Hali!
Nos, nem tudom, sikerült-e rendesen mérnem (pedig segítségem is volt), a lábak között mértem 878ohm-ot... Ez sokkal több, mint amit írtál, viszont így nem tudom, mi lehet a gond...
Akkor képek az én "csapatomról" :P
Nálam más színűek a csatik, mint Attinál..A vezetékek is más színűek :( A barna csatlakozót piszkáltuk, elvileg ez a holtponti jeladó. Ha széthúztam, nem indult a verda.
Az elején még azzal kezdtem ,hogy szigszalaggal bekötöztem ezeket, mert mint látszik, elég viseltesek a borítások. Ezután nem indult be a kocsi, megpiszkáltam a csatlakozókat, de nem segített. Leszedtem a szalagot, majd széthúztam, visszadugtam, utána beindult, de kb. 4mp múlva leállt, kigyulladtak a lámpák. Majd megint megigazítottam, utána jó volt. Azóta megy a vas. Szerintem a tűzfal elé menő vezetéknél van megtörve a vezeték... legalábbis másra nem tudok gondolni.
Csak hogy képben legyek teljesen, a jobb oldali kék a kopogás érzékelő?! A barna a holtponti jeladó, a "fehér" Az mi a túró?
Forum >> 155
Thomika20-04-2013 19:57:23 // 132381
TIbor20-04-2013 08:16:53 // 132380
Az 500 Ohm-ot 20 fokon kellene mérni.
Kicsu20-04-2013 06:36:54 // 132379
Thomika19-04-2013 17:06:17 // 132378
Jó kis kép. Holnap nekem is át kell nézni ezeket. Jó lenne végre letudni ezt a gondot! Gondoltam veszek bandázs szalagot is, nálam is elég hervadtak a szigetelések a vezetékeken...
Thomika19-04-2013 17:03:16 // 132377
Nálam a cigi már nem játszik, bár ha megfelelő helyen állok meg, még akár részem is lehet benne! :))))
Thomika19-04-2013 17:01:49 // 132376
Tegnap óta már én is inkább efelé hajlok! Holnap lesz időm délelőtt, lemegyek és szétkapom megfújkálom, rámérek, aztán meglátom... ahogy olvasom 500ohm körül kéne jónak lennie. Ezt hidegen vagy melegen mérjem? Vagy ez állandó kell legyen?
Kovacs Laci 15519-04-2013 15:17:06 // 132375
Nagyra sikerült a kijelölés :DD
Kovacs Laci 15519-04-2013 15:15:25 // 132374
Magyar Károly
5 órája, Budapest, Hungary
EGYszer végre nem lesz megalkuvás bízok benne és támogatom.
Tetszik · · Megosztom
Ismerősök
Összes megtekintése
Péter Erdei
Süveges Peti
László Károlyi
Bognar Gokart Park Bognar
Miklós Ványi
Füle Albert
Magyar Károly
kedd, Budapest, Hungary
MEGHÍVÁS!!
Típusfüggetlen autós – motoros ügyességi verseny
2013. április 28-án, délelőtt 9 órától a Ceglédi Autóbarátok rendezésében ismét autós-motoros ügyességi verseny. Nyársapáti Bognár Gokart Park .
Az ügyességi versenyen az autósoknak ismét lehetőségük lesz próbára tenni rátermettségüket, melegebb aszfalton, nyári gumival .A mostani verseny időeredményei a télihez képest vélhetően egészen más képet fognak mutatni, de a pálya rendkívül technikás vonalvezetése ugyanúgy komoly kihívás elé állítja az autóst és járművét egyaránt. A téli „kényszerpihenő” után a motorosok is tesztelhetik tudásukat, az elmúlt hónapokban vélhetően kevesen használták járművüket.
Ha ezt minél több autósban, motorosban sikerül egy ilyen megmérettetéssel tudatosítani, akkor máris sokat tettünk a mindennapi közúti közlekedés biztonságáért.
Az autók és motorok időméréses versenye között mindenkinek lehetősége van gokartban is kipróbálnia (akár gyerekek is)
A gokart tulajdonképpen egy Forma-1-es autó kisebb változatban, a vezetésük is nagyon sok hasonlóságot mutat. Nem véletlen, hogy a legeredményesebb F-1-es pilóták is gokartban kezdték pályafutásukat.
Reméljük, hogy április 28-án ismét sokan kilátogatnak erre a rendezvényre, akár autósként, motorosként,kerékpárosként, kipróbálva a gokartozást is.
Szervező: Magyar Károly 06 70 2314766 www.autobaratok.hu
5 órája, Budapest, Hungary
EGYszer végre nem lesz megalkuvás bízok benne és támogatom.
Tetszik · · Megosztom
Ismerősök
Összes megtekintése
Péter Erdei
Süveges Peti
László Károlyi
Bognar Gokart Park Bognar
Miklós Ványi
Füle Albert
Magyar Károly
kedd, Budapest, Hungary
MEGHÍVÁS!!
Típusfüggetlen autós – motoros ügyességi verseny
2013. április 28-án, délelőtt 9 órától a Ceglédi Autóbarátok rendezésében ismét autós-motoros ügyességi verseny. Nyársapáti Bognár Gokart Park .
Az ügyességi versenyen az autósoknak ismét lehetőségük lesz próbára tenni rátermettségüket, melegebb aszfalton, nyári gumival .A mostani verseny időeredményei a télihez képest vélhetően egészen más képet fognak mutatni, de a pálya rendkívül technikás vonalvezetése ugyanúgy komoly kihívás elé állítja az autóst és járművét egyaránt. A téli „kényszerpihenő” után a motorosok is tesztelhetik tudásukat, az elmúlt hónapokban vélhetően kevesen használták járművüket.
Ha ezt minél több autósban, motorosban sikerül egy ilyen megmérettetéssel tudatosítani, akkor máris sokat tettünk a mindennapi közúti közlekedés biztonságáért.
Az autók és motorok időméréses versenye között mindenkinek lehetősége van gokartban is kipróbálnia (akár gyerekek is)
A gokart tulajdonképpen egy Forma-1-es autó kisebb változatban, a vezetésük is nagyon sok hasonlóságot mutat. Nem véletlen, hogy a legeredményesebb F-1-es pilóták is gokartban kezdték pályafutásukat.
Reméljük, hogy április 28-án ismét sokan kilátogatnak erre a rendezvényre, akár autósként, motorosként,kerékpárosként, kipróbálva a gokartozást is.
Szervező: Magyar Károly 06 70 2314766 www.autobaratok.hu
TIbor19-04-2013 12:13:11 // 132373
ja, és az 1-2 között kellene ennyinek lennie
TIbor19-04-2013 12:07:38 // 132372
Szép társaság, Atesz, a piros csati lesz a Te embered, ha a ftg jeladóra gyanakszol.
20 fokban kb. 500 Ohm a cél.
20 fokban kb. 500 Ohm a cél.
atesssz19-04-2013 12:03:30 // 132371
ott van a harmadik is, miután megláttam a fényképen, h nem látszik, megnéztem én is :D
de ott van!
de ott van!
karika15519-04-2013 10:43:37 // 132370
...most úgy néz ki,hogy a hirtelen jött meleg miatt autóink nem követik le a téli-nyári átállást... :-)
tegnap délután csak a 2dik indításra röffent be ...
úgyhogy most 1 darabig asszem hanyagolom ezt a topicot,mert fertőz :-O
tegnap délután csak a 2dik indításra röffent be ...
úgyhogy most 1 darabig asszem hanyagolom ezt a topicot,mert fertőz :-O
RoliQ419-04-2013 09:56:10 // 132369
Én meg rájöttem miért rángatott az autó a múlthéten... (biztos mert el akarom adni) de nem...:) az egyik gyertyakábel áthúz... :S Neked meg gyufa:)
karika15519-04-2013 09:53:31 // 132368
Te atesz nézd meg a kábeleket,mert innen úgy tűnik mintha törött lenne a piros csatin,
ill. a fehérnél nem látom a 3. szálat
bontsd lentebb a szigeteléseket rajta,hátha...
ill. a fehérnél nem látom a 3. szálat
bontsd lentebb a szigeteléseket rajta,hátha...
atesssz19-04-2013 09:38:13 // 132367
Sziasztok, ma kimentem az autóval a garázsba amég árnyék volt, és beindult, majd méregettem egy kicsit. Az értékek közel üzemmeleg motornál mértem. A méricskélés közben találtam egy harmadik csatlakozót is, ami jól elbújt.
Szóval az értékek:
Kék csati:
1-2 láb között szakadás
2-3 200k méréshatárban 98,5 az ellenállása,
1-3 200k -> 58,1
Fehér csati:
Minden láb között szakadás volt!
Piros csati:
1-2 20k m.határ -> 1,06
2-3 szakadás
1-3 szakadás.
Várom a hozzászólásokat!
Végül egy közös kép a barátaimról!
[img1]
Szóval az értékek:
Kék csati:
1-2 láb között szakadás
2-3 200k méréshatárban 98,5 az ellenállása,
1-3 200k -> 58,1
Fehér csati:
Minden láb között szakadás volt!
Piros csati:
1-2 20k m.határ -> 1,06
2-3 szakadás
1-3 szakadás.
Várom a hozzászólásokat!
Végül egy közös kép a barátaimról!
[img1]
atesssz19-04-2013 09:36:26 // 132366
Sziasztok, ma kimentem az autóval a garázsba amég árnyék volt, és beindult, majd méregettem egy kicsit. Az értékek közel üzemmeleg motornál mértem. A méricskélés közben találtam egy harmadik csatlakozót is, ami jól elbújt.
Szóval az értékek:
Kék csati:
1-2 láb között szakadás
2-3 200k méréshatárban 98,5 az ellenállása,
1-3 200k -> 58,1
Fehér csati:
Minden láb között szakadás volt!
Piros csati:
1-2 20k m.határ -> 1,06
2-3 szakadás
1-3 szakadás.
Várom a hozzászólásokat!
Végül egy közös kép a barátaimról!
Szóval az értékek:
Kék csati:
1-2 láb között szakadás
2-3 200k méréshatárban 98,5 az ellenállása,
1-3 200k -> 58,1
Fehér csati:
Minden láb között szakadás volt!
Piros csati:
1-2 20k m.határ -> 1,06
2-3 szakadás
1-3 szakadás.
Várom a hozzászólásokat!
Végül egy közös kép a barátaimról!
karika15519-04-2013 08:46:21 // 132365
Az amelyik a váltó felől jön a lendkeréktől,a másik a kopogásérzékelő.
Régebben írtam én is,hogy a holtponti(fordulatszám) jeladót már kellett cserélnem.
ÉS NEM MINDIG VOLT ROSSZ!
először havonta 2szer,majd heti 2szer állt meg, de nekem beindult majd piros lámpánál induláskor lefulladt,majd kb 10 perc után indult csak újra
először én is üzemanyagproblémára gondoltam,de aztán mikor megállt:
-elakadásjelző ki
-motorháztető felnyit
-1 szál cigi elszív,ezután pöcröf és ment gond nélkül :-)
Régebben írtam én is,hogy a holtponti(fordulatszám) jeladót már kellett cserélnem.
ÉS NEM MINDIG VOLT ROSSZ!
először havonta 2szer,majd heti 2szer állt meg, de nekem beindult majd piros lámpánál induláskor lefulladt,majd kb 10 perc után indult csak újra
először én is üzemanyagproblémára gondoltam,de aztán mikor megállt:
-elakadásjelző ki
-motorháztető felnyit
-1 szál cigi elszív,ezután pöcröf és ment gond nélkül :-)
TIbor19-04-2013 08:19:04 // 132364
500 Ohm körül kellene mérned rajta asszem.
TIbor19-04-2013 08:17:28 // 132363
Atesz !
Az alsó.
Az alsó.
atesssz18-04-2013 23:31:47 // 132362
Buksi18-04-2013 21:14:04 // 132361
Az nem lesz nehéz! Nem szabad napra állni! ;-)))
katbal18-04-2013 18:58:47 // 132360
Teljesen egyetértek!
A "gázdugó az üzemanyagrendszerben" elméletben nem hiszek. Elképzelhető, hogy olyan is ki tud alakulni, de azt kiköhögi pár fordulat alatt (ugye benyaszűrő csere után is sokat kell indítózni, de aztán egyszer csak pöcc...). Meg üa. nyomást nem is mér vissza a rendszer, szóval amiatt nem marad égve az injektor lámpa.
2x nekem is előfordult, hogy nem indult és utólag belegondolva mindkétszer a nyaralóban, amikor reggel óta tűző napon állt a kocsi. Aztán egyik télen, mikor napokig mínusz volt, nem tudtam használni a kocsit mert megint csak nem indult. Bevontattak a cég műhelyébe és ott egy multiméterrel elkezdtem mindent mérni. A főtengely jeladó szakadást mutatott. Aztán negyed óra múlva megint rámértem, akkor meg megvolt a jó ellenállása. Visszadugtam, aztán pöccre indult is. Kiszedtem, aztán szórakoztam vele egy kicsit, ha 4 fok alá lehűtöttem, akkor szakadt volt, fölötte meg OK. Csere óta egyszer sem volt, hogy ne indult volna. Azóta máshonnan is hallottam ilyet, hogy melegben, vagy hidegben szakadásba ment a főtengely jeladó. Szóval szerintem is annak a csatijába kéne belemérni, amikor nem indul őkelme! Asszem 1kohm körüli a jó érték, de a manualban benne van pontosan.
A "gázdugó az üzemanyagrendszerben" elméletben nem hiszek. Elképzelhető, hogy olyan is ki tud alakulni, de azt kiköhögi pár fordulat alatt (ugye benyaszűrő csere után is sokat kell indítózni, de aztán egyszer csak pöcc...). Meg üa. nyomást nem is mér vissza a rendszer, szóval amiatt nem marad égve az injektor lámpa.
2x nekem is előfordult, hogy nem indult és utólag belegondolva mindkétszer a nyaralóban, amikor reggel óta tűző napon állt a kocsi. Aztán egyik télen, mikor napokig mínusz volt, nem tudtam használni a kocsit mert megint csak nem indult. Bevontattak a cég műhelyébe és ott egy multiméterrel elkezdtem mindent mérni. A főtengely jeladó szakadást mutatott. Aztán negyed óra múlva megint rámértem, akkor meg megvolt a jó ellenállása. Visszadugtam, aztán pöccre indult is. Kiszedtem, aztán szórakoztam vele egy kicsit, ha 4 fok alá lehűtöttem, akkor szakadt volt, fölötte meg OK. Csere óta egyszer sem volt, hogy ne indult volna. Azóta máshonnan is hallottam ilyet, hogy melegben, vagy hidegben szakadásba ment a főtengely jeladó. Szóval szerintem is annak a csatijába kéne belemérni, amikor nem indul őkelme! Asszem 1kohm körüli a jó érték, de a manualban benne van pontosan.
[k i z z o]18-04-2013 17:51:22 // 132359
Nem indulást, úgy, hogy nem is robbant, csak a holtponti jeladó hiba okozhatja. Melegen előfordul, hogy a szenzor átmenetileg megszakad, eléggé könnyen "besugárzódik" a melegtől.
Legyen nálad egy fagyasztóspray, és legközelebb egyszerre egy csatlakozási pontot, vagy szenzor házat hűts le vele. Előbb utóbb kiderül, mi okozta a hibát.
Azt is jó lenne tudni, hogy benzin, vagy szikra nincsen nem induláskor. (Valószínű benzin biztos nincs, mert különben nem indulna ha lehűl, de ha pl. holtponti jeladó baja van, akkor egyik sincs.)
Ha valamelyik hőmérséklet szenzorral lenne baj, akkor kellene jelét mutassa indulásra.
Legyen nálad egy fagyasztóspray, és legközelebb egyszerre egy csatlakozási pontot, vagy szenzor házat hűts le vele. Előbb utóbb kiderül, mi okozta a hibát.
Azt is jó lenne tudni, hogy benzin, vagy szikra nincsen nem induláskor. (Valószínű benzin biztos nincs, mert különben nem indulna ha lehűl, de ha pl. holtponti jeladó baja van, akkor egyik sincs.)
Ha valamelyik hőmérséklet szenzorral lenne baj, akkor kellene jelét mutassa indulásra.
Thomika18-04-2013 16:42:48 // 132358
Na, ma én is így jártam délelőtt, nem akart beindulni. Épp lent volt az egyik szomszédom, a kislánya 1000-es franciáján javította az automata ajtót. A lényeg ,hogy a szomszédom 15 évig bosch szerelő volt :) Persze megörvendeztetett vele, hogy ami az Alfa 16V-kben benne van, az az egyik legxarabb bosch, amit valaha csináltak. So segítséget kértem, hátha van ötlete, miért nem indul. Már többen felhozták, hogy talán a hőmérséklet jeladója lehet xar, talán úgy érzékeli, mikor a napon szépen felmelegszik a motortér, hogy már a motor is meleg, ezért nem ad elég naftát a beinduláshoz.
közben rámértünk és megmozgattuk a termosztáton lévő csatlakozót, és (ha szemből nézzük) a motortérben bal hátul a bosch csatikat (holtponti jeladó, stb amik ott vannak) is átmozgattuk. Láss csodát, azonnal pöccre beindult a kocsi! Emiatt elképzelhetőnek tartom, hogy nálam valamelyik csatlakozó, esetleg vezeték okozza ezt. Ha legközelebb is ezt adja elő, megmozgatom ugyanott ezeket, és megnézem melyiktől indul el.
Jó lenne megoldani végre ezt a gondot, mert nagyon idegesítő, hogy sokszor nem tudok időben elindulni emiatt!
közben rámértünk és megmozgattuk a termosztáton lévő csatlakozót, és (ha szemből nézzük) a motortérben bal hátul a bosch csatikat (holtponti jeladó, stb amik ott vannak) is átmozgattuk. Láss csodát, azonnal pöccre beindult a kocsi! Emiatt elképzelhetőnek tartom, hogy nálam valamelyik csatlakozó, esetleg vezeték okozza ezt. Ha legközelebb is ezt adja elő, megmozgatom ugyanott ezeket, és megnézem melyiktől indul el.
Jó lenne megoldani végre ezt a gondot, mert nagyon idegesítő, hogy sokszor nem tudok időben elindulni emiatt!
Kicsu18-04-2013 16:37:27 // 132357
Az hihető (manual) hogy a nyugvócsapágy ház csavarjait 115 nm-el kell meghúzni?
Kicsu18-04-2013 16:28:23 // 132356
De!! Marhán fogy. :D
Kicsu18-04-2013 16:27:29 // 132355
Nem én vettem. Faternak felirtam mit vegyen aztán azt vette.
GT Ɨ|ѯ18-04-2013 15:23:33 // 132354
Kovacs Laci 15518-04-2013 15:09:00 // 132353
De elég sokat kell költeni amire cserélted nem ? Azt is számold!
GT Ɨ|ѯ18-04-2013 15:05:07 // 132352
ott a pont!!:-)
atesssz18-04-2013 12:51:29 // 132351
olyan hűdenagyon nagy baja nem lehet... csak rá kell jönni mi a baja :)
Buksi18-04-2013 12:41:45 // 132350
És most van egy másik, amelyikbe meg nem tudsz beszállni! Képletesen! :-DDD
atesssz18-04-2013 12:40:00 // 132349
most, hogy nem indul, de! :D
Nagyon szerettem azt az autót, de most tudtam belőle legjobban kiszállni. Így hát kiszálltam :)
Nagyon szerettem azt az autót, de most tudtam belőle legjobban kiszállni. Így hát kiszálltam :)
Buksi18-04-2013 12:37:11 // 132348
Nem bántad meg egyébként? :-)
atesssz18-04-2013 12:24:16 // 132347
ja... az legalább -20°C-ban meg +50-ben is indult...
Buksi18-04-2013 12:12:32 // 132346
Kellett neked lecserélni a TD-t! :-/ :-DD
atesssz18-04-2013 11:52:20 // 132345
Ez vicc... rásüt a nap az autóra, és megint nem indul be.... Ez így nagyon nem lesz jó
karika15518-04-2013 11:06:37 // 132344
köszi,
16-os de jól mutat mert picit kintebb hozza az ET -je
16-os de jól mutat mert picit kintebb hozza az ET -je
karika15518-04-2013 11:03:15 // 132343
sajna a gyárit törtem el :(
szorult felhajtottam és eltört aza csonk amibe bele van tekerve a pálca
szorult felhajtottam és eltört aza csonk amibe bele van tekerve a pálca
atesssz18-04-2013 09:39:20 // 132342
na neee... ajusát vettél? Össze teheted a kezed, ha 5ezer km után nem fog még szivárogni a hengerfej alól a cucc, meg ha nem fog könnyezni
Zsolt15518-04-2013 05:18:39 // 132341
Sörből látom nem lesz hiány. :-)))
Kovacs Laci 15517-04-2013 20:44:56 // 132340
Nagyon szép 17 es?
afri17-04-2013 20:36:59 // 132339
ez igen! :-)
szeretek ilyen szerelősdi témákat! :-D
szeretek ilyen szerelősdi témákat! :-D
Fairlane17-04-2013 20:25:11 // 132338
Klassz, de minek rondítod a gépet antennával, amikor gyárilag olyan jól kitalálták....
Kicsu17-04-2013 19:07:35 // 132337
karika15517-04-2013 16:02:51 // 132336
ha esetleg az inj.lámpa világítás megmaradt akkor javasolnék 1 hibaolvasást
nekem is volt hasonló: csak minden második indításra röffent be és nem aludt el a lámpa...
nekem is volt hasonló: csak minden második indításra röffent be és nem aludt el a lámpa...
karika15517-04-2013 15:58:22 // 132335
Zsolt15517-04-2013 04:54:15 // 132334
Szép autó! És még a színe is jó. :-)))
atesssz16-04-2013 23:14:38 // 132333
TD-t nem vennék. TDi az már más téma :P
Buksi16-04-2013 22:47:31 // 132332
Fényezve lesz majd, de egy másik, ami nem sérült! Ezt próbáltuk rá! :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
488
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?