afri04-04-2013 07:44:21 //
132007
nem unatkoztunk az éjszakás műszakban az este .. :-D
ugye 6os váltó projekt ..
az van jelen helyzetben, hogy mindkét váltót (5gangos és 6gangos) elvittem szerelőhöz még múlthéten, hogy passzolja össze! :-)) mivel a156os V6os váltóján nincs kilométeróra-jeladó! így vhogy meg kellett oldani ezt a részt!
és a legeccerűbbnek azt tűnt, hogy csak a difiház egyik felét alakítjuk a 155ösére, tehát ezt a fogaskerekes jeladót kellett beépíteni! bevittem melóhelyre és belemartuk a szükséges lyukakat! remélem jó lesz! :-)



afri04-04-2013 07:38:33 //
132006
XDD
GT Ɨ|ѯ04-04-2013 06:59:11 //
132005
grat a K-hoz!:-)
Csak ilyen piros képe van. Ami nincs lemattulva. :-P
Bots!

Pont egy ilyen embléma nélküli, bedőlt kerekű "szart" tudtál berakni... :D
Happy 132K
Jó hír:
ma 14:45-kor hivatalosan is a nevemre kerűlt az autóm!!!!!!!!!!!!!!
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
12 év után.
A legértelmesebb 12000 volt, amit átiratásra költöttem.
GTPeti03-04-2013 22:06:41 //
131997
A fenébe. :(((
Nálam nem. De azt már elbontották. Tavaly volt nálam valaki, aki elbontotta két éve...
Nekem nincs is kormosom. Én csak motor killer vagyok... :)
Nem is "kiáltom" rossznak. Csak 200e km felett már nem üzem biztos. :) (többnyire) :)
áhh. :)
Az UNOmon épp a motorhoz nem kellett nyúlni. 100-158e km között. A váltóhoz is azért, mert levertem és hegeszteni kellett. + kuplung.
Gézáé meg péppé van tuningolva. ;)
De! ;)
Én nem bánkódom, hogy a 16 éves TS em meghótt.
Viszont a sokkal fiatalabb 146/56/ 88. ok TS ei is döglenek...? ;)
Az meg már gyanús... ? ;)
Sőt ennél a 155 ökben is döglöttek már régebben is.
Néked mákod van, hogy fűtött helyen áll... Így könnyű... ;)
GTPeti03-04-2013 20:22:44 //
131990
Megállt a piros Uno motorja? :((((
atesssz03-04-2013 20:04:04 //
131989
nekem szvsz tetszik a TS, igaz, hogy nyomatékszegény a 2.5 után, de mikor visszarakom 5.-ből 3-ba 90-100 nál, 4000-től lehet érezni, hogy csak van ott valami :)
Bár azt nem értem, hogy miért van az, hogy még üzemmeleg motornál is párologtat a kipufogó, mint az állat...
Buksi03-04-2013 17:54:23 //
131988
De tényleg! :-DDDD
Buksi03-04-2013 11:11:40 //
131985
Marklar a 8V-t is elpusztítja! :-DDDDD
Ha visszaolvasol a "sötét" oldal harcosai szapulják a TS-t, senki sincs a kormos ellen.
A kormos ellen csak azok vannak, akik még nem nézték meg milyen a sötét oldal ... nem olyan rossz az :)
süsnye03-04-2013 09:56:43 //
131982
jaj, már mindenhol ez a kib@szott TS, nem TS, JTD téma.. f@szom..
mindegyikkel lehet, gond tökmindegy mit veszel, mivel használtautóról van szó..
ha nem tetszik, h benne van a pakliban, akkor ajánlom a BKV, MÁV és Volán járműveit.. nem nektek kell szervízelni, csak felülsz és megy.. :P :)
Egy kormos ugyan annyi km-hez durván fele annyiszor fordul át.
Természetes, hogy ugyan annyi dugattyú le-fel menetelhez 2x annyi km tartozik. Így nézve már nem is rossz a kormos 400e vs TS 200e km arány.
Kazes☻03-04-2013 09:45:13 //
131980
uh... hááát ez nagyon nagy...! :D
Ezekben sem hiszem, hogy 40ekm volt :) Inkább 400e.
2,4JTD motorból idén már láttam kettő ilyet is.
A 20-ból lett 19 szelep. Még sem kiálltja ki senki rossznak azt a motort. Pedig azok még csak 5-6 évesek voltak.
Még mindig nem értem, hogy a 155-ben egy minimum 16 éves motort miért kell eleve sz@r konstrukciónak kikiáltani. Azt sem tudod, hogy első 14-15 évében hogyan használták. Az Unod nem tudom hány éves volt, de annak a motorjával is kellett foglakoznod. Ha jól tudom az is megállt és az talán nem is ment ennyi évet. Pedig abban volt tartalék, lásd a Géza (Cry) autóját.
"... Ha én szervizeltetném, akkor megkapná a gyári cuccokat azt még 200+e km et elmenne...(?) ;) ..."
A mostani motorral is elment 16 évet és annyi km-t. Mi a gond?!?
Nem vagy Te Cofidises, hogy csak jó feltételekkel kapj TS 16V motort. :-)))
GEORGE03-04-2013 00:05:39 //
131975
Mert te mindent megtudsz csinálni :-) nincs lehetetlen előtted :-)
Azért azt is sikerült! :-P
Nekem leszakadt egy szelep. S megturmixolta a dugót. (Szerelő szerint)
GEORGE02-04-2013 23:09:07 //
131972
A TS 8V elpusztíthatatlan, szemben a TS 16V-vel.
Ezen lehet vitatkozni, lehet nem tetszést kifejteni, lehet megsértődni, de ettől még száraz tény :-)
ez is:

atesssz02-04-2013 22:55:20 //
131970
mégis mitől hal meg a motor? törik a gyűrű, főtengely, vagy eltörik a szelep?
Azért hosszú távra ne indulj el... :-PPP
A kivételek erősítik a "szabályt"... :)))
Az "csak" 8V Az ALFA motor... :)
A volt 146-om, a gyári "cuccokkal" túl van a 310e km-en. (1,6TS)
Az, hogy a 95 ös TS em meghótt nem lepett meg. Sőt számítottam rá ügye. De ezek már sokszor 3-4 évesen is beszartak. Pl amikor anno 2004/5 ben rácuppantam a 155 nézegetésre, akkor már volt olyan hirdetés ahol "frissen generálozott, 166 osból átrakott 155 lovas..." hirdetések is voltak.
De, ha tehetném szereznék 0km es TSt. S azt bele. Ha én szervizeltetném, akkor megkapná a gyári cuccokat azt még 200+e km et elmenne...(?) ;)
Mert vezetési élmény szempontjából jó az a 2,0 16V...
Kb addig is gyártották. Utána JTS Opelekkel...?
Alfy02-04-2013 22:03:41 //
131962
A volt 164 Alfámban (92-es) is TS motor van és még mindig üzemel. :)
Mégis az lesz. A kocsi használati utasítása alapján az (is) belevaló 100ezres gyertya.
Ebben nem lennék annyira biztos. Az BKR6EKPA a gugli képei alapján két elektródás, amit te írtál, csak egy.
Köszi akkor nem lehetetlen hogy az is az.....
Az utóbbi 100ezres. Az előbbit nem tudom, mert a 100ezres párja: BKR6EKPA
(forrás)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.