Forum >> 155
Thomika22-06-2012 15:55:15 // 126382
konkrétan cserélni kell azt a klíma csövet,amit adtál, mert nem jó a hollander rajta. :( Ma voltam a klímásnál és egyből elnyomta nyomás alatt. Megnéztük, de sajna kell egy új cső!
RoliQ422-06-2012 08:36:53 // 126381
akkor most mind a kettő mechanikus.. mi a baj?:D
RoliQ422-06-2012 08:35:08 // 126380
lehet ez volt a baj... hogy nem tőcsavar kéne hogy ott legyen:P
Zsolt15522-06-2012 06:21:33 // 126379
Mi a helyzet a bicolorral? Hol tart a projekt?
Buksi22-06-2012 02:12:48 // 126378
Ennyi! :-DD
Marklar15521-06-2012 23:45:45 // 126377
Adok nekik célzó vizet:)))
GTPeti21-06-2012 23:37:28 // 126376
A ventillátorok forogni fognak, a hűtéshez viszont nem sokat fognak hozzátenni. (Ahhoz nem pörgés kell, hanem célzott légáramlás. B)
Marklar15521-06-2012 23:28:15 // 126375
Tokk béna :))))
Marklar15521-06-2012 23:27:38 // 126374
Majd, ha ez nem működik. És nagyon ráérek...:)))
Sajna nem értem, hogy miért kapcsol le... Ha lesz időm elmegyek valami hifis szakihoz is...
Sajna nem értem, hogy miért kapcsol le... Ha lesz időm elmegyek valami hifis szakihoz is...
Buksi21-06-2012 23:22:43 // 126373
Ááá, nem ért hozzá! :-DD
GTPeti21-06-2012 23:21:55 // 126372
Ha ventillátorokat használsz az erősítő hűtésére, sokkal hatékonyabb lenne, ha kialakítanál a levegőnek egy "kényszerútvonalat", amibe az erősítő beleesik. Ez ugyanolyan elven működne, mint a "zártszelvény" hűtőbordák, aminek a két (vagy egy) végén ventillátor van.
Buksi21-06-2012 23:19:03 // 126371
Ez érdekes! :-)
Ez már tényleg nagyon fapados lehetett! :-)
Ez már tényleg nagyon fapados lehetett! :-)
Marklar15521-06-2012 23:17:17 // 126370
Már nem Qrwazok:))))
süsnye21-06-2012 23:09:46 // 126369
elélvezel.. :P
Marklar15521-06-2012 23:04:24 // 126368
Minden működő 155 nek örülök.
Ha esetleg elromlik valakinek valami, akkor... ;)))
Ha esetleg elromlik valakinek valami, akkor... ;)))
Marklar15521-06-2012 23:02:24 // 126367
Marklar15521-06-2012 22:58:42 // 126366
Thomika21-06-2012 22:57:24 // 126365
Örömmel látom őszinte örömödet! :P
Marklar15521-06-2012 22:51:19 // 126364
Hipp-hipp hurrá:)))
Thomika21-06-2012 22:45:51 // 126363
Gyerek most nyaral, de szeretném megcsinálni hétvégére, mert ma öltönyben beleolvadtam az ülésbe :P 44 fokot mutatott napon a hőmérő, menet közben 38 volt délutánig :(( Ez már nem emberi idő...
Fairlane21-06-2012 22:35:24 // 126362
Én ennek csak örülök :)
Ha jól körbe volt kenyve tömítőanyaggal a csavar lik körül is, akkor nem is igen folyhat.
Drukkolok, hogy jó legyen a klíma. Tegnap délután a GT mutatott 40.5 fokot is a betonrengetegben...
Ha jól körbe volt kenyve tömítőanyaggal a csavar lik körül is, akkor nem is igen folyhat.
Drukkolok, hogy jó legyen a klíma. Tegnap délután a GT mutatott 40.5 fokot is a betonrengetegben...
Thomika21-06-2012 22:23:54 // 126361
Két csavart is kiszedtem ellenőrzés miatt, alig-alig jött egy-egy csöpp..
Thomika21-06-2012 22:14:49 // 126360
Ok. akkor most már képben vagyok. Igazából mind1, csavar oszt kész! :P A lényeget leírtam. Szerencsére szimmeringél semmi gond! A rossz menet majd pár héten belül lesz orvosolva...Csak az a bajom, hogy sztem már min. 3-4 deci olaj elfolyt...tán kéne újra tölteni....
Buksi21-06-2012 22:13:35 // 126359
Meg ott van a tükörállító gomb is! ;-))
Buksi21-06-2012 22:12:49 // 126358
Gyárilag nincs olyan, hogy fele-fele! :-)))
Valószínű, hogy elektronyos volt a másik oldal is! Nézd meg, hogy van-e a kárpit mögött kábel a tükörig! :-)
Valószínű, hogy elektronyos volt a másik oldal is! Nézd meg, hogy van-e a kárpit mögött kábel a tükörig! :-)
Thomika21-06-2012 22:10:16 // 126357
Sziasztok!
Már nem bírtam kivárni a hétvégét, úgyhogy ma este megoldottam a szerelést. Lecseréltem a klímakompresszort, levettem az elejét, és a klíma rendszerben lecseréltem a tömítéseket. most szinte minden új benne, holnap megpróbálok elmenni nyomáspróbára. Majd kiderül, mit alkottam. Nem kis szívás volt visszatenni az ékszíjat, de kb 10-15 perc mókolás után sikerült.
Valamint részben megoldottam a korábbi váltóolaj folyás problémát. Sajna az egyik csavarja lötyögött a helyén, kijött a cucc mellette. A menete anno valamikor túl lett tépve, így tönkrement a menet. Majd meg kell fúrni és új menetet vágni bele, utána jó lesz. Most ideiglenesen Lennel tömítettem, így nem mozog a csavar. ÉS! De igen, tőcsavarok vannak a váltó végében is!!! :P
Mindezt nem egész 2 óra alatt oldottam meg.. Most örülök, hogy ezen túl vagyok.. Már lenyeltem az első jól megérdemelt sörömet! :)
Már nem bírtam kivárni a hétvégét, úgyhogy ma este megoldottam a szerelést. Lecseréltem a klímakompresszort, levettem az elejét, és a klíma rendszerben lecseréltem a tömítéseket. most szinte minden új benne, holnap megpróbálok elmenni nyomáspróbára. Majd kiderül, mit alkottam. Nem kis szívás volt visszatenni az ékszíjat, de kb 10-15 perc mókolás után sikerült.
Valamint részben megoldottam a korábbi váltóolaj folyás problémát. Sajna az egyik csavarja lötyögött a helyén, kijött a cucc mellette. A menete anno valamikor túl lett tépve, így tönkrement a menet. Majd meg kell fúrni és új menetet vágni bele, utána jó lesz. Most ideiglenesen Lennel tömítettem, így nem mozog a csavar. ÉS! De igen, tőcsavarok vannak a váltó végében is!!! :P
Mindezt nem egész 2 óra alatt oldottam meg.. Most örülök, hogy ezen túl vagyok.. Már lenyeltem az első jól megérdemelt sörömet! :)
Zolika15521-06-2012 19:32:09 // 126355
Szóval akkor nem gyárilag fele-fele csak ez érdekelt. És honnan lehet tudni, hogy most alapból elektromos volt-e vagy kéziállítós?
Buksi21-06-2012 19:01:16 // 126354
Persze, hogy létezik! Valamelyiket cserélték! ;-)
Zolika15521-06-2012 18:23:39 // 126353
Sziasztok,
az létezik, hogy a balos visszapillantóm kézi állítású, a jobbos meg elektromos (lenne, ha működne:D) ? 92 első generációs verda.
az létezik, hogy a balos visszapillantóm kézi állítású, a jobbos meg elektromos (lenne, ha működne:D) ? 92 első generációs verda.
Buksi21-06-2012 17:36:58 // 126352
Igen, nincs összecsapva egyik sem! :-D
RoliQ421-06-2012 17:19:36 // 126351
jól meg is csinálták:D
Buksi21-06-2012 17:12:01 // 126350
Igen, néztem! :)
Jól megtervezték mindegyiket! ;-)
Jól megtervezték mindegyiket! ;-)
RoliQ421-06-2012 10:31:01 // 126349
mérsékelten? milyen szépen fogalmaztál:) talán azért mert az átlagosnál több a tesztoszterin:D
Fairlane21-06-2012 09:28:38 // 126348
Fekete olajálló "sziló" megoldja. :)
Csak szóltam, hogy vmennyi olajvesztésre készülj fel...
Csak szóltam, hogy vmennyi olajvesztésre készülj fel...
Fairlane21-06-2012 09:27:32 // 126347
Van több videjó is, elég jól megcsinálták azt az autót...
Az hogy van, hogy ezek az autóversenyzőnők általában mérsékelten jó csajok? :)
Az hogy van, hogy ezek az autóversenyzőnők általában mérsékelten jó csajok? :)
Alfás Theo21-06-2012 08:17:04 // 126346
![](https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/150769_3894026278984_1453173810_n.jpg)
Kép is legyen Róluk!
Alfás Theo21-06-2012 08:15:46 // 126345
Olcsón bontott gumik, felnik, megkímélt futómű alkatrészek eladók! 8o)) "Alig használt" jeligére a kiadóba...
Mellesleg ezt néztétek?
Holland sárga csajos versenyzős 155. A lány 1992-es, együtt tervezték az első 155-kel.
Mellesleg ezt néztétek?
Holland sárga csajos versenyzős 155. A lány 1992-es, együtt tervezték az első 155-kel.
András bácsi21-06-2012 08:00:03 // 126344
Fogalmi zavarban van, mert a tőcsavar az, ami az alu tömbből állna ki, és a menetes végére anyát raknál. Az csak egy sima csavar, amit jelöltél.
Különben nem bonyolult annak a fedélnek az újratömítése. De azt is nézd meg, hogy a difi szimmeringjénél nem dől-e az olaj kifelé: ilyen korban már az is szokott. És szintén olajos tőle minden.
Különben nem bonyolult annak a fedélnek az újratömítése. De azt is nézd meg, hogy a difi szimmeringjénél nem dől-e az olaj kifelé: ilyen korban már az is szokott. És szintén olajos tőle minden.
Thomika21-06-2012 07:48:50 // 126343
Ezért tervezem a bal oldalt felemelni a kocsit, pl. Tsiga 25cm-es rámpája. így meggátolható, hogy kifolyjon a lé. Egy szerelő mondta, hogy tőcsavar van benne, de nem is igazán számít, azt az alsót cserélnem kell, mert valami nem stimmel...
Fairlane20-06-2012 23:42:43 // 126341
Értesz.... jártam én is az alatt a fedél alatt... :)
Csak ugye ott nincs tőcsavar :P
De pár deci olajat így is veszteni fogsz, a tengelyek, fogaskerekek forgása átnyomja oda is a csapágyakon keresztül, és megáll a dekni aljában...
Csak ugye ott nincs tőcsavar :P
De pár deci olajat így is veszteni fogsz, a tengelyek, fogaskerekek forgása átnyomja oda is a csapágyakon keresztül, és megáll a dekni aljában...
Marklar15520-06-2012 21:14:27 // 126340
Mióta nem lakkozod a körmöd? :-PPP
Thomika20-06-2012 20:48:54 // 126339
arra kell még némi fény :)) De ha gondolod, jövő héten viszek pár üveg körömlakkot, már lassan nem férek el a fürdőszoba szekrényben :P
Thomika20-06-2012 20:46:05 // 126338
Hoppá :(( Akkor majd Anyósnál indítjuk a napot a szereléssel.
Thomika20-06-2012 20:45:09 // 126337
Az alsó csavar lütyög, és folyik néha az olaj.
Thomika20-06-2012 20:44:29 // 126336
atesssz20-06-2012 20:24:39 // 126335
nincs az a mennyiségű korong :D
atesssz20-06-2012 20:23:55 // 126334
igen, még néhányat elbír, utána meg majd jön a RAT style :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
625
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?