Forum >> 155
süsnye08-06-2010 12:53:26 // 101593
:DDD ez genyó volt ;))
RoliQ408-06-2010 12:48:17 // 101592
1Ft?:)
Fairlane08-06-2010 12:47:06 // 101591
Ezt mondd a Massának.... :P
süsnye08-06-2010 12:44:54 // 101590
naja.. :) kicsit elnagyoltam a kérdés megfogalmazását ;))
Tentacle08-06-2010 12:31:11 // 101589
"a mésik oldal (bubu) rögzítése nem világos"
Hát izé, ezek alapján szerintem semmi bajom :)
ha azt irod, h "másik oldali", akkor nem a akarom leszedetni veled az egész bubut :)
Hát izé, ezek alapján szerintem semmi bajom :)
ha azt irod, h "másik oldali", akkor nem a akarom leszedetni veled az egész bubut :)
süsnye08-06-2010 12:21:13 // 101588
jaj már, nem kell kiborulni :)
bár, lehet 1-2 dolog érdekelne belőle ;))
bár, lehet 1-2 dolog érdekelne belőle ;))
süsnye08-06-2010 12:20:35 // 101587
OK köszi!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)08-06-2010 12:15:43 // 101586
Simán megfogod és kirántod,utánna meg visszanyomod.
Én sem szoktam vele finomkodni.
Ja a legközelebbi ilyen szerelős akciójánál a legjobb ajánlatért elvihető!!!!!!!!!!!!!!
Elegem van belőlle.
Én sem szoktam vele finomkodni.
Ja a legközelebbi ilyen szerelős akciójánál a legjobb ajánlatért elvihető!!!!!!!!!!!!!!
Elegem van belőlle.
süsnye08-06-2010 12:12:10 // 101585
csak kihúzom? mi tartja, vmi műanyag fül? ha kiveszem vissza is tudom rakni? :)
süsnye08-06-2010 12:10:28 // 101584
"a szívócsonkfelőli végét, mondom, most hvégén szedtem le a csonkot "
ööö igen, itt egy szó kimaradt:
"a szívócsonkfelőli végét vágom, mondom, most hvégén szedtem le a csonkot "
bocsesz! ;))
ööö igen, itt egy szó kimaradt:
"a szívócsonkfelőli végét vágom, mondom, most hvégén szedtem le a csonkot "
bocsesz! ;))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)08-06-2010 12:07:36 // 101583
Az elöbb a szivocsonk felöli oldat irtad.Az fehér bigyo a bubu-nál,csak kihuzod belőlle.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)08-06-2010 12:05:05 // 101582
A szivocsonknál van amelyik csavaros,nem tom a tied milyen.
Én keményen szopok az olajdekni visszarakással,már tudom,hogy miért tadtak hozzá féltengelyszimeringet.
De nem akarom szétszedni!!!!!!!
A faszom kurva olaszba már.
Én keményen szopok az olajdekni visszarakással,már tudom,hogy miért tadtak hozzá féltengelyszimeringet.
De nem akarom szétszedni!!!!!!!
A faszom kurva olaszba már.
süsnye08-06-2010 12:05:03 // 101581
Te beszívtál vagy kezdődő diszlexiád van? ;)))
Nem az érdekel, hogy a bubu hogy van rögzítve, hanem a szívócsonk és a bubu közti vákuumcső hogyan van rögzítve a B U B U -hoz! ;))
Esetleg a szeleppel együtt cserélhető?
Nem az érdekel, hogy a bubu hogy van rögzítve, hanem a szívócsonk és a bubu közti vákuumcső hogyan van rögzítve a B U B U -hoz! ;))
Esetleg a szeleppel együtt cserélhető?
Tentacle08-06-2010 11:50:13 // 101580
Jaaa.
Szerintem 4 csavar fogja a tűzfalhoz, amit megtalálsz a lábtérben a fékpedál nyomórúdja körül :)
Szerintem 4 csavar fogja a tűzfalhoz, amit megtalálsz a lábtérben a fékpedál nyomórúdja körül :)
afri08-06-2010 11:47:59 // 101579
ez a jelenség nekem az 1.8 -nál és most a V6 -nál is fennáll!! .... hidegen!
és nálam is jó a fékizé!! :-)
de egy leheletnyi gázfröccs megoldja eme para-jelenséget!! ;-)
és nálam is jó a fékizé!! :-)
de egy leheletnyi gázfröccs megoldja eme para-jelenséget!! ;-)
süsnye08-06-2010 11:35:21 // 101578
a szívócsonkfelőli végét, mondom, most hvégén szedtem le a csonkot ;) a mésik oldal (bubu) rögzítése nem világos
Tentacle08-06-2010 11:31:45 // 101577
Szerintem csak össze van dugva, a vákuum nem fogja lelökni a csövet (max vmi kis bilincs van rajta, h falsot se szívjon). A cső meg azért merev, h ne horpadjon össze.
süsnye08-06-2010 11:18:43 // 101576
mellesleg még egy dolgot megpróbálnék, mielőtt egyből a bubunak esnék neki... a vákuumszelepet kicserélném csővel együtt (ami a bubu és a szívócsonk között van)...
Hogyan lehet azt leszedni?
Most, mikor lent volt a szívócsonk nézegettem, de nagyon nem akartam macerálni, mert nagyon merev a cső, másrészt, nem volt csere alkatrész :)
Szal hogyan van az s szelep rögzítve? Egyáltalán cserélhető külön?
Hogyan lehet azt leszedni?
Most, mikor lent volt a szívócsonk nézegettem, de nagyon nem akartam macerálni, mert nagyon merev a cső, másrészt, nem volt csere alkatrész :)
Szal hogyan van az s szelep rögzítve? Egyáltalán cserélhető külön?
RoliQ408-06-2010 11:17:25 // 101575
szerintem ezt buktátok... de tanuljatok a hibákból:D
süsnye08-06-2010 11:16:26 // 101574
egy rugóra jár az agyunk ;))
süsnye08-06-2010 11:16:00 // 101573
nemtom, de remélem nem az elébb említett árakat veszi alapul ;))
RoliQ408-06-2010 11:15:22 // 101572
most hogy kiírtad az árakat így már drága lesz ott is:D
atesssz08-06-2010 11:03:48 // 101571
Az anyósülés előtt, a kesztyűtartó alatt nyúlkálj a kábelekhez, mozgasd meg őket, ott kontaktos valami. Valószínűleg a termisztor, ami a ventillátor "légterében" van :). 3 tyúkbél megy a csatlakozóba.
Nekem is volt ez anno.
Nekem is volt ez anno.
Tentacle08-06-2010 10:42:18 // 101570
A Marklar-Trade-nél mennyi ? :)
süsnye08-06-2010 10:35:39 // 101569
van bendix is, 92k a unixnál.. :))
süsnye08-06-2010 10:32:47 // 101568
tévedtem.. bárdinál van 129e HUF-ért, csak épp' nincs készleten, a pics@ba! ;))
süsnye08-06-2010 10:26:27 // 101567
hmmm.. :)) vajon lehet ilyet felújítani? mert ilyet újonnan sztem még utángyártottban sem lehet kapni...
Tentacle08-06-2010 09:49:53 // 101566
Ez az alapjárati mizéria nekem is van néha, de inkább csak hidegben. Viszont nekem a gázpedál nem segít, csak ront a helyzeten.
Ilyenkor 2 eset szokott előfordulni:
1. megjavul pár másodperc után,
2. leáll, de ekkor indítás után egyből jó.
Hogy mi okozza, nem tudom, de nekem a fékrásegítővel nincs probléma.
Ilyenkor 2 eset szokott előfordulni:
1. megjavul pár másodperc után,
2. leáll, de ekkor indítás után egyből jó.
Hogy mi okozza, nem tudom, de nekem a fékrásegítővel nincs probléma.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)08-06-2010 09:42:34 // 101565
Lehet,hgoy ülyeséget irok,majd a kvgépes kijavit:-))
Az alapjárati motor ugyea szívosorból "táplálkozik",ha a bubu enged,akkor nincs elegendő vákum addig mig fel nem töltődik,ebböl adódhat ,hogy vissza ejti egy kicsit,amikor már ugye meleg,vagyis már van benne levegő,nincs ilyen gond.
Konkluzio:bub csere.
Az alapjárati motor ugyea szívosorból "táplálkozik",ha a bubu enged,akkor nincs elegendő vákum addig mig fel nem töltődik,ebböl adódhat ,hogy vissza ejti egy kicsit,amikor már ugye meleg,vagyis már van benne levegő,nincs ilyen gond.
Konkluzio:bub csere.
süsnye08-06-2010 09:32:02 // 101564
Kérdés...
már régóta megvan az a jelenség, hogy mikor hidegen beröffentem, akkor beindul és leejti a fordulatszámot az alapjárat alá. Kicsit fulladozik, majd adok neki egy kis fröccsöt (gáz ;) ), és minden rendben. Ha nem adok neki, akkor is összeszedi magát, csak kicsit várni kell (1-2 mp). Innentől kezdve minden rendben van, jó az alapjárat, valamint ha melegen indítom akkor sem csinálja...
Alapjárati szabályzóra gondoltam, de hátha van vkinek még vmi egyszerűbb ötlete.
Anyyi mgé hozzátartozik, hogy a fékrásegítőben a membránon valsz már van egy pici lik, mert ha nyomom a féket, akkor
1. sípol
2. ingadozik az alapjárat
És ha már itt tartunk, bubu membránnal mit lehet kezdeni? Csak egyben lehet cserélni a bubu-t, vagy fel lehet újíttatni (bár sztem ahhoz elég kényes, mert ugye össze van peremezve).
Szal a lényeg :)
1. hideg indítás utáni kis rpm visszaesés?
2. bubu felújytás/csere?
Koffein túltengésben szenvedő válaszadók kíméljenek! ;)))
már régóta megvan az a jelenség, hogy mikor hidegen beröffentem, akkor beindul és leejti a fordulatszámot az alapjárat alá. Kicsit fulladozik, majd adok neki egy kis fröccsöt (gáz ;) ), és minden rendben. Ha nem adok neki, akkor is összeszedi magát, csak kicsit várni kell (1-2 mp). Innentől kezdve minden rendben van, jó az alapjárat, valamint ha melegen indítom akkor sem csinálja...
Alapjárati szabályzóra gondoltam, de hátha van vkinek még vmi egyszerűbb ötlete.
Anyyi mgé hozzátartozik, hogy a fékrásegítőben a membránon valsz már van egy pici lik, mert ha nyomom a féket, akkor
1. sípol
2. ingadozik az alapjárat
És ha már itt tartunk, bubu membránnal mit lehet kezdeni? Csak egyben lehet cserélni a bubu-t, vagy fel lehet újíttatni (bár sztem ahhoz elég kényes, mert ugye össze van peremezve).
Szal a lényeg :)
1. hideg indítás utáni kis rpm visszaesés?
2. bubu felújytás/csere?
Koffein túltengésben szenvedő válaszadók kíméljenek! ;)))
Fairlane08-06-2010 09:30:55 // 101563
Jóreggelt!
Kontakthiba?
Kontakthiba?
süsnye08-06-2010 09:25:14 // 101562
Jóreggel!
Vez panel?
Vez panel?
Tentacle08-06-2010 08:57:15 // 101561
Jóreggelt.
Esküszöm ezek az autók olvassák a fórumot.
Tegnap hazafelé nekem csinálta azt a fűtőventi, hogy nem ment, a kijelzőn a vonalkák nem jelentek meg, hiába nyomogattam bármit. Aztán pár perc után megindult, biztos belerázódott a dologba :)
A hülyeség ragadós.
Esküszöm ezek az autók olvassák a fórumot.
Tegnap hazafelé nekem csinálta azt a fűtőventi, hogy nem ment, a kijelzőn a vonalkák nem jelentek meg, hiába nyomogattam bármit. Aztán pár perc után megindult, biztos belerázódott a dologba :)
A hülyeség ragadós.
afri07-06-2010 22:42:25 // 101560
a kipuffancsot megigazíthatták volna már legalább!!! ;-))
Longman07-06-2010 22:03:42 // 101559
Nem szopatom magam feleslegesen, az enyémen amúgy is négyzetesen nehezebb (vagy szopatósabb ahogy tetszik) mint úgy általában..
pláne nem fogok pont a klíma kompresszor és a gen. feszítő görgőnek a cseréjének akna vagy csápos nélkül.
Csápos még van is vagy 6db itt a cégnél meg sok-sok fasza szerszám, de a fentieknek egyedül akkor sem fogok neki.
pláne nem fogok pont a klíma kompresszor és a gen. feszítő görgőnek a cseréjének akna vagy csápos nélkül.
Csápos még van is vagy 6db itt a cégnél meg sok-sok fasza szerszám, de a fentieknek egyedül akkor sem fogok neki.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)07-06-2010 18:06:04 // 101558
Ne má,hogy vacak akna nélkül nem tudod megvalósítani önmagad??
Persze a kényelem ,meg minden:-))
Persze a kényelem ,meg minden:-))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)07-06-2010 18:03:59 // 101557
Olajdekni projekt,első lépései.
Leszedtem végre...
Persze a kipuffot is le kellet kötnöm elölről,meg a katalizátor után.
Találtam egy érdekes dolgot.
, ha nem tévedek ennek nem így kéne kinéznie!
Elviekben ez az olajszint visszajelző,ami nekem folyamatosan égett,most már tudom hogy miért.Az olajdekni hátsó csavarjai rendesen lazák voltak.
Valami vékony bigyóval volt tömítve,helyenként,és gondolom amikor a hozzáértő visszarakta,eltörte ezt az érzékelőt.
Képeket még holnap mellékelek,még nem tettem vissza.
Leszedtem végre...
Persze a kipuffot is le kellet kötnöm elölről,meg a katalizátor után.
Találtam egy érdekes dolgot.
, ha nem tévedek ennek nem így kéne kinéznie!Elviekben ez az olajszint visszajelző,ami nekem folyamatosan égett,most már tudom hogy miért.Az olajdekni hátsó csavarjai rendesen lazák voltak.
Valami vékony bigyóval volt tömítve,helyenként,és gondolom amikor a hozzáértő visszarakta,eltörte ezt az érzékelőt.
Képeket még holnap mellékelek,még nem tettem vissza.
TSiga ( I am the TSIG)07-06-2010 16:42:11 // 101556
Majd ha megvagy a krumplival... :-DDD
Buksi07-06-2010 16:41:01 // 101555
Nekem jó! Megcsináljuk? :-)
TSiga ( I am the TSIG)07-06-2010 16:40:30 // 101554
Aluminium lemez hőálló feketével befújva.
Buksi07-06-2010 16:37:09 // 101553
Mondjuk tényleg nem csúnya! :-)
De valami hőálló cuccból kellene megcsinálni! :-)
De valami hőálló cuccból kellene megcsinálni! :-)
TSiga ( I am the TSIG)07-06-2010 16:35:19 // 101552
De legalább jól néz ki.
Ez nem Recaro megoldás:
Fekete csík - fehér csík - fekete csík - fehér csík. :)
Ez nem Recaro megoldás:
Fekete csík - fehér csík - fekete csík - fehér csík. :)
Tentacle07-06-2010 16:35:05 // 101551
Gumicsizma rulez :) Amúgy az enyémben is áll, de csak pár cm, azt hólapáttal szoktam kilapátolni :)
Buksi07-06-2010 16:33:51 // 101550
Akkor mennyél haza! :-D
Buksi07-06-2010 16:33:23 // 101549
Nem egy nagy mutatvány! :-))
TSiga ( I am the TSIG)07-06-2010 16:31:41 // 101548
Ha te krumplit pucolsz, akkor én hova menjek?
Burgonyát pucolni?
Inkább haza megyek. 1 órája lejárt a munkaidőm, és a főnököm gépénel vagyok.
Burgonyát pucolni?
Inkább haza megyek. 1 órája lejárt a munkaidőm, és a főnököm gépénel vagyok.
TSiga ( I am the TSIG)07-06-2010 16:30:04 // 101547
Ajánlom minden elmebeteg figyelmébe:
155 BTCC replica lámpa készítése
155 BTCC replica lámpa készítése
Buksi07-06-2010 16:26:38 // 101546
Te is mennyé valahova! :-DDD
TSiga ( I am the TSIG)07-06-2010 16:25:52 // 101545
Gondolj egy számra!!!
Oszd el kettővel!!!
Mennyé krumplit pucolni!!
:-))
Oszd el kettővel!!!
Mennyé krumplit pucolni!!
:-))
Buksi07-06-2010 16:25:38 // 101544
Örülök, hogy beleegyezel! :-DDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
506
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?