Forum >> 155

András bácsi22-11-2006 11:13:48 // 13835
Azért a prés, és a kalapács nem ugyanazt az erőhatást tudja kifejteni. És ha attól elreped, hogy a kalapáccsal ráütsz, akkor azt a felnit dobd is el. Annál sokkal nagyobbakat is kaphat egy komolyabb kátyúnál, így ha reped, akkor reped. Az okos ember azért tudja, hogy mit mivel üt meg, és milyen közvetítő közeggel. Tény, hogy az anyagszerkezetnek nem tesznek jót a fizikai behatások: ezért is korlátozott a görgőzés mennyisége.
norbee22-11-2006 11:11:30 // 13834
Picur felúlmúlhatatlan. Igazi Über Alles Folkszvagány! :))))
Yoyo22-11-2006 11:09:59 // 13833
Azt nem is moöndtam, hogy Picurt felülmúlnád:)))) Jó a megfigyelőképességed:)))
norbee22-11-2006 11:07:43 // 13832
Semmi Mester, az a Picur. Egyszer bemenetem egy gumishoz és kiváncsiságból megnéztem.
Yoyo22-11-2006 11:07:05 // 13831
Nagyon szakszerű, Mester:)))
norbee22-11-2006 11:06:22 // 13830
Akkor tudod, hogy berakják a felnit, és szép lassan feszegetik ki a karok a tojást belőle, cirka negyed-fél óra alatt. A kalapács a maga kedves bájával együtt is egy dinamikus erőhatás, hirtelen, egy pontba tudsz vele csapást mérni, és a felni anyagában olyan sérüléseket/repedéseket tud okozni, ami később komoly bajok forrás lehet.
Yoyo22-11-2006 11:05:09 // 13829
Igen, a rutin meg az évek:)))
András bácsi22-11-2006 11:05:01 // 13828
Kéne neked valami rendes alufelni.
András bácsi22-11-2006 11:03:36 // 13827
Valamikor régen Érden asszem.
András bácsi22-11-2006 11:02:50 // 13826
Az sem. Szerintem egy 10 év feletti gépnél az már természetes.
norbee22-11-2006 11:02:34 // 13825
Láttál már működés közben görgőző gépet?
András bácsi22-11-2006 11:01:39 // 13824
Mé' nem ajánlott?
norbee22-11-2006 11:01:32 // 13823
Főtengely/váltó szimmering?
András bácsi22-11-2006 11:00:51 // 13822
A váltó nem problémás. A szinkrongyűrű sem. Az utastér elég gyenge összeszerelési minőségű, de ott is 96 után mások a bolhák, rögzítések: ergo javultak a zajforrások. A klíma, és az el. tükör nem alap. Már a koraiban is volt Super, illetve Sport verziók spec. felszereltséggel. Hengerfejtömítés sem jellemző, sem pedig a főtengelytörés. Ezek azért már mind használatfüggő dolgok.
norbee22-11-2006 11:00:49 // 13821
Vágod Te ezt a részt huligán cimborám, látom... :)))
Yoyo22-11-2006 11:00:04 // 13820
Ja, télen úgy is sötét, szürke minden minek látni:)))
Fairlane22-11-2006 10:59:45 // 13819
Kiütöttétek az alufelnit???? ha jóltom ez erősen nem ajánlott.... Vagy vasfelni? azt szokták görgőzni?? Mikor lefehéritettem az enyéimet, 3at görgőzni kellett sajna nekem is...
norbee22-11-2006 10:59:06 // 13818
Monnyuk hogy jönnek a hidegek, lehet inkább metilalkoholt kéne szerezni... :)
Yoyo22-11-2006 10:59:00 // 13817
Majdnem biztos, hogy az a baj, nem hinném, hogy genetikus:)))
norbee22-11-2006 10:58:14 // 13816
Megárt a Zagyuknak as Ugárzás... :)))))
Yoyo22-11-2006 10:58:11 // 13815
A neont is jó lenne becserélni szinfire vagy kannásborra:)))
Yoyo22-11-2006 10:57:09 // 13814
Igazad van arra laknak az ilyen félék:))) Motorbőgetőskézifékezősgumicsikorgatós:))))))
Fairlane22-11-2006 10:55:03 // 13813
"Az egyik hátsóban van valami, a többi rendben van a gumis szerint." Ebből következtettem, hogy hátsó :D Igazad van a neonnal kapcsolatban, a carstylingon amugyis mindig keresnek ilyent a suzukisok :)
norbee22-11-2006 10:53:43 // 13812
Ugyanmár, nem járok Paks felé, hogy féljek a majdénmegmutatom Alfásoktól... :))))
norbee22-11-2006 10:52:47 // 13811
Miután kapott egy garnitúra nyárit, elment futóműveshez nyár elején , nem volt 100-as valami, de szilentek, felfüggesztés teljesen egyben volt. Ezután lezúztunk vele M3-on Tisza-tóra, na ott szigorúan 120 felett a rázás miatt. Ezután recentrír, pár vidéki túra, okésnak tűnt. Most kapta meg a téli garnitúrát, gumistól eljövés, 60-70 között erőteljes pattogás jobb előről. Gumishoz vissza, áááá uram, elhagyta a jobb első belsejérő a súlyt, de szedjük le mind, centrír. Mind 0.0-ás, az egyik hátsóban van kevés hiba, de egyébként gut. Megköszönés, eljövés, valóban kevésbé érezhető, de még mindig pattog.
Fairlane22-11-2006 10:51:47 // 13810
No sracok, köszi mindenkinek a hozzászólást az adatlappal kapcsolatban. Sajnos a melohelyről nemtok a freewebhez kapcsolodni, ugyhogy majd este pakolom.. A motorok ménesszámát korrigáltam, akkor ezt a részt lezárhatjuk szerintem. A ??-es részeknél kellene még segítség: - a dízel tulajoktól: valamit ide is kéne írni :)) - a váltóval kapcs: ennek van vmi gyengesége? az enyém kb minden 5. alkalommal nem akarja bekapni a hátramenetet, ez általános? Ez a szinkrongyűrű probléma? - utastér: ? az enyém kicsit zajosabb lett a hideg beálltával, itt-ott nyisszog valami... ez általános? mégvalami ezzel kapcs? Az általános felszereltség jó ötlet (inkább az általánost, mint az alapot, nem?), beírtam hirtelen pár dolgot, de nemtom, hogy pl a klíma, elektro tükör átlagosnak mondható? ide is várnék tippeket... A hengerfejtömítés jellemző hiba? 16v-knél a főtengelytörésre mondható, hogy gyakori?
Yoyo22-11-2006 10:49:02 // 13809
És veszélyes, legyél tekintettel a veled közlekedőkre:))))))
norbee22-11-2006 10:47:54 // 13808
Igaz. Fogyasztás is nő, meg minden... :)
süsnye22-11-2006 10:46:31 // 13807
:D Úgy értettem koptatta. Nekem is ilyen a jobb első. Még nem tiszta mit kell cserélni (torony, lengéscsill, esetleg csonkállvány), de nagyon frankón elkoptatta a jobb első gumit és marha mód rázott 130-140-től. Elvittem futóműbeállításra, ott derült ki, h vmi nem kóser a jobb elejével, de anyitt tudtak rajta állítani, hogy most nem qrja el a gumát, viszont ettől még nem jó a futómű.
mszabika22-11-2006 10:46:20 // 13806
:)))))) akkor az nem futómű :)))
Yoyo22-11-2006 10:46:06 // 13805
Minek úgy száguldozni?:)))
norbee22-11-2006 10:41:27 // 13804
Nem ette, csak rázott. 120 körül. Újracentrírozták, azt gyó lett.
süsnye22-11-2006 10:39:55 // 13803
De, akkor ott a futóművel lehet gond, mivel megette a gumit, azért kellett recentír... nem?
norbee22-11-2006 10:37:25 // 13802
Fairlane, jobb előről jön a rázás. :) Tégla, meg mindig van nálam, de ha már bontjuk, le is hasaltathatjuk a földre, nem? CSaka neont vegyük ki előtte alóla. :))))
norbee22-11-2006 10:36:28 // 13801
Köfi, remélem nem ott lesz a hiba, szerintem hátrakerül a jobb első, és meglássuk.
mszabika22-11-2006 10:33:58 // 13800
azzal nem jársz jól sajna, a hátsókat görgőztetni kell tavasszal :(((((( jobb oldala kapott nyár végén 1 kurva nagy kátyut és tojás lett elsőbe, hátsóba :( most a jobbos első hátra került, kicsit kiütöttük, jobb lett, de görgőztetésre vár... :S szal az elsőket lopjátok :P
Yoyo22-11-2006 10:28:13 // 13799
Én vettem foszfát és nitrátmentes fagyit 1000-1500 litere és -70 fokos lehet jócskán higítani, tökéletes az is:)))
Fairlane22-11-2006 10:26:34 // 13798
kölcsönkérni két háccsókereket, és menni vele egy kört? Igy sztem viszonylag eccerüen megállapitható, hogy telohiba vagy felni Mondjuk a szabikájét lekapjuk? :) Van kéznél téglád?
Yoyo22-11-2006 10:26:06 // 13797
Hát nem olcsó:)
kertecs22-11-2006 10:25:39 // 13796
Korrekt : ) Én láma vagyok, így vettem paraflu-t.
mszabika22-11-2006 10:22:59 // 13795
bááááááázzzz akkor 4littyó paraflu11 kell? aljajjj... az 8k és ez csak hűtőfolyadék... :S :(
Yoyo22-11-2006 10:19:34 // 13794
Kb: 8.3L a rendszer, ha leengeded a motorból és kiyújod a hűtőböl is akkor kb: 7-7.2L megy bele. Az arány attól függ mit raksz bele, ha gyári paraflut akkor 1 az 1-ben kell keverni, ha más félét akkor tudni kell mennyi az töményen.
mszabika22-11-2006 10:14:31 // 13793
Srácok! 2.0 8V-be hány liter hűtőfolyadék kell? milyen arányba kell keverni?
Yoyo22-11-2006 10:11:54 // 13792
Én úgy írnám, hogy foszfát és nitrátmentes fagyálló javasolt, persze a paraflu11 a gyári előírás ami etilglikol alapú. specifikáció: CUNA NC 956-16; FIAT 9.55523; IVECO STANDARD 18-1830. Ezekre érdemes figyelni fagyálló vásárlásakor:)))))
András bácsi22-11-2006 10:01:46 // 13791
Ha kell kettő gólyaláb köccsönbe, akkor van.
norbee22-11-2006 10:00:44 // 13790
Telóhibától jobban tartok, bár a nyáron nem volt ilyen pattogás. Akkor csak simán berázott 120-nál, recentír azt kész.
András bácsi22-11-2006 09:58:24 // 13789
A lemezfelni sajnos könnyen deformálódik, és gyakorlatilag alig javítható. Lehet, hogy nullára centírozott, de van benne valami hiba. A másik 5letem a teló hibája.
norbee22-11-2006 09:51:41 // 13788
Az egyik hátsóban van valami, a többi rendben van a gumis szerint.
perdix15522-11-2006 09:51:29 // 13787
norbee: akkor a vízhőfok kérdés tisztázva Pattogás: ha centír ok, akkor passz, azt nem mondom hogy szövettszakadt a gumi, mert az nagy temponál jönne ki...ugy mint nekem 150 fölött...aztán gumicsere, és a kellemetlen pattogás örökre száműzve!
norbee22-11-2006 09:51:17 // 13786
Az. Új gumi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.