Forum >> Alfasud-33

pb_29-10-2010 21:48:19 // 75271
Vannak jófajta ferdefogazású fogaskerekeim.DD
BuBu.29-10-2010 21:27:02 // 75270
nahh bkhtd:))))))
pb_29-10-2010 21:12:45 // 75269
Miről?D
BuBu.29-10-2010 20:53:40 // 75268
tudod te mirűl beszélek:) ha meg nem azsembaj...:D
pb_28-10-2010 23:22:46 // 75267
Ne legyenek?D
BuBu.28-10-2010 23:19:13 // 75266
jajjmááá mindig ezek a rávezetések:))):D
BuBu.28-10-2010 23:17:44 // 75265
jajj tököni a javítással vegyél alkatrész autót:))) abban lesz jó jeladó:))
kapeka (Nagyvad)28-10-2010 09:59:12 // 75264
Nekem is meghalt a nyáron a km-órám, a szerelőm kimérte, jelet kapott, így kivettem és egy műszerész 4e-ért megcsinálta. Valami kis bizbaz megadta magát benne.
pb_27-10-2010 14:21:27 // 75263
Típushiba. Olvass vissza, nem olyan régen +int szóba került.
pb_27-10-2010 14:18:04 // 75262
Jó gépek ezek, nincs velük soha semmi baj.D
TDI7527-10-2010 12:50:40 // 75261
Mielőtt bármit szétbontasz, mérjétek ki a sebességmérő jeladóját, hogy nem szakadt-e.
Lacci3327-10-2010 12:16:24 // 75260
na hogy ha már így rákérdeztél... nem mér a sebesség mérőm :D mi lehet a baja?? már k.b. 2 hónapja csucsul az óra...
TDI7527-10-2010 11:28:14 // 75259
Mi van mááá! Mi ez a pangás. Mindenkinek hibátlan az autója?
pb_23-10-2010 23:35:56 // 75258
Nem igen. Bár a tulaja ACnek írja, de ez digit klíma, utólagos beépítés lehet. Viszont az a viszkó felfogatás jobban érdekelne.))
sprint8323-10-2010 20:55:56 // 75257
Ilyen fűtés vezérlő létezett gyárilag 33-ban???
pb_22-10-2010 13:03:30 // 75256
De csak, mert rólad van szó.D
Föckös22-10-2010 12:58:48 // 75255
nem lehetne is is ?? :-)))
pb_22-10-2010 12:10:50 // 75254
Az a rész a váltó behajtása. ott kapja a főtengelytől a hajtást, ott nem jellemző, hogy Nged. Inkább a szokásos helyeken.)
pb_22-10-2010 12:08:18 // 75253
Kimétjük helyetted, vagy sajnáljunk?))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)22-10-2010 11:58:15 // 75252
Hát, gondolom ott a lendkerék-kupplung utáni tölcsérben jön ki a váltó kihajtása , aminél
gondolom szimmeringgel oldották meg, hogy a váltóolaj ne folyjon ki a váltóházból..

Legjobban az nyugtatna meg (vasárnap talán meg tudom nézni) ha kiderülne, hogy máshol jön belőle.

A legnagyobb szivacs - erre mennyi az esély? - ha az a 4 kilónyi olaj ennyi állásnál kinyomja a szimmeringet...

Ami a legvalószínűbb: amúgy is enged-getett ott, csak a ferde helyzet miatt többet....
Dekka22-10-2010 11:49:41 // 75251
:) ne ríj bundás majd jó lesz
Föckös22-10-2010 11:41:38 // 75250
persze, hogy tolom.
kipróbáltam benzinnel, kikapcsolt átalakítóval, hát úgy is sokat evett, aztán kipróbáltam lehúzott l szondával, hát úgy pályán keveset, városban sokat.
aztán akkor mondom inkább etanolból egyen sokat, mint benzinből, még mindig jobban jövök ki anyagilag.
sanszos, h vmi hőfok gond lesz egyébként mert loggoláskor 71 fokosnak mutatta a motort az átalakító, pedig már 1 fokozaton ment a hűtőventi.
megoldás in progressz, akkor derül majd ki, ha lesz egyszer egyben kis időm rá. amikor nem sötét van, és amikor éppen nem utazunk vele, amikor éppen nem dolgozom, amikor éppen nem a furgonnal vagyok, vagy éppen nem a lakást próbálom befejezni...

elég gáz állapot, idő nincs nagyon rá hogy kimérjem, amikor meg van akkor meg nincs ott az autó...
:-S
de mostmár megerőszakolom magam, azt kimérem jövő héten (már amikor éppen nem dolgozom, nem éppen külföldön leszek, nem éppen szeretnék menni segíteni dolgozni egy bizonyos helyre, vagy nem éppen a kincsem parkba megyek, batttyameg akkor mikor?)
szóval vmi lesz...
Dekka22-10-2010 11:25:12 // 75249
bio nyolcvéé? tolod? :)
pb_22-10-2010 11:17:38 // 75248
Melyiket rúgtad be a jáva mustángot, vagy a verhovinát?D Vagy inkább berúgtá?DD
A motort, még ennyire sem kell forgatni, hogy rendesen húzzon.D
pb_22-10-2010 11:15:06 // 75247
Melyik szimerinre gondolsz? Amúgy sztem hajtóműolaj lesz, ha sárga.
pb_22-10-2010 11:12:40 // 75246
Ne gányolj, csinálj + rendesen mindent. A kasztnit célszerű 1xre kilakatolni, különben állandóan toldoz6od.
Föckös22-10-2010 10:52:18 // 75245
tegnap egy hét állás után (na meg fél óra levélmentesítés után) berugtam a motort.
első indításra döcidöci, másodikra beindult simán.
egészen addíg amíg nem lett üzemmeleg, és nem indult el az aktív lambdaszabályzás, addig úgy ment mind a disznóóóóóóó.
csak néztem, nem kellett elpörgetni, hogy húzzon, és pikkpakk 4knál volt a fordulat.
tudomdtudom, hogy "motorkénebele"


de wattteee qvára ment a bionyócvé! nem kell nekem tizenhatvé
ÁdidiGaga (il hempescattore)22-10-2010 10:19:18 // 75244
Tegnap tovább "csoppoltam" a C oszlopnál a donort:
a dob tankbetöltőhöz csatlakozó pereme kb. a felén-harmadán azért meg van indulva, de nem vészes, 2-3 mm hiányzik a kifordított peremből.
Az viszont egyértelmű, hogy paszta tartja a kettőt össze, az pedig nem fog szerintem megilletődni pár plussz mm áthidalásától :-)

KÉRDÉS:

Ami viszont idegesít: nem pont vízszintesbe, hanem előre dőlve bakoltam fel a verdát. Pontosan nem figyeltem mikor, de egy idő után olajfolt lett alatta. Még nem sikerült megnéznem , de biztos nem a motorból, ahhoz túl szép sárga színe van.
Kb. motor vége/váltó eleje lehet a forrás...Mivel szinte biztos, hogy a ferde helyzet miatt van, logikusan az lehet, hogy a váltóolaj valahol a váltó elején...

Elkezdtem parázni ,nyugtassatok már meg:
csak nem nyomja ki az a kis olajka a motor felőli kihajtás szimmeringjét?!!!????
motor felőli kihajtás
ÁdidiGaga (il hempescattore)22-10-2010 10:04:41 // 75243
Hali!

Eddig az volt az elv, hogy 1-2 órára nem érdemes lemenni...
Épp ezért júliusban 1, azaz egy nap volt ráfordítva és egyedül csináltam "természetesen".
Most valahogy belendültem és azt érzem: pár órára is érdemes nekifognom, mert már eléggé összeállt a fejemben a téma, persze vannak és lesznek is meglepetések az ügyben, attól nem félek! ;-)

Az eleje még tavaly ősszel elkészült, kissé túlzással, mert igazából a rozsda lett leszedve a padlólemez pereméről meg lefestve, a lyukak letömítőzve, kisebb rések miatt nem kezdtem el "heftölgetni" , statikailag minimálisat javulna, korrózió szempontjából sokkal rosszabbak azok a toldozások, amit egyes "lakatosok" követtek el rajta korábban...
Nagy baj nincs elöl, annyi, hogy mindkét első küszöbvégen a "könyökidom" (ami átfordítja a küszöböt egy kereszt-tartóba) alja lyukas, az most csak lekezelve és kitömve lesz, esetleg jövőre megálmodom a mikéntjét...

Most a "hátsó híd és vidéke" van műsoron, a hátsó zárhídra meg pótkerék-pukli foldozásra sem hiszem, hogy sor kerül már idén...

"futómü bekötési pontok erösitve lesznek? "
Hehe,
most hogy le van szedve a hátsó teló palástja, az jutott eszembe, hogy az is csak arra jó, hogy a rugó menetein át a kosz szépen bejut oda, ki már nem tud jönni és ezt műveli, ami látható...
Úgyhogy francba vele, két vagy három szögvassal kimerevítem az alsó konzolos gyűrűt a felső teló-rögzítéshez, "oszt kísz" :-)))
pb_21-10-2010 23:39:06 // 75242
Lehetne 1 kicsit képezni a lakatosok többségét, az biztos.
Paszta.
ÁdidiGaga (il hempescattore)21-10-2010 18:00:54 // 75241
Hát ja, haladtam is! ;-) Asszony megjön, megyek is vissza egy kicsit...

Ami nagyon biztató a befejezésre nézve:
ez lesz az első telem ebben a panel alatti garázsban, a tulaj sokat emlegette, hogy jó meleg lesz benne, hát amennyire én tudom még csak valami temperálásféle megy a
panelokban, ahhoz képest konkrétan majd megdöglöttem a melegtől. :-p

Ma az jutott eszembe, hogy én minden lakatos szakmukinak előírnám a tanulóidő alatt, hogy egy autót bontson szét eredeti darabjaira - talán rájönnének, hogy hol kell hegeszteni és hol meg épp ártanak vele :-(
Például nekem a tankbetöltő körüli rohadás átterjedt a dobra is. A donor-elem nagyon érdekes, 90%-ban full hibátlan, van kb. 5% érthetetlen rohadás (pont ott, ahol még az enyém sem :-) és van ugye a maradék 5%,a klasszikus és elmaradhatatlan tanksapka-körberohadás...
Na most: eddig paráztam, hogy
1. Mi van, ha a donoron is átment a dögvész a dobra
2. Még ha jó is lesz ott, hogy rögzítem össze a javítódarabba és hogy kezelem le..

Válasz:
nem és sehogy, ahogy jobban lenyakaztam a donort a C oszlopnál , látszik ,hogy gyári karosszéria-tömítő van a dob és a külső lemez között, kvázi nem is mehetett át a dobra a "ráthadás" :-)
pb_21-10-2010 15:45:34 // 75240
Naja, nem is értem Rumi kolléga miért nem hagyta benne a harckocsijában.DD
Dekka21-10-2010 15:42:27 // 75239
*akinek nem
Dekka21-10-2010 15:41:36 // 75238
na jah, akinek az heggeszti :D
pb_21-10-2010 15:18:33 // 75237
Ha fussa rá.D
Dekka21-10-2010 14:41:25 // 75236
jófélék, sperrdifis váltó 1 misiért? :D ócó :)
pb_21-10-2010 14:35:34 // 75235
Nagyon helyes! Haladni kell.)))
Akad még néhány:
AHM1
AHM2
Az 1.n kicsit nehézkes rajt és +pördülés után Lgurul a gyógyszer.
ÁdidiGaga (il hempescattore)21-10-2010 13:29:07 // 75234
Basszátok meg, ti aztán tudtok kedvet csinálni! :-)

Az előbb szólt a motorosoktató, hogy ne menjek ma du. - erre kérdezem magamtól:
szerelés??

Most már nem kérdezem, hanem mondom! :-)
pb_21-10-2010 00:01:05 // 75232
Találtam már én is néhány videot versenyautókról, azokon sem volt látványos külső átalakítás. Bár én azt mondom, hogy inkább ezek pálya versenyekre valók, 3 úgy általában az összes AR. Ezt igazolják a történelem is.) Van ára a történetnek, dehát 1 ilyen projektbe talicskával lehet tolni a zsetont, mégha magad is csinálod amit csak lehet.)(

Gábor3320-10-2010 16:30:46 // 75231
Szerintem a külsö az maradt,nincs sárvédö szélesités,nagy szárny stb. Max nyomtáv szélesités a kanyarsebesség növelésére. Meg persze az összes futomü szilentet keményebb gumibol gyártották,hogy jobban viselje a kiképzést. Van pár külsös video is,azokon mind gyári a külsö. sajnos ezekröl az autokrol nincs sok video,pedig jo lenne néhányat végignézni. Már kérdeztem a bukocsövet(wrc csö,minösitett és sorszámozott) az 200.000FT lenne. Ebben minden benne van,erösitések a csö támaszto pontjain,festés,müszerfal beszabása stb. És itt Komáromban készülne nem kell elcipelni az üres kasznit az ország tulso felére. Ez lenne a legnagyobb kiadás az épitésnél,szoval azt hiszem belevágok. Meg amugy sem sok ALFA van,amit legépkönyveztek versenyzés céljábol. Pedig szerintem a BOXER motort pont ilyen célra találták ki,mert alapbol jol forgathato és van benne böven tartalék. A gépi munkát megoldom a melohelyen van minden ami kellhet. Igy joval olcsobb,mintha odavinném egy mühelybe és mindent ugy csináltatnék velük.
pb_20-10-2010 15:25:47 // 75230
Jó, de azért hiányolok belőle 1 külső kamerás felvételeket is, +nézném kívülről is.) A 4x4et jól + lehet forgatni.)) Majd felvázolom neki, hogy mit vegyen zokon.D Majd kíváncsi leszek a végRedményre mindenképp.
Gábor3320-10-2010 14:45:15 // 75229
Hali! Jo kis video! Nekem föleg az éjszakai rész tetszik. Szerintem ez még karbis motor,mert a motorhang után itélve jellegzetes. Még most is azért oda lehetne "csapni" egy ilyen motorral mondjuk a H csoportban,mert ez még mai napig ütöképes és aránylag egyszerü technika,tehát MEGBIZHATO. Nincs felesleges bonyolitás,csak az van,ami feltétlenül szükséges. Igen már várom a havat és kicsit kiviszem forogni. Szerintem meg ne büntesd meg szegényt,nehogy zokon vegye,aztán produkál más hibákat is. Én is gondolkoztam már párszor a kézifék csinálás közben,hogy kell ez nekem egyáltalán. De kell és igyekszem még tovább fejleszteni. Cél egy papiros-gépkönyves( F vagy H csoportos) versenyauto. Persze ez még kicsit távolabb van,de már sokminden megvan hozzá és sok mindent én fogok megoldani rajta. Találtam egy müanyagost,aki legyártja a komplett csomi tetöt üvegszálbol(árban joval olcsobb,mint az eddigiek),igyekszem minnél több sulyt lefaragni az önsulybol. Legjobb tuning a "fogyokura".
pb_20-10-2010 11:02:00 // 75228
1 jó kis motorvezérlő kell bele, és akkor tényleg nincs párja.D Hóban szépen megy kilinccsel Lőre, ahogy kell.)) Összeáll, amikor összeáll.)) Nevelés biztos, hogy lesz, mert benne volt vastagon.))

Video.
Gábor3319-10-2010 15:01:03 // 75227
Persze azért ennek nincs párja a mai modern kocsik mellett. Ezek még igazi vezetést kivánnak és nincs felesleges elektronikai hokusz-pokusz,ami segit. Már alig várom,hogy leessen a ho,mert eddig télen nem volt hátsohajtásom,most viszont alatta a felujitott kardán és már jo lenne kicsit kiprobálni a hoban. Remélem azért hamar összeáll a 33 és megint lehet vele büntetni. Azért megtorlás ne legyen,mert ez nem a kocsi hibája volt,egyszerüen a szijj feladta és elfáradt. Ja,a You tube-on a keresöbe beirod:cameracar rugani/bianchi és már adja is a videot. Egyébként 9:11 hosszu és van éjjeli gyorsasági és nappali is. Rendesen üvölt a BOXER és a válto is.
Gábor3319-10-2010 14:53:05 // 75226
Hali! Látom megy a lakatolás ezerrel. Nekem ennél még jobban szét volt hullva a hátulja. Mi ketten 2,5 hétig csináltuk,mire minden elkészült. Igaz minden nap reggeltöl estig ment a melo. Érdemes jol megcsinálni,mert akkor sokáig nem lesz vele gond. futomü bekötési pontok erösitve lesznek? Eleje már meg van? Vagy ahoz nem kellett hozzányulni? Nekem ezt is érezni,hogy most sokkal stabilabb az egész kocsi,mert elöl és hátul is alaposan meg lett erösitve a kaszni. Szilentezéstöl meg mintha nem is az a 33 lenne,olyan sokat számit. Most nálam letudva mindkét futomü és a komplett fék felujitás. Hamarosan jön a motortuning is egy kicsit megprobálok komolyabban bele invesztálni a dologba,hogy tényleg legyen plusz teljesitmény.
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-10-2010 12:09:15 // 75225
Örülök, hogy valaki legalább már ennyire előrehalad! :-)

Nálam is már vasárnap "varrás mentén hullott a férgese" :-)
BuBu.18-10-2010 14:58:48 // 75224
:)))
pb_18-10-2010 00:04:40 // 75223
Lemaradt a link, pedig +nézném.)
pb_18-10-2010 00:03:58 // 75222
Még nem, a helyszín változás sem 6ott épp inspirálólag.)) Nagyban rajtam, de persze nem minden.) Remélem, ha kész lesz, még menni fog.D Jó is az az Lavult technika, bár 1esek ezzel nincsenek tisztában.D A szilentezés qrva sokat dob, ezt én az 1. futóműnél tapasztaltam.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.