Forum >> 155
Yoyo16-08-2006 13:57:44 // 9220
Én vettem egy egyszerű olajálló csövet méretre szabtam és be vele!
Yoyo16-08-2006 13:56:37 // 9219
Na, öröm volt uraim itt lenni, letelt a munkaidő, így búcsúzom, majd holnap jövök:))
Pá.
mszabika16-08-2006 13:56:36 // 9218
úúúúú tééélleeeeg, ott figyel a szélvédőn, rajta van a destinator gps térkép :DDDDD
norbee16-08-2006 13:56:05 // 9217
Easy, abszolút érthető volt. :) Most azon gondolkodák, lehet-e ilyen csövet rendelni, mert ha hétvégén nekiugrok, ha eddig nem volt eltörve, most biztos el lesz... :)))
mszabika16-08-2006 13:55:37 // 9216
oda mehetsz, az erőmű parkolójában áll, vár engem hogy hazavigyen :)))))
norbee16-08-2006 13:55:01 // 9215
És az öntapadós jegyzettömb??? Az talán smafu??? :)))))
mszabika16-08-2006 13:53:31 // 9214
a dobókocka is világít a tükör alatt, meg van 1 céédéééé is, hogy bezavarja a trafit :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Yoyo16-08-2006 13:53:09 // 9213
Jó van na, de azért érthető volt? Nekem is ott van:))
norbee16-08-2006 13:52:17 // 9212
Szabi, mondd hogy nem igaz! Mert különben lemegyek a Kurcsatov uccába, azt lefényképezem. :)))
Yoyo16-08-2006 13:52:11 // 9211
Akkor mindent tudok:))
Én is arra gondoltam, meg is takarítottam, de nem lett jobb ez a fulladás, bár a szakadt csőcsere után némileg javult!
norbee16-08-2006 13:51:12 // 9210
A mondat helyesen így hangzik:
"Az alapjárati motor az ami ott van fent a szívócsonkon. " :) Miért, a Tiéden merre van?
mszabika16-08-2006 13:49:47 // 9208
hüle :DDDDDDDDDD
Yoyo16-08-2006 13:49:41 // 9207
Az egyest is cseréld le, ha olajzik!
mszabika16-08-2006 13:49:13 // 9206
okés, tehát ez szakadt el SD-nek is?
de ereszt elől is a motorfedélre megy rá, azért is lehet?!
Yoyo16-08-2006 13:48:35 // 9205
Az alapjárati motor az ami ott van fent a szívócsonkon?
Yoyo16-08-2006 13:47:12 // 9204
Ez az, ebből alul még két cső megy ki, érdemes megnézni őket!
norbee16-08-2006 13:47:06 // 9203
Szabikájén neon is van, meg bólogatós kutya dobókockával, ez nem újdonság. Az lenne a furcsa, ha nem lenne neki. :D
Yoyo16-08-2006 13:45:28 // 9202
Látod a Szabikájén van:)))
norbee16-08-2006 13:45:13 // 9201
mszabika
Az a kartergáz cső, ott nekem is gyön, de a túlsó felén, az olajbeöntő nyílás alatti rész is olajos. Közte semmi.
norbee16-08-2006 13:43:41 // 9199
Nem kell, elhiszem, csak már megint hülye digók alkottak. Nekem a szívósor ALÁ van ez eldugva. Az autó elvileg '93 decemberben jött ki a gyárból, és 94-ben lett üzembehelyezve. Tehát cirka egyidős a Tiéddel, ezért csodálkozom.
mszabika16-08-2006 13:41:26 // 9198
Yoyo16-08-2006 13:41:08 // 9197
Tényleg nincs a Buksién se, nekem oda van csavarozva egy csúnya hanger holnapra lefényképezem:)))
norbee16-08-2006 13:39:51 // 9196
Buksi :)))) Na mesélj Yoyo, mid van Neked odaheggesztve? :D
Buksi16-08-2006 13:38:37 // 9195
Az enyémen sincs! :-)
Yoyo16-08-2006 13:35:25 // 9194
Talán nincs ott? Az 1.8-ason nincs azt tudom.
norbee16-08-2006 13:32:18 // 9193
Megnéztem. "Szemből nézve a szívócsonkon bal oldalt van egy fekete henger" Itt vesztettem el a fonalat. A többi stimmel. :D
Yoyo16-08-2006 13:23:38 // 9192
Amúgy azóta, hogy kicseréltem majd az összes csövet, meg lepuceváltam mindent lényegesen jobb lett csak ez a leállás zavar nagyon indításkor. Ha rögtön mikor beröffen gázt adok akkor nincs is semmi baj, de az olyan 120-as skodás feeling:(
Yoyo16-08-2006 13:19:14 // 9191
Szemből nézve a szívócsonkon bal oldalt van egy fekete henger erről megyegy cső a szelepfedélre, egy vastag a szívócsonk alatt a jobb oldalt levő vastag levegőcsőre(a légtőmegmérő utánira) és egy vékony vákuumcső a motorblokkra. Nekem ebből kettő gatya volt és szépen szivárgott a kartelgáz által felhordott olaj.
norbee16-08-2006 13:06:33 // 9190
Nekem ezt minden reggel eljátsza. Beröffen, 1200, majd rögtön visszahullik 800 alá, vár egy fél másodpercet, aztán nyifinyifi, 1200 és onnan szépen megy vissza, ahogy melexik. Hidegen szintén torpanós, 50 fok alatti vízhőig. Meséljetek, mi ez a csőrepedés?
Yoyo16-08-2006 12:53:04 // 9188
Azt kicseréltem, mert valóban repedt volt meg az alatta lévő kis vákuumcsövet is. Amúgy az alapjárati motor az a közös levegőcsatornán levő két cupkás egy elektromos végű bizbasz, ugye?
GEORGE16-08-2006 12:52:20 // 9187
Akkor más a baj!! .-)))
SD16-08-2006 12:46:53 // 9186
nekem tisztítás után volt ez amikor a szívó csonk alatti hosszú kartel gáz cső eltört
napi első indításnál, majdnem visszafulladt, aztán beállt rendes alapjáratra, mert nem kapta a kartel gázt.
Yoyo16-08-2006 12:41:53 // 9185
Velem mindig imád autókázni:))
Yoyo16-08-2006 12:41:20 // 9184
Most festettem át az alu dolgokat a motoron, mindent átnéztem kitakarítottam azt hittem meg is oldódik a dolog, azóta annyival lett jobb, hogy nem ingadozik az alapjárat és jobban húz!
GEORGE16-08-2006 12:38:25 // 9183
lehet, hogy nem akar autókázni és egy kicsit durcás a drága....:-)
SD16-08-2006 12:37:13 // 9182
Aalapjárati motor tisztítás volt? Kartel gáz cső nicsncs elrepedve, kap kenést?
Yoyo16-08-2006 11:31:28 // 9181
Sziasztok!
Következő a helyzet, mivel itt többen vagytok akik nálamnál jobban vágjátok a 155-öst így tőletek kérek segítséget!
A hiba: Elindítom a gépet természetesen gáz nélkül a motor felpörög 1100-1200rpm/min-re majd leáll, következő próba szintén zenész harmadikra felpörög, majd leesik a fordulat 500-600rpm/min-re onnan beáll a helyes alapjáratra nem is ingadozik és innentől kezdve nincs gond. Vagyis az első pár gyorsításnál egy kicsit torpanós, rángatós. Ez melegen nem jelentkezik. Mi lehet a baj?
Marklar15516-08-2006 00:58:23 // 9179
Látom ismét téma volt a lambda.
Szóval amig én nyaraltam az autóm szerelőnél volt.
Ugyanis az utóbbi másfél-2 hónapban határozottan megnőtt a fogyim.
Itt pesten 11,5-12l (finoman!!! használva) a korábbi 9,5-10l hez képest (határozott dinamikusabb autózással).
(ügye 300+ a benya) :(((
"Szervíz könyvemben" lapozgatva épp a kipuff csere utánra, datálhatóan...
Sóval:
1.Befecsi szerelő, lambdát megmér...rossz.
A tűzfalnál lévő csatik nem jól vannak összedugva sem! ???
Nem tudom, hogy ezt ki húzta elötte még szét.? Mert ügye még rendessen működött.
2.Újabb időpont, saját lambdával megjelenés aknában látja, hogy nem tudja kivenni. A szupermega kipuff klinikában, (Gazdagréten) úgy rakták fel a rendszert, hogy nem figyelték, hogy a lambda épp a váltó rudazat alatt van.
Mível kerűlt a kat helyett lévő cső helyre egy dob, ezért kb 2cm volt a távolság a vezeték és a rudazat között. Meg kértem is még, hogy az egész rendszert minél feljebb helyezzék.
Mindenféle szaron le is ért az a dob s épp őssze verődött a vezeték a rudazattal.
3.Időpont kipufosokkal...
4.Másnap hajnali (8h) megjelenés. (Másfél év garanciát vállaltak a szerelésre).
S már 2x voltam elötte garis javításon, mert letőrtek a tartófülek hátúl. Természetessen nem volt olyan "anyája" amit oda kell hegeszteni a lambdának. Én mentem el esztergályoshoz csináltattni.
(1000ft!!! egy menetes perselyért)
Azt a dobot végűl is kihagytuk, s ismét egy csövet raktak oda.
Megpróbált még 5k ra lehúzni 40' szerelésért és 50cm csőért.
2,5ben megállapodtunk, mert ügye hazavágta a lambdámat és kellemettlenséget okozott...
5. Vissza a befecsi szerelő. Tartalék lambdám betesz. Méricskél...
nem működik. Polcon lévő új (NGK 18k) valamit dolgozik, de nem az igazi.
6. megállapít, hogy valószínű a compúter a hibás. Előfordúlt már, hogy a referencia testen, kábelen keresztűl valami elszállhatott...
7. épp volt egy tartalék máshol hibás compúterem. 2in1
Most érezhetően harapósabb, s még a chips tuning is megmaradt;-)
+10k volt a szerelés:(
Marklar15516-08-2006 00:30:33 // 9178
Jelentem visszatértem Korfuról.
5-6 db 155-öst láttam. abból csak 1db volt olasz rendszámos.
16V-s de törött volt a Bh sárvédője:(
Többi ALFÁs élményem megírom a "Találkozások+ Offos verdák" topicba.
Marklar15516-08-2006 00:27:45 // 9177
Ezt így nehéz...
Csúszik a kuplung.
Cirka 60k szereléssel:(
Gyozi15515-08-2006 23:20:25 // 9176
Sziasztok! Már ismét hozzátok fordulok, mert felfedeztem egy újabb próblémát. Mikor elkezdem húzatni a kicsikémet akármelyik sebességi fokozotban, 3000-5000 furdulat között olyan hangja van mintha csúszna a kuplung, aztán visszaesik 3500-4000-re és újra normálisan húz!
Na ez mi ez? Segítsetek lécci! Remélem nem az amire én gondolok! Csáó!
GEORGE15-08-2006 21:55:04 // 9175
Egy szerényebb kategóriában nem megy a kukába a motor mondjuk egy 156 futamon akkor csak 1 verseny 1olaj dolog áll fenn!
perdix15515-08-2006 21:34:32 // 9174
És azt honnan tudom hogy nekem../végül is nem nekem hanem a vasnak..hehehehehe/ mellik van? Dióda? vagy ellenállás? Egy biztos..amiota megnövekedett a fogyim...az a motorfelujitás...és akkor cserélték fel...fura lene ha pont akkor döglene be a szonda..véletlen egybeesés? Nem hiszem!!! Aztán kituggya! Mindenesetre ezalatt a 1.5 hónap alatt már legalább 6szor maradtam az országuton...mert kifogyott a benya....pl.ma is!!!! Még jo hogy felkészülök a betyár mindenit..és van a csomiban kannya!!!!!hehehehheehehe
Selmak15-08-2006 16:44:17 // 9173
Attól függ hogy termoellenállás vagy Termodióda mert utóbbinak nem mindegy a polaritása.
Fairlane15-08-2006 16:41:36 // 9172
ja, es ami lemaradt, ma kezdtem az uj melohelyemen, egyelore tetszik
a parkoloban lattam par alfat, majd jol bekartyazom oket :))
Fairlane15-08-2006 16:40:25 // 9171
haj evribadi
megint produkalt a verda
nem megy a legbefujas
azaz a 1-es fokozatban a kapcsolot mozgatva, nyomkodva meg valahogy ra lehet birni a ventit, hogy mennyen, 2-esben mar kevesbe, 3-4 -ben nem akarodzik...
ilyenkor a kapcsolo halodhat? gondolom, ha biztositek, vagy szakadas lenne, akkor semelyik fokkozatban nem lelegeztetne... (?)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
628
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?