Forum >> 164-166
GTPeti04-01-2012 16:01:24 // 60729
Gombóc, szerintem jól döntöttél! Grat. a régi-új autódhoz! ;)
Don Gombóc04-01-2012 15:45:37 // 60727
Elakartam, de ez a próbálkozás egy tanulmány volt. A Totalcar oldalon megjelent két cikk, a "Magyar használt autó vásárló hülye" címmel, híven tükrözi az állapotokat. Írok néhány példát. :
A legtöbbet érdeklődő vevő egy Szegedi ipse volt.
Mindent elmondok neki, hogy mennyi az alja amiből már nem engedek, (500 ezer lett volna) Azt is leírom e-mailben, egyébként mindenkinek elküldtem, hogy mik a bajai, és mennyit kellene rákölteni tételesen árakkal stb. Ez 200 ezer lett volna, és garantálom hogy évekig nem lenne gond vele. Nos mindezt lekommunikálom emberrel, jön a válasz hogy 400 ezer. Elhajtottam. Megint keres, hogy mi lenne, ha üzembentartóival adnám oda neki. Mondom azt nem. Aztán újra hív hogy eljönne az anyósával megnézni mert az ő nevére lenne. Mondtam rendben, mikor? Szombaton. Mondom okés, akkor itthon leszek.Várom szombaton, kora délután hívom fel sem veszi a telefont. Majd a következő kedden hív hogy bocsi nem tudott jönni mert az anyósa húzódozik. De majd legközelebb jön. Mondom majd akkor ha komolyan gondolja, és én adok időpontot de nem egész nap fogok rá várni. Aztán semmi nem lett a dologból, teljesen kifarolt belőle. Hála istennek.
A másik egy very faszkártya paraszt volt Miskolcról.( nem a miskolciakkal van a bajom, hanem az ilyen planktonokkal) :-)
Hogy lehetne megnézni a kocsit? Mondom úgy hogy eljön. Az messze van. Mondom valóban. Mi a baja a kocsinak? Mondom ez meg az, részletesen neki is, mennyit engedek stb.stb. Jó majd hív. Hívott megint, fárasztott hogy így meg úgy, de semmi értelmeset nem tudott mondani, már azt hittem hülye az ember. Az volt, mert harmadszor is hívott, hogy ő bizony eljön az egyik barátjával, és majd jól megnézik a kocsit. Mondom rendben jöjjön. Azt mondja, hogy de ők hoznak ám laptopot is, és majd jól megnézik, hogy mennyi kilométer van a kocsiban, és mikor is volt rajta olaj cserélve, és vezérlés cserélve. Itt egy kicsit megszédültem, majd miután beleszippantottam a repülősóba, közöltem vele hogy ilyen laptop nincs, esetleg a startrekben. Még osztotta az észt egy darabig, bár a műszaki rálátása a dolgokra szerintem megakadt a betonkeverőnél. Mindezt a Győzike tájszólása alatt tette a gyökér. Azt mondta jön. Szerintem eltévedt. Nem hiányzik.
Hölgy Nagykanizsáról.
Mi mennyi? Ennyi annyi amannyi mondom, meg azt is hogy ez a vége, ezt kell vele csinálni. Tényleg udvarias volt és normális, de amikor megtudta mi a stájsz a kocsival, azt mondta ő olyan kocsit keres ami ilyen szép nagy és évekig nincs vele probléma, és csak beleül, és megy vele dolgozni külföldre. Hát mondom sajnos olyat nem fog találni öt kilóért. Inkább irány a márkakereskedés, és vegyen egy új autót. Nem volt harag, de sajnos nem volt képben. Na őt fogják átbaszni nagyon a kereskedésben ha kifog egy tényleg gátlástalan neppert.
Valami csaj innen a környékről.
Mennyi? Ennyi. meg ez meg az. Ad 4 kilót. Nem. Ebből sem lett kapcsolat. :-)
Ezen kívül kb. 6 érdelkődő aki mindenképpen isten bizony eljön megnézni mert így érdekli. Nem jött egy sem, és nem is hívott. Pedig nem laktak messzire.
Ja és három cserét is ajánlottak, Brava, 325D, Mondeo. Nem kívántam meg egyiket sem, talán a Bravát de az már volt. :-)
És még vagy 5-6, akinek küldtem az e-mail fiókjára választ, plusz képeket leírást, mindent korrektül. Nem tudom mennyibe kerül egy e-mail, :-) de annyi válasz sem jött hogy bú.
Egyszóval sokan kerestek, de nem lett üzlet.
Mivel már nem kell a kocsi hosszútávú utakra, ezért akartam eladni, és egy kisebbet venni. Mivel nem sikerült, elkezdtem számolgatni. Ha veszek egy kis pöcsköszörűt, azt is át kell íratni, azon is élből vezérlés csere, meg biztos hogy néhány dologba belefut az ember, akkor is ott vagyok a 2 kilónál pluszban, pontosabban mínuszban. Úgy döntöttem megtartom a bálnát. Inkább ráköltök, és ezzel járok pecázni, meg néha ide oda. Egy kicsit drágább a biztosítása, meg néhány járulékos költsége, de leszarom. Ha esetleg nem bírnám akkor kivonatom a forgalomból aztán majd kiküldöm az USA-ba a felújítókhoz. :-)
Sajnos sokan akarnak kocsit venni ingyen, és persze jó állapotút. Sajnos meg is vesznek minden romot külföldről, vagy meg vettek, de rákölteni azt már nem megy. Mert szembesül vele, hogy ehhez a szar Olaszhoz is drága cucc, nem csak a Német prémcsihez. Aztán jön a sírás rívás. Ezért marad az öreg, még rákölteni is ráérek, mert teljesen jó, majd azt a liter olajat bele lökdösöm ezer kilométerenként.
A legtöbbet érdeklődő vevő egy Szegedi ipse volt.
Mindent elmondok neki, hogy mennyi az alja amiből már nem engedek, (500 ezer lett volna) Azt is leírom e-mailben, egyébként mindenkinek elküldtem, hogy mik a bajai, és mennyit kellene rákölteni tételesen árakkal stb. Ez 200 ezer lett volna, és garantálom hogy évekig nem lenne gond vele. Nos mindezt lekommunikálom emberrel, jön a válasz hogy 400 ezer. Elhajtottam. Megint keres, hogy mi lenne, ha üzembentartóival adnám oda neki. Mondom azt nem. Aztán újra hív hogy eljönne az anyósával megnézni mert az ő nevére lenne. Mondtam rendben, mikor? Szombaton. Mondom okés, akkor itthon leszek.Várom szombaton, kora délután hívom fel sem veszi a telefont. Majd a következő kedden hív hogy bocsi nem tudott jönni mert az anyósa húzódozik. De majd legközelebb jön. Mondom majd akkor ha komolyan gondolja, és én adok időpontot de nem egész nap fogok rá várni. Aztán semmi nem lett a dologból, teljesen kifarolt belőle. Hála istennek.
A másik egy very faszkártya paraszt volt Miskolcról.( nem a miskolciakkal van a bajom, hanem az ilyen planktonokkal) :-)
Hogy lehetne megnézni a kocsit? Mondom úgy hogy eljön. Az messze van. Mondom valóban. Mi a baja a kocsinak? Mondom ez meg az, részletesen neki is, mennyit engedek stb.stb. Jó majd hív. Hívott megint, fárasztott hogy így meg úgy, de semmi értelmeset nem tudott mondani, már azt hittem hülye az ember. Az volt, mert harmadszor is hívott, hogy ő bizony eljön az egyik barátjával, és majd jól megnézik a kocsit. Mondom rendben jöjjön. Azt mondja, hogy de ők hoznak ám laptopot is, és majd jól megnézik, hogy mennyi kilométer van a kocsiban, és mikor is volt rajta olaj cserélve, és vezérlés cserélve. Itt egy kicsit megszédültem, majd miután beleszippantottam a repülősóba, közöltem vele hogy ilyen laptop nincs, esetleg a startrekben. Még osztotta az észt egy darabig, bár a műszaki rálátása a dolgokra szerintem megakadt a betonkeverőnél. Mindezt a Győzike tájszólása alatt tette a gyökér. Azt mondta jön. Szerintem eltévedt. Nem hiányzik.
Hölgy Nagykanizsáról.
Mi mennyi? Ennyi annyi amannyi mondom, meg azt is hogy ez a vége, ezt kell vele csinálni. Tényleg udvarias volt és normális, de amikor megtudta mi a stájsz a kocsival, azt mondta ő olyan kocsit keres ami ilyen szép nagy és évekig nincs vele probléma, és csak beleül, és megy vele dolgozni külföldre. Hát mondom sajnos olyat nem fog találni öt kilóért. Inkább irány a márkakereskedés, és vegyen egy új autót. Nem volt harag, de sajnos nem volt képben. Na őt fogják átbaszni nagyon a kereskedésben ha kifog egy tényleg gátlástalan neppert.
Valami csaj innen a környékről.
Mennyi? Ennyi. meg ez meg az. Ad 4 kilót. Nem. Ebből sem lett kapcsolat. :-)
Ezen kívül kb. 6 érdelkődő aki mindenképpen isten bizony eljön megnézni mert így érdekli. Nem jött egy sem, és nem is hívott. Pedig nem laktak messzire.
Ja és három cserét is ajánlottak, Brava, 325D, Mondeo. Nem kívántam meg egyiket sem, talán a Bravát de az már volt. :-)
És még vagy 5-6, akinek küldtem az e-mail fiókjára választ, plusz képeket leírást, mindent korrektül. Nem tudom mennyibe kerül egy e-mail, :-) de annyi válasz sem jött hogy bú.
Egyszóval sokan kerestek, de nem lett üzlet.
Mivel már nem kell a kocsi hosszútávú utakra, ezért akartam eladni, és egy kisebbet venni. Mivel nem sikerült, elkezdtem számolgatni. Ha veszek egy kis pöcsköszörűt, azt is át kell íratni, azon is élből vezérlés csere, meg biztos hogy néhány dologba belefut az ember, akkor is ott vagyok a 2 kilónál pluszban, pontosabban mínuszban. Úgy döntöttem megtartom a bálnát. Inkább ráköltök, és ezzel járok pecázni, meg néha ide oda. Egy kicsit drágább a biztosítása, meg néhány járulékos költsége, de leszarom. Ha esetleg nem bírnám akkor kivonatom a forgalomból aztán majd kiküldöm az USA-ba a felújítókhoz. :-)
Sajnos sokan akarnak kocsit venni ingyen, és persze jó állapotút. Sajnos meg is vesznek minden romot külföldről, vagy meg vettek, de rákölteni azt már nem megy. Mert szembesül vele, hogy ehhez a szar Olaszhoz is drága cucc, nem csak a Német prémcsihez. Aztán jön a sírás rívás. Ezért marad az öreg, még rákölteni is ráérek, mert teljesen jó, majd azt a liter olajat bele lökdösöm ezer kilométerenként.
Totti (NagyVad)04-01-2012 07:11:10 // 60726
Ez nem csavaros csak simán "rá nyomos"!
GEORGE03-01-2012 22:46:40 // 60725
Csak a felírat kopott?
Ugye ezt is "fel kell csavarni a váltószárra?
Mit kérsz érte?
Egyenlőre több kérdésem nincs :-)
Ugye ezt is "fel kell csavarni a váltószárra?
Mit kérsz érte?
Egyenlőre több kérdésem nincs :-)
kapeka (Nagyvad)03-01-2012 22:39:28 // 60724
Köszönöm, már intézkedem is! :-)
Totti (NagyVad)03-01-2012 22:04:09 // 60723
Így költség hatékonyabb volt a gyártás meg akkor még azt sem tudták hogy mi fán terem a xenon!De amugy jól gondolod a bele különböző!De ezt a zsandár nem fogja nézni !
A szintezőt kb feléből meg oldja Liquid cartars!
A szintezőt kb feléből meg oldja Liquid cartars!
kapeka (Nagyvad)03-01-2012 21:57:58 // 60722
Megnéztem és megtaláltam a feliratokat, kicsit többet is, mint kéne. Valószínűleg amikor régebben néztem, a HCR megtalálása után már nem is kerestem tovább. Hogy lehet, hogy ugyanaz a burája a gyári xenonos és a halogénes lámpának? Gondolom azért belül nem ugyanazok, különben nem érteném a nagy árkülönbséget köztük...
Egyébként ha valaki kíváncsi lenne rá, bepötyögöm a talált szám- és betűsort:
VALEO 04 HCR 7072 04 HCR 7073 011 02 A E2 E2 20 04 HCR 17,5 00 DC 8001 00 DC 8002 011 02 A E2 E2
Igazából nem értem, hogy miért van rajta 3x a HCR meg 2x a DC. Valaki tudja értelmezni?
Ja igen, és még valami fontos, bár lehet csak nekem új, de lehet szimulálni a szintezést is.
Egyébként ha valaki kíváncsi lenne rá, bepötyögöm a talált szám- és betűsort:
VALEO 04 HCR 7072 04 HCR 7073 011 02 A E2 E2 20 04 HCR 17,5 00 DC 8001 00 DC 8002 011 02 A E2 E2
Igazából nem értem, hogy miért van rajta 3x a HCR meg 2x a DC. Valaki tudja értelmezni?
Ja igen, és még valami fontos, bár lehet csak nekem új, de lehet szimulálni a szintezést is.
Totti (NagyVad)03-01-2012 21:40:24 // 60721
Ahogy mondani tetszik! :-)))
Belga03-01-2012 21:16:07 // 60720
Kösz Gombóc és BFMSE!
Közben találtam új Beru-t, postával együtt 30 alatt és beruháztam egybe.
Közben találtam új Beru-t, postával együtt 30 alatt és beruháztam egybe.
Piritu - 1.000.00003-01-2012 20:34:15 // 60719
Az király, akkor nem gond a hekkelés :-)
BFMSE03-01-2012 19:07:21 // 60718
Azt hittem már eladtad a vasat. Meggondoltad magad?
GTPeti03-01-2012 18:46:21 // 60717
"mások 100e kevesebb km-rel kevesebbel szokták hirdetni"
Jaja, Mo-n egy tízéves autóban max 150ekm-nek szabad lenni. :)))
Jaja, Mo-n egy tízéves autóban max 150ekm-nek szabad lenni. :)))
Don Gombóc03-01-2012 18:12:08 // 60716
Hahó ! Azt hiszem a Pirinek talán van, de lehet hogy vissza adta a Schulek Bélának, annak biztosan van. Van nekem is de megtartom tartalékba, mert egyszer már kapitulált, aztán ki tudja mi lesz még.
Cro16603-01-2012 18:05:27 // 60715
"92 óta ALFÁS tulajtól"
Az eleje kép alapján sérült volt..az látszik.
km er sok ránézésre..mások 100e kevesebb km-rel kevesebbel szokták hirdetni :)
Az eleje kép alapján sérült volt..az látszik.
km er sok ránézésre..mások 100e kevesebb km-rel kevesebbel szokták hirdetni :)
Föckös03-01-2012 17:52:56 // 60714
főleg hogy 92 óta egy tualjnál van pfffff:-)))))
BFMSE03-01-2012 17:24:37 // 60713
Nekem is kellett cserélni, 30 alatt kapsz utángyártottat ami teljesen jól működött nekem.
Alfás Viktor (NagyVad)03-01-2012 17:09:14 // 60712
Az első autó nagyon rahad felejtsd el! Azt ismerem!
Totti (NagyVad)03-01-2012 16:45:18 // 60711
Tán az utolsó a leghihetőbb!
kapeka (Nagyvad)03-01-2012 16:45:11 // 60710
Köszi, megyek, megcsekkolom!!!
Peta7403-01-2012 16:16:38 // 60709
Sziasztok! Egyik barátom 166-ost nézeget csak kizárólag dízelt! Ezekről a hirdetett autókról esetleg tud-e valaki valamilyen információval szolgálni.Előre is köszönöm!
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Totti (NagyVad)03-01-2012 15:33:57 // 60708
Képem nincsen mert az üveget elég nehéz fényképezni! De ott van az csak meg bujik az index és a refi környékén fogod meg találni !
Belga03-01-2012 15:26:18 // 60707
Sziasztok!
Szuksegem lenne hasznalt, de mukodokepes gyujtas modulra, amit elvileg a kovetkezo tipusokba szereltek:
Alfa Romeo 155 2,5l V6
Alfa Romeo 164 3,0l V6
Alfa Romeo 166 2,0l V6
Alfa Romeo SPIDER 3,0l V6
Lancia Thema 3000 V6
Fiat Croma 2500 V6
Bosch szam: 0221503417
OEM Alfa, Fiat szamok:
ALFA ROMEO 60808059
ALFA ROMEO 60564142
Nincs esetleg valakinek elfekvoben es joarasitva?
Koszi!
Szuksegem lenne hasznalt, de mukodokepes gyujtas modulra, amit elvileg a kovetkezo tipusokba szereltek:
Alfa Romeo 155 2,5l V6
Alfa Romeo 164 3,0l V6
Alfa Romeo 166 2,0l V6
Alfa Romeo SPIDER 3,0l V6
Lancia Thema 3000 V6
Fiat Croma 2500 V6
Bosch szam: 0221503417
OEM Alfa, Fiat szamok:
ALFA ROMEO 60808059
ALFA ROMEO 60564142
Nincs esetleg valakinek elfekvoben es joarasitva?
Koszi!
kapeka (Nagyvad)03-01-2012 15:04:50 // 60706
Hogy is van ez? Mert én akárhogy néztem anno, csak a HCR (halogén táv- és tompított fényszóró) feliratot találtam rajta az enyémen, a DC-t (Xenon tompított fényszóró) nem találtam. Ha van róla képed, hogy rajta van mindkettő, tedd már fel légyszi. Mivel a rend éber őre elsőre úgyis a feliratot nézi meg, ez a legfontosabb...
BFMSE03-01-2012 12:49:21 // 60705
Nekem van egy, de a felirat már lekopott róla.
GTPeti03-01-2012 12:43:56 // 60704
Itt a link.
Annyit még hozzátennék, hogy a xenon lámpáknál a teljesítményt nem az izzó, hanem az elektronika határozza meg. (Ami persze az előírt izzóhoz van belőve.) Egy merészebben paraméterezett kínai izzó (mondjuk 55W-os) sem fog erősebben világítani emiatt. (Nem is beszélve az egyébb negatívumokról, mint szín, élettartam, stb.)
Annyit még hozzátennék, hogy a xenon lámpáknál a teljesítményt nem az izzó, hanem az elektronika határozza meg. (Ami persze az előírt izzóhoz van belőve.) Egy merészebben paraméterezett kínai izzó (mondjuk 55W-os) sem fog erősebben világítani emiatt. (Nem is beszélve az egyébb negatívumokról, mint szín, élettartam, stb.)
GTPeti03-01-2012 12:36:39 // 60703
A blogomban írtam egy posztot a xenon izzókról. Szerintem pl. az ott említett típust érdemes használni. De a jó - mint általában - sajnos nem olcsó!
Public Enemy03-01-2012 12:34:29 // 60702
Sziasztok és BUÉK!!
Tudja valaki, hogy 166 gyári xenonos lámpába milyen bevált, tehát kipróbált égőt, izzót érdemes venni, ha gyönge a fénye?? A reflektor és a ködlámpa halogén izzóit cseréltem már, azok nagyon jól világítanak!! Előre is köszi!
Tudja valaki, hogy 166 gyári xenonos lámpába milyen bevált, tehát kipróbált égőt, izzót érdemes venni, ha gyönge a fénye?? A reflektor és a ködlámpa halogén izzóit cseréltem már, azok nagyon jól világítanak!! Előre is köszi!
lacika1003-01-2012 12:20:16 // 60701
Eladó lett szeretett Alfám! jön a baba, neki pedig mennie kell:(
Telefonon mindent elmondok róla!
kisebb csere érdekel!!
Az adatlapomon vannak képek a kocsiról!
Alfa 164 2.0 V6 turbo
irányár 250E.
Telefonon mindent elmondok róla!
kisebb csere érdekel!!
Az adatlapomon vannak képek a kocsiról!
Alfa 164 2.0 V6 turbo
irányár 250E.
vm03-01-2012 12:05:29 // 60700
Akkor lehet hogy egy nyugodt téli estén két horgolás között kitakarítom ;-)
Nero03-01-2012 11:58:21 // 60699
"BÚJJÉK" Nektek Nagyok!!! :)
Az évet már egy jó kis: " AIR CONDITION FAIL, CALL THE WORKSHOP " vagy valami hasonló felirattal indítom.
Ezzel kapcsolatban tapasztalatotok van, hogy konkrétan mi lesz a gondja-baja?
Kapcsol minden, állítódnak a befúváshoz a dolgok, amikor lábról fentre állítom, meg kattan a klíma kompresszora is, ha beállítom FULL-ra, de semmit nem fúj az ég világon.
Most tényleg a szerellllőt kell hívnom ezért?
Köszi!
Az évet már egy jó kis: " AIR CONDITION FAIL, CALL THE WORKSHOP " vagy valami hasonló felirattal indítom.
Ezzel kapcsolatban tapasztalatotok van, hogy konkrétan mi lesz a gondja-baja?
Kapcsol minden, állítódnak a befúváshoz a dolgok, amikor lábról fentre állítom, meg kattan a klíma kompresszora is, ha beállítom FULL-ra, de semmit nem fúj az ég világon.
Most tényleg a szerellllőt kell hívnom ezért?
Köszi!
Grando03-01-2012 08:12:33 // 60698
Nem. Amiben van, ott tönkre is megy. :))
Totti (NagyVad)03-01-2012 07:36:37 // 60697
Az inkább maga a bura miatt lesz! Szerintem!
Totti (NagyVad)03-01-2012 07:35:53 // 60696
A 166 (szómórú arcú) esetében mind a két fajtán ugyan úgy ott van minden felirat!
GEORGE02-01-2012 22:57:19 // 60695
Szét kell szedni, kitakarítani és újra foncsoroztatni :-)
GEORGE02-01-2012 22:55:54 // 60694
kettős tömegűt cserélgetni, nem diesel-es úri mulatság? :-))
GEORGE02-01-2012 22:53:51 // 60693
B.Ú.É.K nagyvadasok :-)
Nincs valakinek feleslegessé vált mahagóni váltógombja 166-hoz?
olyan kéne, mint ami Totti verdájában is van.
Nincs valakinek feleslegessé vált mahagóni váltógombja 166-hoz?
olyan kéne, mint ami Totti verdájában is van.
Piritu - 1.000.00002-01-2012 22:38:34 // 60692
...a 22-esben magyarul is :-)
Piritu - 1.000.00002-01-2012 22:38:00 // 60691
Elvileg a feliratokban különbözik az elektronika topik 20-as hsz-ében le van írva, hogy mi mit jelent.
vm02-01-2012 22:26:11 // 60690
Az üveglencse felülete nem mattul le idővel?
Meee...a jobb lámpám picit sárgábban pilácsol mint a bal, azt hittem, a lencse miatt.
Meee...a jobb lámpám picit sárgábban pilácsol mint a bal, azt hittem, a lencse miatt.
tipoatti02-01-2012 17:03:45 // 60689
:) De jó is ez!
tipoatti02-01-2012 17:03:08 // 60688
Az enyémben szenyon van, abból is a jó óccsó D2S, ugye.
Totti (NagyVad)02-01-2012 16:57:03 // 60687
Atinak xenin van nála ez nem játszik!
Föckös02-01-2012 16:44:55 // 60686
Hát ugye ez az olcsóbb, és egyszerűbb megoldás, úgyhogy én is ezzel fogom kezdeni!
Állítólag évente kéne cserélni, mert elöregszik a szál benne, és akkor romlik a fényerő.
Első körben holnap veszek bele hódot aztán meglátjuk.
Állítólag évente kéne cserélni, mert elöregszik a szál benne, és akkor romlik a fényerő.
Első körben holnap veszek bele hódot aztán meglátjuk.
tipoatti02-01-2012 16:27:16 // 60685
Jómagam már gyakorlatilag semmit sem látok este, és nem a szemem miatt van... Ha minden igaz, mostanában fogok cserélni izzókat, hátha javul a helyzet.
Grando02-01-2012 12:21:42 // 60684
Ki hát, mint macskát xarni. Csak most előbb még kettőstömegű lendkerék + kuplung készlet projekt van. A lámpa a következő. ;)))
Totti (NagyVad)02-01-2012 11:24:19 // 60683
Ne a blogba hanem itt keresd!
Föckös02-01-2012 11:19:57 // 60682
hát én aztán nézhetem azt a blogot.
vagy nem blogban kell keresni?
vagy nem blogban kell keresni?
Zotya 16402-01-2012 11:18:06 // 60681
Még megvannak ,a baresz lámpáid? Aszontad kivágod őket! :))))))
Föckös02-01-2012 11:05:54 // 60680
na már sasolom is! köszi srácok!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
527
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?