Tessék, mindenki használatára! :D
Forum >> 155
VKG231!!! (156+75)02-11-2014 16:35:08 // 141876
VKG231!!! (156+75)02-11-2014 16:30:00 // 141875
Nyugalom, biztos hányni fog valamit rá :)
VKG231!!! (156+75)02-11-2014 16:29:13 // 141874
Jah, biztos ért hozzá, mint a biciklikhez :D Meg a szalagkorlátokhoz :DD
A különbség, hogy Marklar normális! Csak nem érti meg, hogy egy pár kört ha hagyok az olajnak, hogy fusson a motorban, attól még nem vagyok panda-fóka gyilkosok... :P
És szerintem a savas kondenzvizet a bemelegedéssel úgyis kinyomja magából. Az meg minden indításkor megvan... (Már a bemelegedés.)
Ja egyébként Thomika cartárs nálam sokkal áhítatosabban melengette a múltkor a 16V-t még, nem tudom, azóta változott-e a rutinja.
A különbség, hogy Marklar normális! Csak nem érti meg, hogy egy pár kört ha hagyok az olajnak, hogy fusson a motorban, attól még nem vagyok panda-fóka gyilkosok... :P
És szerintem a savas kondenzvizet a bemelegedéssel úgyis kinyomja magából. Az meg minden indításkor megvan... (Már a bemelegedés.)
Ja egyébként Thomika cartárs nálam sokkal áhítatosabban melengette a múltkor a 16V-t még, nem tudom, azóta változott-e a rutinja.
VKG231!!! (156+75)02-11-2014 16:23:34 // 141873
Köszi Rolee46 a kerekeket! :))) A cs.tartóba még tényleg beférne egy hulla... Bár a szerszámosláda meg két pléd így is benn van :)
Fairlane02-11-2014 16:09:27 // 141872
Na ez tuti....
Zolika15502-11-2014 15:34:06 // 141871
Már csak pb_ "hiányzik" ide :D
Zolika15502-11-2014 15:31:07 // 141870
Nekem is Behr van. 88-92 fokon csapatja a 8V-n :D
VKG231!!! (156+75)02-11-2014 12:24:48 // 141869
Biztos jó... :)
Oké, hogy olajnyomás kell a kenéshez, de azért biztos, hogy nem folyik úgy egy -10 fokos olaj, mint egy +20...
Ja és hogy tovább bőszítselek Marklar, én bizony nem kapcsolom be a fűtést amíg nincs 70 fokos a víz :)
Oké, hogy olajnyomás kell a kenéshez, de azért biztos, hogy nem folyik úgy egy -10 fokos olaj, mint egy +20...
Ja és hogy tovább bőszítselek Marklar, én bizony nem kapcsolom be a fűtést amíg nincs 70 fokos a víz :)
VKG231!!! (156+75)02-11-2014 12:18:03 // 141868
Szóval ütni vágni indítás után? :D Oké, legközelebb 6000-res fordulaton indítom, attól biztos jó lesz neki:P
És én nem malmozom, ez az idő tökéletesen jó a ráesett falevelek összeszedésére, előlap berakására, zene kiválasztására, tetőablak kinyitására, egyebekre... :)
S utána indulás, nem 300 méterre, hanem minimum annyira, hogy meglegyen az üzemi hőfok. (Ha rövidebb távra kell mennem, én bizony inkább megyek még egy kört, biztos ez sem esik jól a prius-osoknak :P)
Egyébként ezen az alapon borzasztó káros, ha mondjuk a ház előtt van egy piros lámpa ahol meg kell állni? Tolatgassak addig előre-hátra? :) Szigorúan nagy fordulaton? :)))
De tényleg, toljam ki a piros lámpáig az autót? :)
De akkor minek csinálod ha le van fagyva az ablak meg havas az autó? Nem értem... Leállított motor, kapirgálás ezek szerint az optimális... :PP
És én nem malmozom, ez az idő tökéletesen jó a ráesett falevelek összeszedésére, előlap berakására, zene kiválasztására, tetőablak kinyitására, egyebekre... :)
S utána indulás, nem 300 méterre, hanem minimum annyira, hogy meglegyen az üzemi hőfok. (Ha rövidebb távra kell mennem, én bizony inkább megyek még egy kört, biztos ez sem esik jól a prius-osoknak :P)
Egyébként ezen az alapon borzasztó káros, ha mondjuk a ház előtt van egy piros lámpa ahol meg kell állni? Tolatgassak addig előre-hátra? :) Szigorúan nagy fordulaton? :)))
De tényleg, toljam ki a piros lámpáig az autót? :)
De akkor minek csinálod ha le van fagyva az ablak meg havas az autó? Nem értem... Leállított motor, kapirgálás ezek szerint az optimális... :PP
Mr. Z02-11-2014 12:17:17 // 141867
Marklar15502-11-2014 11:53:18 // 141866
Marklar15502-11-2014 11:51:01 // 141865
Nagyon nem szeretnék vitába szállni a témában. Ha le van fagyva az ablak, vagy tiszta hó az autó. S amíg megy a söprés... Akkor én is hasonlóan csinálom.
De nem a maci, meg a környezet szennyezés miatt írtam/ linkeltem. Hanem azért, mert úgy csinálva: NJM az az Nem Jó a Motornak! A lényeg, hogy nem kell feleslegesen ott ülni és malmozni... :P
De nem a maci, meg a környezet szennyezés miatt írtam/ linkeltem. Hanem azért, mert úgy csinálva: NJM az az Nem Jó a Motornak! A lényeg, hogy nem kell feleslegesen ott ülni és malmozni... :P
Marklar15502-11-2014 11:47:08 // 141864
Nem bírtam én ezt a 155-t nézni. Inkább írtam a kereskedőnek. ;)
" Kedves Kereskedő.
Látom, hogy a használtautó.hu n hírdetnek egy Alfa 155-t.
Gondolom Önök sem ismerik ezt a tipust, így ne vegye tolakodásnak az észrevételem.
A képekből nem látszik, 100% ig minden. De a szövegben/ adatokban van némi hiba.
A belsejéről készült képek alapján ez a modell 1,6 os vagy az 1,8 as 16V. Motorral készült.
A gyártási időszak végéről. (max 1997) Viszont, ha az 1,6 os akkor 120Le a teljesítménye, ha meg az 1,8 as. (ahogy Önök hirdetik), akkor 140/144Le.
Ha lenne kép, az óra csoportról, akkor könnyebb lenne azonosítani. Mert az 1,6 os "fapadosabb". Bár a gyártás óta eltelt 1x év alatt bármilyen "extra" alkatrész kerülhetett ide-oda. ;)
Tisztelettel: ..."
" Kedves Kereskedő.
Látom, hogy a használtautó.hu n hírdetnek egy Alfa 155-t.
Gondolom Önök sem ismerik ezt a tipust, így ne vegye tolakodásnak az észrevételem.
A képekből nem látszik, 100% ig minden. De a szövegben/ adatokban van némi hiba.
A belsejéről készült képek alapján ez a modell 1,6 os vagy az 1,8 as 16V. Motorral készült.
A gyártási időszak végéről. (max 1997) Viszont, ha az 1,6 os akkor 120Le a teljesítménye, ha meg az 1,8 as. (ahogy Önök hirdetik), akkor 140/144Le.
Ha lenne kép, az óra csoportról, akkor könnyebb lenne azonosítani. Mert az 1,6 os "fapadosabb". Bár a gyártás óta eltelt 1x év alatt bármilyen "extra" alkatrész kerülhetett ide-oda. ;)
Tisztelettel: ..."
GT Ɨ|ѯ02-11-2014 08:12:41 // 141863
Nem mindenki:-)
+1 .
+1 .
Lali7502-11-2014 07:07:20 // 141862
Köszi az info-t!
Fairlane01-11-2014 23:57:16 // 141861
Az ajtózárban.
boxerhang01-11-2014 23:25:12 // 141860
Na jól kitárgyaltuk ezt a vízhôfok témát köszi! Megnyugodtam.
Más téma: az ajtónyitásérzékelô hol van? Jobb oldalt nem igzán ézékeli ha nyitom az ajtót.
Más téma: az ajtónyitásérzékelô hol van? Jobb oldalt nem igzán ézékeli ha nyitom az ajtót.
VKG231!!! (156+75)01-11-2014 21:18:48 // 141859
Csak keményen! :DD
Thomika01-11-2014 21:12:32 // 141858
Igazából "egyszerűen" meg lehetne mérni, csak xar dolog kinyitni az üzemmeleg hűtővíznél a tartályt :P
VKG231!!! (156+75)01-11-2014 20:44:34 // 141857
Fateré u.ez, kb 1 perc után tolja a meleget... Bezzeg én... :D
VKG231!!! (156+75)01-11-2014 20:43:44 // 141856
Hazudnak ezek folyton... :D
Thomika01-11-2014 20:38:14 // 141855
A 8V-m 90 fokon állt mint a cövek, ezért is voltam kiakadva, mikor átültem a 16V-be. A 2.0 16V-hez képes az 1.8 16V-ben nincs hőgomba a hűtőben, csak a termosztátotn lévő jeladóból kapja jelet és kapcsolja a ventit. Szerintem elég nagy hülyeség. Talán ez a különbség is okozza a műszeren látható különbséget. Lehet, hogy nincs is különbség valójában a vízhőmérsékletben, csak a mutató nem azt mutatja....
Thomika01-11-2014 20:35:03 // 141854
Karcsi!
Városban nekem is 90 fok körül áll, ha folyamatos haladás van, akkor "csak" olyan 80 fok körül mozog. Hozzáteszem, nekem Behr termosztátom van. Évek óta ezt használom még a 8V-be is azt vettem, a 16V-be is anno és azóta is tökéletesen teszi a dolgát. Úgy tűnik, rajtam kívül mindenki megszívta a Behr márkával....
Városban nekem is 90 fok körül áll, ha folyamatos haladás van, akkor "csak" olyan 80 fok körül mozog. Hozzáteszem, nekem Behr termosztátom van. Évek óta ezt használom még a 8V-be is azt vettem, a 16V-be is anno és azóta is tökéletesen teszi a dolgát. Úgy tűnik, rajtam kívül mindenki megszívta a Behr márkával....
Thomika01-11-2014 20:32:15 // 141853
Jah, az más.....akkor nem szóltam :) De simán megszokható a kijelzett hőfok. Az amúgy is csak kb. mutatja az igazat. Cserébe még meg sem mozdul a mutató, már tud meleget fújni...
VKG231!!! (156+75)01-11-2014 20:14:05 // 141852
A lökhárító mögé az utasoldali sarokba van lehozva egy kb 15x15-ös kis hűtő. Apróságnak tűnik, de kigurításkor látszik igazán, hogy hatékonyan visszahűti az olajat pillanatok alatt.
Lali7501-11-2014 19:53:29 // 141851
És hogy van megoldva az olajhűtő 2.0 8v-n?
VKG231!!! (156+75)01-11-2014 19:37:25 // 141850
Mondjuk az 1.8 8V külön eset még a 2.0 8V-től is, de a 16V-ktől meg pláne... A 16V-ben csak egy víz-olaj hőcserélő van olajhűtőként (a 105 lovas 1.6 TS-ekben az sincs) és az 1.8 8V-ben gyárilag nincs olajhűtő, a 2.0 8V-ben viszont van igazi rendes külön olajhűtő.
Nálam az olajhő inkább 65-70 fok normál, de nem óvatoskodós használattal, ha meg nyomom neki, akkor 90 fölé is felmegy (oké, elsősorban nyáron...). Viszont kigurítással visszahűl 1-2 perc alatt 65-70-re.
Azért csodálkoztam a 16V olajhőmérsékletén, mert ott a vízzel valamennyire közös a hőmérsékletük elvileg.
Nálam is tuti jó az olajhőmérő :)
Nálam az olajhő inkább 65-70 fok normál, de nem óvatoskodós használattal, ha meg nyomom neki, akkor 90 fölé is felmegy (oké, elsősorban nyáron...). Viszont kigurítással visszahűl 1-2 perc alatt 65-70-re.
Azért csodálkoztam a 16V olajhőmérsékletén, mert ott a vízzel valamennyire közös a hőmérsékletük elvileg.
Nálam is tuti jó az olajhőmérő :)
Lali7501-11-2014 19:00:52 // 141849
1.8 8v,elindulok,elkezd fűteni,vízhőfok felmegy 90 alá kicsivel,felmegyek pályára,vagy csak intenzívebb kezd lenni a használat,akkor felmegy az olajhőfok 70-80ig,nyáron feljebb is kicsit. Szerintem ez a hibátlan működés...(olaj-hőmérő biztos jó,mert amikor megvettem,durván hengerfejes volt,annyira melegedett,hogy megforrt az olaj,akkor mutatott 120-130-akat)
Alfy01-11-2014 18:12:28 // 141848
Csak nyáron mozdul meg a olajhőfok.
VKG231!!! (156+75)01-11-2014 17:21:34 // 141847
Fuhh, üzemmeleg víznél még nincs 60 fokos az olaj? Vagy csak rossz a jeladód? Aztathogyan?
Nekem néha előbb van meg az olajban a 60 fok, mint a víznél a 70...
Nekem néha előbb van meg az olajban a 60 fok, mint a víznél a 70...
VKG231!!! (156+75)01-11-2014 17:20:27 // 141846
Nem is teszek bele többet ilyet :DD
Alfy01-11-2014 17:20:16 // 141845
boxerhang01-11-2014 17:13:47 // 141844
Na, nekem is BEHR volt az elôzô:D
VKG231!!! (156+75)01-11-2014 16:52:20 // 141843
No ugye... :) (Amúgy nekem se 100-as már szerintem, úgyhogy csere lészend. Bár én legalább tudom, hogy nekem hol kell állnia a mutatónak. Nálam is két év volt a behr... )
karika15501-11-2014 16:48:00 // 141842
Én is pénteken rendeltem egy vernet termot.Kivancsi leszek mert a behr markaju alig birt 2 evet. és ez már a második.
Thomikanak üzenem hogy nalam is 85 körül nyitott a termi míg jó voltt es akkor valóban 90 körüli lesz a víz varosban is.A szerelő meg azt mond amit akar(tapasztalat) :-)
Thomikanak üzenem hogy nalam is 85 körül nyitott a termi míg jó voltt es akkor valóban 90 körüli lesz a víz varosban is.A szerelő meg azt mond amit akar(tapasztalat) :-)
boxerhang01-11-2014 16:47:14 // 141841
Nem volt felesleges, a masikkal most hidegben a 70 fokot nem érte el. El lehetett benne törve valami, mert kézzel tudtam mozgatni bent a membránt. Jeladót akkor nem veszek.
Thomika01-11-2014 16:36:04 // 141840
Mint mondottam volt, a 1.8 16V üzemi hőmérséklete alacsonyabb, 75-80fokon megy, max akkor melegszik 90-re ha dugóban mész egy kicsit. És persze nyáron. Hiába erőlködsz, ezen fogsz tudni változtatni. Felesleges volt pénz ölnöd a termoszát cserébe, a jeladót is feleslegesen fogod kicserélni. Hidd el, én már végigjártam ezt az utat, míg a márkaszervizben felhomályosítottak! :)
VKG231!!! (156+75)01-11-2014 16:20:29 // 141839
Jaaa, mert hogy a 156-ban tényleg 88 fokos a termosztát. Hoppá. Most nézem csak...
boxerhang01-11-2014 16:17:41 // 141838
Vernet ez is. Beírtam gugelba a gyári számot, az osszes oldalon 83 fokot írnak, és ez elméletileg 16v-hez van. Nemtom...
VKG231!!! (156+75)01-11-2014 16:10:56 // 141837
:D Hát akkor szerintem ne kérj szegény termosztáttól lehetetlent :D Az anyukája azt mondta neki, hogy 83-mon nyisson, akkor ő ott fog nyitni élete végéig :DDD
Szerintem amúgy tuti jó, bár mintha a 156-ban a Vernet 88-on nyitna, legalábbis nagyon oda van ragasztva a 90 alá két mm-rel a mutató fateromnak...
Biztos márka függő is.
Szerintem amúgy tuti jó, bár mintha a 156-ban a Vernet 88-on nyitna, legalábbis nagyon oda van ragasztva a 90 alá két mm-rel a mutató fateromnak...
Biztos márka függő is.
boxerhang01-11-2014 15:39:04 // 141836
Az az igazsag, hogy a hofokot csak most neztem meg...:D
VKG231!!! (156+75)01-11-2014 15:26:22 // 141835
Úgy tűnik, mostanában mindig másik hsz-ra válaszolok, mint amire akarok :DDD
Én meg már azt hittem ilyen kirekesztő vagy... :DDD
Én meg már azt hittem ilyen kirekesztő vagy... :DDD
VKG231!!! (156+75)01-11-2014 15:25:19 // 141834
Hát akkor simán lehet, hogy az a vonal a 83-mat jelenti a 16V-n. A 8V-n 88 fokos elvileg...
Amúgy ha 83 fokosat vettél bele, akkor ne is várd, hogy 90-re álljon be :)))
Amúgy ha 83 fokosat vettél bele, akkor ne is várd, hogy 90-re álljon be :)))
boxerhang01-11-2014 15:06:25 // 141833
Gyári szám alapján vettem, aszerint ez 83 fokos.
Zolika15501-11-2014 15:01:51 // 141832
Nem arra írtam teee... :D
VKG231!!! (156+75)01-11-2014 14:55:28 // 141831
Szerintem az 80 fok lehet kb... Biztos 88-as nyitásút vettél?
VKG231!!! (156+75)01-11-2014 14:53:33 // 141830
Ja, hogy a bömösösöknél sose lehet tudni? Lehet, hogy pasizni akar? :DDD
boxerhang01-11-2014 14:46:12 // 141829
Megvolt a termosztátcsere. A víz tovabbra se melegszik 90 fokig. A 90 alatti fehér és vékony piros vonal között áll. Én ezt kb 75-80 foknak saccoltam. A termosztátnak jónak kell lenni. Még esetleg cserélek höfokjeladot hátha az segít. Ötlet esetleg?:S
Zolika15501-11-2014 13:04:19 // 141828
Nem értesz te a divathoz :D
VKG231!!! (156+75)01-11-2014 10:00:39 // 141827
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
620
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?