Forum >> 164-166
AKI03-04-2005 08:34:01 // 29
Nyehhehhehhheeeee tt én most veszek egy teljes szett kromcsikot a kocsira :DDDD!
Bár van rajta ,csak egy baleset miatt a jobb elejétől az ajtóig nincs diszléc! A durva hogy az enyémre ráadásul a bronz változat dukálna dehát istenem....
AKI03-04-2005 08:18:10 // 28
Gábor166:
MIvel én nemláttam még gyári 164-főtengelyt ezért nemtudom hogy mitkell nézni ezen vagy hogy milyen az eredeti... :D
AKI03-04-2005 08:14:47 // 27
szép is lenne! Majd énis beujitok egy ilyen nagy tuningot de az évek mulva lesz csak!
Gábor16602-04-2005 22:35:25 // 26
TáDé02-04-2005 22:20:15 // 25
Ervin mennyire van szeren bontott alkatrész ügyben?
Gábor16602-04-2005 22:15:52 // 24
Corso:
Mindkét állítás igaz! :-))
1, Valóban voltam autószerelő .
2, Miarosseb=2xgépész+informatikus.
A minőségi felújításra Ervinkét tényleg tudom ajánlani! Kérdezd csak meg SN-t!
tt (tt Alfa team)02-04-2005 22:15:29 // 23
Köszi, holnap megzörgetem!
TáDé02-04-2005 22:14:20 // 22
Beszélj SKrisszel, mert a GTV-ben ugyan ez a motor van ...
tt (tt Alfa team)02-04-2005 22:05:03 // 21
Sziasztok! Múlt héten szereztem be egy 2.0 V6 TB-t pontosan ilyen morcosítási céllal. Egy Újkígyósi Alfa szerelővel egyeztettem, aki kb 200eFt árért (nagyságrendileg) 100 pacit, 1,5MFt-ért 260 pacit tud rádobni a 205-re.
AKI02-04-2005 21:56:49 // 20
Az jó!
De te mit melóztál? Autoszerelő voltál vagy mi a rossebb?Engem elsősorban egy olyan szerelő érdekelne aki minőségi munkát végez!Felujítás miatt! És akkor már kicsit meglehetne tuningolni a vasat...
Gábor16602-04-2005 20:24:36 // 19
Corso:
Az anyagi vonzat gyakorlatilag az anyag és a gépmunka volt. (kb. 100 eFt) A melót én csináltam egy barátommal. Ervinke Szőregről pont ugyan így meg tudja csinálni, mert ennél a bizonyos barátomnál volt tanuló. :-)) Én már csak a sajátomat csinálom, mert pályát módosítottam.
Skiry02-04-2005 17:19:08 // 18
Szegény 64 :( jol osszetort...enyimet sosem akarom igy viszont látni.. bár jelenleg az enyim se üzem képes.. de előbb utobb az lesz még ebben a honapban talpra akarom allitani.
AKI02-04-2005 12:46:29 // 17
Azlesz...bár kicsit szentségtörésnek érzem a dolgot meg a bronz sokkal szebb is!
Isu 16402-04-2005 12:28:28 // 16
Szerintem cseréltesd le. Utána ha találsz eredetit cseréld vissza... :-)
AKI02-04-2005 11:40:08 // 15
Nah srácok csak szakértők válaszát várom!
Volt egykis balesetem aminek eredményeképp meglett morcositva a motorháztető de ugye ezt a kis karambolt megsinylette a diszléc a jobb elején + az ajtón lévő is ( a képen látható melyik hiányzik)
Namost mivel nemévoltam a hibás a károkozó állta a költségeket(állja) és látható hogy a kocsi már elkészül csak azok hiányoznak...szóval ilyent külön nemlehet beszerezni nemazért mert nincs hanem azért mert ujba egyrészt dárga másrész az idő vasfoga ugyan nem bánt el a diszléccel mégis kicsit megfakult,lényeg hogy az uj az elütne ettől!
Mostjönnek a szakértői véleményre vonatkozó dolgok:
Aki ért a 164-esekhez az tudja hogy más-más diszléc tartozik a diesel-hez és más a benzineshez! Énsem vagyok teljesen tisztába a dologgal de ugytudom hogy a benzinesé a bronz szinü a dieselé pedig a crome(világossabb) szinü! Ki mitgondol erről!
A kérdés pedi az hogy mivel nemtudnak ilyent szerezni és lenne most egy olyan lehetőség hogy egy teljes szettet rakjanak rá (ingyen) és az viszont crome szinü! Gondoljátok hogy nagy szentségtörés lenne?
AKI02-04-2005 11:17:06 // 14
Sorry tesó de még nemkellett hála Istennek szélvédőt cserélni!Bár már jósok követ bekaptam...
Isu 16402-04-2005 09:36:48 // 13
Sziasztok!
Volt már valakinek első szélvédő cseréje?Az enyém sajnos megrepedt/kőtől/ :-(
és elég horror árat mondtak a cserére.Szerintetek bontóból érdemes venni? A fém keret miatt félek azt mondták abból nem lehet kiszedni normálisan.Ha valaki tud esetleg bontottat szóljon. Köszi.
AKI02-04-2005 08:30:25 // 12
Csumez:
A sráccal mi történt amugy aki a 164-ben ült? FIzették a kárát?
AKI02-04-2005 08:14:08 // 11
Huuuuha....Nemsemmi! Ennek az anyagi vonzata hogy alakult és ki az az ember aki ilyenekt csinál!?Énis szeretnék kissebb átalakitáskat végezni!
Gábor16601-04-2005 22:16:35 // 10
Corso:
Egy szemből jövö leszorította srácot.
A tuning röviden: Kompresszió növelés egy picit (a sok véros miatt kellett),
Turbó csere egy újabb konstrukcióra, turbo nyomás emelés, nagyobb átmérőjű szívó és kipufogó cstornák polírozva, illesztve. Kuplungszerkezet, lendkerék, főtengely, hajtókar, dugattyúcsapszeg, dugattyú könnyítve, minden kiegyensúlyozva. Hajtókarok polírozva. Hajtókar csavarok Integrale EVO II-re cserélve. Futómű 40 mm-t ültetve, első lengőkar szilentblokkok műanyag perselyre cserélve. Hátsó menetes (végig hasított) pálcák Lanciára (hasítás nélküli erősebb) cserélve. Váltó rövid utasra alakítva. Átalakított kipufogórendszer. K&N légszűrő.
Hát tömören ennyi.
AKI01-04-2005 21:55:29 // 9
Gábor166:
Nagyon összetört!!! Most néztem meg a siteodat... Basszus ilyenkor mindig összeszorul a szivem,ha ilyen ritkaságokat törnek IGY össze!Részleteket a balesetről!!!
Amugy meg a 164-es blokkja is érdekelne hogy mi volt a nagy tuning!+ a problémámra is kéne megoldás!
AKI01-04-2005 21:50:39 // 8
Tehát az első kérdés hogy más 164-esnek is van olyan baja mint az enyémenk hogy ingadozik az alapjárat!!! Borzasztóóóó!
Cseréltem már lamda szondát is de nemsegitett!Sokan mondják hogy az alapjárati motor(ezt pl egy autoszerelő mondta akinek mellesleg gyönyörü 166-ja van kb u.o. mocival mint a 164Super-ben van) De én arra gondolok hogy a légmennyiség szabályzo (vagy minek hijják)ami ott van a légszürő után közvetlenül,hogy az a rossz! Amugy volt már alfa romeo szakszervizben is, rádugták a kopjutert :D de azt irta hogy minden ugy müködik ahogy kell! :DD Volt már a Bosch szervizben is itt pécsen(bár szakértelem nuku) semmit sem tudtak kideriteni!
Ugyhogy most keresek jólmüködő 164Supert vagy sima 164-est 2,0-t vagy ha u.o.a légmennyiség szabályzo akkor mindegymijent és szeretném az enyémre rárakni és megnézni hogy azzal müködik e!!!
A 2. kérdésem FELNI!
Könnyüfém felnit szeretnék végre a kocsira de aztmondja a nagytudású gumisunk(tényleg rende és érti a dolgát) hogy ha 17-est veszek akkor minidg (évente!)vihetem görgőztetni a vékony gumi miatt!
Jo lenne nekem a 15 .-((( colos is de akkor abból legalább valami széleset!Azzal meg az a baj hogyha nemjól ven eltalálva az az arány amit a csapágyhoz képest mérnek (nemtudomiaz) akkor meg a csapágyat cseszi szét...
Ötleteket és segitséget várok!
farki01-04-2005 21:19:30 // 7
Méghogy csengene! Cöcöcö :-PPP
Dorombolna!
Nem is, inkább hörögne. :-))
perdix15501-04-2005 21:10:15 // 6
Szerinted jól csengene az új nevem?
Gábor16601-04-2005 20:53:44 // 5
Corso:
Tedd fel az elsőt.
farki01-04-2005 20:52:37 // 4
Még mindig nem késő, TSak gondolsz egy merészet, oszt aznaptól lehecc Perdix164. :-))
perdix15501-04-2005 19:22:27 // 3
Szép, nagy autó, egy időben kacérkodtam is vele, sőt, ha egy 1991-es 3.0 12V-s nero Alfa szépen, és nem lelekottan nézett volna ki, akkor lehet, hogy most perdix164 vagyok.
AKI01-04-2005 19:20:46 // 2
Skacok minden 164-es tóduljon ide! Elég ritka madár ez a típus ugyhogy ugygondoltam hogy érdemes egy topicot nyitni!Pláne mert csak nekem ezer kérdésem lenne... :D
AKI01-04-2005 19:19:20 // 1
Az igazán nagy vas...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
506
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?