Forum >> 155

süsnye15-11-2006 09:35:23 // 13332
Persze nem a kijelölt nyelestengely szimeringre gondoltam... :D
süsnye15-11-2006 09:33:00 // 13331
Ehhez nem igazán értek. Megnéztem Bárdinál. Ezt találtam. Ez elég, vagy kell még vmit venni?
SD15-11-2006 09:28:14 // 13330
Jó hát az elkerülhetetlen, előbb-utóbb:) nem lehet mindenki Faludi György ;)
András bácsi15-11-2006 09:08:48 // 13329
Újat és gyárit. Párezer forint az anyag.
süsnye15-11-2006 09:06:25 // 13328
És annak ára? Alkatrész + mdíj kb. mennyi lehet? 1általán újat vagy bontottat érdemes venni?
András bácsi15-11-2006 07:50:05 // 13327
Felcserélted a szavakat: Biztos nem.
Marklar15514-11-2006 22:45:12 // 13326
Féltengely szimering.
süsnye14-11-2006 19:16:40 // 13325
2 hete cseréltünk itthon váltó olajat. Ma megnéztem a biztonság kedvéért, kitekertem a nívó csavart, de nem volt szinten az olaj. Kicsit több, mint 1dl-t kellett utántöltenem. Ezt produkálta kb. 1000km alatt és úgy tűnik, hogy az előzményben leírt probléma továbbra is fennáll. A váltóház bal oldala olajos, még a féltengely belső gumiharang is a váltó felé eső részén egy csíkban. A féltengely maga nem tűnt olajosnak. Megnéztem a motorolajat is, az nem fogyott, szal elég valószínű, hogy a váltóból szökik az olaj. Gyanítom, hogy a féltengely felett jön ki vhol (esetleg a féltengelynél) mivel télleg olyan mintha a féltengely gumiharand szórná szét a környéken. Megnéztem felülről a váltóházat, azon nem láttam friss olajat, amennyire ráláttam. Gondoltam még a leeresztő csavarra, mert abból elég sok kilóg, bár nemtom mennyire lehet azt betekerni. Meg sem tudtam mozdtani, szal elvileg a helyén van (meg ha az lenne a ludas, felette gondolom nem lenne olaj a házon). A váltóház jobb oldalán meg semmi. Meg nekem nem a 2. fokozat akad, hanem a 3. és a 4., de főleg a 3. szokott (bár tán annyira nem csoda, mert amikor lecseréltük az olajat, a leeresztő csavar belső felén, a mágnesen volt fémforgács rendesen). Szal esetleg vkinek van vmi tippje, hogy hol jöhet ki az olaj???
Tom55514-11-2006 19:04:33 // 13324
Úgy tudtam elvileg lehet....kerékagyon belülröl 2 csavar, meg asszem valamit a tornyok tetején lévő 3 csavarral is... DE EZ NEM BIZTOS
Paco14-11-2006 18:28:59 // 13323
A házasság olyan mint egy torta, amikor nekiesel azt hiszed megeszed az egésszet, aztán két perc múlva gülledt szemekkel nézel magad elé hogy még a 2/3-a hátra van:) de attól még a jó torta finom:) csak megfelelő sebességgel kell fogyasztani:) És egyszer csak azt veszed észre hogy megsavanyodott rajta a tejszinhab :)
Fairlane14-11-2006 18:00:24 // 13322
Ez a hasonlat nekem is tetszik :D
András bácsi14-11-2006 17:20:03 // 13321
Jó a szöveg. :)
SD14-11-2006 17:04:58 // 13320
Naná hogy átgondoltam:) Legalább is akkor még azt hittem:D De ezt nem lehet eléggé átgondolni, és különben is mi jó van abban: ha akkor bütykölöm az autót, amikor akarom, meg hétvégén nyugodtan nézhetek totalcar-t (in memoriam totalcar) Így viszont bejelenette hogy az autó mostmár az övé is, és ő is akarja vezetni... és ne vagyek folyton valami izéket hozzá mert bezzeg szülei totoyája ahoz sosem kell semmi (ablakemelő 40e ft) :D A házasság olyan mint egy torta, amikor nekiesel azt hiszed megeszed az egésszet, aztán két perc múlva gülledt szemekkel nézel magad elé hogy még a 2/3-a hátra van:) de attól még a jó torta finom:) csak megfelelő sebességgel kell fogyasztani:)
András bácsi14-11-2006 16:44:56 // 13319
Utólag már kár. :)
Thomika14-11-2006 16:39:54 // 13318
:))))))) Sztem azé átgondota ő ezt párszor....
Thomika14-11-2006 16:38:42 // 13317
:)))))))))))))))))) Délegyháza, na az is komoly kis bulik színhelye volt!! :)))
András bácsi14-11-2006 16:22:21 // 13315
Pöröllyel, meg fűrésszel lehet próbálkozni. :)
Paco14-11-2006 16:11:36 // 13314
Kerékdőlést? 155-n? Ezt a "nakkönvet" ahol le van írva mutasd már meg nekem.....
SD14-11-2006 16:04:32 // 13313
szóval csuklóstag=bumszli ennek nem tudtam jól a nevét:)
SD14-11-2006 15:56:02 // 13312
akkor lehet nem volt 100%-os a helymeg határozás, de azért a bumszli nem talp:) mert akkor a leömlő másik végén is van egy bumszli, az meg a TS :P
süsnye14-11-2006 15:32:40 // 13311
Persze, csak vicceltem. Ha minden jól megy, akkor a 7en elviszik a Tipot ( :) :( ), s akkor lesz pénz, megnézetem, aztán jelzek, h mi legyen.
Tom55514-11-2006 15:31:21 // 13310
Szeasztok! Kerékdőlést hogy lehet állitani 155 önmer nekem nem nagyon sikerült ahogy a nakkönyvbe levanirva
András bácsi14-11-2006 15:28:53 // 13309
Pofátlan lehetsz, csak a gólyalábak őrzési időtartama kérdéses. Különösen igaz ez az olyan ínséges időszakokban, amikor szólnak, hogy megjött ama drága vonóhorog. :(
András bácsi14-11-2006 15:27:17 // 13308
A V6 elképzelhető, hogy más: nem volt hozzá szerencsém. De a többi ua. A jeladó kiáztatása jó gondolat, de nekem a gyakorlatban egyszer sem sikerült. Meg hát időm sincs napokig áztatni. :) A féltg. valóban nem akkora probléma, de a szétszedés/összerakás jelentős időveszteség, így a végső konklúzió az, hogy nem szarozok vele.
süsnye14-11-2006 15:23:06 // 13307
Na, arra a gólyalábra azé vigyázzá'! Mer lehet, h nemsokára kéne! :D Ha lehetek pofátlan... :D
süsnye14-11-2006 15:20:12 // 13306
Így van. A V6 lengéscsill. nem volt jó az enyimbe, pontosan a csavar táv miatt, meg a V6osnak az alja izmosabb.
Paco14-11-2006 15:16:25 // 13305
Féltengely hosszát elhiszem hogy más, de nem mindegy? Hiszen a külső végének helyzetét a lengőkar határozza meg,az meg a csonkállványba torkollik. :) A belső vége van máshol. Az ABS jeladóval én nem problémáznék,jól beáztatni olajba meg csavarlazítóba meg egyebekbe és mindig frissíteni az anyagot pár napig utána szépen kijön az.... Lengéscsillapító szerintem más,legalábbis a V6 ba más kell mint a TS ekbe. Asszem a két csavar távolsága kicsit más a csonkállványban
András bácsi14-11-2006 14:27:59 // 13304
Nem-nem. Lengéscsillapító marad (bár komplett gólyaláb is van, de mint tudjuk ez azonos 145/6/155 és még sok fijátos ótóban), de más az ABS benne. Azt meg igen könnyű beletörni az agyba. Mármint a jeladót. Csonkállvány elvileg lenne, de mintha még a féltg hossza is más lenne.
Paco14-11-2006 14:23:15 // 13303
Miért lenne macerás? Csak a csonkállványt kell kicserélni a tárcsa, a rugó, a lengéscsillapító, meg a nyereg mellé. :)
András bácsi14-11-2006 14:21:21 // 13302
Apróapó! nem kell valakinek 284-es tárcsához való féknyereg? A 145-re túl macerás felrakni, így elvetettem az 5letet.
András bácsi14-11-2006 14:20:23 // 13301
A kipuffos hülye. :)
Paco14-11-2006 14:18:37 // 13300
Azért mentségemre legyen mondva: egy kipuffos azt mondta hogy esetleg a leömlő ahol találkozik ott van egy bumszli aminek most jól nem tudom a nevét,
András bácsi14-11-2006 14:16:42 // 13299
Aha. Bár gyerek még, és meggondolatlanul házasodik, de a talpakat felismeri. :):):)
Paco14-11-2006 14:10:30 // 13298
Állj. Akkor "bumszlinak " nem a leömlő végén levő talpakat hívta, hanem a katalizátor előtti csuklóstagot? Az ugyanazt a szerepet szolgálja mint a flexicső, persze hogy kicserélhető. De gyárilag azon a helyen flexicső van ezért érthettem félre. (csak pl én magamnak csuklóstagot rakattam fel a cserénél mert az tovább bírja.)
norbee14-11-2006 13:13:58 // 13297
Én se, odáig nem is jutottam a listában, mikor mérlegállást mutattam be, ugyebár. :)
Yoyo14-11-2006 12:49:38 // 13296
A bumszli 5-7k cserélhető, Rich1-nek most cserélték, bár elég a flexi cső:)))
GEORGE14-11-2006 12:49:16 // 13295
Na ez komoly buli lehetett :-D Low Battery pedig LOL :-DDDDDDDD
András bácsi14-11-2006 12:47:04 // 13294
Meg kell, hogy védjem SD-t. Az öntvény a 4-2-ig tart, onnan kettős hajlított cső (ami ugye nem öntvény), majd az úgynevezett bumszli, majd a kati, majd a középdob, a háromszögdob és a hátsó dob. A bumszli simán kiiktatható, ha a katalizátor is kimegy, vagy ha talál az ember 100-120 hosszú flexicsövet. Végülis a bumszli is ugyanazt a célt szolgálja, mint a flexicső.
Yoyo14-11-2006 12:34:12 // 13293
Pakson voltak hasonló bulik:))
Thomika14-11-2006 12:34:10 // 13292
Na azóta én így vok benne a Norbee telójában :)))
Thomika14-11-2006 12:32:59 // 13291
Jólvan naaa! Nem akartam ennyire belemenni a részletekbe!! :PP
süsnye14-11-2006 11:57:27 // 13290
"ki a f*sz az a Low Battery" LOOOOOL. Ez nagyon kemény! :D :D :D
SD14-11-2006 11:16:46 // 13289
én nem mondtam hogy így csinyálnám meg:) csak az átlag OFF-okon így szokás:) szerintem he megadja magát, kap egy újat vagy bontottat... gányolásnak én sem vagyok a híve;)
Buksi14-11-2006 11:02:52 // 13288
Na, további jó mulatást mindenkinek! Lassan mennem kell nekem is melózni! :-( Sziasztok! :-)
Buksi14-11-2006 10:58:53 // 13287
Ezt megnéztem volna, szétröhögtem volna az agyam! :-DDDD
norbee14-11-2006 10:53:45 // 13286
Nekem mondod? :))))
Buksi14-11-2006 10:50:37 // 13285
Ez kész! :-DDDDDDDDDDDDDDD
norbee14-11-2006 10:48:39 // 13284
Bocsánat, nem fejünkre szakadt a faág, hanem addig kapaszkodtál benne, míg rászakítottad a fejemre. Utánna volt a "nem láttam, nem hallottam, de ott volt" És a telefoncsörgéskor a "ki a f*sz az a Low Battery":)))))
Buksi14-11-2006 10:46:30 // 13283
Szeva, jó munkát! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.