Forum >> 155
TSiga ( I am the TSIG)09-06-2011 13:43:49 // 114629
Ezt tőle kell megtudakolni. :-)
Longman09-06-2011 13:33:19 // 114628
Mert itt a Bükk-Mátra környékén élő autóbuzériával beoltott emberekbe ez belekódolódik, szerintem azért.
Én is elgondolkodtam már hogy egy hójárót csak össze kéne még rakni egyszer. Akár a V6 helyett is..
A Zsigulit ugyanis lehet arra használni amire az ember építi. Télen éjszaka bohóckodni a hegyekben, a hóban. Az valami fenomenális dolog! :)
Egy szép 75V6-ot nem biztos hogy ott csapnék szét. Egy 1.6-ot talán igen, de akkor meg jön az hogy az oroszhoz minden van polcon, minden ki van találva, sokan szerelik, stb..
Én is elgondolkodtam már hogy egy hójárót csak össze kéne még rakni egyszer. Akár a V6 helyett is..
A Zsigulit ugyanis lehet arra használni amire az ember építi. Télen éjszaka bohóckodni a hegyekben, a hóban. Az valami fenomenális dolog! :)
Egy szép 75V6-ot nem biztos hogy ott csapnék szét. Egy 1.6-ot talán igen, de akkor meg jön az hogy az oroszhoz minden van polcon, minden ki van találva, sokan szerelik, stb..
Robiik09-06-2011 11:45:13 // 114627
Sziasztok!
Elektromosan állítható jobboldali külső tükröt keresek, újra...
Elektromosan állítható jobboldali külső tükröt keresek, újra...
NaTo09-06-2011 11:01:13 // 114626
És van rá esély, hogy szombat délig Marklar magához vegye? BP-en vhol átvenném!
TSiga ( I am the TSIG)09-06-2011 10:33:14 // 114625
Én tudom, hogy van!
Marklar tudja, hogy mennyi! :-)
Marklar tudja, hogy mennyi! :-)
NaTo09-06-2011 10:26:28 // 114624
V6-ot Ladára cserélni??? :)))
Tsiga!
Gondold meg azért, aludj rá még párat! :)
Egyébként kíváncsi lennék, hogy miért Lada? Ha a hátsókerekes oldschool feeling miatt, akkor már inkább 75-öst vegyél!
Tényleg kíváncsi vagyok az érveidre!
Tsiga!
Gondold meg azért, aludj rá még párat! :)
Egyébként kíváncsi lennék, hogy miért Lada? Ha a hátsókerekes oldschool feeling miatt, akkor már inkább 75-öst vegyél!
Tényleg kíváncsi vagyok az érveidre!
NaTo09-06-2011 10:12:04 // 114623
TSiga ( I am the TSIG)09-06-2011 09:40:04 // 114622
Jól kinéző kis rendszer! Tessék a piros felületre egy emblémát ragasztani! :-))
Buksi09-06-2011 00:34:45 // 114621
Az enyém is ilyen hipp-hopp kivehetős! :-))
Pepe14708-06-2011 21:12:39 // 114620
Jól néz ki..
sprint8308-06-2011 20:50:33 // 114619
Nem is mutattam még micsoda kis "hifit" csináltam a kocsiba. Helytakarékos, és nekem pont elég hangerőt ad. Inkább csak a mély hangok hiánya miatt kell. Abból készült ami itthon kallódott. Adva volt egy kis 2 csatornás erősítő, elég viharvert állapotban. De ragasztottam rá piros matricát és egész jó lett.:)) A ládában meg 25 cm-es a hangszóró, valami olcsó akármi az is. Nem vagyok egy nagy hifi szakértő de nekem ennyi dolog bőven elég. És előnye, hogy 1 mozdulattal ki lehet venni ha útban van.


TSiga ( I am the TSIG)08-06-2011 20:24:25 // 114618
Azért 100.000 angol fontot így elkölteni. :-))
Ádi_390008-06-2011 20:19:21 // 114617
Te, fogalmam sincs. :) Szervízben tettek bele, ami kell. Régebben nagy viták voltak itt, melyik a legtutibb bele; ez a kiszolgált szett ha jól emlékszem sima champion volt. Szóval nyilván tök mindegy; majdnem...
Pepe14708-06-2011 20:14:45 // 114616
Ez de kemény. :-)
TSiga ( I am the TSIG)08-06-2011 20:05:08 // 114615
Én az olajnyomással vagyok így: teljesen jól működik a motor. Nem kopog, nem nyüszög. De melegen 0 bar-on áll a mutató. A kis kanna persze nem világít. Ráadásul a gomba új. A műszerek tájékoztatóak, nem laborműszerek. De akkor is piszkál. Kellene egy mérőórával egyet mérnem...
TSiga ( I am the TSIG)08-06-2011 20:01:24 // 114614
Gratula! És milyet vettél bele?
TSiga ( I am the TSIG)08-06-2011 19:59:27 // 114613
Ádi_390008-06-2011 19:52:50 // 114612
Jó estét!
Jelentem, hogy ma, majdnem 230 ezer km-nél, cseréltem a 8 gyertyát. Ezzel a szettel majdnem 60 ezer km-t tettem meg gond nélkül. Az utolsó kb. 2000-en éreztem, hogy már cserélni kéne. Szuper konstrukcióval van dolgunk! Mondjuk ezt eddig is tudtuk.
Jelentem, hogy ma, majdnem 230 ezer km-nél, cseréltem a 8 gyertyát. Ezzel a szettel majdnem 60 ezer km-t tettem meg gond nélkül. Az utolsó kb. 2000-en éreztem, hogy már cserélni kéne. Szuper konstrukcióval van dolgunk! Mondjuk ezt eddig is tudtuk.
Longman08-06-2011 18:38:44 // 114611
Hát ez ilyen hogy egyszercsak már nem műxik.. :))
sprint8308-06-2011 11:03:52 // 114610
Nekem eddig teljesen jól működött, most adta meg magát.
Longman08-06-2011 09:16:06 // 114609
Mikor 2009 januárban elkezdtem használni a kocsim, ez volt az első amit kicseréltem. Nehogy egy melegebb tavaszi napon kelljen meglepődnöm..
Longman08-06-2011 09:15:12 // 114608
+ a műszer is csal.. meg a szem is.
Ilyen melegekben egy közepes dugóban is megközelíti a 100 fokot a víz, a műszeren azt már vészesen magas értéknek látod.
Egyébként is normális hűtőfolyadékkal nem forr fel a vized 100 fokon.. :)
Ilyen melegekben egy közepes dugóban is megközelíti a 100 fokot a víz, a műszeren azt már vészesen magas értéknek látod.
Egyébként is normális hűtőfolyadékkal nem forr fel a vized 100 fokon.. :)
Buksi08-06-2011 09:03:58 // 114607
Ez nem jó hír! :-(((
sprint8307-06-2011 21:55:29 // 114606
Az normális, főleg ilyen melegben. 92-87°C az eslő fokozat és 97-92°C a második fokozat.
Jupiter15507-06-2011 21:45:26 // 114605
Az bekapcsol, de nem tartom normálisnak, hogy 90 fölött van a víz hőmérséklete normál városi használat mellett... Vagy mégis normális?
sprint8307-06-2011 21:33:39 // 114604
Ez a hűtőben lévő hőgomba. Ha rossz akkor nem kapcsol be a ventilátorod.
Jupiter15507-06-2011 21:16:05 // 114603
Ezmiez?
Lehet, hogy az enyém is ezért csinálja, hogy elég hamar túlmegy a 90 fokos jelzésen egy osztást és ott is marad? (Sport műszer, kétszer annyi vonalka van a hőmérőn, mint a normálban). Télen nem volt gond, de most nyáron már nem nagyon akar visszahűlni...
Lehet, hogy az enyém is ezért csinálja, hogy elég hamar túlmegy a 90 fokos jelzésen egy osztást és ott is marad? (Sport műszer, kétszer annyi vonalka van a hőmérőn, mint a normálban). Télen nem volt gond, de most nyáron már nem nagyon akar visszahűlni...
sprint8307-06-2011 20:29:43 // 114602
Tegnap majdnem megforrt a víz a kocsiban. Hála ennek a szarnak:

Olyan 105°C körül volt az araszolgatás közben. Még jó, hogy már épp fordultam le tudtam utána rendesen haladni, szépen vissza is hűlt.
Ma este ki is cseréltem, 4800 Ft volt. Még a gyári volt. Ehhez legalább nem kellettek műtős kezek, könnyen hozzáférhető:))

Olyan 105°C körül volt az araszolgatás közben. Még jó, hogy már épp fordultam le tudtam utána rendesen haladni, szépen vissza is hűlt.
Ma este ki is cseréltem, 4800 Ft volt. Még a gyári volt. Ehhez legalább nem kellettek műtős kezek, könnyen hozzáférhető:))
Lokfer07-06-2011 20:21:00 // 114601
Természetesen mindig akkor lenne rá szükség amikor nem mükszik.
Gery8307-06-2011 20:04:07 // 114600
Ez működik, csak ma épp nem. Lehet holnap már jó lesz. Próbálgasd.
Gery8307-06-2011 20:03:36 // 114599
:) sehogy. nincs most rá időm. :(
afri07-06-2011 19:54:19 // 114598
ez a tied volt? téged jobban el tudnálak képzelni rajta ... :-DD
afri07-06-2011 19:53:01 // 114597
ezt ha ingyen adnák, se kéne!!! :-D
Lokfer07-06-2011 19:40:37 // 114596
Köszi, ez van meg nekem is és sajnos nem müködik.
Buksi07-06-2011 19:26:40 // 114595
Hogy állsz a mocival? És a gyútómodulokkal? :-))
Gery8307-06-2011 19:24:58 // 114594
Buksi07-06-2011 18:30:53 // 114593
Szia! :-)
Azt sajnos nem! :-(
Azt sajnos nem! :-(
Lokfer07-06-2011 18:18:02 // 114592
Szevasz kedves Buksi!
Nem tudsz véletlenül egy müködő ePER címet??
Nem tudsz véletlenül egy müködő ePER címet??
Buksi07-06-2011 14:58:00 // 114591
Ez tényleg nem semi! :-)
Buksi07-06-2011 14:55:12 // 114590
Ahogy sprint83 kollega írta! ;-)))
Nekem '99-es! ;-)
Nekem '99-es! ;-)
RoliQ407-06-2011 14:06:33 // 114589
TSiga ( I am the TSIG)07-06-2011 13:26:35 // 114588
"Ha egyszer belekezdesz a tuningba, nincs megállás.
Ismerem ezt, mint öreg hobbit a Gyűrűt. Nem szabadulsz. Először csak a hengerfej. Egy kis vezérműtengelyecske-cserécske. Ahhoz, igaz, a kompresszión is emelni kell, meg polírozni a beömlőket, szívócsonkot... Mire észreveszed, már fenn üvölt a dupla-Weber. Az erős motor azonnal kinyírja a diffit. Aztán a váltót. A fordulat a generátort, a vízpumpát. Átszakad a motortartó bak, elgörbülnek a lengőkarok, szétnyílik a bölcső. A kompresszió miatt folyamatosan cseréled az önindítókat. De ezt ráadásul még élvezed is!!!
Azután a végén összeszámolod, és rájössz, hogy mennyit költöttél az Autóra - és az még mindig egy Lada maradt. Ha most úgy érzed, hogy megéri, csak akkor vágj bele. Egyébként nem érdemes
Ismerem ezt, mint öreg hobbit a Gyűrűt. Nem szabadulsz. Először csak a hengerfej. Egy kis vezérműtengelyecske-cserécske. Ahhoz, igaz, a kompresszión is emelni kell, meg polírozni a beömlőket, szívócsonkot... Mire észreveszed, már fenn üvölt a dupla-Weber. Az erős motor azonnal kinyírja a diffit. Aztán a váltót. A fordulat a generátort, a vízpumpát. Átszakad a motortartó bak, elgörbülnek a lengőkarok, szétnyílik a bölcső. A kompresszió miatt folyamatosan cseréled az önindítókat. De ezt ráadásul még élvezed is!!!
Azután a végén összeszámolod, és rájössz, hogy mennyit költöttél az Autóra - és az még mindig egy Lada maradt. Ha most úgy érzed, hogy megéri, csak akkor vágj bele. Egyébként nem érdemes
TSiga ( I am the TSIG)07-06-2011 13:24:29 // 114587
Megvan, mire cseréled:

:-)))

:-)))
norbee07-06-2011 13:18:54 // 114586
Nem szezonos, de épített, igen. :)
Fairlane07-06-2011 11:57:56 // 114585
Xenonos tuninglada? :)
Vikking 31107-06-2011 11:46:27 // 114584
Hihi, eztet még én is tudtam :P
Mennyire tuning?
Mennyire tuning?
szasza91107-06-2011 11:34:22 // 114583
nekem 1999-es...
norbee07-06-2011 11:17:32 // 114582
Arra én is elcserélem vele a V6-ot, valami nagyobbat villantson! :)
sprint8307-06-2011 08:33:35 // 114581
Az enyém '98-as autóból való. De ahogy nézegettem 2 féle van de ez nem biztos. Szerintem a régebbi autókon hasonló van mint a 155-ön, nem alu. De nem vagyok benne biztos. A lényeg, hogy '98-as vagy utáni biztos jó. A GTV topicban kérdeztem, de nem válaszolt senki....
TSiga ( I am the TSIG)07-06-2011 08:24:33 // 114580
SOS-ben mondjátok meg, hogy milyen évjáratú GTV hátsó nyerget lehet feltenni?
Holnapi beszerzés miatt.
Holnapi beszerzés miatt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
415
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05

