Forum >> 155

Buksi10-08-2010 16:48:19 // 103579
De igen, de a csövek nem gyáriak, tehát nyomásszabályozó sincs a rendszerben, így az elektronyos részt sem tudom összehangolni! :-/
Fairlane10-08-2010 16:44:43 // 103578
De te nem vettél már egy komplett klímát SDtől? :)
Fairlane10-08-2010 16:43:52 // 103577
Lehet hülye ötlet, de nem lehetne lágy rézcsőből utángyártani, a végére keményforrasztva a fittingeket? Az mégiscsak új lenne...
Egy klímásnak pl ez szerintem nem lehet nagy gond, meg az anyag is kijönne párezerből....
Buksi10-08-2010 16:29:49 // 103576
Azokat nem néztük!
Az lehet, hoyg a csövek csatlakozása egyforma, de mi a helyzet az elektromos részeivel? Mármint a kábelcsatik stb.! Akkor az megint buhera munka lenne, én meg már nem akarok buherálni! Inkább várok, míg lesz bontásra egy klímás 155! :-)
Longman10-08-2010 16:27:06 // 103575
És a Lanciákban sincs? Mert nekem pl. Temprából vagy Dedrából van a kondenzátor, és még a csövek csatlakozásai is a megfelelő szögben állnak, szóval stimmel minden szempontból..
Buksi10-08-2010 16:24:50 // 103574
Nem tudom! Ezek szerint van! :-DDDD
Még a Tempra klíma is eszembe jutott, hogy nem-e egyforma a kettő!
Longman10-08-2010 16:23:55 // 103573
Kinek kellett az?
Van még rajtunk kívül olyan idióta aki ezzel szórakozik? :DD
Buksi10-08-2010 16:23:06 // 103572
Kérdeztem Marklartól, de már egyikben sincs meg! Minden lehetséges verzió eszembe jutott már!
Longman10-08-2010 16:19:42 // 103571
Jó a V6 is. A pirosból kellett megmaradnia csöveknek!
Buksi10-08-2010 16:18:39 // 103570
Nekem az összes cső hiányzik! :-(
Ezért is várom már annyira, hogy Marklar bontson egy 8V klímást! ;-)
Longman10-08-2010 16:17:09 // 103569
Volt vagy 10 perc kideríteni.. :)

Nem azt mondtad hogy neked is a komp-hűtő és a komp-szárítószűrő közti csövek hiányoznak?
Buksi10-08-2010 16:08:31 // 103568
Te ennyire ráérsz meló közben? Mondjuk tudhatnám, mert párszor már beszéltünk munka időben! :-DDDDD

Egyébként tuti, hogy nekem is azok a klímacsövek kellenek?
Longman10-08-2010 12:29:03 // 103567
Végülis csak 132.000 lenne összesen Br.
Longman10-08-2010 12:27:34 // 103566
Hihi, de jót nevettem az előbb.

Tegnap ugyanis megtaláltam az eredeti INALFA gyártmányú tetőablakát az autómnak. Nem is emlékszem mért kellett anno nekem másik, mert ez teljesen fasza állapotban van.
Persze azért már hiányzik róla 1-2 apró baszás ami az idők során elkallódhatott, gondoltam megkérdem a Fiatot mi mennyibe kerül. Eperből szépen ki is szedegettem a cikkszámokat+ megkérdeztem kíváncsiságból a klíma csövet is. Íme:

Tetőablak profilgumi az üveg köré: 43,700+ÁFA LOL
Anno a Webastohoz "csak" 13K volt.
Tetőablak és sín közé műanyag baszás: 4.100 + ÁFA / oldal
Másik ilyen műanyag baszás: 13.700 + ÁFA / oldal

Klímacső 2 darab gyakaorlatilag: 26.350 + ÁFA (Buksi neked is ez kell)

Jó mi?
Ha én gazdag lennék.. :)
Buksi10-08-2010 03:42:22 // 103565
Várd ki a végét! Még áshatsz akár te is Érden medencét! :-DD
Buksi10-08-2010 03:41:47 // 103564
Mondd már Papamacinak, hogy nyugodtan írhat ide is, ne legyen szégyenlős! :-DDDD
TSiga ( I am the TSIG)09-08-2010 22:39:13 // 103563
Inkább én is medencéket ásnék, mint te! :-DD
TSiga ( I am the TSIG)09-08-2010 22:31:44 // 103562
Vizet prédikál és suzukival jár.. :-P

Ha Japánban lenne Alfa-tali, oda nem mennénk ki autóval, de Milano alig van messzebb, mint München. Ráadásul végig autópálya. Konstans 100-130-as tempó...
TSiga ( I am the TSIG)09-08-2010 22:21:12 // 103561
Lassan tényleg távgyógyítok...

TSiga ( I am the TSIG)09-08-2010 22:17:56 // 103560
Papamacinak ismét távgyógyítás:



A 6-os a szimeringed, és a gyári cikkszáma: 40004820
András bácsi09-08-2010 21:24:02 // 103559
Ezekkel a piros felnikkel kéne árulnod. :)
afri09-08-2010 21:10:28 // 103558
igen, igazad van, de ha faszán bejelölném a dolgokat ... lehet jó lenne, .. vagy nem!!! :-)) ... ha nem ,akkor az télleg zsebbenyúlós lenne következményként! :-//
áááh, na mind1! holnap v holnapután előszöris leszedem itthon a szelepfedelet, és megsasolom mi a dörgés odabennt a tőkéknél meg a vezér bütykeinél!! :-)))



MÁS:

ma hazafelé jövet megijesztett a V6! :-((
elszólt az egyik vízcső! ami a termosztátból jön ki egyik cső és megy be a tűzfalnál az utastérbe! na az! hozzáért a hengerfej felső éléhez, ami szép lassan az idő múltával kikezdte a rázkódás következtében!! :-( ... úgyhogy volt gőzfelhő rendesen, ráfolyt a víz a leömlőre! :-( meg is álltam egyből, kábé még 5 km volt hátra hazáig, szóltam havernak, aztán hazahúzott, itthon meg ujra beindít, és beálltam a garázsban!
megoldásként azt a kis szétszakadt szakaszt vmi vékonyfalú vascsővel helyettesítem majd, na azt koptassa szét az a szertebaszott hengerfej!! >:-))
Thomika09-08-2010 19:21:18 // 103557
Ezeken azért sokat kell dolgozni! :P
Longman09-08-2010 19:07:52 // 103556
hát ez nagyon nem olyan..
Thomika09-08-2010 19:06:00 // 103555
Nem rossz! :) Lassan utolérlek! :)))
Thomika09-08-2010 19:02:51 // 103554
Főleg a magyar klub elnöktől érdekes mutatvány!!! :P
Thomika09-08-2010 18:58:03 // 103553
:)) Úgy tűnik :)
Marklar15509-08-2010 16:47:44 // 103552
Nem beszélve a 30-50% os bontott alkatrész kedvezményről! :)))
Marklar15509-08-2010 16:47:01 // 103551
Pedíg 2 sárvédőt még bele is lehetne alkudni:)
A V6 on van olyan amin kicsit egyengettni kell... Utána meg úgy is festeni:)

Meg én úgy is elmondanám a hibáit:)
Már majdnem hibátlan.
2010.08.09. 16h47' es állapot szerínt:)))
Marklar15509-08-2010 16:44:00 // 103550
De béna:)))
Miért nem 222km/h val mentél???
:)))
Marklar15509-08-2010 16:38:02 // 103549
Pár nemtúl jó kép:)
Buksi09-08-2010 16:18:51 // 103548
Ezt mondom neki már én is mióta! :-DD
Buksi09-08-2010 16:16:52 // 103547
Szegényt mindig csak dolgoztatod! :-)))
Ádi_390009-08-2010 14:52:02 // 103545
Hello,
Nagykorú autóval, egy 2.2-es világban...
Mai fénykép.
Longman09-08-2010 12:31:44 // 103544
Háát, úgy nézem ez teljesen más.. :( Akkor már 2 klímás 8V-t vagy V6-ot köllene bontanod.. :)
András bácsi09-08-2010 11:35:00 // 103543
Mert ott a motorra is költeni kellett rendesen. :))))
Abarth09-08-2010 11:32:34 // 103542
Kb egálban van a 8v és a 16v, a 16v-n a motorra kell elkölteni amit a 8v-n a kasztnira és a futóműre a korából fakadólag. Természetesen ez nem vonatkozik a 155öt foglalkozásként bontó 155 tulajok 8v-s autóira! :D
Vikking 31109-08-2010 11:02:22 // 103541
Már meg is történt. :) Annyira nem keseredtem el... :D
Marklar15509-08-2010 10:48:02 // 103540
Akkor majd Bandi válaszol...:)
Vikking 31109-08-2010 10:17:58 // 103539
:)))) Viszont és de most azért kérdeztem ezt a zűdet, mert ha elmegy a 45, erre lenne kb keret... :S
Marklar15509-08-2010 10:17:01 // 103538
Nekem hátúl széles.
Előre meg kapsz occo sárvédőt:)
Vikking 31109-08-2010 10:14:03 // 103537
:))))) Láttam a hirdetésed :)

Igazándiból én is láncos 2.0-t akarnék, de a széles kasztni szerintem marha szép... És ha minden igaz, akkor talán az 1.8 16v annyira nem gáz.

Aztán írtam András bácsinak, lehet, hogy két mondattal le is beszél róla :)
Marklar15509-08-2010 09:55:40 // 103536
Azóta már kint van, de ilyen képek vannak:
Longman09-08-2010 09:39:24 // 103535
Köszi!

Az 1.8 klímakompresszorról egy képet kérhetek? pontosabban nem is kompresszor, hanem a 2 cső csatlakozásának módja érdekelne.. Mert ami a V6-ról lejött és az enyémbe került, az olyan hogy a komp. felé mér együtt van a két cső, és egy 8-as csavar fogatja a kompresszorhoz és nem hollander.
Dozer09-08-2010 09:33:10 // 103534
:O Már nem csak csinosban szabad Marklarlandban szerelni? :)))
Abarth09-08-2010 09:23:54 // 103533
4 kilóért kicsit gyanúsan olcsónak tartom, de jónak néz ki!
Marklar15509-08-2010 09:13:12 // 103532
Jahh.
Olvasta már valaki az alfissimot?
Volt egy cikk a milánói taliról.
Volt aki repcsivel ment, majd bekéreckedett valamelyik kartárshoz...
Köztük a cikk írója is.
Hmmmm
Szeríntem nem autóval menni egy ilyen talira....
Hmmm
Marklar15509-08-2010 09:09:39 // 103531
Tsiga isméth dolgozott:)
Marklar15509-08-2010 09:07:56 // 103530
Jahh.
Más autójáról vagy jót,v semmit...
Igaz már egy kereskedésben áll, így majd Bandi mesél, ha akar...:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.