Forum >> 155

TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 11:10:01 // 120273
Azt tudom, hogy a TS 8v-hez nincs semmijük. Amikor felújítottam a motoromat, akkor ők voltak az elsők, akiket megkérdeztem.
Fairlane05-01-2012 10:15:32 // 120272
Jaj, emlékszem, neked van olyan mindig nyirkos tapadókorongos gyíktenyered, ugye? :DDD
Tentacle05-01-2012 08:37:24 // 120271
Hozzánk érkezik hamarosan KING csapágy. Amúgy ha motorhoz kell cucc, érdemes megnézni a Szakál-Met-Al-nál, merthogy Magyarországon a legnagyobb motorikus alkatrész forgalmazó.
Buksi05-01-2012 00:15:41 // 120270
Az enyém nem csúszik! ;-))
Buksi05-01-2012 00:12:38 // 120269
Hijjnye... :-)))
Fairlane04-01-2012 23:34:18 // 120268
És szerinted van rajta egy kis hologramos matrica, hogy "IHI RHB5 VL4"? :)
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:40:10 // 120267
Inkább Windóz NT (neander technology). Az egy ütemű: csak szívás.. :-D
Joecee04-01-2012 22:38:32 // 120266
Ha nem lesz más, bepofátlankodok a helyi TSZ egyik garázsába, ahol van akna, és alulról megnézem.
De azért köszönöm a tanácsot.
Linux kell rá. Akkor utána még olajat sem kell bele önteni...
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:35:21 // 120265
Bedugod a fényképezőgépet valahol és markóval nekiállsz kattintgatni. Valahogy csak lesz jó kép.
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:34:24 // 120264
Ennyire nem emlékszem. Az a bibi, hogy már kellett szétszednem 1.9 TD-t de a turbóra nem igazán emlékszem.
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:32:50 // 120263
Szedd le a motorról az XP-t, és tégy rá egy DOS 6.22-t. Akkor már nem fog füstölni és a világ végéig elketyeg.
Joecee04-01-2012 22:31:27 // 120262
Az a baj, hogy a leömlő alatt van, abszolút nem lehet látni felülről, még csak egy részét sem.
Joecee04-01-2012 22:30:00 // 120261
Én is szakember vagyok.
Csak IT-s.
Az nem lesz jó, mi? :)

Holnap veszek 60 liter gázolajat okosban.
Ha rossz kedvemben leszek, nem beleöntöm, hanem rá. És közben majd sütök szalonnát.
Télen még sosem próbáltam...
Marklar15504-01-2012 22:28:59 // 120260
Tükör reflexes gép nem jó? :-P
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:27:35 // 120259
Oldalról lehetne megnézni. A légszűrő felöl. Lehet, hogy ki kell venni a légszűrőház tetejét és kell egy tükör is. Vagy egy digit fényképezőgéppel csinálj fotót.
Marklar15504-01-2012 22:26:26 // 120258
Aki nap mint nap lát ilyet, az biztos látja felülről is. Illik szakemberre bízni. Új tömítéssel... :)
Marklar15504-01-2012 22:22:44 // 120257
Fenéket csúszik:)
De, ha nem tetszik, meg kell smirglizni...
Joecee04-01-2012 22:21:45 // 120256
Az okés, csak nem tudom hogy a jelenlegi milyen típusú. Lebontani meg megint grízes, mert sem tapasztalatom hozzá, sem egy akna, vagy csápos, ahonnan hozzá lehetne férni, hogy legalább a típusát le tudjam olvasni. Egyáltalán, alulról meg lehet azt nézni szted?
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:20:53 // 120255
Ott volt a belső visszapillantód. Miért nem ott nézted? :-)
Marklar15504-01-2012 22:20:08 // 120254
Jobb, mint ha a kislábújjadra esik egy generátor? :)))
Fairlane04-01-2012 22:19:39 // 120253
Kár, hogy nem láttam! :-DDD :P
Fairlane04-01-2012 22:19:22 // 120252
Csak csúszik...
Marklar15504-01-2012 22:18:29 // 120251
8/16V TS é biztos van. De úgy rémlik, hogy a 2,5 TD é is meg van még...
Marklar15504-01-2012 22:16:34 // 120250
A gyári fa váltógombnak tökk jó a fogása! ;)
A fa kormány is jó fogású és kényelmes méretű
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:15:59 // 120249
Kár, hogy nem láttam! :-DDD

Viszont én is :-(
Fairlane04-01-2012 22:14:56 // 120248
Egyszer irdatlanul pofánvertem magamat egy váltógombcserénél.... :)
Marklar15504-01-2012 22:14:44 // 120247
Good Boy a hibás! :-PPP
Joecee04-01-2012 22:13:33 // 120246
Ö...télleg... :)
Vagy csak leszerelem, és átmegyek szívódízelbe. :)
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:10:39 // 120245
Olyan, ami nem eszi az olajat. :-D
Joecee04-01-2012 22:07:02 // 120244
Tudom, hogy az lenne a megoldás, de az ősszel még bíztam benne, hogy kb márciusig kibírja. Addigra már nem szeretnék MO-n dolgozni, irány külföld.
De úgy látszik a mindennapos használat mellett erről nyugodtan lemondhatok. :(
Muszáj lesz, mese nincs.
De egyenlőre még azt sem tudom megnézni, hogy milyen típusú kellene rá.
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:00:46 // 120243
Nem kellene egy bontott turbo inkább? Lehet, hogy olcsóbban megúsznád hosszútávon vele.
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 21:47:41 // 120241
Vagy Marklarnál van, vagy van nálam mahagóni fa betét. Marklárét kérdezd meg. Én az enyémet nem adom. Én ragasztottam fel rá a furnért, csiszoltam és lakkoztam.
Joecee04-01-2012 21:43:46 // 120240
Valakinek nincs egy normál mérettől kicsivel hosszabb nívópálcája?
Az enyém nem ér bele az olajba... :( Kb 5000km után...
Kezd már kicsit tele lenni a bal könyököm ezzel az autóval...
Ha belemegy 5 liter olaj, akkor a mögöttem lévőket láthatatlanná teszem pár ezer km-ig.
Amikor ismét látom őket, na akkor kell olajat cserélni. Már ami megmaradt belőle.
I love fuckin' turbocharger...
Thomika04-01-2012 21:01:13 // 120239
Nekem sem ártana lassan beszerezni ezeket! Majd zargatlak a felújításnál jó tanácsokért :)
Thomika04-01-2012 20:58:56 // 120238
Igen, de hol találok olyat? :)
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 20:44:37 // 120237
Csiszolunk tovább. A csonkállvány homokfúva lesz. A többi csiszolva.

TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 20:24:41 // 120235
Fa (rendes) műszerfal-betét nem ártana... :-)
Thomika04-01-2012 19:33:00 // 120234
Sziasztok!

Ma volt egy kis időm, végre lecseréltem a váltógombot. Anno kaptam kocsihoz egy fa váltógolpokl,bot a kormány mellé. Azt hittem nehezebb lesz a csere, de 40mp alatt megoldottam :) most szép fa kormány és fa váltógomb van benne. Fura, de emiatt a csere miatt teljesen más érzés volt vezetni a kocsit! :)
afri04-01-2012 18:58:53 // 120233
Erhardot nem ismerem ...
még van 2 hely, ahol a héten utánajárok! :-)
igen, V6hoz kéne!
érdekes, hogy túlméretesben (1) lenne simán több helyen is csapágy, de azért nem fogom megköszörültetni!! :-/
belus15504-01-2012 18:51:17 // 120232
Erhard nem tud segíteni?Vagy esetleg még a FORTUNA BT?V6-hoz kellene?
afri04-01-2012 18:01:54 // 120231
jjjjuuuuuuuujjjjj ... ez de csúúúnya!! :-//

én most ott tartok, hogy egyzserűen nem találok sehol a világon alapméretes hajtókarcsapágyakat ... :-((

bár amuyg lehet ki se kéne cserélnem őket, nem rosszak, de úgy gondoltam, ha már szét van bontva, akkor legyen ez is új ... :-)
a nyugvócsapágyak, és a támcsapágy viszont cserések ..
belus15504-01-2012 16:43:10 // 120230
Roland barátom se tudta,hogy mi baja a motorjának.Ő bontásra vette.Ahogy hozzám került,azonnal beinditottuk GOODBOY segitségével.Szép hangja volt alapjáraton 2-3 baros olajnyomás mellett.Ahogy pici terhelést kapott,már kerepelt is.Hajtókar-ra tippeltünk.Ezt nem gondoltam volna!Van egy másik blokk,és van kint olaszba félre rakva egy komplet motor kappa coupe-ból.De az olasz se tudja megmondani,hogy milyen.Így az se biztos!
szasza91104-01-2012 13:57:58 // 120229
egyetértek!!!
mreni04-01-2012 13:45:46 // 120228
15perc????? hát ha valakinek ennyi esze van,akkor járjon gyalog.
szasza91104-01-2012 13:42:31 // 120227
ez mindig a nagy kérdés! :) én dobnám és keritenék vhonnan egy jót.
szasza91104-01-2012 13:41:22 // 120226
szerintem olaj ill. olajnyomás nélkül nem kell azért neki olyan sok, hogy ilyen legyen. persze relative, hogy mi a sok, de ha mondjuk ha pl. havertól hazament, miután meghallotta, 15 perc lazán elég lehetett...
sprint8304-01-2012 08:04:46 // 120225
100K
belus15504-01-2012 04:23:39 // 120224
Ettől az egytől tartottam!Most nincs más választásom,vagy vonalba furatom,vagy kidobom!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.