Forum >> Alfasud-33
Ferke21-12-2010 10:27:50 // 75621
Neirigykeggyéé, vatte:) Ha elég szorgalmas vagy, Te is összerakhatsz egy ilyet:) Persze ehhez sok szombati továbbképzésre van még szükség, de mi, a barátaid nem sajnáljuk ezt az áldozatot a fejlődésed érdekében:)))
pb_21-12-2010 08:04:02 // 75620
Soha ne mondd, hogy soha.D
Ferke21-12-2010 07:54:01 // 75617
Semmi baja ennek a projektnek, egy ez egyben lévő 16v boxi, ami jó is!:)
Ferke21-12-2010 07:53:21 // 75616
Próbáld meg másképp berakni egy sprintbe:DDD
Föckös21-12-2010 07:53:20 // 75615
na ez az nekem csak kasznit meg motort kéne cserélnem... :-)
mondjuk az biztos, hogy a 8vé 1,6tal nem fogok ilyen szép xarráolvadt hegerfejre szert tenni soha... :-)
mondjuk az biztos, hogy a 8vé 1,6tal nem fogok ilyen szép xarráolvadt hegerfejre szert tenni soha... :-)
Föckös21-12-2010 07:49:27 // 75614
neki csak így fért el a sirokkóban :-))))))))
Tiszi21-12-2010 07:00:32 // 75613
Nincs ott valami fordítva feltéve ?
ANGER21-12-2010 04:26:26 // 75612
)))
van pöti malőr! :-D
van pöti malőr! :-D
G-Burt20-12-2010 23:57:46 // 75611
Üdv Urak! Önindítót keresek, sürgős lenne!
pb_20-12-2010 23:55:03 // 75610
Most már látom, miért nem ment Neked ez a projekt.))))
Ferke20-12-2010 21:26:24 // 75609
Bertók20-12-2010 21:18:21 // 75608
Hol helyezkedik el a 33 as motorjának a száma?
ANGER18-12-2010 19:21:56 // 75607
Persze agresszívebb a flexes megoldás,de az nagyobb térhez és könnyen hozzáférhető dolgokhoz alkalmas.
Én is jártam már úgy hogy 1 kézzel kellett fognom a flexet és igencsak párszor egy hajszálon múlt ,hogy kitépje a kezemből,mert beleakadt valamibe.
Szóval a belső vezetékezésből tekercset csináltál?:-)))
Igen arra a szmötyire gondoltunk és a kolléga jól mondja gázlámpa +spakli,tökéletes párosítás!:-)
Én is rájöttem,hogy gyakran semmit sem ér a védőszemüveg,mert szétcseszi a képem a sok kosz ezért beszereztem egy teli arcos plexi maszkot.
Így legalább az autó alatt fekve nem megy teli érdekességekkel a szám sem!:-)
Én is jártam már úgy hogy 1 kézzel kellett fognom a flexet és igencsak párszor egy hajszálon múlt ,hogy kitépje a kezemből,mert beleakadt valamibe.
Szóval a belső vezetékezésből tekercset csináltál?:-)))
Igen arra a szmötyire gondoltunk és a kolléga jól mondja gázlámpa +spakli,tökéletes párosítás!:-)
Én is rájöttem,hogy gyakran semmit sem ér a védőszemüveg,mert szétcseszi a képem a sok kosz ezért beszereztem egy teli arcos plexi maszkot.
Így legalább az autó alatt fekve nem megy teli érdekességekkel a szám sem!:-)
pb_18-12-2010 18:19:11 // 75605
Gázlámpa + spakli.
ÁdidiGaga (il hempescattore)18-12-2010 18:10:10 // 75604
Ezt az iskolát én is kijártam már! :-)
Először csak fúrógépem volt, ahhoz vettem ilyen korongot.
-szemüveg nélkül nyomtam, nem lett baj belőle, de amióta a flexhez vettem szemcsit, azóta ehhez is használ...nám, de nem korongozok már fúróval, mivel nekem szaporátlan volt a fúró 6000 körüli fordulatszáma.
Azért ezzel is sikerült egy-két kábelkorbácsot feltekerni a verda belsejében :-))))
Utána egy akkori Megbízómtól, aki kisgépekben utazik, bartelleztem egy Bosch professzionális kisflexet, azt jól kitapasztaltam, azóta nem vágyom a fúrógépre, azt inkább a ponthegesztés-lefúráshoz használom és szerszámoztam fel.
Azt aláírom, hogy észnél kell lenni a flex+drótkorong játéknál, szemüveg és kesztyű , illetve hosszú ruha alap , és utána jön, amit írtál: váratlanul igen jókat bír visszaütni , ez főleg akkor tréfás, amikor valahová szűk helyre bebújva dolgozol és visszarúgáskor majd' orrbavág a szerszám.. :-p
Nem tudom, alvázvédő alatt mit értetek, de én az "általános magyar karosszériás" által felkent kátrányos alvázvédő anyaggal szívtam, azt csak maszatolja és ráégeti, célszerű előtte inkább oldószerrel eltüntetni. (gyári anyagok közül a fekete karosszéria tömítő/ragasztó viselkedik hasonlóan, az ráadásul jó vastagon van kenve, nem egyszerű leoldani, szerencsére kevés helyen találtam ilyet.)
Mondjuk amit a gyárban tettek az aljára-dobokba (rücsis festék) az is szeretetreméltó anyag, imád időnként a korongozás hatására nagyobb darabokban felszakadni és homlokon vagy pofántalálni :-)))
Először csak fúrógépem volt, ahhoz vettem ilyen korongot.
-szemüveg nélkül nyomtam, nem lett baj belőle, de amióta a flexhez vettem szemcsit, azóta ehhez is használ...nám, de nem korongozok már fúróval, mivel nekem szaporátlan volt a fúró 6000 körüli fordulatszáma.
Azért ezzel is sikerült egy-két kábelkorbácsot feltekerni a verda belsejében :-))))
Utána egy akkori Megbízómtól, aki kisgépekben utazik, bartelleztem egy Bosch professzionális kisflexet, azt jól kitapasztaltam, azóta nem vágyom a fúrógépre, azt inkább a ponthegesztés-lefúráshoz használom és szerszámoztam fel.
Azt aláírom, hogy észnél kell lenni a flex+drótkorong játéknál, szemüveg és kesztyű , illetve hosszú ruha alap , és utána jön, amit írtál: váratlanul igen jókat bír visszaütni , ez főleg akkor tréfás, amikor valahová szűk helyre bebújva dolgozol és visszarúgáskor majd' orrbavág a szerszám.. :-p
Nem tudom, alvázvédő alatt mit értetek, de én az "általános magyar karosszériás" által felkent kátrányos alvázvédő anyaggal szívtam, azt csak maszatolja és ráégeti, célszerű előtte inkább oldószerrel eltüntetni. (gyári anyagok közül a fekete karosszéria tömítő/ragasztó viselkedik hasonlóan, az ráadásul jó vastagon van kenve, nem egyszerű leoldani, szerencsére kevés helyen találtam ilyet.)
Mondjuk amit a gyárban tettek az aljára-dobokba (rücsis festék) az is szeretetreméltó anyag, imád időnként a korongozás hatására nagyobb darabokban felszakadni és homlokon vagy pofántalálni :-)))
pb_18-12-2010 18:08:02 // 75603
Nagyon vérszomjas lehetté.DD
pb_18-12-2010 18:06:55 // 75602
Vagy se perc alatt Ldolgozza, azt is, amit nem kell.))
pb_18-12-2010 18:06:12 // 75601
Jó persze + kell válogatni mihez használod, mert le tudja tépni az alkatrészeket/stb ha olyan a helyzet.))
pb_18-12-2010 18:04:28 // 75600
Ha odafigyel az Mber, akkor nem lesz baj. Védőhemúveg mind2höz Rősen ajánlott, ha valaki nem akar Lküklöpszosodni.)))
pb_18-12-2010 18:01:56 // 75599
Ha avatatlan kezekbe kerülnek.)))
ANGER18-12-2010 17:13:26 // 75598
Én pont ezért nem használok ilyeneket,mert lehet vele birkózni.
Szemüveg viszont kötelező!
Szemüveg viszont kötelező!
ANGER18-12-2010 17:11:41 // 75597
Igen ez tökéletes találmány a lerakódások ellen.
Alvázvédőt valóban nem szereti,tapasztaltam párszor,viszont az utóbbi időben egyre szarabbak ezek is,mert túl hamar elfogynak,tele van a ruhám állandóan dróttal.
Volt ,hogy 1 hétvégén 8db-ot is kivégeztem.
Jól tetted occsó gép menjen tönkre nem az amivel még dolgozni is lehet!:-)
Alvázvédőt valóban nem szereti,tapasztaltam párszor,viszont az utóbbi időben egyre szarabbak ezek is,mert túl hamar elfogynak,tele van a ruhám állandóan dróttal.
Volt ,hogy 1 hétvégén 8db-ot is kivégeztem.
Jól tetted occsó gép menjen tönkre nem az amivel még dolgozni is lehet!:-)
ANGER18-12-2010 17:08:19 // 75596
Dolgoztam én is ilyenekkel,de kisebb melóra alkalmatlanok.
Bár pusztításra teljesen kiválóak!:-)
Bár pusztításra teljesen kiválóak!:-)
Gábor3318-12-2010 13:58:41 // 75595
Hali! Igaz ezek a felexre szerelhetö korongok hatékonyabbak,de roppant veszélyesek is egyben. Ha elkap egy csavart,illesztési hézagot stb simán kiveszi a kezedböl. Szoval inkább a furogépes változatnál maradok. Még ahhoz is ajánlott a védö szemüveg használata,mert a szétrepűlö rozsda,drot szálak ellen jol véd és nem a balesetin végzödik a kaland.
Ferke18-12-2010 12:58:15 // 75594
Meg nagy káoszt is tudnak okozni ugyebár:))
pb_18-12-2010 12:26:43 // 75593
pb_18-12-2010 12:22:53 // 75592
Értem. Ezzel mondjuk nem tudsz kárt tenni a menetben.
Gábor3318-12-2010 07:50:49 // 75591
Hali! Én is ilyent használok tisztitásra,nagyon hatékony cucc. Lehet különbözö méretekben,formában venni. a kaszni alját is ilyen modszerrel takaritottam le,könnyedén visz mindent. Igaz az alvázvédöt nem igen szereti,mert attol hamar eltömödik,de mivel olyan 3.00FT/DB igy nem gond ha többet is feláldozok ezért. Viszont a rozsdát jol viszi és tényleg gyors is. Én vettem erre a célra egy Tesco-s furogépet kemény 3.500FT-ért,gondoltam inkább az feszüljön meg,mint egy komolyabb furogép,de a komplett lakatolást kibirta és még mindig müxik. Pedig kapott dzsuvát rendesen.
ANGER18-12-2010 05:45:03 // 75589
Hát csak annyi,hogy a fúrógépbe helyeztem a csapos drótkorongot a gépet a satuba helyeztem és a csavarokat szépen áttakarítottam a gyorsan forgó eszközön mely szépen kitakarította a menetek közül a lerakodásokat!:-)))))))))))))))))))
Szóval nem a csavarokat helyeztem a satuba még véletlenül se sérüljenek!
Szóval nem a csavarokat helyeztem a satuba még véletlenül se sérüljenek!
pb_18-12-2010 01:01:57 // 75588
Hát nem tudom, mindenesetre érdekes.
Gábor3317-12-2010 18:12:55 // 75587
Hali! Nem,tulaj szerint elküldte neki,aztán egy nagy durr és füst. biztos a dugo volt az elsö,ami elhalálozott. Pedig hogy örült neki,hogy olcson megchipelték neki és hogy ment utánna. Most persze már bánja,mert kereshet komplett motort nem kis pénzért. Amugy a mühelyben van pár hasonlo kimenetelü "tuning" motorbol valo alkatrész,szakadt hajtokar,elolvadt dugo,törött fötengely stb. Ezeket kiraktuk elrettentö példának. Szoval láttunk már pár érdekes dolgot vagy olyan szerelési megoldást,amitöl hajunk is égnekál. Volt például egy 5-éves fiat Linea,amiben sosem volt olajcsere. Kartelban olyan kátrány szerü trutyi volt,motor teljesen kuka. Összes hajtokat megnyulva,fötengely lila volt a gyötréstöl,dugokra a gyürük ráolvadva stb. Persze nem olcso egy komplett generál,de aki komolyabb tuningon gondolkozik,annak ezzel számolnia kell. Kell egy alap,amire "épitkezel",mert különben széthullik hamar az egész. Meg a sorrendiség sem mindegy,mert egy rommárohadt kaszniba nincs értelme erös motort rakni. Sajnos erre is láttam már példát.
pb_17-12-2010 16:24:05 // 75586
Ez a motor inkább hűtési problémáktól szendvedhetett.
pb_17-12-2010 16:16:32 // 75584
Az épület stabil lábakon áll?D
Gábor3317-12-2010 15:12:51 // 75583
Ja,más téma. Ma hozták ezt a "gyönyörüséget",igaz nem ALFA,de Boxer egy Subaru impreza sti hengerfej. Olyan 3-4 hete kapott egy chip-tuningot,mert már kissé erötlen volt. Jol is ment eddig,aztán ez lett belöle! Miért kell egy kopott motorra chip-et iratni? Sporolni akartak gondolom a generálon és most vehet egy komplett motort. Károk:motorban 1DB dugattyu felrobbant,hajtokar elgörbült,fötengely kuka,jobb oldali hengerfejben 3DB szelep leszakadt és a hengerfej is eldobos,turbo is kapott alu darabkákat igy az is hulla. Kép a hengerfejröl:
Gábor3317-12-2010 15:03:41 // 75582
Üdv! Hát akkor még a válto kihajtásod is kukás lett. Én azért teszek már uj csavarokat rögzitövel,hogy ezt el kerüljem,legalábbis minimális legyen az esélye a dolognak. Ha jol emlékszem,akkor a csavar olyan 7.00FT/DB volt,amikor utoljára rendeltem. Viszont az 8.8 keménységü,de eddig bevált. Amugy a kihajtáson vannak menesztö körmök,amik a belsö csuklohoz illeszkednek a csavar csak lényegében összefogja a két alkatrészt,csavaro igénybevételt a menesztö körmök viszik. Viszont elég ha csak 2DB csavar meglazul és tud mozogni az egész,ettöl már szétszedheti a többit is. Szoval tuti biztosat nem lehet mondani erre. Nekem azota nincs ilyen gondom hál' istennek.
Föckös17-12-2010 14:03:27 // 75581
azé' addig nem fogok fél lábon állni! .-)
Ferke17-12-2010 13:48:34 // 75580
Minnyá hívlak. Bazze, dolgoztatnak, itt kemény kapitalizmus van:)
pb_17-12-2010 13:13:05 // 75579
Áh, ilyet nem szabad várni tőle.)))
pb_17-12-2010 13:11:31 // 75578
Nem kizárt, vagy Setlegesen a menetrészek sérülése sem.
pb_17-12-2010 13:07:10 // 75577
Na ezt a csiszolás dógot kifejthetnéd bővebben is.
Föckös17-12-2010 12:36:25 // 75576
mázli az lenne, ha felvennéd a telefont Ferike! megbeszéltük, hogy hívlak...
áhh mit várok egy sirokkóstól? :-)))))
áhh mit várok egy sirokkóstól? :-)))))
Ferke17-12-2010 08:27:50 // 75575
További mázli, hogy a hondás kollegám aznapra megkért, hogy meló utón a cég udvarán cseréljük ki a gyertyáit, úgyhogy volt nálam szerszámkoffer, melós cucc is:)
Ferke17-12-2010 08:27:05 // 75574
Na, akkor lehet, hogy pont a rohadt nagy tisztítás áldozata lettél, de komolyan:) A patentül csavarozható kötőelem lazul ki legkönnyebben, én legalábbis erre tudok így hirtelen gondolni:)
ANGER17-12-2010 04:40:46 // 75573
Annyira siettél,hogy minden a helyén legyen a többi nem számít? ))
Az viszont tényleg nagy mázli,hogy akkor esett le miután megálltál!
Az viszont tényleg nagy mázli,hogy akkor esett le miután megálltál!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
422
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?