Forum >> 159

tdemeter22-11-2015 15:59:00 // 73783
Én már gondoltam a kormányzásra is, de az mért sebességfüggő? Lehet amugy egyenesben is hallani, de ehhez előtte elő kell idézni azt az omniózus bal kanyart.
Jobb kanyarnál is néha hallatszik,de az sokkal ritkább és jóval jobban meg kell dőlnie a kocsinak mint balnál.
A hang nem folyamatos, hanem olyan hogy szaggatottan hangzik, pl mint amikor a kerékpár kerekében 8-as van és hozzáér az egyik oldalon:) Szóval olyan.
yani🍀22-11-2015 15:53:23 // 73782
Kormánymű?
berobbantam22-11-2015 15:51:50 // 73781
Szia
Balkanyarnál a jobb kerékre terhelődik a súly.Lehet valami beleér valahova.Evvel sokra nem mentél de én fölül nézelődnék kitekert kormánnyal.
tdemeter22-11-2015 15:35:07 // 73780
Ja még adalék infónak: A kerekek fel lettek cserélve, a téli-nyári csere is megvolt (vettem 4 vadiúj gumit) de semmi nem változott. A hang olyan mintha valami súrlódna, minél durvábban kanyarodok, annál intenzívebben hallatszik és olyankor a kasztniban is érezni azt ami történik.
tdemeter22-11-2015 15:32:56 // 73779
Urak, itt is elsírom bánatomat, hátha valaki tudna segíteni.
A helyzet az, hogy a kocsival az országos alfa találkozó óta van gondom és konkrétan nem tudom megoldani.
Az Alfacityről hazafele vettem észre, hogy néha furcsa hang hallatszik jobb előröl. Először nem értettem,hogy mi hozza elő, de később rájöttem, hogy akkor hallatszik, ha 70-80-as tempó körül egy élesebb balkanyart csinálok vele.
Akkor írtam is erről itt és többen állítottátok, hogy kerékcsapágy lesz az, de a szerelő megnézte és szerinte semmi baja sem volt a csapágynak.
De mivel másnak sem így beadtam a derekam és rendeltem egyet (Erhardtol) amit ki is cseltek de a helyzet továbbra is változatlan.
Aztán azt a tippet kaptam, hogy szedjük ki a féltengelyeket és zsírozzuk meg ahol kell, nézzük át a csapágyakat. Ez is megtörtént, sőt, a két hátsó kerékagy is szét lett szedve (hátha az), a váltó olaj is meg lett mérve, hogy elég-e, de de minden rendben van, a hang változatlanul fent áll.
Most ott járol, hogy Dunakeszi legjobb szakija azt kérte, hogy vigyem máshova mert ő nem tudja megoldani és fogalma sincsen, hogy mi baja van.
Eddig kb 60-ban van, de megoldás nincs.
Esetleg valakinek nincs vmi tippje, vagy öttlete? Esetleg nem akarja valaki meghallgatni? Szivesen elviszem megmutani bárkinek.
Azt mondta még a szaki, hogy esetleg a Szatmárihoz vigyem be, hátha ők láttak már ilyet. Jobb ötlet híjján most erre készülök.
mizooo22-11-2015 15:04:04 // 73778
Nekem sajnos ráz az autó a csere óta, több sebesség tartományban, de 70-80 között nagyon. Vissza kell vinnem centírozni, ha nem elég a felniket is meg kell nézetnem. A gumi amúgy jó szárazon, esőben stb... Hóban ahogyan mondtad majd kiderül :)
Pityukoma22-11-2015 14:36:00 // 73777
Sziasztok. Van két maradék első ülés ülőlap szivacsom. Az egyik hiánytalan, a másikból vagdaltam már ki darabokat amikor az ülést javítottam. Kell valakinek? Ha nem, mennek a kukába.
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2015 14:11:19 // 73776
ne eddig egész jó a Momo téli gumi kíváncsi leszek majd hogyan teljesít hóban, fagyban
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2015 14:06:57 // 73775
az nem kevés náluk akkor..
csAR22-11-2015 13:56:57 // 73774
A listán szereplő futóműalkatrész árak az OCAP márkára vonatkoznak.A TRW alsó lengőkart pl. 65-re mondták mikor kérdeztem.Nekem is cserélnem kell majd tavasszal.
Szóval annyira már nem is jó...
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2015 12:52:00 // 73773
nincs benne xenon, bőr, memóriás ülés azon kívül minden...
vexdecore22-11-2015 12:03:04 // 73770
Sziasztok.

A következő üzenetet dobta a computer:
excess radiator fluid temper stop turn off engine
Akkor történt, mikor próbáltam beindítani. Azóta egyáltalán nem indul, letiltott valószínűleg. A hűtősapka hiányzik, csak arrébb akartam állni.

Valami ötlet?
Lexlutor22-11-2015 10:31:52 // 73766
Köszi!
tdemeter22-11-2015 09:46:23 // 73764
En idonkent elgondolkozok a csererol, vannak kepek ?
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2015 09:29:46 // 73763
Érkezett egy szép, kevés méteres Brera viszonylag jó felszereltséggel valaki esetleg? :)
Chianti21-11-2015 23:26:29 // 73762
Részvétem... ez elég csúnyán sikerült. Mielőbbi felépülést a vasnak... meg lelkednek is. :o)
Haddel21-11-2015 22:56:36 // 73761
Martin Kovacs21-11-2015 21:36:04 // 73760
Koszonom a segitsegeket ismet sracok !!

Elmeny ide tartozni ;)
Giuntini21-11-2015 21:32:46 // 73759
Holland, belga, osztrák, mind csudészno dolgot tudnak produkálni.
Giuntini21-11-2015 21:21:59 // 73758
Most jutott időm rá, hogy végigolvassam a napi termést. Biztos mosolyt fakasztó a V6 minden szempontból, bár a Q4-nek azért van hajtási vesztesége. Ami lefagyassza a mosolyt az arcról, az a 18 literes városi fogyasztás. Ennyi, a gyári adata az automata verziónak. És biztos, hogy minden lelkifurdalás nélkül bekajálja!
Giuntini21-11-2015 21:06:08 // 73757
Ha kiforgatja alacsonyabb fokozatokban, akkor én egyre tudok gondolni. Mielőtt neki állsz bárminemű cserélgetős vészüzemes tevékenységnek tankold meg jófajta prémium gázolajjal, és küld meg az autópályán ami kifér. Te mondtad, hogy szinte csak városban használod. A 2.4 nagyon nem szereti. Piritunak is hasonló esete volt, meghajtotta jófajta prémiummal, és minden rendbe jött! Erre a diagnózis szerintem: ellustulás maximus! Az hogy gyorsulgatsz, és felpörgeted sport állásban az smafú. Meg kell küldeni!
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2015 20:53:41 // 73756
mikor lekötöttem a szívósor lapátjait először pont elzártam :) nem igazán ment az autó ahogy kéne, semmi hibaüzenet....amíg a motor tud menni hiba nélkül addig nincs hibakód, csak ha beáll az egész
'''''21-11-2015 20:49:20 // 73755
Szívósor ha szorul,hibaüzit és vészüzemet dobna.Légtömegmérőt még el tudnám képzelni bár az is furcsa,hogy 140-ig tudja nagyobb fordulaton is forgatni és pakolgatni.
Martin Kovacs21-11-2015 20:46:19 // 73754
Uhhh kosziii !!!!!
Remelem dpf !:)
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2015 20:36:32 // 73753
lehet ez DPF is nálam 130-140-nél nem ment többel mikor eldugult és semmi hibajelzés nem volt pl, lehet változó geometria nem enged rá rendesen, lehet változó szívósor nem nyit ki teljesen, lehet LMM-ő hiba is
Liquid21-11-2015 20:23:42 // 73752
hm ez érdekes nagyon
Martin Kovacs21-11-2015 20:21:56 // 73751
Ez ugy tortenik hogy pl 60-rol elkezdem lepni neki. Pakolgatja szepen folfele es 160-tol nem igazan gyorsul.... Az osszes fokozatot kiforgatja 4000 ig
Liquid21-11-2015 20:11:51 // 73750
nem lehet hogy megfelelő fordulat felett nem megy?
Próbáltad mondjuk 4-ben megkergetni?
Martin Kovacs21-11-2015 20:10:14 // 73749
Kedves cartarsaim.
Olyan kerdessel fordulok hozzatok, hogy mi a jo isten lehet az, hogy 160 folott nem aksr menni az auto....
Elkezd reszketni es alig gyorsul....

160 alatt tokeletes.
Alfa159 kollegank mar probalt nekem segitseget nyujtani ezuton is koszi.

Valaki tapasztalt mar hasonlot ?
yani🍀21-11-2015 18:53:48 // 73748
Valaki vett már tőlük alkatrészt?
futomuwebshop.hu
Lexlutor21-11-2015 16:44:03 // 73747
Valahogy majd csak lesz. Így vagy úgy de valahogy le lesz szedve.
.......................21-11-2015 16:25:41 // 73746
A 12.9 es kerékcsavar nemesített edzett acél
Az akár 400 brinell kemény is lehet
Nem csoda hogy a kobaltos hss fúró nem viszi
Jó kis móka lesz kiimátkozni

Én a helyedben a biztosítóssal vetetnék egy felnit
Aztán flex és adjadneki
Draszikus de hatékony megoldás
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2015 16:22:33 // 73745
.a holland szakemberek :)))
.......................21-11-2015 16:19:32 // 73744
Van direkt keményfém központfúró is,
Azzal lell kezdeni átmérő 3 mm es
Majd lehet nekimenni a 14essel
Így nem kell akkora elótoló erő,ha két lépcsőben fúrod
.......................21-11-2015 16:14:54 // 73743
Ja,
Kell még fúró vágó üregelő spray is
Meg egy rendes pisztolyfúrógép

Nem ártana pontozóval bepontozni a közepét,hogy ne másszon el a kezdésnél
.......................21-11-2015 16:12:38 // 73742
Az csak HSS akkor is ha kobalttal ötvözik
A keményfém cnc fúrók szívósabbak ,keményebbek
Már fúrtam ki nemegy csavart ilyennel ,még ki se csorbul!
(Van gépgyártástechnológus szakmám is)

http://www.fairtool.hu/uploads/media/Fairtool_Stock_web.pdf
Lexlutor21-11-2015 15:44:17 // 73741
Valami Kobalt fúróval próbálták.
Lexlutor21-11-2015 15:39:21 // 73740
Köszi.
Haddel21-11-2015 15:36:15 // 73739
Úú sajnálom! :(
.......................21-11-2015 15:22:28 // 73738
15 ös gyártás
Egyszerűen olyan fasza erős lett a kocsi hogy kapar
Már bánom hogy anno nem 245 40 18 téliket vettem
Haddel21-11-2015 15:20:47 // 73737
Tudom,Te blogod alapján csináltam 😃
.......................21-11-2015 15:17:18 // 73736
A cnc keményfém fúró az viszi
Lexlutor21-11-2015 14:42:27 // 73735
Igen van nekik színben. Három napja várom róla a képeket és az árajánlatot a küszöbre.
Érdiek kihúzták nálam a gyufát. Mint írtam erről majd külön blogot írok ha kész a kocsi...
Lexlutor21-11-2015 14:38:32 // 73734
Az én kerékörömet úgy ráhúzták hogy egyik leszedővel se lehet leszedni, ezeket végigpróbáltuk. A saját feje elnyírodott. Köcsög gumis gépel húzta rá, így hazavágta az egészet. Baleset előtt ezzel küzdöttünk. Szerencse hogy nem lett defektes a gumim, különben trélerrel lehetett volna csak szállítani. Az egy külön Blog lesz, és külön küzdelem...

Annyira jó minőségű anyagból van, elnyírta a leszedőt. Próbálták hegesztéssel, de nem bírja leszakad. Fúrni se nagyon lehet, nem nagyon engedi magát.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.