jaaa, ilyen ultrahangos mosó nálunk is van!! :-DDD
akkor az injektorokat is bele lehet tenni nyugodtan?? :-))
én is egy pár motorikus cuccot újjá varázsoltam vele! :-)
Forum >> 155
afri07-01-2013 16:54:43 // 129546
Thomika07-01-2013 16:44:31 // 129545
Jó kis cikk! :)) Meg picit irigyellek is, jó lehetett meghajtani ezt a verdát! Vasárnap láttam a Garázs c. műsorban, hogy Walter Csabiék ugyanezt a kocsit tesztelték versenypályán, és elismerően szóltak róla! Ez azért igen jó hír! Az utóbbi években erősen megtépázott sportos jó hír talán visszatalál az Alfákra!
Thomika07-01-2013 16:25:56 // 129544
Ez még érdekes lehet! :) A címet ne hagyd ki a blogodból! :)
GEORGE07-01-2013 16:20:15 // 129543
A 2010-es csúcs Alfa
Hidd el, modernebb, mint a maga idejében a 155. Azért "haladunk" a technikai létrán felfele :-)
Hidd el, modernebb, mint a maga idejében a 155. Azért "haladunk" a technikai létrán felfele :-)
GEORGE07-01-2013 16:17:48 // 129542
Mi cégünknek is van ultrahangos mosója. Nem egy drága dolog. Mi a gázmotorok visszacsapó szelepét mossuk el vele. Szépen lehozza a égési nyomokat. . . .
GEORGE07-01-2013 16:15:45 // 129541
Sávtartó automatika létezik már egy ideje. Igaz legtöbbször a Lancia Deltában találkozhatunk vele.
Parkoló automata is van, szintén legtöbbször Deltában található meg.
1.8 turbo ( multiAir világszabadalom ) van a Giuliettában 235 pacival. Ha tartod magad a közlekedési szabályokhoz ( piszok nehéz vele, nekem nem igazán sikerült , csak is a teszt miatt erőltettem néha) akkor egy számjegyű fogyasztási adatok képződnek. Ja és 1320kg.
Tehát ami te "megálmodtál" hasonlítás gyanánt azaz 1.8 T, 220 lóerővel, 1200kg-al és 6.6 fogyival, az végül is már létezik, közlekedik köztünk 2 éve... Na persze a 6.6-os fogyit csak tartós 80-90-el közelíti meg. Viszont ha nem érdekel a fogyi, akkor 6.8s alatt feltornássza a mutatót 0-ról 100-ra és hasonló vehemenciával fordítja tovább a tengelyén a mutatót. Míg nálam volt, többször leporoltam a 250-es jelzésről a port :-)
Szerintem méretileg jobban passzol a 155-höz a Giulietta, mint a 159.
Íme pár kép, amin együtt szerepelnek a korszakok csúcs verziói. Az egyik a méltán híres 1995-ös 155V6 ( 165 lóerő ) a másik 2010-es Giulietta 1750 QV ( 235 Lóerő )
.![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00342/00342275t.jpg)
Parkoló automata is van, szintén legtöbbször Deltában található meg.
1.8 turbo ( multiAir világszabadalom ) van a Giuliettában 235 pacival. Ha tartod magad a közlekedési szabályokhoz ( piszok nehéz vele, nekem nem igazán sikerült , csak is a teszt miatt erőltettem néha) akkor egy számjegyű fogyasztási adatok képződnek. Ja és 1320kg.
Tehát ami te "megálmodtál" hasonlítás gyanánt azaz 1.8 T, 220 lóerővel, 1200kg-al és 6.6 fogyival, az végül is már létezik, közlekedik köztünk 2 éve... Na persze a 6.6-os fogyit csak tartós 80-90-el közelíti meg. Viszont ha nem érdekel a fogyi, akkor 6.8s alatt feltornássza a mutatót 0-ról 100-ra és hasonló vehemenciával fordítja tovább a tengelyén a mutatót. Míg nálam volt, többször leporoltam a 250-es jelzésről a port :-)
Szerintem méretileg jobban passzol a 155-höz a Giulietta, mint a 159.
Íme pár kép, amin együtt szerepelnek a korszakok csúcs verziói. Az egyik a méltán híres 1995-ös 155V6 ( 165 lóerő ) a másik 2010-es Giulietta 1750 QV ( 235 Lóerő )
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00342/00342274t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00342/00342275t.jpg)
GEORGE07-01-2013 15:37:57 // 129540
Én egy kicsit magára a 155-re "hegyeztem" a felsorolást.
afri07-01-2013 14:27:42 // 129539
jónak hangzik ez az injektor-"pucoló"!! :-)
hogy mik nem vannak! 8-O
:-)
hogy mik nem vannak! 8-O
:-)
TSiga ( I am the TSIG)07-01-2013 09:52:28 // 129538
Majd leblogolom.
TSiga ( I am the TSIG)07-01-2013 09:48:18 // 129537
Tegnap lecseréltem a maradék injektor csatikat. Kipucoltam az alapjárati motort is féktisztítóval. Most egyenetlen az alapjárat. Cserélek 8 gyertyát a régi mociból meg van 1 garnitúra gyári hibátlan gyertyakábel-készletem. Érden találtam egy céget, ami injektorokat tisztít ultrahanggal. Mérőlapot is adnak és 2500 pénz a művelet. Ha te viszed oda, akkor 1700. Azt még rádobom.
afri07-01-2013 09:26:06 // 129536
ja, én is így oldottam meg! :-))
TSiga ( I am the TSIG)07-01-2013 08:59:06 // 129535
Van a Valeonak a Classic családja. Elsősorban idősebb (+10) autókhoz gyártanak hűtőt.
Aluhűtő, tetején van légtelenítő is. Egy kis csöcsöt kell ledugózni, mert más autóba is jó, ott meg túlfolyó lehet. Kis gumicső rá, meg bele egy csavar és kész.
Aluhűtő, tetején van légtelenítő is. Egy kis csöcsöt kell ledugózni, mert más autóba is jó, ott meg túlfolyó lehet. Kis gumicső rá, meg bele egy csavar és kész.
TSiga ( I am the TSIG)07-01-2013 08:55:06 // 129534
Miért hagyja ki mindenki az elektromosan állítható lengéscsillapítást?
SD07-01-2013 00:01:35 // 129533
ha egy mai 159 ilyen lenne, akkor kb:
- sávelhagyás, követő biszbasz, villany hibrid mittom, 1.8 turbo 6L-es fogyival... és 1200kg lenne... és 220ló
- sávelhagyás, követő biszbasz, villany hibrid mittom, 1.8 turbo 6L-es fogyival... és 1200kg lenne... és 220ló
SD06-01-2013 23:58:29 // 129532
A fontosabbakat hagytad ki:)
- szívó oldali változó szelepvezérlés
- hengerenkénti injektor, computer vezérlés (passat ekkor rotoros, karburátoros 75LE)
- szonda+katalizátor
- olajsugárral hűtött dugattyúk
- sebesség függő szervó rásegítés
- projektoros lámpa
- polgárpukkasztó szögletesen ívelt forma
- elektromos csomagtér nyitás
- olajhűtő
- négy tárcsafék
- abs
- láncos vezérlés (mondjuk ez pont nem modern, de pont ezért mennek még:)))
- szívó oldali változó szelepvezérlés
- hengerenkénti injektor, computer vezérlés (passat ekkor rotoros, karburátoros 75LE)
- szonda+katalizátor
- olajsugárral hűtött dugattyúk
- sebesség függő szervó rásegítés
- projektoros lámpa
- polgárpukkasztó szögletesen ívelt forma
- elektromos csomagtér nyitás
- olajhűtő
- négy tárcsafék
- abs
- láncos vezérlés (mondjuk ez pont nem modern, de pont ezért mennek még:)))
Zolika15506-01-2013 23:18:42 // 129531
azt látom :P máskor se adj :))
Marklar15506-01-2013 22:56:39 // 129530
A múltkor Náluk voltam. De nem adtam Neki fogalmazás gátlót... :-P
Zolika15506-01-2013 22:50:04 // 129529
Én ezt tudtam eddig is, és hangoztattam is. De annyira szépen megfogalmazta, hogy nagyon. :P
afri06-01-2013 22:45:04 // 129528
vidd el Te nekik!! :-D
;-P
;-P
Marklar15506-01-2013 22:43:19 // 129527
Perverz... :)))
Fairlane06-01-2013 22:37:32 // 129526
Hm, elsőre azt hittem kutyaól... :P
Marklar15506-01-2013 22:32:29 // 129525
Marklar15506-01-2013 22:23:45 // 129524
Mi van a Ladásokkal? Mostanában ők hívogatnak a 2,0 8/16V motorok miatt. Csak még egyik sem ért Érdre ;)
Marklar15506-01-2013 22:20:21 // 129523
Ezt a magad nevében is megfogalmazhattad volna, ha pár régebbi katalógust átnyálazol... ;)
Marklar15506-01-2013 22:18:50 // 129522
Nekem nem kell magyarázni... :)
A 155 alapból is sok "extrát" kapott. (1,6 16V, 1,7 8V, 1,9 TD volt a "fapad") De azért olyan sok mindent nem lehetett hozzá rendelni. Szerintem a teljesség igénye nélkül: alufelni 15/16", tetőablak, 1-2 féle csomi spoyler, sportosabb ülés, ha nem is a sport csomagost vette valaki (lásd Tsiga), gondolom magasabb kategóriás rádió, színezett üveg, fényszóró mosó, hátsó ablak emelő. De ügye volt ami a nagyobb motorhoz mondjuk alapból járt...
Mostanában divat, (nem is baj), hogy a vevő válogatja össze, hogy mit akar, egy lexikonból... :-P
A 155 alapból is sok "extrát" kapott. (1,6 16V, 1,7 8V, 1,9 TD volt a "fapad") De azért olyan sok mindent nem lehetett hozzá rendelni. Szerintem a teljesség igénye nélkül: alufelni 15/16", tetőablak, 1-2 féle csomi spoyler, sportosabb ülés, ha nem is a sport csomagost vette valaki (lásd Tsiga), gondolom magasabb kategóriás rádió, színezett üveg, fényszóró mosó, hátsó ablak emelő. De ügye volt ami a nagyobb motorhoz mondjuk alapból járt...
Mostanában divat, (nem is baj), hogy a vevő válogatja össze, hogy mit akar, egy lexikonból... :-P
Marklar15506-01-2013 22:11:22 // 129521
Van az a pénz amiért eladom az "SW" 155-t :))))
Alfás Theo06-01-2013 21:26:50 // 129520
Nekem egy barchetta piszkálja a csőröm, de moci kéne bele...
Alfás Theo06-01-2013 21:24:05 // 129519
fiat ulysseba, scudoba, ducatoba... 8o)
Fairlane06-01-2013 20:25:32 // 129518
Ezt az átíratós részt hallottam már pedzegetni más forrásból is... :)
GEORGE06-01-2013 20:22:08 // 129517
De csak megszületett. Rajtatok érzem úgy, hogy meg lesz az enyém is előbb utóbb, de gondolom inkább utóbb :-)
Zsolt15506-01-2013 20:02:41 // 129516
Már sokan érezték így magukat. :-)))
afri06-01-2013 19:57:22 // 129515
de biztos van itt olyan kedves tag, aki kivesézi neked a réz- és alu hűtő előnyeit, ill. hátrányait!
GEORGE06-01-2013 19:52:38 // 129514
Nem tervezem feladni. Fényezésre, lakatos munkára elméletileg meg van a pálya...... a jvő héten egyeztetünk a lakatossal aki kijön hozzám megnézni a donort. Átbeszéljük a dolgokat és úgy egyáltalán véleményt fog mondani, hogy vállalja-e vagy sem. ( kaszni állapot függő ) Viszont apránként nem fogok neki állni. Folyamatában akarok haladni. Az idén várok egy kisebb pénzmagot és akkor indul is a átépítés.
afri06-01-2013 19:50:46 // 129513
az alu sokkal sérülékenyebb egyébként, kicsit megnyomod, vagy megütöd, annak ott is marad a helye!
réz esetében sztem ez a rész jobb!
réz esetében sztem ez a rész jobb!
afri06-01-2013 19:47:26 // 129512
nem tudom, lenne-e különbség a réz és az alu között! :-(
ha esetleg feladnád a reményt, és elkap az idegbaj, nekiállsz apró darabkákra szedni az autót és szarni fogsz az egészre, akkor amikor leadod a M.É.H.-be az alkatrészeket, a rézre ugye többet fizetnek kilónként, azzal akkor jól jársz! :-DDD DE NE ÍGY LEGYEN!!
ISTEN MENTS!! ;-)
komolyra fordítva a szót, az egyik lada-tuningos ismerős esküszik az alu hűtőkre ...
nekem is az van a ladában![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00342/00342256t.jpg)
így az alfában is!
ha esetleg feladnád a reményt, és elkap az idegbaj, nekiállsz apró darabkákra szedni az autót és szarni fogsz az egészre, akkor amikor leadod a M.É.H.-be az alkatrészeket, a rézre ugye többet fizetnek kilónként, azzal akkor jól jársz! :-DDD DE NE ÍGY LEGYEN!!
ISTEN MENTS!! ;-)
komolyra fordítva a szót, az egyik lada-tuningos ismerős esküszik az alu hűtőkre ...
nekem is az van a ladában
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00342/00342256t.jpg)
így az alfában is!
GEORGE06-01-2013 19:44:51 // 129511
Most már neki kezdtem, legalább is a gyűjtésnek. Plusz 2db 155-ös áll az udvarban.
Van sport belső kárpitokkal, egy vödör csavar, patent, egy komplett gyári napfénytetős nagytető, kárpitok, kédergumik......stb stb.
Februárban legkésőbb a nevemre íratom és kezdőzhet a bontás.
Hűtő témában vélemény?
Van sport belső kárpitokkal, egy vödör csavar, patent, egy komplett gyári napfénytetős nagytető, kárpitok, kédergumik......stb stb.
Februárban legkésőbb a nevemre íratom és kezdőzhet a bontás.
Hűtő témában vélemény?
afri06-01-2013 19:33:33 // 129510
én 2011 okt.végén fogtam hozzá, és most 2012 dec.7én használtam ujra először!
néha-néha én is eléggé elkeseredtem! de nem szabad feladni!!!!
de megfogadtam, soha többé nem fogok ilyen autó-felújítgatásokba!
inkább eladom óccsóé, ha olyan, de sok energia (pénz és idő) az ilyen projekt! :-((((
néha-néha én is eléggé elkeseredtem! de nem szabad feladni!!!!
de megfogadtam, soha többé nem fogok ilyen autó-felújítgatásokba!
inkább eladom óccsóé, ha olyan, de sok energia (pénz és idő) az ilyen projekt! :-((((
GEORGE06-01-2013 19:33:30 // 129509
Szerinted érdemes a rézre annyit áldozni? vagy teljesen jó az a megoldás amit te választottál.
Természetesen a végösszeg nekem se mindegy, de apránként lehet áldoznék egy-egy jobb részességre, még ha drágább is.
Természetesen a végösszeg nekem se mindegy, de apránként lehet áldoznék egy-egy jobb részességre, még ha drágább is.
afri06-01-2013 19:30:52 // 129508
Valeo hűtő! alu :-)
a réz az 35-40 körül lett volna! ez meg csak 14e körül!
:-)
ok
a réz az 35-40 körül lett volna! ez meg csak 14e körül!
:-)
ok
GEORGE06-01-2013 19:27:06 // 129507
Néztem a képeid. Betyár jól rendbe tetted a verdát! Gratulálok.
Hűtő milyen van benne?
Per pill. úgy érzem az enyém sose lesz kész. . . . . . .
Lehet lesznek még kérdéseim hozzád.
Hűtő milyen van benne?
Per pill. úgy érzem az enyém sose lesz kész. . . . . . .
Lehet lesznek még kérdéseim hozzád.
afri06-01-2013 19:14:24 // 129506
lájkolom!
:-DDD
:-DDD
Zolika15506-01-2013 19:06:02 // 129505
hatalmas írás......... :))))))
GEORGE06-01-2013 19:01:37 // 129504
Vidd, a nevemet se szégyenlem mellé :-)
Zolika15506-01-2013 18:57:46 // 129503
Ne haragudj, de ezt muszáj lopnom fészbukra! :D Persze neved nem teszem közzé :P
Zsolt15506-01-2013 18:48:49 // 129502
Fiatal az még, hogy eladósorba kerüljön. :-)))) ... ha megérett rá akkor szólok. :-)))
GEORGE06-01-2013 18:46:26 // 129501
Oda se neki, hogy mit gondol rólunk egy olyan agresszív nép mint az Orosz :-)
A Youtube-on millió feltöltött esetkamera felvétel van, ahol a legkisebb konfliktusra "fatest" ápolóval vascsövekkel verik egymást és az autókat.. . . . . . .
A Youtube-on millió feltöltött esetkamera felvétel van, ahol a legkisebb konfliktusra "fatest" ápolóval vascsövekkel verik egymást és az autókat.. . . . . . .
GEORGE06-01-2013 18:12:59 // 129500
Lehet, hogy nem volt több 100 oldalas a 155 katalógusa, de annyira kurta se volt.
Azért 92-ben elég nagy számban digit klímával volt szerelve a 155, legalább is ritkább volt a hagyományos klíma vezérléssel.
Egynéhány alap verziót leszámítva, általában motoros tükrökkel, elöl motoros ablakokkal, centrálzárral, állítható magasságú vezetőüléssel, kartámasszal elöl-hátul, 4 db fejtámla, szerintem ma viszonylatokban mérve is igényesebb anyagokkal bélelték ki a belsejét. Olajnyomás, olajhőfok, olajszint, világítás hiba visszajelző, küszöb spoiler, ködlámpa mind benne voltak. Akkoriban a 2.0-es motorokkal 142 lovat tudtak mozgósítani, mikor a VW és az Opel 110-115 lovakat préselt ki magából 2.0 motor esetében. Vagy ott az 1.8 TS 8V 129 lóerővel a "delfinorrú" passatban meg 75 lovas 1.8-as volt.
Igazából az extra ( majd kiegészíti valaki ha kihagytam valami fontosat ) a hátsó elektromos ablak, motoros napfénytető, sport belső, bőr belső, csomagtartóra szárny, motor ülés.
Azért 92-ben elég nagy számban digit klímával volt szerelve a 155, legalább is ritkább volt a hagyományos klíma vezérléssel.
Egynéhány alap verziót leszámítva, általában motoros tükrökkel, elöl motoros ablakokkal, centrálzárral, állítható magasságú vezetőüléssel, kartámasszal elöl-hátul, 4 db fejtámla, szerintem ma viszonylatokban mérve is igényesebb anyagokkal bélelték ki a belsejét. Olajnyomás, olajhőfok, olajszint, világítás hiba visszajelző, küszöb spoiler, ködlámpa mind benne voltak. Akkoriban a 2.0-es motorokkal 142 lovat tudtak mozgósítani, mikor a VW és az Opel 110-115 lovakat préselt ki magából 2.0 motor esetében. Vagy ott az 1.8 TS 8V 129 lóerővel a "delfinorrú" passatban meg 75 lovas 1.8-as volt.
Igazából az extra ( majd kiegészíti valaki ha kihagytam valami fontosat ) a hátsó elektromos ablak, motoros napfénytető, sport belső, bőr belső, csomagtartóra szárny, motor ülés.
GEORGE06-01-2013 17:55:41 // 129498
Szerintem fotóshop....hátsóajtónál nem folytatódik a hézag, stb stb
GT Ɨ|ѯ06-01-2013 17:43:59 // 129497
ez az 1, slussz...:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
640
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?