Forum >> 164-166
a28-04-2005 14:38:42 // 179
Háááát igeeeen :)
Csak most a kicsikémnek a lambdaszondája meghalt úgy néz ki... A városi 15-15,5 lityós fogyim átment 18 lityóba, és az alapjárat is "libeg" kicsit...
András bácsi28-04-2005 13:59:29 // 178
Ja, és a láncos TS szerintem az egyik legjobb motorkonstrukciója az Alfának.
András bácsi28-04-2005 13:58:31 // 177
Hát igen, ez a zárójeles mondat a probléma. De ez a szuszogós motor azért eléggé tud kárpótolni. :-)))
a28-04-2005 13:48:07 // 176
Nem nézzük le, félreértés ne essék!
Nagyon jó kis motor az, és szépen is viszi a "bálnát".
Csakhát egy V6 sokkal jobban viszi. (És sokkal többet is eszik...)
FRC28-04-2005 13:43:11 // 175
Ne nézzétek már ennyire le a TS motort mert minnyá sírok...az is megy, igaz én is szívesebben gurulnék egy V6 alatt...
EZ VAN EZT KELL SZERETNI!!!
a28-04-2005 13:00:06 // 174
Nekem mondod? :)
Szerinted nekem miért lett V6TB? :)))
András bácsi28-04-2005 12:44:13 // 173
Megint csak ott tartunk, hogy az autó átépítése nem éri meg. Bár mondjuk a 3.0V6 szaggatja az aszfaltot, a TS meg inkább csak öreguras ekkora kasznihoz.
a28-04-2005 12:41:44 // 171
Az biztos, hogy a kábelezés nem egy leányálom... Én is utálom. Az is igaz, hogy a gólyalábakat cserélni sem egy nagy dolog. A fékek már kicsit viccesebb játék, és én azért átnézném a lengőkarokat is...
Csak azt akartam mondani, hogy arra is gondolni kell, hogy azt is meg kell venni hozzá... 3,0V6 gólyalábak darabja bontva 12k körül megy állapottól függően...
András bácsi28-04-2005 12:40:28 // 170
Mondjuk innen: 30/9596391
a28-04-2005 12:39:38 // 169
Ezt mondom én is... R4Turbo...
Rolan-Trencsik Kft, Tata::30/9596391
András bácsi28-04-2005 12:39:07 // 168
Ezért volt a :-) utána. Ezeket szerintem nem gond cserélni, legalábbis az ilyen munkát én szívesebben csinálom, mint a kábelezést és a villanyász tökölést.
Skiry28-04-2005 12:21:32 // 167
ja és most nézem, hogy a 164esek topicba a 164. hozzászólás is az enyim lehetett :]]
Skiry28-04-2005 12:20:42 // 166
a hasznaltauto.hu-n hirdetettet mar felhivtam és azzal az a baj, hogy az egy soros négyhengeres turbo nem 6 hengeres turbo :( Trincsik Roland telefonszamat honnan tudom meg?
a28-04-2005 12:17:38 // 165
A www.hasznaltauto.hu-n hirdetnek egy törött R4turbo-t... én csak azt tudom. Vagy hívd fel a Trencsik Rolandot tatán, lehet ő is tud valamit. Azért a V6TB és a V6Turbo motor nem olyan ritka, lehet találni bontottban.
Skiry28-04-2005 12:06:45 // 164
64esek és Alfások !! Segítsetek rajtam!!
Van egy 64esem (lasd az oldalamon), vezérműszíj átugrott, és már vagy 2 honapja áll az auto és még előre láthatólag fog is állni az auto még egy 3 honapot ha esetleg nemtudtok segiteni. Ugy nez ki hogy majusvegen kellene kimennem olaszországba egy masik motorért és akkor lenne 3 motorom amibol a szerelo csinalna nekem 1et.
Mert ami most van benne annak kb 800kilo lenne a generalja.
Ha bárki tud, V6 Turbo motort az kerresen meg, irjon, hivjon, kuldjon galambpostát vagy bármi :D nem akarok varni addig amig olaszországba megyek masik motorért, meg nemis tudom hogy mit hozok be, mert nem latok bele és szét szedni nem lehet :(
Az auto mar nagyon menne, hat még én.
HA VALAKI TUD 64ES MOTORT SZOJLON PLEASE !!! :]
Előre is köszönöm.
a28-04-2005 11:27:18 // 163
Azért nem csak az a különbség ám... A 3,0 V6-nak és a TD-nek nagyobbak a rugói is, erősebb a teló is elöl, a komplett gólyaláb erősebb.
A 3,0 V6-nak nagyobbak és erősebbek a fékei is.
És akkor jön ténylegesen az a vezetékezés, meg ilyenek...
Szóval gyak fél futómű, fékek és elektromos részek. Ezeket illene cserélni.
András bácsi28-04-2005 10:05:45 // 162
Ha igen, valószínű át kéne kábelezni a problémásabb helyeket, ami szerintem jó sz*r meló. A többi már részletkérdés. :-))
a28-04-2005 09:43:11 // 161
a28-04-2005 09:38:14 // 160
Látod! :) Megoldjuk mi helyetted, te csak fizess, áés minden meg lesz oldva ;DDD
a28-04-2005 09:37:30 // 159
Te tudod... De a TS és a V6 nem csak a motorban különbözik egymástól... Fogsz szívni, ha csak símán motort cserélsz, nem is keveset...
AKI27-04-2005 19:35:03 // 158
Srácok ezt az eszme futtatást...bravisimo-bravissimo...:D
Nekem mégcsak gondolkodni se kell csak végigmegyek a ti gondolatmeneteteken :D
AKI27-04-2005 19:30:20 // 157
Nemakarok auto cserélni!Ragaszkodom ehez!Amúgy meg nem KeLL cserélni csak szeretnék egy nagyobbat bele...Amugy meg nyilván nemcsak úgy blokkot h ogy csak aga a blokk ház hanem mindenesül kéne de lehet igazatok van komplett kocsit hozok be egyszer aztán azt bontogatom széjjjel...
bb1827-04-2005 18:39:58 // 156
már irtam máshova is. de hátha. ha be akarok hozni autot bontásra vagy játszóautónak akkor azt hogy tehtem meg ? csak megyek megveszem és hozom?
András bácsi27-04-2005 16:31:39 // 154
Persze, ebből a szemszögből igazad van. De, ha már azt tételezzük fel, hogy egy ideig megtartja a gépet, akkor szerintem nem rossz gondolat egy komplett jó állapotút venni alkatrésznek.
a27-04-2005 16:22:19 // 153
Csak kiragadtam egy példát...
a27-04-2005 16:21:53 // 152
Igen, csak itt egy dolgot ne tévessz szem elől: a kolléga nem akar rendszeresen autókat behozni bontani, hanem csak 1-et akar venni, amiből átalakítgatja az ő már most meglévő autóját!
Így elég nehéz ismeretséget kiépíteni, bejáratott helyet szerezni :) Szóval a költségek jelentősen nőnek...
Ha azt nézed, hogy az ő 164-e ér X Ft-ot. A behurcolás, átalakítás, stb... minimum +300k huf. Nagyon jó állapotú 3,0 V6 24v-ket és V6TB-ket lehet venni 900-1100 között, 94-95-96 évjáratban. Ha a 900-ból levonom a 300-at, akkor az azt jelenti, hogy ha a kolléga 600 fölött adja el a jelenlegi autóját, már nem érte volna meg a bumlizás egy kintivel.
András bácsi27-04-2005 14:44:11 // 151
A hirdetésben szereplő 164-esből meg szinte alig van használható alkatrész. Motor, váltó csak megbontás után megállapítható állapotú, szerintem nem először törött darab, kerekén nem mozdítható.
András bácsi27-04-2005 14:41:57 // 150
Elvileg van igazság ebben is. A kérdés, hogy kinek mire van szüksége.
Az viszont biztos, hogy itthon olcsón valószínű, egy lelakott száthajtott darabot találsz, kint jóval szebb állapotú gépeket is bontóba adnak.
Mérlegelés kérdése kinek mi éri meg. Ha van konkrét helyed, esetleg ismerőseid, akkor szerintem a kiutazás hosszabb távon kifizetődik.
a27-04-2005 14:34:56 // 149
Az biztos, hogy kint olcsóbb. Sokkal. De!
Mire kiutazol...
Mire ott eszel, iszol, laksz valahol...
Mire hazatrélerezed...
Mire kifizetsz minden marhaságot...
Plusz hozzáadod a saját időd értékét...
Nem sokkal jösz ki olcsóbban, mintha itt veszel egy törött 164-et.
Hiányos, bontott 164 3,0 v6 24v 150-ért
a27-04-2005 14:26:39 // 148
Szerintem komplett tükröket kell cserélni + bevezetékezni + kapcsolót belebuherálni az utastérbe.
AKI27-04-2005 14:20:17 // 147
Akkor megnyugodtam!Azthittem hogy mindegyikben van csak valami balesetnél fogva az enyémben nincs...
Kár hogy nincs,kiváncsi volnék vajon egy olyan mechanikát mennyiért lehet rakni bele?
András bácsi27-04-2005 14:08:40 // 146
Jobban jársz, ha kint keresel egy komplett gépet, behozod és szétbontod magadnak. Az egész cucc annyiból megvan, mint egy motor mo-i bontóból.
a27-04-2005 13:57:01 // 145
Egy Alfetta 2.0 motor 50-80 között ér. Egy 155 1,8 TS 8v motor 150-200 között. Egy 156 1,8 TS 16v 250-300 között.
Szerintem magában blokkot nem fogsz kapni. Meg mit csinálsz vele? Ha már blokkot kell cserélni, akkor már mentek a dugók, hajtókarok, stb... is a blokkal együtt, azokat is cserélni kellene. De neked 2.0 TS 8v van nem? Ha mocit akarsz cserélni, akkor meg úgyis komplett motor kell. De akkor már inkább cserélj komplett autót!
a27-04-2005 13:54:17 // 144
Nem mindegyikben. Ez feláras extra volt. Az enyémben behajtható, a tükörállító felett van egy gomb, amit jobbra billentve behajtódnak, balra billentve kihajtódnak.
András bácsi27-04-2005 13:41:23 // 143
Nincs szüksége valakinek egy jobbos külső tükörre? Nem a Super-é.
AKI27-04-2005 13:34:39 // 142
Köszi az infót! Vajon egy blokkot mennyiért dobnak? (általában kb)
De ami motanában nagyon érdekel az hogy a 164 Superekben minegyikben automatán behajtható a tükör?
Ha igen akkor hogy mijen gombbal vagy hogy idézhető elő?
FRC26-04-2005 10:56:42 // 141
Én tudok Tompán 1 V6 3.0 '90es Fullextra és 1 2.0TS '93évi.
Karambolozott elsővel, szinte minden bennük van.
a25-04-2005 15:58:12 // 140
Amúgy nem a 3,0V6 az isten. A V6TB az :)
a25-04-2005 15:56:35 // 139
Én meg tudok egy zöld, 94(?)-es 164 3.0 V6 24V-t, amit bontanak. Szegeden.
TáDé25-04-2005 12:38:37 // 138
Bontásra várót nem tudok, de egy olyat ami 90-es évjárat, 3.0 V6 12 szelep, a motorban a felújítás óta kb. 20ekm van, 385eFt-ért ...
AKI25-04-2005 12:21:28 // 137
Tényleg skacok nemtudtok valami 164-est bontásra várót vagy valamijet? Amibe pl 3.0 V6-os neadjisten 24szelepes blokk van?
AKI22-04-2005 21:05:46 // 136
Hát a faszom...!
a22-04-2005 15:36:51 // 135
Egyébként még én is "csak" fertőzött vagyok, de nem is izgat a dolog :)
Pedig már én is nyomom egy jópár éve AR-el is, az indexen is, meg itt is :)
SKrisz22-04-2005 14:59:50 // 133
Neked ebben senki nem tud segíteni! Neked magadnak kell irogatni a fórumokba, gyűjtve a hozzászólásokat (amiket te írsz ugye). Ez meg csak a te dolgod nem a másoké!:))
AKI22-04-2005 14:43:55 // 132
Megkérnék minden kedves 164-est hogy egypár hozzászólásal segitse az előrementelemet az alfa függővé váláshoz!Mert halesznak már csak ez az egy "baja" van holott ez nemisvolt kritérium...
ugyhogy help egypárhozzászólással nemkel hosszunak lennie... :DDDD
a22-04-2005 10:30:28 // 130
Őszintén? Szvsz 1,5-ért lenne reális hirdetni...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
590
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?