Forum >> 155
Krisz15505-05-2010 10:46:35 // 99384
amatőr kérdés de merre vannak?
Takizse05-05-2010 10:44:40 // 99383
Én megnézném a testkábeleket
Fairlane05-05-2010 10:36:02 // 99382
Tudom, csak vizsgáztattalak... :P :DDD
SD fizet majd, nyugodtan számolj egész órát :)))
SD fizet majd, nyugodtan számolj egész órát :)))
süsnye05-05-2010 10:34:53 // 99381
nincsmit, 5$ lesz ;)
süsnye05-05-2010 10:34:13 // 99380
Fairlane05-05-2010 10:31:38 // 99379
Nagyszerü, eddig hármas.
Ha szeretnél indulni az ötösért, mondd meg gyorsan melyiknek milyen a menete és a menetemelkedése, valamint hogy hívták azt a kínait aki levette a szalagról :DDD
Köszi.
Ha szeretnél indulni az ötösért, mondd meg gyorsan melyiknek milyen a menete és a menetemelkedése, valamint hogy hívták azt a kínait aki levette a szalagról :DDD
Köszi.
Krisz15505-05-2010 10:31:35 // 99378
Electronical malfunction. Ha szar az akksim, akkor az járhat feszültségingadozással? slusszkulcs be, elfordít, km óra fel 60-ig, fordulat is, gyújtás rá és eltűnik az összes checklámpa utána meg már csak pislákol. ezt az utóbbi időben játszotta, aztán minden 3-5. próbálkozásra beindult, na mostmár nem. K.va Varta akksi van benne "német megbízhatóság". és fürödni lehet az akkusavban a + meg a - saruknál. Remélem ha veszek egy frankó akksit akkor jó lesz mostmár különben egyel több eladó 155 lesz a hasznaltauto.hu-n
süsnye05-05-2010 10:28:55 // 99377
az NTCnek kék fogalaltos a sajtá csatija (gyárilag) két tüskével.
Az óra jeladó és a kontrollámpa kapcsoló egy érintkezős (a kapcsoló asszem fehér műa házas, a jeladó meg fekete)
Az óra jeladó és a kontrollámpa kapcsoló egy érintkezős (a kapcsoló asszem fehér műa házas, a jeladó meg fekete)
süsnye05-05-2010 10:21:10 // 99376
lehet, hogy az elekronyos nagy fejezetben van (asszem electrical system a neve)
Fairlane05-05-2010 10:20:50 // 99375
Ha már ilyen doktor vagy a témában, akkor mondd meg, hogy ránézésre hogy különbözteted emg a két jeladót?
A NTC-nek két füle van, az óráénak meg csak egy?
A NTC-nek két füle van, az óráénak meg csak egy?
süsnye05-05-2010 10:20:26 // 99374
igen, volt párszor szerencsém a hűtőrendszert birizgálni.. :)
Fairlane05-05-2010 10:18:17 // 99373
Blabla.... :)
Bár monnyuk valóban, aki már szopott a hűtéssel, az megtanulja ezeket....
Bár monnyuk valóban, aki már szopott a hűtéssel, az megtanulja ezeket....
Fairlane05-05-2010 10:17:21 // 99372
Hát én ezt konkrétan nem találtam még meg....
Elvileg lehet is egy tartalék ilyenem a tartalék motorban :)
De ha 2-3 rugó ujonannan, akkor lehet veszek egyet a következő alkatrészes körben...
Elvileg lehet is egy tartalék ilyenem a tartalék motorban :)
De ha 2-3 rugó ujonannan, akkor lehet veszek egyet a következő alkatrészes körben...
Fairlane05-05-2010 10:14:33 // 99371
Épp ott van nyitva a manual, elvileg 0,98 +-0,1 bar nyomásnál nyit a sapka :)
süsnye05-05-2010 10:07:16 // 99370
igen, de amikor elkezdtem írni, a Te hsz-ed még nem volt bent :PP
meg nekem ehhez nem kell manual :P ;))
meg nekem ehhez nem kell manual :P ;))
katbal05-05-2010 10:06:18 // 99369
A kiegyenlítő tartály kupakjában szokott lenni egy szelep, ami valamekkora nyomásnál kinyit!
Azt is érdemes leellenőrizni, nehogy pl. el legyen tömődve és amiatt nő meg túlzottan a nyomás a hűtőkörben...ergó felfújódik az említett cső!
Azt is érdemes leellenőrizni, nehogy pl. el legyen tömődve és amiatt nő meg túlzottan a nyomás a hűtőkörben...ergó felfújódik az említett cső!
Fairlane05-05-2010 10:04:23 // 99368
Há nem ezt mondom én is? :)
süsnye05-05-2010 10:04:11 // 99367
le van írva, hogyan kell kimérni, én már egysuer csináltam...
ellenállást kell mérni, csak ahhoz, hogy ezt meg tudd tenni, mérned kell viszonylag pontosan az aktuális vízhőfokot is...
vagy méred a termosztát felületi hőmérsékletét mondjuk lézeres hőmérővel
vagy kiszeded a jeladót és belelógatod vizbe, amit melegítesz..
de a legegyszerűbb, ha elmész Marklarhoz és belepróbálsz egy másikat, hogy változik-e a cserétől vmi ;)
ellenállást kell mérni, csak ahhoz, hogy ezt meg tudd tenni, mérned kell viszonylag pontosan az aktuális vízhőfokot is...
vagy méred a termosztát felületi hőmérsékletét mondjuk lézeres hőmérővel
vagy kiszeded a jeladót és belelógatod vizbe, amit melegítesz..
de a legegyszerűbb, ha elmész Marklarhoz és belepróbálsz egy másikat, hogy változik-e a cserétől vmi ;)
süsnye05-05-2010 09:59:55 // 99366
az ECU vízhőfok jeladója a termosztátban van felül
az óra vízhőfok jeladója a termosztát alatt-mögött a HFben van
a kontrol lámpa vizhőfok kapcsolója pedig a HF hátulján van, a termosztát felőli részen..
az óra vízhőfok jeladója a termosztát alatt-mögött a HFben van
a kontrol lámpa vizhőfok kapcsolója pedig a HF hátulján van, a termosztát felőli részen..
Fairlane05-05-2010 09:59:20 // 99365
Öööö, és tényleg....
Én eddig azt hittem, hogy a termosztátban levő gomba adja a jelet a mutatónak...
Két hőfok jeladó van :S
A 07-11 oldalon egyszer ír a termosztátban egy Engine Coolant Temperature Sensort (NTC) (Akkor ez jelez a Motroniknak)
A 07-20 ason meg a HF-ben lakik egy Engine Coolant Temperature Sender. (Ez meg a mutatónak)

Tökjó, hogy a termosztátban levőre nem írja, hogy kell kimérni.....
Mik is lehetnek a tünetek, ha ez fosik be?
Én eddig azt hittem, hogy a termosztátban levő gomba adja a jelet a mutatónak...
Két hőfok jeladó van :S
A 07-11 oldalon egyszer ír a termosztátban egy Engine Coolant Temperature Sensort (NTC) (Akkor ez jelez a Motroniknak)
A 07-20 ason meg a HF-ben lakik egy Engine Coolant Temperature Sender. (Ez meg a mutatónak)

Tökjó, hogy a termosztátban levőre nem írja, hogy kell kimérni.....
Mik is lehetnek a tünetek, ha ez fosik be?
süsnye05-05-2010 09:51:45 // 99364
na ez tényleg jól néz ki! :)) és kiszedted őket festéshez? :P :))
Takizse05-05-2010 09:42:22 // 99363
A szívócsonk tiszta Maserati, vagy Ferrari feeling .
Takizse05-05-2010 09:39:40 // 99362
Tegnap elkezdtem összerakni a motort Hf. kész , vezérlés kész , új kuplung készlet fent.
este folyt köv.
este folyt köv.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)05-05-2010 09:28:44 // 99361
Köszi,féltem,hogy kicsit túlzott lett,bár nekem tetszik.Pár dolgot még rendberakok odabent.
Takizse05-05-2010 09:26:26 // 99360
Csudaszép!
Longman05-05-2010 08:31:16 // 99359
ahogy nézem a manualt a 8V TS-nél a termosztátban a motor hőfok jeladó van, a vízhőfok a műszeregységhez meg a hengerfejben bal oldalt.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)05-05-2010 08:28:35 // 99358
Longman05-05-2010 08:27:20 // 99357
jól van nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni, egyáltalán nem biztos hogy hengerfejes, csak az biztos hogy az a cső nem jó..
lehet olajálló gumicső került bele, az meg ilyen hogy dagad a víztől.
lehet az is hogy valahol egy kisebb cső el van dugulva, azért magas a nyomás.
legelőször ne vidd semmilyen szervízbe, hanem szerezz oda egy jó csövet.
Marklar lentebb belinkelte a képet, gondolom megvan még neki az a cső, vagy vegyél szilikonost. ha azt is dagasztja majd, akkor első körben át kellene mosni az egész rendszert, hátha dugulás van valahol.
ha ezek után még mindig dagasztja, amire szvsz kicsi az esély akkor lehet komolyabb dolgokon gondolkodni, de még akkor sem biztos hogy hfejes, lehet csak vmit anno rosszul raktak össze.
de mondom még 1x azt a csövet minél előbb cseréld ki mert el fog durranni hamarosan!
lehet olajálló gumicső került bele, az meg ilyen hogy dagad a víztől.
lehet az is hogy valahol egy kisebb cső el van dugulva, azért magas a nyomás.
legelőször ne vidd semmilyen szervízbe, hanem szerezz oda egy jó csövet.
Marklar lentebb belinkelte a képet, gondolom megvan még neki az a cső, vagy vegyél szilikonost. ha azt is dagasztja majd, akkor első körben át kellene mosni az egész rendszert, hátha dugulás van valahol.
ha ezek után még mindig dagasztja, amire szvsz kicsi az esély akkor lehet komolyabb dolgokon gondolkodni, de még akkor sem biztos hogy hfejes, lehet csak vmit anno rosszul raktak össze.
de mondom még 1x azt a csövet minél előbb cseréld ki mert el fog durranni hamarosan!
SD05-05-2010 07:03:24 // 99356
Hajrá ntc éjá éjá óóó!
Buksi05-05-2010 03:46:27 // 99355
És ez tuti? Délután megsasolom! Köszi! :-))
Buksi05-05-2010 03:44:37 // 99354
Most már nekem sem szimpi! :-((
Buksi05-05-2010 03:43:59 // 99353
Az nem a vízhőfok jeladó? :-)
TSiga ( I am the TSIG)04-05-2010 21:44:03 // 99351
Meg a gyújtás modulokét is le kell húzni.
Többet nem tudok kérem kaccsojja ki!
Többet nem tudok kérem kaccsojja ki!
TSiga ( I am the TSIG)04-05-2010 21:41:03 // 99350
Fontos még, hogy le kell kötni az injektorok csatijait és (asszem) teljes gáznál kell csinálni a mérést.
TSiga ( I am the TSIG)04-05-2010 21:39:28 // 99349
Te mire fogadsz? :-D
Fairlane04-05-2010 21:38:30 // 99348
Lehet, de az is lehet, hogy előbb dumál likat az órába :D
TSiga ( I am the TSIG)04-05-2010 21:37:29 // 99347
Ezzel meg tudjk mérni, hogy egységnyi Buksi egységnyi babgulyásból milyen nyomású gázt fejleszt. :-DD
Fairlane04-05-2010 21:35:31 // 99346
Ahh szo. Már világos, kösz a képeket is :)
TSiga ( I am the TSIG)04-05-2010 21:33:24 // 99345
TSiga ( I am the TSIG)04-05-2010 21:23:20 // 99344
A gyertya helyére tekerem természetesen, de viszont van univerzális adapter, amit csak ele kell nyomni a gyertya lyukába és a gumi tömít. Mindjárt csinálok fotót róla.
TSiga ( I am the TSIG)04-05-2010 21:19:58 // 99343
A jeladó a termosztát mellett van. Nem rajta, hanem mellette. A HF hátulján a maximum hőfokra figyelmeztető szenzor van. 1 db érintkezője van.
afri04-05-2010 21:17:26 // 99342
most ezzel nagyon boldoggá tettél :-// ,pedig tőled vártam vmi jó megoldást rá!! vagy kevésbé aggodalomra adó okot/választ!!
pénteken elviszem megint egy eddig "ezt a V6ost nem látott szerelőhöz", hogy az mit mond rá!! ;-)
remélem nincs nagy baj! Ferike azt írta tennap, hogy 3 éve lett hengerfejfellújítva, bár az csak egy dolog!
már visszasírom az 1.8ast!
jól jönne most az a pénz, amit arra ráköltöttem!! :-//
:-)
pénteken elviszem megint egy eddig "ezt a V6ost nem látott szerelőhöz", hogy az mit mond rá!! ;-)
remélem nincs nagy baj! Ferike azt írta tennap, hogy 3 éve lett hengerfejfellújítva, bár az csak egy dolog!
már visszasírom az 1.8ast!
jól jönne most az a pénz, amit arra ráköltöttem!! :-//
:-)
Fairlane04-05-2010 21:10:22 // 99341
Kösz, asszem élnék a lehetőséggel, de talán nem a találkozón :)
Viszont hova tekered, ha nem a gyertya helyére?
Viszont hova tekered, ha nem a gyertya helyére?
Longman04-05-2010 21:06:23 // 99340
Nem tom, nekem ez a Brisk nem szimpi.. Sok jót nem hallottam róla.
Hát az a jeladó valahol vagy a hengerfej oldalában vagy a termosztátban van. általában kék színű a feje. Tudod..! :)
Hát az a jeladó valahol vagy a hengerfej oldalában vagy a termosztátban van. általában kék színű a feje. Tudod..! :)
Fairlane04-05-2010 21:02:57 // 99339
Nem a termosztátban van ez a jeladó?
Buksi04-05-2010 20:51:58 // 99338
Köszi a tippeket! :-)
Nekem ezt a Brisk gyertyát is katalógus szerint keresték ki! Úgyhogy erről ennyit! :-/
A motorhőfok jeladóra viszont nem gondoltam! Hol is találom ezt a jeladót pontosan? :-)
az összeszerelésnél még egyenlőre nem járok, csak a tisztogatásnál! De figyelni fogok mindenre! ;-))
Nekem ezt a Brisk gyertyát is katalógus szerint keresték ki! Úgyhogy erről ennyit! :-/
A motorhőfok jeladóra viszont nem gondoltam! Hol is találom ezt a jeladót pontosan? :-)
az összeszerelésnél még egyenlőre nem járok, csak a tisztogatásnál! De figyelni fogok mindenre! ;-))
Longman04-05-2010 20:35:59 // 99337
Én NGK-t raknék bele. Szerintem amúgy ami katalógus szerint gyári specifikációjú, és ehhez a motorhoz kell, annak aztán teljesen mindegy hogy mekkora a hőértéke (mármint pontosabban hogy tudod-e Te azt az értéket) mert az úgyis jó.
Másik, a gyertyával kapcsolatban, az az igaz hogy akkor valószínű túl alacsony ennek a gyertyának a hőértéke tehát nem belevaló, illetve ilyen jellegű feketedést ezen kívül a motor hőfok jeladó hibája is produkálhat, ha folyamatosan dúsítja az ECU a keveréket a jeladó rossz értékei alapján.
Ez ráadásul szerintem okozhat fordulatszám ingadozást is.
Ami a szívórészt illeti, arra koncentrálj hogy az összetételek legyenek rendesen tömítve, jó lenne ha vennél autósboltban tömítés lapot amiből tudsz vágni/formázni tömítést, és vegyél mellé tömítő masszát és azt is használd. De szerintem neked nem ez lesz a baj, kár túlzásba vinni.
Mindenesetre úgy látom a legfontosabbal nem törődtél, az alapjáratit mindenképp vedd ki és tömítsd rendesen ahol összemegy a szívócsonkkal, mert az viszont tud ilyen problémákat okozni.
Másik, a gyertyával kapcsolatban, az az igaz hogy akkor valószínű túl alacsony ennek a gyertyának a hőértéke tehát nem belevaló, illetve ilyen jellegű feketedést ezen kívül a motor hőfok jeladó hibája is produkálhat, ha folyamatosan dúsítja az ECU a keveréket a jeladó rossz értékei alapján.
Ez ráadásul szerintem okozhat fordulatszám ingadozást is.
Ami a szívórészt illeti, arra koncentrálj hogy az összetételek legyenek rendesen tömítve, jó lenne ha vennél autósboltban tömítés lapot amiből tudsz vágni/formázni tömítést, és vegyél mellé tömítő masszát és azt is használd. De szerintem neked nem ez lesz a baj, kár túlzásba vinni.
Mindenesetre úgy látom a legfontosabbal nem törődtél, az alapjáratit mindenképp vedd ki és tömítsd rendesen ahol összemegy a szívócsonkkal, mert az viszont tud ilyen problémákat okozni.
Buksi04-05-2010 20:06:52 // 99336
Asszem majd Thomika! :-)
TSiga ( I am the TSIG)04-05-2010 20:03:41 // 99335
Akkor a másik, vagy Thomika Cartárs.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
775
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?








