Forum >> Alfasud-33

Robesz728-05-2007 20:37:47 // 30571
csak a két fogaskerék lett cserélve, ami az 5.-é? Én is szereném, mert 208-nál tilt 5.-ben chip-el olyan rövid... a gyári chip-el 193-at megy.. :-)))
Robesz728-05-2007 20:36:09 // 30570
A 16V-nél nekem nagyon érezhető, bár nem gyári már a motorom teljesen... Épp most próbálgattam és kb úgy képzeld el, hogy zsír új futóművel és elég jó gumikkal nem forgatja el a kereket, ha 1500-ról gurulóból padlógázt adok... a chip-el 1-ben végig forog, míg el nem veszed a gázt, vagy nem tilt, és 2-ben is elég sokáig... valamint nekem nagyon jó, hogy többet forog, mert nagyon rövid a váltóm és 6500-nál a legerősebb, de azonnal tiltana is, így viszont 7400 körül+még egy kis móka a computeren és 8000...
Rumi28-05-2007 20:33:28 // 30569
na az egy érdekes dolog volt :))
bemetnünk egy helyre, ahol volt vagy 20 boxer alfa váltó szétszedve, és válogattunk. gyak ez az egy volt ami szóba jöhetett, de végül nem is tudtuk már miből van. asszem talán Sudból
Robesz728-05-2007 20:32:32 // 30568
Maradt a gyári, de elképzelhető, hogy megcsinálom, csak sajnálom szétszedni... én azóta ütöm-verem és semmi baja.... na, ezt most le is kopogtam... :-)))
Rumi28-05-2007 20:31:08 // 30567
ja meg 60as egy dobos nyitott rendszer
Robesz728-05-2007 20:31:02 // 30566
Elolvasgattam az oldaladon.. :-)) Viszont az érdekelne, hogy hogyan lett hosszabb az 5. Minek a fogaskerekei mentek bele?
Scott28-05-2007 20:30:45 // 30565
Ez a chip tuning dobott valamit a rendszeren a gyakorlatban vagy csak pszichésen lett jobb ? :)
pb_28-05-2007 20:30:34 // 30564
Inkább kuplung lesz az, én azon a véleményen vagyok.
Rumi28-05-2007 20:30:18 // 30563
nem dehogy, csak full polír, mégcsak elfokolva sincs.
ezenkivül könnyiítés ami játszik, meg grammozás
Rumi28-05-2007 20:29:16 // 30562
ja, amugy akartam is kérdezni már, a vez tengelyeken modosítottál végül?
emlékszem az volt a para, hogy mennyire tudod őket még köszörültetni a kopás miatt...
Robesz728-05-2007 20:28:55 // 30561
Hogy érted, hogy más? Csak nem módosított tengelyeid vannak??
Rumi28-05-2007 20:27:47 // 30560
állni épp marha jól áll :))
még egy olaj csere, és bejáratódott, ugyhoyg már csak a chip van hátra, mivel más a szívás meg a kipuff is mint gyáriba.
de itt pesten horror árat mondtak rá :(
de majd

meg most kisebb váltó problémáim is akadtak, amihez nem füllik kedvem orvosolni
Robesz728-05-2007 20:25:40 // 30559
Meg lesz... :-))) Hogy áll a kocsid? Nekem nagyon jól szerepelnek a tőled vett alkatrészek... :-)) Minden hibátlan... a computered nem volt chip-es (emlékszem, beszéltünk róla) de most már az...
pb_28-05-2007 20:24:45 // 30558
Mire Boschra? Most is az van benne.))))
pb_28-05-2007 20:24:11 // 30557
Ne panaszkodj, már +szabadítottal 1 csomó mindentől.)))
Scott28-05-2007 20:20:55 // 30556
Ne ellenkezz ! Kicseréljük a Marelli gyújtás trafódat !! :))))
pb_28-05-2007 20:19:06 // 30555
Köszi a felajánlást, de ez a probléma Bálint33 kollégánál áll/állt fenn. Sztem inkább Neki tudsz alkatrészekkel szolgálni, mint nekem, vagy, ha van 16v-hez cuccod, akkor esetleg érdekel a dolog.
Rumi28-05-2007 20:12:45 // 30554
alig várom ;) :))
Rumi28-05-2007 20:12:03 // 30553
csomo felesleges szarunk nekünk is van :DDDD
BuBu.28-05-2007 20:05:15 // 30552
halli ha kell ojan elektronika elvileg ha jókl körül nézek akkor van egy feles akár trafom is van ha kell egyépként nem tom meg nézted e de a trafobol is hhöhet ki kevessebb vagy gyengébb áram mint ami kell a megfelelö szikrához de ha kell valami elektromos cucc szolj nekem van egy csomo szarom feleslegessen...
pb_28-05-2007 19:55:04 // 30551
Jaja.))) Nem Tádé!))))
Scott28-05-2007 19:45:26 // 30550
1.7 QV power :)
pb_28-05-2007 19:44:44 // 30549
79 kW/107 LE @ 5800 RPM 151 Nm @ 4500 RPM
75 kW/102 LE @ 5500 RPM 148 Nm @ 4500 RPM
pb_28-05-2007 19:43:57 // 30548
pb_28-05-2007 19:31:52 // 30547
Jé tényleg, ez eddig fel sem tűnt nekem.))))
Scott28-05-2007 19:25:03 // 30546
Azmo ! Sorry a Praktikeres rohanásért, de kölcsön gyermek is volt velünk, vinni kellet haza, ezért siettünk :)
Scott28-05-2007 19:23:12 // 30545
Végre látok képen 1.8 TD-t :PPPPPPP :)))))))))))
Robesz728-05-2007 15:26:34 // 30544
Meg fogom csinálni jóval erősebbre , csak minden idő és pénz kérdése... :-)))
Azmo28-05-2007 12:32:13 // 30543
Köszönöm a hasznos hozzászólásokat :P

...na mék vissza bontani, csumi!
Rumi28-05-2007 12:24:32 // 30542
erre ráférne egy alapos mosdatás :)
pb_28-05-2007 12:24:01 // 30541
84 kW/114 LE @ 5800 RPM 151 Nm @ 3500 RPM
82 kW/111 LE @ 5800 RPM 146 Nm @ 3500 RPM
pb_28-05-2007 12:23:17 // 30540
pb_28-05-2007 12:22:09 // 30539
Jócskán olajsaras.
Azmo28-05-2007 12:06:49 // 30538
It has begun........

pb_28-05-2007 11:40:44 // 30537
Ilyet nekem is csinált, nézd + hátul az órán a csatlakozót.
Szóval +int neveltél.))) Kell azt is néha az, igaz.))
Scott28-05-2007 11:32:42 // 30536
Nekem meg a km órám kezd rosszalkodni. Néha gondol egyet és leesik a mutató, aztán magához tér.
Tegnap egy Fábiás szégyenült meg nagyon csúnyán, igaz megint g..i voltam :))))
Az M5-n mentem és a gyáli lehajtónál lementem nyugodt 90-es tempóban. Látom a tükörben jön egy fehér Fabia mint a barom, lassít ráragad a seggemre. Aztán gondolta majd a lehajtóban megelőz jobbról, a záróvonalon keresztül. Vissza 3 padló. Szegénykém pillanatok alatt kapott 1 autónyit, aztán sok autónyit :))))) Persze aztán úgy döntött mégsem előz meg... :))))
pb_28-05-2007 11:18:59 // 30535
Ha Te mondod.))) Amúgy igazad van a szikrafolytonosságról nem volt szó.
Scott28-05-2007 11:15:44 // 30534
Nem hiszem, hogy üzemanyag probléma lenne. A karbikból, ha még rosszak is a gyorsítófúvókák midenképp tud a motor annyi benzint szívni, hogy legalább beröffenjen. Én a gyújtó trafónál lévő elektromos modulra tippelek, azzal lehet a gond. Van szikra, de nem biztos, hogy folytonos. Vagy az elosztóban lévő jeladó szarakodik, bár inkább az előbbire tippelek, azok szoktak tönkremenni.
pb_27-05-2007 23:30:08 // 30533
Karbis eszközről van szó.) Ott, ha van normális szikra, akkor csak üzemanyagellátás probléma lehet.
pb_27-05-2007 23:27:26 // 30532
Ez igen jól hangzik. Én már elégedett lennék 160-170 pacival is.))
pb_27-05-2007 23:25:20 // 30531
Ezt így nem mondanám.) A Hondás talin leírtam a kuplungot, Mint kiderült gyújtás problémáim is vannak. Ezenkívül még a futómű sem ok, fék sem, ill ott a standard hiba a váltó.) Tehát úgy nagyjából 1ben van.)))
prooF_7527-05-2007 23:19:04 // 30530
Érdemes még átnézni a jeladókat, testkábeleket a mocivezérléssel kapcsolatosan. Okozhatnak kellemetlenségeket, 1kis kontakt hiba és megfekszik az egész vezérlés..Mi már szívtunk ilyennel egy kadett 1.8i-n, asszem az is motronicos. Volt minden, csak a motor nem indult be...
kando.27-05-2007 23:06:01 // 30529
Talán mert kifutott modell, vagy mert a digók már elkeverték a szoftvert is rég...
Robesz727-05-2007 23:01:31 // 30528
tehát pont olyan, mint a mienk... :-)))
Robesz727-05-2007 23:01:00 // 30527
Találtam egy pont ilyen motort a németeknél, mint a milyen, csak 1.6-ra van csökkentve, 225 Le, 9100-as fordulaton és 11000-t forog... nem egyszerű... azóta meg vagyok veszve, hogy valamit erősíteni kell rajta... :-)))
Robesz727-05-2007 22:59:18 // 30526
Neked milyen a géped? Minden ok vele?
Robesz727-05-2007 22:58:57 // 30525
Hello! Nem tudsz esetleg segíteni nekem ebben? Persze, ha ára van, nem kérem ingyen.. :-)))
pb_27-05-2007 22:57:49 // 30524
Naja, ez így tényleg bosszantó.((
Robesz727-05-2007 22:53:45 // 30523
Valóban azok lehetnek, csak az idegesít, hogy elég sok típusét mégis le lehet tölteni, csak ezt nem... :-(((
pb_27-05-2007 01:52:42 // 30522
Gondoltam, hogy ezek féltve őrzött kincsek.(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.