Forum >> 155
András bácsi18-08-2006 21:22:44 // 9420
Gyári cuccok esetében lehet, abból kb. 100-120 az anyag.
Gyozi15518-08-2006 21:12:36 // 9419
Sziasztok!
Fuuu wazzee cseréltetek már kuplungszerkezetet a gépeiteken? Fuu wazze! Nem volt semmi, rendesen szétba..ott az ideg hogy nem ment vissza a váltó a sok kis hülye vezetéktőlk, csak 3 óráig tartott :D Többet soha, inkább szerelőhöz viszem!
Az lehetséges hogy: vízpumpa, görgök, vez.szíj, vez.módosító + munkadíj 160ezer legyen???
Marklar15518-08-2006 20:14:52 // 9418
Ez még nem JTD, de már nem örvénykamrás???
Mert ügye technikailag nem mind1.
Amúgy is a Croma volt az első szériában gyártitt TDI motoros diesel...
Marklar15518-08-2006 20:12:44 // 9417
Nahh 8V-s skacok.
Megrendeltem az Elaforgban az olajbeöntő alá a tömítést.
Teháth van 4db+ Nekem max 300ft/db ot mondott rá Ofi.
Vasárnapi talira már hozza is és csengetem, aztán lehet nekem csengetni...
Ha esetleg nagyobb az érdeklődés, akkor aki a legtöbbet adja érte...
;PPP
Fairlane18-08-2006 17:50:40 // 9416
üdv!
fájn gép :)
otos_18-08-2006 17:05:01 // 9415
Az Alfások istene hozott!
Elég ritka motor, de a külső ismerős:)
Tom55518-08-2006 16:04:41 // 9414
Üdv mindnkinek új vagyok gépem AR155 1.9 tdi
Yoyo18-08-2006 11:24:14 // 9413
Sok a meló, már most glancolom a gépet vasárnapra, természetesen munkaidőben:)
norbee18-08-2006 09:46:23 // 9412
Na, zártosztályról a másik kartárs is megjelent... :D
Yoyo18-08-2006 09:45:29 // 9411
Hát igen, meg amúgy sem árt egy autóra legalább 4 kerék:DDDDDD
SD18-08-2006 09:44:15 // 9410
Engem a 4kerék jobban izgat, mert az a sima szívó motornál is jól jöhet:)
norbee18-08-2006 08:13:39 // 9409
Ez az elektronyos vesekőzúzás azért nagy királyság lehet. Bár amikor esetleg gond van vele, azt Paksnál a mágneses térben nekiáll lowriderkedni... :))))
Otto17-08-2006 21:49:17 // 9408
Tatán Trencsiknél van egy 164 Q4,talán megválik tőle jó pénzért!
AKI17-08-2006 20:19:32 // 9407
Hát én megelégednék akármilyen q4-essel.
SD17-08-2006 19:29:38 // 9406
Gondolom:)
Na megyek végre haza:)
Üdv
Maszat17-08-2006 19:23:40 // 9405
Éget az a kakaó rendesen! :)))
SD17-08-2006 19:17:47 // 9404
Akkor egyetértünk paripa ügyben:)
Micsoda egy langyos kakaó lehet az a szívó:)))
Maszat17-08-2006 19:14:51 // 9403
164 Q4 - 4x4 3.0 V6 szívó.
SD17-08-2006 19:12:54 // 9402
Miért a 164 4 nem turós? Akkor izibe:D És persze GTA motorral, ami fel van húzva amennyire lehet... :)))
Maszat17-08-2006 19:11:56 // 9401
Nem.
Annyiért kölcsön sem adnám! :P
Maszat17-08-2006 19:10:52 // 9400
Akkor már tegyünk rá plusz két túrót is! :)))
SD17-08-2006 19:10:29 // 9399
Akkor nem te árulod a használtautón 1miláért?
Én is kb így érzek, ha megválnék az enyémtől szerintem örökre elhagynának az alfa istenek, mert most úgy érzem a tenyerükön hordoznak:)
Maszat17-08-2006 19:09:06 // 9398
Q4 elektromos gátló 180/db ahogy én hallottam. :(((
SD17-08-2006 19:08:21 // 9397
Ha már álmodozás szerintem egy 164 Q4 belét kéne belefaragni egy 155 Q4-be az lenne az über brutál:) Bele sem merek gondolni:D
Maszat17-08-2006 19:07:14 // 9396
Először is szögezzük le, hogy semmi pénzért nem válnék meg a paripámtól!!!
Egyébként meg (tisztán elméleti síkon), akármennyiért is számítanám be a tiédet, te akkor sem hiszem hogy ki tudnád (vagy akarnád) fizetni a fennmaradó részt, mivel az enyém nem széria Q4 és az értéke sem átlagos.
Arra gondoltam, hogy esetleg lecserélnéd a tiedet egy Q4-re, úgy jönnél ki a legjobban. A két autós változat eszembe sem jutott.
Persze ez csak kósza ötlet egy kívülállótól.
AKI17-08-2006 19:04:54 // 9395
Simán vehetnél új autót is annyiért... fél milla a turbósságá alakitás, elektronyos lengővillákról meg ne is álmodozz... az is iszonyat pént lehet ha már egy sima sportrugószett kerül 180ba vagy mennyit láttam a mutkor...
azhogy 4kerekessé alakitsd... áh....
CSAtlakozom az elöttemszolohoz inkább végy egy q4-est vagy offos 4kerekes verdát pl subarut ami alapon 15 littyót eszik...(de utobbit nem én mondtam :D )
Én szivem szerint egy 164Q4-et vennék a maga 3,0 v6-os 24-szelepes motorjával.... De az olyan ritka mint a fehér hollo... HA majd sok pénzem lesz kimegyek külföldre és keresek egyet magamnak ami über állapotban van! Talán... egyszer... majd :D
SD17-08-2006 18:58:51 // 9394
Mármint hogy beszámítaád az enyémet?
Hát ez is egy érdekes gondolat, mert így közelebb kerülne a dolog mint álom, de egyszerűen nem tudom elhinni hogy ki tudnék fogni még egy ilyen jó autót.
Amúgy mennyiért számolnád be hagy sírjak:)
Mert én a picimtől nem igen válok meg:/
Maszat17-08-2006 18:50:57 // 9393
Az se rossz! :)))
A csere szóba sem jöhet?
SD17-08-2006 18:49:15 // 9392
Ááá ezt nem tudom beadni neki:D
Vagy esetleg a két 155 közé kihúznánk egy ponyvát és akkor megoldódik a lakásprobléma is:))):P
Maszat17-08-2006 18:26:42 // 9391
Egyébként én az asszonyodnak drukkolok és biztos vagyok benne, hogy te se bánnád meg. :)))
Maszat17-08-2006 18:24:32 // 9390
Először is én nem értek ezekhez, csak egy lelkes tulaj vagyok (mint itt sokan).
Lehetetlen nincs, így biztos meg lehetne oldani az átépítést is, de nem hinném, hogy megérné.
Ha pontos árak érdekelnek, akkor a DCS topicban tedd fel a kérdést.
Szerintem érdemesebb venni egy gyári (vagy ahhoz közeli) Q4-et és azt rendbe tenni. Jelenleg is akad néhány eladó darab, egy-két példányt még ismerünk is belőle.
SD17-08-2006 18:08:06 // 9389
hamár akkor csak elméleti síkon egy sima 155 4kerekessé tétele mennyibe kerülhet illetve kasztni engedi-e?
1 ha csak a 4kerék
2 ha kap turbóa motort is
3 ha mennek az elektronyos lengéscsillapítók is
SD17-08-2006 18:01:21 // 9388
ne írj ilyeneket mert asszony megkapja a picimet és muszály lesz vennem egy Q4-et... :P
Maszat17-08-2006 17:59:01 // 9387
A Q4-ről sokmindent lehet tudni, az a kérdés inkább, hogy mi érdekel.
Elég megbízható, ha rendesen rendben tartják. Nincs vele sokkal több gond, mint egy szívóval, és az alapvető dolgok nem is drágábbak (végülis ez is egy 155). A gyári állapotú fogyija nálam 9,5-12,5 között változott, állandó padlóval (szó szerint) max 20-ig fel lehetett küzdeni (csak egyszer sikerült).
A tuningnak csak a pénz szab határt. A vége valahol 500+HP felett van, de 300+HP még utcán is használható.
A lényeg: NAGYON JÓ GÉP!!!
SD17-08-2006 17:49:02 // 9386
Kersed OFI-t telefonon ő ad neked nedűt a váltódba:)
Gyozi15517-08-2006 17:44:34 // 9385
Hella Társak!
Ismét egy olajos kérdés! :D (gondolom már unjátok)
A váltóba is van vmi spec. olaj vagy jó a sima a hajtóműolaj???
Selmak17-08-2006 16:06:55 // 9383
dieselnek nincs pillangószelepe, mindig full keresztmetszeten áramlik a levegő a szívócsatornában. A diesel motorfék a brutális kompresszióból ered
SD17-08-2006 16:01:05 // 9382
mármint hogy akkor nem lenne motorfék ugyi, vagy?
Selmak17-08-2006 15:12:33 // 9381
na meg dieselnél nem gáz a levegő túltöltés motorfék üzemben sem
SD17-08-2006 15:11:12 // 9380
nocsak bővülni fog a banda? mennyire konkrét a terv?
szelepből is van hangosabb meg halkabb:) biztos van überhangos, és akkor tutti mindenki hallja majd:)
de nem is lenne rossz csak egy trüsszentő felszerelés csak idegesíteni az offokat mikor nincs kedv versenyezni:)
AKI17-08-2006 14:58:19 // 9379
Hm akkó jó!
Szal azt a trüsszögős hangot azé adja ami pl a Supráknál olyan jellegzetes? De nemmindegyik autónál lehet ennyire hallani az miért van? Sőt haver 2,0 TD Roverjénél még sose hallottam ezt... Sőt a turbohang is halkabb... Azt a hangot lehet hangosabbá tenni valahogy ? :D MErt ha veszek egy ilyent azt akarom hogy mindenki hallja hogy mi van benne :D
SD17-08-2006 14:53:54 // 9378
ahha:) akkor le kék ellenőrizni hogy mindkét oldal jó-e:) aztán kicsit állítani és figyelni.
a tesztelésre azt találtam ki hogy behúzom a kézit és hátramenetben rugóztatom egy kicsit és nézem hogy mindkét oldal emelkedik-e:)
SD17-08-2006 14:50:24 // 9377
a turbonyomást egy szelep szabályozza, mert ugye ha adsz gázt a turbó felpörög, amikor elveszed, a tehetetlensége miatt tovább pörögne, ekkor a szelep kinyit hogy ne dobja szét a motorod:) és trüsszent egyet a koTSi:)
a Q4 naggyon jó gép, de sok macera akad vele szerintem és elég drágásak a cuccok hozzá, ill 15-16L-nél indúl a fogyi, ha méssz is vele:)
de ha van lé akkor lehet belőle cca. 300LE-őt kihozni...
András bácsi17-08-2006 14:49:02 // 9376
Felesleges bakolni, mert csak egyszerre állíthatod mindkettőt. A himbaszerűség elvileg kiegyelníteni hivatott az eltérő kézifékkötél-nyúlást. Fogni meg azonnal fog, amint a kilincsszerkezet meghúzódik, ergo csak a kötélfeszességen állítasz.
SD17-08-2006 14:46:23 // 9375
mivel bakom ninTS ezért valahogy meg kék oldanom... akkor ha alátoszom az emelőt, az ugyi az emelési ponton történ, és akkor ott vannak beljebb azok a helyek ahol szervízben is emelik oda kell alá gyömöszölni valami teherbíró anyagot. ugyi? fatuskó tán akad... bár most jut eszembe ott a szomszédba a szerelő, de azért nem akarom rendszeresíteni a kölcsönkéregetést...
de nem kell alámásznom most, mert az utastérben tekergetek meg a kereket tekergetem.
Selmak17-08-2006 14:44:10 // 9374
Emelő alá is mindig rakok fabetétet hogy ne kasznit nyúzza. Békaemelőkben is kellene hogy legyen gumibetét, de én még egy szakinál se láttam hogy lenne.
AKI17-08-2006 14:43:16 // 9373
Üdv dicső lovagok!
Itt se jártam még...
A kérdés 155 Q4 -ről mit lehet tudni? Ugyértem jó gép?
A másik hogy néha hallok olyan turbos tuningolt verdákat amiknek a turbojuk ugycsinál ha elveszik a gázt hogy ilyen érdekes hangot ad... :D mi ez?
na ezt marhára elmagyaráztam... nembaj remélem értitek mit akarok kérdezni
norbee17-08-2006 14:42:13 // 9372
Ember, ilyet nem mertem mondani. 155-ről beszélünk.. .:))))))
Selmak17-08-2006 14:37:20 // 9371
Vagy végső eseben két fatuskó is megfelel. Az legalább nem győri a kaszni alját és nem is roskad össze.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
586
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?