Forum >> 155

Buksi04-05-2010 20:01:51 // 99334
Golden Lodge-ot már nem kapni! :-((
TSiga ( I am the TSIG)04-05-2010 19:54:47 // 99333
A gyertya témában : vagy Golden Lodge 25 HLD kell bele vagy Champion C6YCC 0.7mm-es hézaggal. Manual szerint
Buksi04-05-2010 19:19:04 // 99332
Azt hiszem megoldódni látszik a gyertyák feketeségének miértje! Valaki említtte itt (sajna nem ugrik be, sorry), hogy nem mindegy milyen hőértékű gyertyát teszünk a mociba! Kicsit kutakodtam a témában és találtam is pár oldalt ezzel kapcsolatban!

Gyertyákról

Nem tudja véletlenül valaki, hogy hol lehet utánanézni, hogy 2.0 TS-be milyen hőértékű gyertya kell? A manual-ban benne van?

Viszont az alapjárat ingadozására még nem jöttem rá! Nem hiszem, hogy a gyertyáktól van, mert eddig nem csinálta! Egyenlőre megpucolgattam mindent, remélem holnap már összetudom rakni az egészet, aztán majd kiderül!


TSiga ( I am the TSIG)04-05-2010 18:13:48 // 99331
Számoljál: 2,4 liter 290 LE annyi mint 120 LE/liter

Off Honda S2000 is 120LE/liter

Majd ha mondjuk EVO-szinten vannak (150LE/liter), akkor szóljanak.

Különben is így is veszélyesek a mutyukik, különösen ekkora motorral.
TSiga ( I am the TSIG)04-05-2010 18:04:35 // 99330
Használom a hűtő kis csavarját. Kicsi gázt adok a bowdennel és kiveszem a csavart. Amint egyenletesen folyik a víz, akkor visszateszem.

Van kompresszió mérőm. Valami ilyesmi. Valaki szerint nem kompressziót mér, hanem henger-végnyomást. De attól még jó. :-D



Beteszem a kocsiba és mondjuk AlfaCityn megmérjük. Van hozzá univerzális csati meg gyertya helyére betekerhető. Csak ha a gyertya helyére betekered, akkor marha nehezen fog kijönni, ugyan is beleszorul a gyertya helyére.
Buksi04-05-2010 17:43:58 // 99329
Az Alfának is kellene már valami ilyesmi moci! :-)
Buksi04-05-2010 17:41:42 // 99328
Az most pont nincs! :-/ :-))
Buksi04-05-2010 17:37:13 // 99327
A gyári helyére! ;-)
rasta15504-05-2010 15:54:14 // 99326
Hello
ha láttátok már sory
kedvencem
http://www.youtube.com/watch?v=PVbyC5AM4qk
SD04-05-2010 15:26:52 // 99325
Degogynemde:)
süsnye04-05-2010 15:19:25 // 99324
fura is volt, te nem szoktál ilyen "nem leszerelt lökős festő" módjára ténykedni.. ;))
Fairlane04-05-2010 15:18:32 // 99323
Oldalt fekve a víz tetején.... :P
Longman04-05-2010 14:59:42 // 99322
Ehh, azt hittétek a halról hogy nem tud úszni..?? :DDDDDDDDDD
Fairlane04-05-2010 14:43:06 // 99321
Ehh, mi a tágulási tartály hűtősapkájára asszociáltunk asszem :)
süsnye04-05-2010 14:41:57 // 99320
jaahh... én a kiegy tartály kupakjára gondoltam... :))
Longman04-05-2010 14:30:17 // 99319
Nem tom ti milyen lefúvószelepre meg kupakra gondoltok Fairlainnel, de én csak a hűtőn lévő légtelenítő csavar helyére gondolok. A 164ben a kiegyenlítő tartályon gyárilag van egy + vízcső ami a hűtőre megy és nincs külön légtelenítője. De mivel nekem olyan hűtő kellett aminek menetirány szerint bal oldalon vannak a csőbemenetek (a 164-é ugyanis jobbos mivel ott van jobb oldalt a termosztát is), így a 3.0 GTV hűtője került bele, és így oldottam meg a levegőztetést.

Mindenesetre jól működik, teljesen! :)
András bácsi04-05-2010 14:18:23 // 99318
Te meg nem olvasod az íméleket?
süsnye04-05-2010 14:02:26 // 99317
biztos lenne aki megvegye.. :)) az az ülés tényleg gáz.. :))
SD04-05-2010 13:39:48 // 99316
úgy néz ki ez az autó mint amit összefotosoppoltak:D lowcost diszókba villantani jó:D de komoly ember venne ilyet???:D
SD04-05-2010 13:38:53 // 99315
külön tetszik hogy felhúznak egy szívómotort turbóra, meg ez a pufiülés, hát a skodámban különb volt:D .... de akkor mirét kell pirosra pingálni??? áhhh...

ezek gyárilag hülyék:D

hogy néz ez ki??? na mind1... aki megevszi megérdemli, nem szebb mint az sx4:P:D
Fairlane04-05-2010 13:30:31 // 99314
Na, ezzel is csak többen vagyunk :)

Tehetségesen lekoppintották az ötévvel ezelőtti pásszátot :P
RoliQ404-05-2010 12:30:53 // 99312
Kedvenc állatom a hörcsög... ha rálépek szörcsög:D
süsnye04-05-2010 12:30:27 // 99311
brigeciol-t neki! :) nekem a fékfolyadék tartályomat pár perc alatt kipucolta.
Töltsd bele, pár percet hagyd állni, aztán rázogasd meg és öblítsd ki...
SD04-05-2010 12:27:12 // 99310
A fék-vákuum csöv, csak olyan keményből jó, már ha meg akarsz állni, én egyszer eltörtem, bontott van azóta benne.

Én féktisztítóval szoktam fújkálni a szívóoldalt belülről, LMM kézbe, aztán jó adag belefúj, és két végét befogva rázni, hogy lötyögjön benne a lé. Ugyan így a csövek, alapjárati moci.

Nekem is szét kell kapnom a szívóolalt, egyrészt tisztítani másrészt szerintem valahol falsot szív mert állandóan szürcsög, gázelvéténél mint valami turbós:D Mef olyan brutál hangja van hogy félelmetes, de mindenképp fel akarom venni előtte a hangot mert állat:)
RoliQ404-05-2010 12:21:00 // 99309
vagy direktszűrő tisztítóval...
SD04-05-2010 11:23:00 // 99308
= XOR
Tony15504-05-2010 10:53:06 // 99307
Igen szépen muzsikált hétvégén a típustársunk a gyorsasági bajnokságban:-)

Link1
Link2
süsnye04-05-2010 10:50:41 // 99306
lehet, h az ő csövei is puffadnak már kicsit.. ;))
Fairlane04-05-2010 10:40:41 // 99305
Ja, ez nekem sem vilcsi, hogy ott volt egy egybáros lefujószelep, ami most nincs ott ? :)
süsnye04-05-2010 10:24:26 // 99304
"én annyit csináltam hogy a hűtőn lévő levegőztető kupak helyére gyártattam egy csonkot, arra pedig húztam egy gumicsövet és bekötöttem a tágulási tartály tetejét és a pillangószelep közti "visszafolyó" ágba"

theát, jól értem, hogy a kupak helyén lévő csonkot összekötötted a folytószelepes vízcsővel?? akkor most hogy szabályozza a nyomást?
Longman04-05-2010 10:17:30 // 99303
én is próbálkoztam ezzel a + tágulási tartállyal, de lehet hogy rossz tartályt választottam mert nekem nem változott semmi. én annyit csináltam hogy a hűtőn lévő levegőztető kupak helyére gyártattam egy csonkot, arra pedig húztam egy gumicsövet és bekötöttem a tágulási tartály tetejét és a pillangószelep közti "visszafolyó" ágba.
Eddig jól működik.

A termosztát meg valóban 87foknál kezd el nyitni, de a teljes nyitás biztos magasabb hőfokon van, mert nekem ugyan csal vagy 5-10 fokot a mutatóm felfelé, de pl ha elkezdem hajtani a gépet akkor előbb 90 fok fölé áll be a mutatóm egy hangyafasznyival, aztán ha még tovább rúgom neki, akkor meg a 90 fok elé áll be tartósan, egészen amíg meg nem állok és nem jár 2-3 percet alapjáraton, akkor megint -gondolom ahogy hűl és visszazár a term. - felmegy a 90 fölé.
Longman04-05-2010 10:09:14 // 99302
hát nem tudom. ez nagyon szarul néz így ki az biztos.
az is biztos hogy régebben már kérdezte tőlem Feri hogy nekem is ilyen-e ez a cső, és tudom hogy cserélte. szóval tényleg régebben megvan ez a hiba vagy minek nevezzem.
ettől függetlenül ez nem normális így szerintem.
meg kellene kérdezni gyáriban van-e ilyen cső, vagy szilikon csővel kellene helyettesíteni az bírja a nyomást.
az is igaz hogy a V6ban van annyi tartalék ilyen téren is hogy jó ideig "elviseli" tünet nélkül ha hengerfejes. szóval lehet hogy tényleg az.
ezt nagyon gyorsan ellenőrizni kellene valahogy, a csövet meg még gyorsabban cserélni mert ahogy elnézem ez pláne hogy most jönnek a melegebb idők, úgy el fog durranni mint a szar.
süsnye04-05-2010 10:07:35 // 99301
:DD
s van hozzá javító szett is... nem is drága ;)
SD04-05-2010 09:39:37 // 99300
Viszeres V6?
Tentacle04-05-2010 09:22:58 // 99299
A kuplunggal én is jártam így, csak én addig hajtottam a gépet, még elkopott a rugó, és kettétört. Na onnantól volt érdekes hangja, meg nem is kapcsolt szét igazán ugye :)
Thomika04-05-2010 06:58:46 // 99298
Kérdés, hogy hova raknád a 155-ben?!
Buksi04-05-2010 03:49:59 // 99297
Ezt az oldalt már én is elmentettem régebben magamnak! ;-)
Egyébként van itt egy tag (nem jut eszembe a neve), aki már beszerelte ezt a bödönt a 145-ébe és azt mondja, hogy nagyon jól működik! Rengeteg dzsuvát kiöntött már belőle! :-)
Buksi04-05-2010 03:48:22 // 99296
Ezt már olvastam én is! Sztem a gyári helyére csak egyszerűen be kellene kötni ezt a bödönt! A gyárinak az alján is van egy kivezetés, amin keresztül "visszacsurog" a cucc a mociba! A bödönön nincs, így a dzsuva benne marad a tartályban! ;-))
Buksi04-05-2010 03:45:34 // 99295
Részvétem! :-(((
Thomika04-05-2010 00:23:52 // 99294
Részvét :(((((
Takizse03-05-2010 23:16:22 // 99293
Elözmény: a fütésem néha kihagyott, amúgy semmi .
Múlt héten kicsit meghajtottam , elment 1 henger aztán még 1 a víz hirtelen fölment 130 fokra oszt füst ill gőz . GAME OVER
A kuplung nem produkált hibát (a nyomólap hibátlan a kinyomó csapágy is a tárcsa felülete is tökéletes csak azok a fránya rugók) de az is cserés .
Akartam rendelni tárcsát de nem sokkal olcsób mint a szett így kap új szettet.
A szíjakban van 30 k de ha már kint van a motor akkor az is csere.
A generátor háza, csapágy csere, csúszógyürű csere, kefe csere.
olaj+ szürő csere Volt benne 1000km.
Fékolaj szervó olaj
Holnap megyek a megrendelt alkatrészekért a kár tetemes .
A bal féltengely csavarjai nem voltak meghúzva meg sok minden más se .
Belegondolni sem merek ha 2kilónál a féltengely azt mondja helló. brrrrrrr.

Sztem vasárnapra összerakom .

230 000 km után a gyári honolás mág látszik és nem lötyög a dugó, a vezérmű tengely nem kopott . ( legalább valami jó) :-)
Fairlane03-05-2010 22:57:26 // 99292
Ja, jólbirja, de hamár úgyis arrafelé matat, két méter 8as benyacső elég a cseréhez... :)
süsnye03-05-2010 22:55:27 // 99291
kemény cső az... ;)
süsnye03-05-2010 22:54:17 // 99290
lehet csak a csövet kellene lecserélni olyanra, ami bírja a nyomást.. ;)
Fairlane03-05-2010 22:42:47 // 99289
Szép.... :(

Mik voltak a tünetek? Mikorra lesz kész?
Fairlane03-05-2010 22:15:36 // 99287
Az a szűrő-köcsög valami misztikus cucc.
Sztem sok koszt nem fogsz benne találni, én eddig kettőt pucultam ,egyikben sem volt. Iinkább lecsapja az olajpárát a kartergázbol, az olaj lecsurog, a levegő meg elvileg visszamegy a szívóoldalra. DE mégsem teljesen olajmentesen, ezért lesz tiszta dzsuva a LMM utáni gumicső.

Érdekesség, hogy a mienkben ez gyárilag bennevan, a totálkáron meg fogyasztáscsökkentő csodaszerként tették a tehénbe :)

Vagy lehet még a gyári köcsög után kéne sorba bekötni egy ilyen bödönt? :)
Takizse03-05-2010 22:12:32 // 99286
Az biztos, hogy nem olcsó.
Takizse03-05-2010 22:05:36 // 99285
Üdv.
Így jártam:

:-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.