Forum >> 164-166

Grando22-04-2008 07:01:02 // 39479
Esetleg szkennelt változata nincs meg? ;))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)22-04-2008 06:15:00 // 39478
szia nekem van egy eredeti,nem adom el viszont lefénymásolhatod,ha ugy jo neked.
Arno16622-04-2008 00:42:02 // 39477
főleg a vonóhorog... :) most már csak azt látom... bazinagy :) Szinte a teljes képet kitölti :) :)
Arno16622-04-2008 00:40:02 // 39476
idilli... :)
Seriff21-04-2008 21:02:33 // 39475
Arno16621-04-2008 18:36:00 // 39474
Kipuff hővédő lemez...

Iszonyuan megszivatott valamelyik hetvegen.
Beinditom és mint mikor egy henger 2cm-el kisebb és verődik a motorban ide oda szárazon :)
Aztan tesómmal nézegetjük, és huhh... :)))
Visszapöttyintettem gyorsan és nagy nagy megkönnyebbülés :)

Grando: nevetni fogsz, szar a futóművem :))))
Most abban bizok hogy a fuggőleges stab pálca csere után megjavul.
(Ami pár napja elkezdett erősen kopogni :-/ )
De biztos ami biztos megkérdeztem mennyi az a gumi baszás a gólyaláb végén amit nézegettünk.

Olyan mintha nem lenne normális terpesztése a kocsinak.
Erős kanyarban mintha befordulna a kereke alá... de csak a bal.
Onnan is kopog.

Átkozott ribanc... :)
fobakter21-04-2008 16:01:23 // 39473
Ha sikerült szerezni, engem is érdekel :)
raga21-04-2008 14:20:39 // 39472
Srácok!
Honnan tudnék 164es gyári kezelési könyvet (vagy hogy hívják :)) szerezni?
BeczA21-04-2008 13:33:22 // 39471
Igen!! Erre még nem is gondoltam ... :DDDDD Ott a pont...
Grando21-04-2008 13:13:56 // 39470
3. alternatíva: beleejtettél egy csörgőórát.
Esetleg az emblémádon a sárkánykélgyó csörgőkélgyóvá avanzsált. ;)))
BeczA21-04-2008 12:45:14 // 39469
Csak ,hogy ne legyen olyan hónap hogy valami ne baxódjon el... :S

Szombat este óta alpjáraton , üresben ha jár a motor érdekes csörgés üti fel a fejét.... :S Eddig 2 altarnatíva lett kihozva .... 1. kinyomó csapágy (ami januárban volt cserélve) 2. nyelestengely csapágy...

Igazság szerint egyik sem túl megterhelő probléma mert az 1.-es számú ugyebár garis , a másik meg egy 10e -es tétel csak már megint szét kell szedni az egész elejét... de a legjobb hogy a nyelestengely csapágyhoz még a váltót is szét kell kapni... :S
alfared21-04-2008 12:10:25 // 39468
1kis segítség kellene valami kilővi az egyik gyújtótrafomat, mi lehet a baj?
Előre is köszi.
alfared21-04-2008 12:07:47 // 39467
Üdv. az Úraknak!
Don Gombóc20-04-2008 18:10:40 // 39466
Szeva Cápa! :)
Arno16620-04-2008 11:41:09 // 39465
Pontosabban - toltuk le :) :) :)

Csak a pátyi utakon előzni kb MIG-el lehet biztonságosan...meguszta :)
fobakter20-04-2008 11:36:50 // 39464
Gratulla!
Akkor tényleg egyben volt a vas, nem csak a képen? Ha nem titok, mennyiért sikerült elhozni? Arra figyelj, hogy a TS-re más felni való, mint a többi 164-re, az négy csavaros, mint a 155 /4x98/.
Grando20-04-2008 09:11:38 // 39463
Te Arno! Nem ezt a gépet kergettük meg Páty és Budakeszi között? Ami az egyenesekben nyomta kojtot, mint az állat... Palikék tereprali ótója:

Még jó, hogy ennek nem esett baja, mint a Don MIG-jének... :DDDD
Arno16619-04-2008 19:08:24 // 39462
Jahogy ugy nem csinalja... akkor passz ... ezer minden lehet, sztem egy hibakodolvasas sokat mondhat...

Gátlóim vannak egy teljes szett ha érdekel 2-2db előre-hátra rugókkal.
Ősszel vettem, csak időközben rájöttem állítható gátló ami nekem kell :-/
Firemanus19-04-2008 18:55:02 // 39461
Hát.......talán?De akkor hidegen is csinálnia kellene nem?
Arno16619-04-2008 18:51:30 // 39460
Motortartó bak?
Firemanus19-04-2008 17:42:45 // 39459
Olajfolyásom van egy pici,valszeg a szimering,úgy hogy az is csere.Nem vibrál semmi ha már lépésben gurulok vagy 2kilóval megyek.Csak elindulás,tolatás melegen. Menetközben semmi gond.Bízom benne hogy csak kuplung.(csak 50000) Köszönöm szépenaz infot!
BeczA19-04-2008 16:29:08 // 39458
Finom kuplung engedésre gáz nélkűl nem szeret elindúlni.. bedadog mintha le akarna fulladni... durvább esetben mentközben fellépő heves vibráció átadás a kasznira... kezdetben csak 4500-ös fordulaton jön át egy pici vibrálás..
Lendkerék 96-100e. kuplung 55-60e.
Végleges ítéletet csak akkor kapsz ha már leszedted a kuplungot.. ja és ha már lendkereket cserélsz nem árt szerintem főtengely szimeringet is venni ,mert az ciki ha 1 hónap múlva csak amiatt újból neki kell feszülni... 6 órás móka...
Firemanus19-04-2008 14:37:53 // 39457
Szevasztok!Eljött a pénzköltés ideje nállam is fokozottan.Kuplungom elindulásnál és tolatásnál nagyon rángat,de csak ha már jól bemelegszik.Ha a kettőstömegű lendkerék szar,akkor kötél......Két teleszkóp előre(ajánlatokat várok ha van valakinek). Katalizátort is vennem kell(univerzális BOSAL jó nem?).Desszertnek egy vez.módosító.Amúgy minden kafa. Esetleg tudja valaki hogy viselkedik a kettőst.lendkerék amikor gagyi?
Arno16619-04-2008 12:48:07 // 39456
Sztem nem vészes (bontott verdánál végigjátszottam... 2-3 óra)... . De nagy lelkesedéssel fogok neki mert igy ket legyet utok egycsapasra... Kiveszem, mososzer, nagynyomású viz az arcába.. nyári melegben gyorsan megszárad és mintha újlenne...
Arno16619-04-2008 12:44:22 // 39455
Nekem Zsambekon, Robiek.... 1-2 nap alatt elkeszul, de ha viszed a Tied, kapod a masikat ami már előre készvan ha ledumáltad... sztem 1 nap alatt be is tudjak rakni...
Don Gombóc19-04-2008 12:15:37 // 39454
Azért az egyben jó nagy cumi is. :)
Arno16619-04-2008 11:36:51 // 39453
Da! :)))

Legalabb ki tudja mosni az ember igy a karpitot rendesen :)
Ha már kiszedte ugyis...

Lanciámban megcsinaltam anno. Nagyon jó lett a végeredmény...megérte.
BeczA19-04-2008 10:48:03 // 39452
Na most hogy is van ez??... Hátsó teló.. gondolom teleszkóp azaz lengéscsillapító... de akkor hogy is jön ide a kesztyűtartó.... ?? Onnan tényleg nehéz lesz kiszedni... :))
A Kalaptartó viszont patentos, meg ha jól emléxem akkor a csomiból csavaros..ülőlap kiszed... háttámla lecsavaroz... C-oszlop borítás leszed (patenttos az is) ..majd a kalaptartót kibányászod... ha gyári riasztós akkor csak óvatosan ,mert a gyári riasztó jelvevő doboza abban van beletéve és széteshet ha csak kikapod a kalaptartót és nem kötöd le róla a kábelt...
medcare19-04-2008 09:58:20 // 39451
Srácok! Sürgős segítségre van szükségem! A hátsó telókat a 166-osban hogyan lehet kivenni? A szerelőm azt mondja, hogy a kesztyűtartó miatt nem fér hozzá. Hogyan lehet azt kivenni? Patentok vagy csavarok tartják?
Cro16618-04-2008 23:53:23 // 39450
Üdv Mindenkinek!
1et értek veled maximálisan..bár nincs még nagy tapasztalatom a 166-os hibáiból szerencsére..de sokan ott követik el a hibát hogy azt képzelik,2-2,5 M ért(az új árának 1/4-ért,1/5 ért),sőt benzineseknél még olcsobban,egy tipp-topp autót kapnak.
Főleg,mert elhiszik amit látnak(km óra),vagy amit mondanak neki.
Tudomásul kellene venni,hogy ezek az autók nagyteljesítményű,sportos,családi utazó autók.aki ezért valamikor 10-12M kipengetett.nem azért vette meg,(főleg külföldön)hogy poroszkáljon vele 10-15e km ert,hanem belecsavart évente 50e km-ert.
Mire a halandó embernek elérhető közelségbe kerül,kb 6-8 éves,óra szerint természetesen az eurotax-nak megfelelő km az órában,valóságban sztem minimum 2X annyi,de dieseleknél 3 is lehet a szorzó,és jönnek elő a hibák és köpköd az ember hogy xarok ezek az autók,mert csak ennyit birnak.(nyilván nem is az örökkévalóságnak gyártják)
Azért sztem egy VALÓBAN 80-100e km ert futott Alfa 166 semmivel sem rosszabb a kategória társainál.Csak azt még nem is akarja senki eladni mert akkor csak 3éves kb az autó!Kivétel ha törve volt.kint kidobják szinte,mivel a biztositók nem ugy számolnak mint kis hazánkban.
Az élelmes kereskedők pedig nyilván behozzák..piacképessé teszik,és ezen a kellemes árakon árulják.Azért a gazdagabb nyugati országokban sem dobják ki az autót mert megunták...törött v "millio" km van bennük!!Persze lehetnek kivételek!!sőt nyilván vannak is!de sajna ritka mint a fehér holló.
Azért a digók sztem ilyen kategoriánál már nem kellene , hogy sporoljanak olyan apróságokon mint pl a csúszósaruk galvanizációja..megfelelő szigetelések stb..rengeteget lehetne javítani az olasz autók megitélésén ezekkel,mert nem lenne annyi apró érintkezési hiba.
Ami pedig a szerelőket illeti,álltalában mindenki a maga kárán tanul(az a jobb ha másén),de az a legrosszabb,ha ugymond muszájból,gyorsan akarja az ember megjavitattni és beesik egy hiéna szerelőhöz,aki jól hasba akasztja utólag a tagot,mert hát mindenki tudja hogy DRÁGA az Alfa..miért ne fizessen ugyanazért a kormányműfelujításért 150 E ft-ot a veréb,amit más autónál megcsinál 60ért.
Nah ez jo hosszú lett:)Bocsi..meg a helyesírási hibákért is:))
Grando18-04-2008 22:18:26 // 39449
Üdv! És grat a vashoz! ;)))
raga18-04-2008 22:15:15 // 39448
Sziasztok!
Ma hozzámkerült Mesa volt 164ese. Most már ide tartozom. :)

Keresek hozzá könyöktámaszt, és gyári 164 felniket.
Smith18-04-2008 22:02:33 // 39447
Annyira bízok bennük hogy nem vágtak át, és újat tettek bele. Az alkatrész beszállítóban már kevésbé bizok, ha trükközés van, akkor az alkatrészes trükközik... Nem vezetek vaddisznó módjára, de még ha ölném is a gépet, akkor se szabadna 1 év alatt kifeküdnie szerintem.
Smith18-04-2008 22:00:29 // 39446
Szerelő intézte a dolgokat, én rajta akarom leverni. Az hogy utána ő kivel mit intéz, nem igazán érdekel.

A felújítást+erősítést hol csinálták? Hogy lehet kivitelezni? El kell küldeni? vagy értejönnek, vagy futár, vagy hogyan megy ez? Mennyi idő alatt készült el?
Charlie 16618-04-2008 21:02:25 // 39445
Hmm....szerintem itt valami gebax van.
Igaz hogy ez az egyk gyenge pont, de nekem is cserélték, és azóta lekopogom semmi baja.
Úgy gondolom:
- Ha tényleg újat tettek be, és-->
- Ha nem vaddisznó módjára vezetsz
Akkor itt valami turpisság van.
Don Gombóc18-04-2008 19:57:17 // 39444
Át kell kábelezni a padlókárpit alatt előre?
Don Gombóc18-04-2008 19:55:10 // 39443
Erről még beszélünk.
Grando18-04-2008 19:51:12 // 39442
Hali itt is! Jót autóztunk! ;))))
Arno16618-04-2008 19:45:31 // 39440
Enyemet 70e-ert felujitották cakkompuder. 150 bakker meredek.. :-/
(meg is van erősítve...166 egyik gyenge pontja)
Másodikra - garanciában teljesen már elvben faszára, épp most hoztam haza. Kopp kopp.

Nyugi, nem csak Te vagy peches... :)
Elsőnél egy apró malőr becsúszott sajna. Viszont az 2 het utan előjött...
De aki nem dolgozik, csak az nem hibázik...

Verd le rajtuk... elvben 1 év necces.... annal többet nem szoktak vállalni, de annyit igen.
Hetfőn azzal kezdj sztem....
Smith18-04-2008 19:26:45 // 39439
Hát akkor én is sirok egy kicsit megint. 1 hónapja kopog valami, nem tudtam mi az. Azt hittem megint lóg az axiál, kormány rángatásra kopog, megfeszitve nem. Menet közben szintén jól hallhatóan koporog. Egyértelműnek tűnt. Viszont szétszedve már nem látszik semmi. Merthogy nem az kopog, hanem a kormányműben valami.... 1 éve lett cserélve a komplett kormánymű... felkössem magam??? 150.000 volt tavaly a kormánymű, csak az anyag. Ez volt a csereára úgy hogy a régit beadtuk. Most akkor mi lesz? Ekkora összegnél csak van rá valami gari nem??? Tuti hogy szar volt benne az anyag, ha 1 évet se bírt. Kb. 25000 km ment bele. Tele van a hócipőm rendesen :(
Charlie 16618-04-2008 18:25:56 // 39438
nem mondod :):):)
Don Gombóc18-04-2008 17:08:40 // 39437
Azé kérdem mert nekem pl. nem is jelenik meg a menüben ez a dolog. Vagy ha érzékeli akkor egyből meg gyün a képernyőn a funkcijó? :)
Don Gombóc18-04-2008 17:05:44 // 39436
Ha ezt berakod akkor az ICS ben aktiválja a DSP-t és az Equalizert?
Arno16618-04-2008 16:43:27 // 39435
Ez a gyári erősítője a 166-nak.
6x45W.... az összes hangszórót ez hajtja.

Nagyon jó térhangzást csinál...(ezért DSP-s...) mintha egy nagy teremben ülnél, nem egy kis autóban. ICS-ben lehet allitgatni szépen a dolgokat...
BeczA18-04-2008 16:32:37 // 39434
Jól néz ki.... pontosan hova és mire kötöd be??? Csak a kalaptartóban lévő hangszórókat hajtaná, vagy a több ajtó hangszórót is?
Arno16618-04-2008 15:11:44 // 39433
Tadamm, meghozta a posta Lengyelből a DSP-s erőlködőt, yesss... teljesen feldobta a napomat. :)

Szét is kaptam első lendülettel íme...
Don Gombóc18-04-2008 14:00:54 // 39432
Igazából a mechanikai dolgokkal noncs gond sőt igen jók a cuccok. Az elektronikával meg vannak gondok de az mindenféle germán szarokból tevődik össze. Inkább leszerződnék a digok helyében a Densoval. A Boscht meg picsán rúgnám.
Arno16618-04-2008 11:25:58 // 39431
Najó, fékpofát meg olajat egy új autónál is cserélni kell... igy nézve valóban nem lesz soha vége.... bizbaszokat kell kidobálni mielőbb...és gyárira cserélni lehetőség szerint.. ahogy irod... amig el nem kefél mást ami még bírta volna.
(termosztát a motort :))))
BeczA18-04-2008 11:24:40 // 39430
Mondjuk tényleg rövidebb lenne mit a tipushiba lista :))) ;))).... Na jó.... enyire nem durva a helyzet.. De Murphy is megmondta... "ami el tud romlani...." :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.