Forum >> 155
András bácsi25-05-2006 11:23:26 // 7330
Tulajdonképpen az öszetételre utaló jelzőszám ez, elvileg minden hidraulikafolyadékon fel van tüntetve.
AlfaMore25-05-2006 11:17:42 // 7329
Nem néztem meg, mert ott hagytam ugye parkolóban (illetve, ő hagyott ott), én meg betömegközlekedtem. Este tudom csak megnézni.
A pedál nem esett be, kell erő benyomni (más az út), de csak nem emel ki. És visszanyomja magát.
SD25-05-2006 11:15:40 // 7328
Persze lehet, jó szerelő attól még. Bár amikor vettem a 155-öt Bandi-val elvittük egy szervízbe, ahol Totoja hívő volt a főszerelő. És nem bírt találni hibát, elkezdte fikázni hogy az ajtókárpit mozog:D pfff... alfa nem jó:D:D:D mert neki a corollája:D
vannak ilyenek akik be vannak oltva és attól még lehet "jó munkás ember":)
az más kérdés hogy nem bíznám rá az autó szerelését:) egy állapot felmérésig ok de utánna csak értő kezek...
AlfaMore25-05-2006 11:14:38 // 7327
DOT3??
Jegyzetelek ám szorgalmasan:-) Benzinkutakon kapok ilyet?
Fairlane25-05-2006 11:12:54 // 7326
igen, vontatassal oldottuk meg. mondjuk sotetedett is mar akkor...
fekolaj dot4 -es szabvany legyen, a tobbi sztem nem szamit sokat
megnezted, hianyzik a tartalybol?
Illetve most nem teljesen ertem, hogz neked beesik a kuplungpedalod es nem tolja vissza magat, vagy jar, csak nem emel ki? nekem az elobbi set volt...
AlfaMore25-05-2006 11:10:43 // 7325
Ebben az a bosszantó, hogy elvileg megcsinálták kb 2 hónapja. De akkor ez egy másik, következő téma...
András bácsi25-05-2006 11:10:32 // 7324
Bármi jó bele, ami DOT3, vagy annál jobb.
Fairlane25-05-2006 11:08:11 // 7323
oszinten szolva nincs szuksegem ra jelenleg (kopp-kopp :) ) csak az ara erdekelt... ha felvetne most a lovee akkor lehet atvennem toled tartalekba ;)
AlfaMore25-05-2006 11:08:05 // 7322
Üdv sorstárs:-))
Csak egy praktikus kérdés: akkor Neked is a vontatás maradt??:-(
Következő kérdésem, hogy milyen olajat kell utántöltenem (van-e speckó fékolaj, ami ehhez a típushoz kell?).
thx,
Szabi
Fairlane25-05-2006 11:06:25 // 7321
Teny, hogy nem olaszra szakosodott, de azert ne bantsuk, lelkiismeretes amugy, es olcso.
SD25-05-2006 11:01:49 // 7320
rájöttem, jó nagy marhaságot írtam szóval servo az a kormány mű, fékolaj a hunyó, kuplung ügyben:(
András bácsi25-05-2006 10:56:04 // 7319
Nem mondok semmit látatlanba a szerelődre. Ez nem Opel, az igaz, de ha ez gond, akkor nem tudom hol szerezte a papírját.
András bácsi25-05-2006 10:54:04 // 7318
Nem lehet összefüggés. Mindenesetre a nyikorgó feszítő/vezetőcsapágy nem természetes, még esős időben sem. Meg kéne nézni.
Fairlane25-05-2006 10:53:49 // 7317
Hogy konnyen cserelheto, ezzel lehetne vitatkozni
A szerelom igen karomkodott, szidta az olasz motorter-berendezo mernokoket, mikor le kellett bontania az akksitartot az osszes ralogatott sallang kabellel, gyujtokabeleket, legszurohazat, legtomegmerot stb, hogy rendesen hozzaferjen a cucchoz :))
mszabika25-05-2006 10:52:07 // 7316
35K volt a szett, 10K-ért megfelel?!
dobozban van, még a leírás is benne van :)))))))
András bácsi25-05-2006 10:50:12 // 7315
Sajnos típushiba a munkahenger-halál. Főleg, ha sokat állt a gép.
A vígasz, hogy olcsó, és könnyen cserélhető.
Fairlane25-05-2006 10:45:04 // 7313
Pont ezt akartam en is irni :))
Sajna kb 3 hettel ezelott ugyanigy (?) jartam.
Mentem a verdaval kb 20 km-t, megalltam a hazunk elott, aztan felora mulva sehova tovabb, a kuplungpedal beesett....
Mint a kollegak irtak, nezd meg a fekoljaszintet, mivel ugye a fek es a kuplung hidraulika egy koron van...
Ha hianyos, toltsd fel, es probald kezzel pumpalni a pedalt, hatha osszejon a dolog...
Sajna nalam nem jott ossze, levego kerult a rendszerbe, es a munkahengerben leragadt a dugattyu. Szerelohaver lelegtelenitette a rendszert, utana meg ket hetig ugy jartam, hogy par naponta csekkoltam a fekolajszintet, es toltottem, ha kell.
Elaforgnal kb 9000 huf egy uj also munkahenger, nekem az volt teljesen szetkopva, es engedte az olajat...
AlfaMore25-05-2006 10:39:50 // 7312
Kontrollámpa nem világított. Pedálút változott, éreztem akkor a lenyomásnál, amikor váltani akartam, hogy valami történt. Ahogy most emlékszem, minél beljebb nyomom, annál nehezebb, míg korábban ugye érezni lehetett, hogy mikor emel ki a pedál. most ez nincs.
És még egy háttérinfo: rendszeresen visszatérő jelenség a generátorszíj görgőjének nyikorgása. Anno Szamosiék cserélték elvileg, mégis, reggelente, vagy előző napi esőzés után elő szokott jönni.
Nos, tegnap eső volt, és ma reggel indításnál nagyon csúnyán nyikorgott. Aztán kitolattam, egyesbe akartam tenni, és akkor szállt el a cucc. E között lehet bármi összefüggés?
Köszi
norbee25-05-2006 10:38:53 // 7311
úúú :) 4 inglis szpíking operétör pressz nájn... :D
Fairlane25-05-2006 10:35:47 // 7310
how much iz disz kuplung? :)
AlfaMore25-05-2006 10:33:54 // 7309
Ok, ezt este meg tudom ejteni.Kontrollámpa nem világított.
De nálam van a használati utasítás, ott tudom csekkolni, hogy mit kell nézni:-)
thx
sztane25-05-2006 10:12:24 // 7308
kérj egy segítséget, aki megnézi, hogy amikor benyomod a kuplungpedált, akkor a motor és az akkumulátor között letekintve a váltó tetején lévő munkahenger mozgatja-e a kuplung kar, illetve a műszerfalon a fékolajszintet visszajelző piros lámpicsku világít-e, illetve a fékolajtartályban van-e elég olaj.
kérdésem lenne továbbá, hogy megváltozott-e a kuplungpedál benyomásához szükséges erő, illetve változott-e a pedálút, ha nem akkor valószínű tárcsacsere lesz belőle.
SD25-05-2006 10:03:57 // 7307
Motrorháztető felnyit, bal elöl van egy kör alaku kis tartály, nézd meg hol áll a servo olaj szint:) MIN-MAX stb...
Nekem 8V van de remélem neked is ott van, az elsőre már infohoz juttat:)
AlfaMore25-05-2006 10:00:18 // 7306
Sziasztok,
Ezt mind köszönöm, de (részemről sajnos) egy olyan márkatárssal van dolgotok, akinek a kilincs saját kézzel való megszerelése sem realitás nagyon...így az általatok leírtak sajnos keveset mondanak, illetve még ha értem is az elméletet, de gyakorlatban egyedül ezekkel nem nagyon tudok mit kezdeni:-((
Üdv,
Szabi
Otto25-05-2006 09:46:30 // 7305
Szia!
Nézd meg még azt is,hogy a munkahenger nem eresztette e el az olajat!Ha fékolajtartályba hiányos az olaj,akkor arrafele keresgélj!Alsó munkahenger ami a kuplung kiemelőrúdnál van.
mszabika25-05-2006 09:36:26 // 7304
mszabika25-05-2006 09:34:18 // 7303
sztane25-05-2006 09:23:50 // 7302
rövid távra el tudsz vele úgy menni, hogy álló motornál másodikba teszed a váltót és indítasz, s mindjárt gurul a taxi. csak olyan úton javaslom, ahol nem kell sokat megállni, elsőbbséget adni, ugyanis csak úgy tudsz megállni, ha lefullasztod az autót.
sztane25-05-2006 09:21:14 // 7301
velem is ez történt tavaly nyáron, ha megnézed a következőt, hogy kuplung pedál benyomása hatására a munkahenger a kuplunkar mozgatja, akkor a kuplungtárcsádból kibújt a rugó és kitámasztja a tárcsát és a szerkezetet is .
s így nem tud a szerkezet kiemelni, mivel a tárcsa és a ledkerék közé szorul a kibújt rugó.
váltó le , s minimum tárcsa csere.
én is ugyanígy jártam de,csak én előzés előtt visszaakartam kapcsolni hármasba s elfogytak a fokozatok, járó motornál nem tudtam sebességet váltani.
AlfaMore25-05-2006 09:13:39 // 7300
Szebb jó reggelt mindenkinek!:-(
Az én kis autóm ma reggelre is tartogat 1-2 kérdést, de sajnos a korábbiaknál komolyabbra fordult a dolog. Elszállt reggel a kuplungom...
Nem emel ki, nem tudom sebességbe tenni, stb. Szerencsére még a ház előtt történt, így nem valamelyik belső sávban maradtam ott...öröm az ürömben.
Segítsetek pls., ez nekem új helyzet:
- van 5letetek, mi lehet a probléma oka, mennyire komoly?
- tudtok az Örs vezér tere környékén szervízt, ahova el lehet/szabad vinni? Eddig Szamosiék látták itt Pesten, de oda "kicsit" nyűgös lehet eljuttatni az Örsről
- esetleg tudtok valakit, aki "környékbeli", és tudna segíteni vontatásban, ha szükséges?
- tréleres megoldás milyen költségekkel jár, kit javasoltok, ha arra van szükség?
Minden segítséget és tanácsot köszönettel veszek, mert most kissé tanácstalan vagyok...és a lehető legoptimálisabban szeretném megoldani a problémát.
Köszi a segítséget, üdv,
Szabi
KG25-05-2006 09:03:36 // 7299
Piros harisnyakötőben vagy anélkül?
András bácsi25-05-2006 08:33:16 // 7298
Ez a hamvas szűzleányok fordulat érdekelne! :)
KG25-05-2006 08:31:47 // 7297
Nagystílüségre csak hasonlóan reflektálhatok:ha kívánod az okmánycserét megörökíti a helyi tv és egy lovashuszár felvonulást illetve hamvas szűzlányok közötti bevonulást is el tudok intézni.:)))))
András bácsi25-05-2006 08:27:51 // 7296
Szerencsére az agg prof távol tartotta magát tőlem. :)))
17-én adják a papírt, utána lesz aktuális asszonyod meglátogatása.
És tudod mit: nagystílűen szemet hunyok aljas beszólásaid felett, és még a kárpit-projektben is segédkezem...
KG25-05-2006 08:13:12 // 7295
Csak nem gratulálhatunk??? És melyiket volt nehezebb magad alá gyűrni:a száraz anyagot vagy az agg profot????:))))) Szólj, ha aktuális és cégünk soron kívül beenged az okmányiroda rácsos ajtaja mögé.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)24-05-2006 21:30:18 // 7294
Köszi az infot hangszóró ügyben !
Úgy látom egyértelmű, normális hangzás=faragás ;)
Különösen az árakat figyelembevéve, mint Maklar koléga is említette
Apropó felnik, egész jól kinézők, számomra ismeretlenek, árak normálisak/egész jók:
http://www.brtuning.hu/alufelnik/RIAL%202006%20.pdf
Kaptam szervizmanualt nagyon jo minőségben scannelt !! Nem a gagyi 180mb os cd image ! 700mega ! 8V, 16V, V6 , TD doksik (workshopmanuals.co.uk -ről rippelve ;)
Pár nap múlva látható lesz a http://docky.netexpert.hu/ -n
Marklar15524-05-2006 20:46:03 // 7293
Csipogó a gyári helyre, 16cm-es az ajtóba.
100W/10cm es átmérő biztos jól szól6... ;-PPP
Ráadásúl egy ilyen 10cm -es szett drágább, mint egy jó 16-os szereléssel...
Marklar15524-05-2006 20:42:48 // 7292
Most ezért szétszedted az autót?
Vagy mindenről van képed raktáron?
;-)
TSiga ( I am the TSIG)24-05-2006 20:35:55 // 7291
Nekem háromutas komponens szett van hátul, a mélyeket egy 6"x9"-os ovál adja rendesen. Szerintem nem fogok ládát venni, a csomagtartó így is eléggé rásegít. A kalaptartó viszont elég erős, tartja rendesen a hangszórókat.
A problémát a keresztmerevítő okozza, amire a rádióantenna kicsi doboza van csavarozva. Annak a helyét kell rendesen eltalálni. Ha viszont nem a két középső mélyedésbe akarob beletenni, akkor könnyen megy.
SD24-05-2006 20:27:11 // 7290
Mikor én raktam be a 16-ost akkor nézegettem.
A takaró elemre kell felcsavarozni a 16-os hangszórót, ezért a lyuk maga nagyobb, tehát van esély minimális faragással berakni szerintem nagyobbat is. Max kell egy távolságtartó hogy ne nyomja fel a takaró elemet ha a kalaptartóra csavarozod:)
Marklar15524-05-2006 20:25:20 // 7289
Csak megjegyezném, hogy azt a napellenző tartó "pöcköt" 1250ft ért !!! vettem a hegyaljánál tavaly!!!
;-)
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)24-05-2006 17:54:11 // 7288
mszabika, bandi köszi
Úgy látom nem úszom meg a faragást ;)
Valaki rakott már nagyobbat hátra a gyárinál ? Milyen problémák adódtak ? 6"x9" volna amit beraknék.
Thomika24-05-2006 17:48:44 // 7287
Nem is tudtam,hogy ez így néz ki a rács alatt! a bal oldalon is ilyen?? Mert akkor simán belefér a csipogó meg mondjuk 100Wos 10cm-esek...
mszabika24-05-2006 17:27:34 // 7285
András bácsi24-05-2006 16:58:26 // 7284
Figyelek! Kéne nekem protekció okmányok cseréjére. :)))
András bácsi24-05-2006 16:57:46 // 7283
Az első gyáriak furmányosak: egyben van a fedél alatt a csipogóval. A hátsó asszem 160-as.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)24-05-2006 16:06:56 // 7282
Hi !
Gyári hangszóróméreteket tudnátok nekem mondani ?
1996 évj 2.0 TS 16v Sport esetében :)
Készülök a fogadásra :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
582
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?