Forum >> Alfasud-33

pb_18-02-2007 03:35:48 // 27621
Ezt az autót sem ajánlom, mert nagyon komoly kasztni munka van rajta. Ezenkívül más problémák is vannak vele, pl a hajtásláncával.
Bálint3317-02-2007 21:45:06 // 27620
Ez így még elég sok minden lehet. Ez előtt a hosszabb állás előtt nem volt probléma? Esetleg lehet, hogy v.melyik benzin cső dugult el...
csabyyy17-02-2007 21:31:32 // 27619
És nem fog kopogni??? Hogy tisztitsam ki??
Alfista17-02-2007 20:48:44 // 27618
Egomban jó volna összejönni Veled egy kis 33-as csevelyre! :-))
Alfista17-02-2007 20:46:17 // 27617
Erre a P4-re gondoltam Az elöbbi is benne volt a pakliban. Nekem nagy szerelmeim a 33-asok! :-) Sajnos elmúlt felettük az idő.
Csicsi17-02-2007 19:43:19 // 27616
Csicsi
pb_17-02-2007 19:27:13 // 27615
Ez nem P4, ez csak sima 33S, vagyis 1.7 16v QV S, bár az autó 1es vonásai nem ezt tükrözik. Asszem Kaposon már láttam élőben ezt az autót, messziről, és a képekről nem néz ki rosszul. Nagyon régóta hirdetik már, de nem is csodálkozom rajta, hogy ennyiért qtyának sem kell. Ennyiért örök db marad. Ja és az a szárny flexel távolítandó el róla. Az, hogy lehetnek vele bajok, az még 1 nagyon árnyalt kifejezés, mind1ikkel van már baj. Javarészt 15-16 éves autókról van szó, már szinte mind1ik legalább 1x totálra törték, aztán ott vannak az elvégzett javítások, stb... Szóval csak akkor vágj bele, ha igazi fanatikussá tudsz vállni.
Alfista17-02-2007 19:18:09 // 27614
Alfista17-02-2007 19:14:00 // 27613
Kösz az infót! Igen, már hallottam, hogy lehetnek problémák és sajnos nem vagyok egy nagy szám, ha szerelésről van szó. :-(
pb_17-02-2007 19:03:27 // 27612
Akkor örülj neki, tisztísd ki, és rakd össze a hfejet.)
csabyyy17-02-2007 18:56:14 // 27611
nincs megkopva!!!
becsi17-02-2007 18:29:08 // 27610
Helo sracok. Tanacsot kernek toletek. Az 1,4-em kb. 3 honapig alt. Most szerettem volna egy kicsit megjaratni es... Alapjaraton szepen muzsikal de ahogy gyzt adok akkor fulladozik. Kicsereltem a gyertyakat, kabelokat es semmi valtozas. Mi lehet a gong?
pb_17-02-2007 17:22:21 // 27609
A használtautóról? Ha nem vagy szerelő vénájú ember, akkor felejtsd el őket, én azt mondom. Nagyon sok buktatója van ezeknek az autóknak, ha mind felsorolom őket, elmegy tőle a kedved.
pb_17-02-2007 17:18:38 // 27608
Mondjuk kopás nyomot a tetején.) Szét kell szedni ki kell tisztítani, és ha nincs +kopva, akkor jó lesz. Újat is vehetsz belőle, csak ne ajusát.
bb1817-02-2007 15:58:28 // 27607
nagyon kellene gyári 33 sw-re valo tetöcsomagtarto ami a gyári aluminium tetösinbe megy. mintának is jo kölcsön ha van valakinek.
Alfista17-02-2007 14:07:09 // 27606
Sziasztok! Nagyon szemezek egy 33 P4-el! Milyen buktatói vannak? Felvilágosítana valaki? Kösz! :-)
csabyyy17-02-2007 10:17:24 // 27605
A hidrótökén mit keressek??? Mert én nem látok rajta külömbséget!!! Vagy vegyek bele újjat!!!
pb_16-02-2007 23:54:11 // 27604
Ezt így nem tud6od sajnos, ilyenkor minden elképzelhető. A lényeg, hogy ha ilyen mélyről jövő kopogás van, akkor fel kell készülni a legrosszabbra, mert nagy valószínűséggel mechanikai hiba lépett fel.
pb_16-02-2007 23:51:59 // 27603
Nézd +, hogy abban milyenek a tőkék.
pb_16-02-2007 23:50:51 // 27602
Jól olvastad.) De mivel kiderült más turpisság is, inkább azokkal kezd. Ha azok készen vannak esetleg + lehet próbálni visszatenni a szondát, és kipróbálni, hogy úgy mit mutat.
csabyyy16-02-2007 23:48:12 // 27601
Az akció nem birt akkora jelentőséggel hogy ekkora problémát okozzon!! Viszont amikor még ez a probléma nem volt addig is hallottam a hangot csak nem tudtam mire vélni!!!
csabyyy16-02-2007 23:46:19 // 27600
A vez.tengely szép állapotban van 1 kicsit sincs megkopva már amennyire ez szemmel látható. Van plusszba 2 hengerfejem komplettan de abba mind a2 vezérműtengely kopott!!!
Ferke16-02-2007 23:43:14 // 27599
Na ja, azt olvastam, hogy ha xar a lambda, az ugyanaz, mintha le lenne húzva. Na holnap akkor cserélem a termo-t, a hőgombát, meg belenézek azért a kat-ba.
pb_16-02-2007 23:37:43 // 27598
Tudják +, hogy hol a helyük, sosem szabad túlkényeztetni őket.)) Ne a Lval kezd a dolgot, hanem előről haladj hátrafelé, vagyis a termosztáttal, potival, + ezekkel. Addig a szondát húzd le, a comp majd helyettesíti valamilyen középértékkel.
pb_16-02-2007 23:34:25 // 27597
Az akció során +szorul6ott a dugó is 1 pillanatra, és most már az adja a kopogó hangot.
pb_16-02-2007 23:32:37 // 27596
Szétszedni, és kitisztítani, aztán összerakni. De, ha +van már kopva, akkor nem érdemes vele foglalkozni, akkor csere. De az 1 másik dolgot is felvet, a veztengelyek bütykeinek állapotát. Nem tudom mi pénz lehet az injektor.
Ferke16-02-2007 23:30:53 // 27595
Nadejó, akkor sehogy nem úszom meg, hogy lambdát vegyek. :( És még sehol nem áll a sprintovics sem.:(
Ferke16-02-2007 23:29:17 // 27594
Persze, ami nem öli meg az autót, az úgyis erősíti, mi?!:))
pb_16-02-2007 23:27:41 // 27593
Te nem véletlenül író vagy?)))) Amúgy könnyen elképzelhető, hogy összetett hibáról van szó. Amiket leírtál, azok mind okoz6ják, hogy dús legyen a keverék. Innentől kezdve márcsak rajtad áll, hogy mikor kezded + a hibák felszámolását.)) Lszondát tisztítani nem lehet, az vagy jó, vagy nem. Volt szerencsém 1et belülről is +tekinteni, de az flexel jött szét, és azóta gondolom már a szeméttelepen van.) A katot pedig jócskán ki kell égetni, tudod hosszú kmeken keresztúl padlózni kell.))
Ferke16-02-2007 23:10:14 // 27592
Bár ebből elehet, hogy érdemeseb volna egy komplettet venni, bontottan.
Ferke16-02-2007 23:09:40 // 27591
Bárdi oldalán próbáltam nézni neked, de nem találom.:(
csabyyy16-02-2007 23:03:53 // 27590
Mit jelent az, hogy hazavágta a dugót?
csabyyy16-02-2007 23:03:02 // 27589
Mit lehet kezdeni a hidrótőkével? És mi pénz az injektor?
Ferke16-02-2007 22:49:53 // 27588
pb_! Képzeld, közben agyaltam, és rájöttem, hogy lehet itt más is! Mikor vettem a vasat, el volt törve rajta a folytószelep potméter érzékelős bakelit része (kiderült azért, mert nem a barom tulaj egy nem arra az injektorra valót próbált felrakni, így megfeszült és 4felé tört). Na addig rángatott is, így kapott új injektort, potival, alapjáratimotorral. Viszont a termosztátom kukás. És ugye van az a hőfokjeladó a szívócsonkban, ami a comp.-nak küldi az infot, és ha ugye a termom szar, akkor az állandó hőfok alacsonyabb> a jelnek megfelelően több/dúsabb benyát ad a comp. A másik ötlet, hogy halmozódik a baj, mert monnyuk a termo miatt is gáz van + még a törött folytószelep pot. miatti borzasztó rángatás és rengeteg elégtlen üa. miatt a szonda is xará ment. Na mit szólsz, milyen az elmélet?:))) A lambdát meg lehet próbálni letisztítani? Lehet, hogy csak tiszta ganéj. Legalábbis ha olyan, mint a kipuffvégem, akkor az gáz. Közben még a katalizátor is lehet, hogy ettől a sok xartól eltömődött...
Ferke16-02-2007 22:43:05 // 27587
Ahogy pb_ mondja, szervízbe én sem vinném a helyedben. Inkább oldja meg az ember magának, még ha szentségeléssel és éjszakázással is jár, akkor is...
pb_16-02-2007 22:14:48 // 27586
Lehet, hogy úgy jártál, mint Rumi, és hazavágta az 1ik dugót. Ha a szelep környékéről jön a hang, az nagy valószínűséggel htőke lesz. Vagy esetleg az injektorok szólnak hangosan. Sztem sehova se vidd szervizbe, ha jót akarsz magadnak.
csabyyy16-02-2007 21:53:46 // 27585
Sok sikert hozzá!!!!! Őszinte Részvétem!
Ferke16-02-2007 21:48:58 // 27584
Nem is kicsit. Nem véletlenül kell majd a motorgenerál!:))) Ha nem szedem le az olajbetöltőt, akkor is nyomja mellette a kartergázt!:))
csabyyy16-02-2007 21:39:54 // 27583
Hy, az elég durva!!! Nem kevés 1 kicsit?????
Ferke16-02-2007 21:39:11 // 27582
Ha jól emlékszem az az olajnyomás elég jó. Nekem bemelegedve nulla...:)))
csabyyy16-02-2007 21:12:10 // 27581
Üdvözlet Boxeresek! Müködik az autóm! Viszont még mindig kopog, de már nem a főtengely - szerencsére! Beleöntöttem a Selénia 20k -s olajat. olajnyomás 1000rpm-nél 1,8-2,0bar ha 1 kicsit (2500-3000rpm) emelem a fordulatot 4barig felugrik Ha jobban akkor 5bár. Ezek az értékek normálisak?! A kopogásra visszatérve: két hangot hallok, abból az 1ik halk és sürün kopog.szerintem szelep. és a másik ritkábban kopog de mélyebben, mi lehet az?? Hova vigyem szervizbe? Miskolc és környékére!!!
Bálint3316-02-2007 18:15:35 // 27580
Üdv Andorka! Hétvégén itt vagy Veszprémben? Holnap jön meg a jeladó, valószínűleg délután rakom be. Ha ráérsz átnézhetnél esetleg :)
Andorka16-02-2007 18:03:11 // 27579
Wikicica: jól sejtem, ez valami folyékony textil tapéta amivel próbálkozol tetőkárpitot felújítani? Amúgy jó lesz az:)
kando.16-02-2007 15:55:38 // 27578
A Gammában anno mi szekrényeket fóliáztunk ki vagyis takartunk be belülről, s itt valami széles nagy tekercset hoztunk, arról lett levágva megfelelő hossz. ,,Ipari'' kivitelben biztos van 1,5 m széles meg sok méter hosszú nagy tekercs. :)
pb_16-02-2007 15:52:07 // 27577
Bs2-ben már 2005 óta bent figyel a padlólemezen 2 rétegben a polifoam, arra ment rá a padlókárpit. Majd utána nézek milyen széles, de jóval szélesebb, mint 1 napozó polifoam. Annak 1ik oldal sem volt alufóliázva.
kando.16-02-2007 15:43:32 // 27576
Szerintem Ádidi volt, aki polyfoammal próbálkozott padlókárpitnak, a gyári helyett. Wiki! Lehet, hogy a papírhoz kevesebb víz kell, mert a falnál valamennyit a fal is beszív, meg párolog is, de várjál még vele pár napot, jó lehet az még. De a polyfoam megoldás sem rossz, de szerintem beszerezhető méteresnél szélesebb is, olyan is, aminek egyik oldala alufóliázott. Apropó, azt mivel ragasztottad ? Palmatex ? :)
pb_16-02-2007 15:02:47 // 27575
Az 1 Fiat, nem pedig AR.)))
Wikicica16-02-2007 14:58:07 // 27574
Nekem Ádidi. Nem kárpitoztam.
Ferke16-02-2007 14:55:46 // 27573
Na tessék! Te meg erölteted, hog hagyjam benne a lambdaszondát, katalizárort, meg hasonló hülye értelmetlen nehezékeket!:)))
pb_16-02-2007 14:55:07 // 27572
krisz33
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.