a sógor levágta flexel,meg az ujja felét is a leröpülő csavarfej.Tiszta vér lett minden.Fasza.
Végül 2 óra alatt betornáztuk,ugy hogy a kereket nem lehetett leveni.
Egyedi módszert szabadalmaztattam,kibakoltam a gépet,és az emelővel nyomtam felfelé a stabrudat,mig bement a kutyacsont.
És persze már rég el kellett volna indulnom.
Buksi02-05-2010 16:15:38 // 99155
Ehhez annyit értek, mint a harangöntéshez! :-DDDD
De kénytelen leszek megcsinálni!
De kénytelen leszek megcsinálni!
süsnye02-05-2010 16:08:22 // 99154
persze, a ve szabályozza, de ugye vannak eszközök, vezetékek... gyújtó trafó, gyujtómodul, gyertyakábelek... stb.
de inkább az alapjárati motor környékén kellene kezdeni... sztem
de inkább az alapjárati motor környékén kellene kezdeni... sztem
süsnye02-05-2010 16:05:41 // 99153
csak a feszt kell működés közben mérni...
vagy
lehúzod a védő gumi burkolatot a csatiról és hátulról benyúlsz az egyes érintkezőkhöz a mérővel
vagy
kihúzod az érintkezőket a csatiból. Elölről kell egy kis bütyköt benyomni és akkor hátrafelé ki lehet húzni az érintkezőket. Így már rá tudod dugni az alapjárati motorra és tudsz közben feszt mérni
A zárt/nyitott állapot kimérést (ellenállás) meg natúrban kell csinálni, ahhoz nem kell a csati, meg járó motor
vagy
lehúzod a védő gumi burkolatot a csatiról és hátulról benyúlsz az egyes érintkezőkhöz a mérővel
vagy
kihúzod az érintkezőket a csatiból. Elölről kell egy kis bütyköt benyomni és akkor hátrafelé ki lehet húzni az érintkezőket. Így már rá tudod dugni az alapjárati motorra és tudsz közben feszt mérni
A zárt/nyitott állapot kimérést (ellenállás) meg natúrban kell csinálni, ahhoz nem kell a csati, meg járó motor
Buksi02-05-2010 15:58:52 // 99152
Működés közben hogyan mérjem meg?
Buksi02-05-2010 15:57:49 // 99151
Ha jól tudom mindkettőt a kompjúter szabályozza, nem?
süsnye02-05-2010 15:57:26 // 99150
esetleg az alapjárati motor vezetéke nem sérült? mérd ki a csatin, hogy megvan a 12V, mikor szarakodik, meg az alapjárati motort is zárt és nyitott állapotban a manual alapján...
süsnye02-05-2010 15:54:48 // 99149
nézd meg a gyertyákat majd most milyenek...
bár ennyitől valsz nem kokszosodik be megint...
nem lehet, h inkább a keverékképzéssel vagy a gyújtással van gond?
bár ennyitől valsz nem kokszosodik be megint...
nem lehet, h inkább a keverékképzéssel vagy a gyújtással van gond?
Buksi02-05-2010 15:48:53 // 99147
Újabb fejlemény van a nemindulással kapcsolatban! Visszakötöttem az akksit, visszamentek a megtisztított gyertyák és tulajdonképpen a legelső indításra beindult! DE... Egy fél perces síma ketyegés után ismét elkezdett ingadozni az alapjárat! Az alapjárati motoron kívül minek van még köze az alapjárathoz? Érzékelők, jeladók vagy ilyesmi?
süsnye02-05-2010 15:07:12 // 99146
nekem is zizeg, mindig is zizegett, s nincs olyan jellegű gondom, mint neked...
bár ettől függetlenül sztem sem normális ez a ziezegés... olyan, mintha nem tudna behúzni, meg pl. azt sosem figyeltem, hogy járó motornál is csinálja-e...
bár ettől függetlenül sztem sem normális ez a ziezegés... olyan, mintha nem tudna behúzni, meg pl. azt sosem figyeltem, hogy járó motornál is csinálja-e...
afri02-05-2010 14:10:38 // 99145
ez aztán az "ős"-videó!! :-))
de nagyon tuti!
de nagyon tuti!
Buksi02-05-2010 13:29:00 // 99144
Akkor most mi van? Tsiga azt mondja, hogy szebed zizegnie!
Buksi02-05-2010 13:28:23 // 99143
Kössz a tippet! :-DD
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-05-2010 13:27:56 // 99142
Nem,az megnyekkent.
TSiga ( I am the TSIG)02-05-2010 13:27:01 // 99141
Szabad hangot adnia. Ne fossá'! Ha végképp nem jön össze, akkor ne az autóvillanyászhoz told be, hanem Marklarhoz Érdre.
Stpipstop küszöbök! :-DD
Stpipstop küszöbök! :-DD
TSiga ( I am the TSIG)02-05-2010 13:24:56 // 99140
Én meg megyek ki a hugommal a temetőbe és a nyagy sor közepette felment a vizem 108-110°C-ra. Gyorsan félreállok, leállítom. A hőgomba nem kapcsol be. A csatiját egy darab kerítésdróttal rövidre zártam, úgyhogy most megy állandóan. Szerencse, hogy gyújtás utáni a ventilátor, különben lehetne állandóan leszedegetni a patkolást.
Az egész iróniája, hogy a vízpumpa kivételekor lett beletöltve spec. hűtővíz, ami az alumínium motorokhoz jó. Most megint el fog egy csomó folyni...
Az egész iróniája, hogy a vízpumpa kivételekor lett beletöltve spec. hűtővíz, ami az alumínium motorokhoz jó. Most megint el fog egy csomó folyni...
Buksi02-05-2010 13:24:48 // 99139
Egyébként gyújtáson szabad zizegő hangot adni az alapjárati motornak? Csak mert az enyém zizeg!
Buksi02-05-2010 13:22:28 // 99138
Ezt még nem hallottam! A drótkefézés már megvolt!
Buksi02-05-2010 13:21:56 // 99137
Egy tisztítást mondjuk megér! :-)
Blondy02-05-2010 13:20:28 // 99136
Köszi,keresem!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
605
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?