Forum >> Alfasud-33
Gábor3312-08-2010 15:20:45 // 74721
Hali! Megérkezett a fékeröszabályzo! Itt a kép rola. Sajnos muszály igy megoldanom,mert nem kaphato-rendelhetö a gyári. Innentöl kezdve meg már nem nagy dolog a hidros kézifék,mert csak 1DB plusz fémfékcsö kell hozzá. Közben elindult a futomü kitámasztok,hátso tekercsrugok,hidház homokszorása-festése. Szoval van haladás a futomüben. Mindent szeretnék megcsinálni-ujra cserélni,mert tényleg hosszutávra tervezek a 33-al. Szerintem már "örök darab" marad. Nem hiszem,hogy valaki csak megközelitöleg is kifizetné a belefektetett alkatrészek árát. Rengeteg munkárol meg nem is beszélve. Miért vetetted el a hidros kéziféket? Ahogy nézegettem mostmár nagyon is elérhetö áron hozzá lehet jutni és többféle variácioja létezik.
pb_11-08-2010 23:20:04 // 74720
Naja, végülis.))) Majd kíváncsi leszek rá, + a tapasztalatokra is.)) 1x-2x bennem is felmerült a gondolata, de Lvetettem, inkább más témák jobban vonzottak.D
Gábor3311-08-2010 17:05:53 // 74719
Üdv! Azért gondoltam,hogy a kéziféket is átalakitom,mert most ugy is darabokban van az egész hátulja. Most jol hozzáférhetö minden és az idö sem sürget. Szoval kiváncsi leszek milyen lesz. Anyagilag nem olyan vészes,mert a fékeröszabályzo 16.000FT,kézifék mindenestöl pedig 13.000FT. A fém fékcsövek meg nem nagy tétel. Egyenlöre tervezés alatt van minden,mert a lehetö legegyszerübben szeretném megoldani a dolgot.
pb_11-08-2010 16:11:39 // 74718
=végén direkt kipróbáltam, olyan füstöt tud csinálni a kf, mint állat.))) Igaz, az 1ik oldal kicsit Lőbb kezd L fogni, nem vészesen.
Gábor3311-08-2010 15:30:21 // 74717
Hali! Ajánlom is hogy kitartson sokáig,mert már idáig is sokba van mint anyagilag mint ráforditott idöt tekintve. Ha minden igaz,akkor holnap tudok képet is feltenni a fékeröszabályzorol. Lesz hozzá 2DB hollander is és azokat kell rárakni a fém fékcsöre. Szoval most még a tervezés stádiumában van minden,mert az egész hátsofék hidraulikus rendszerét ujbol kell csinálni. Ezért is gondoltam,hogy a kézifék is legyen már hidros,mert plusz 2DB csövel és csatlakozoval megoldhato lenne. Másik érv a hidros kézifék mellett,hogy a bowdenessel ellentétben nem tud berohadni,nem szakad szét a külsö boritása stb. És a kézifékkar a konzollal és a munkahengerrel együtt csak 13.000Ft! Szoval majdnem a hagyományos kézifék kötelek árában van. A bowdenek gyári furatán meg simán ki tudom vinni a fémcsöveket hátra. Azt hiszem most ezekkel a dolgokkal el leszek egy darabig. Tapasztalatokat és észrevételeket persze megosztom mással is,akit még érdekelne hasonlo átalakitás. Ha jol sejtem,akkor az én 33-om lesz a "kisérleti nyul",amin kiprobálásra kerül.
VinceP4 (Il capitano)11-08-2010 00:38:34 // 74716
Köszi. Jóccakát.
pb_11-08-2010 00:34:17 // 74715
Hi!
Annyit tok, hogy ott van, és szíjszakadt. Bővebb infoval =re nem rendelkezem a témában.)
Annyit tok, hogy ott van, és szíjszakadt. Bővebb infoval =re nem rendelkezem a témában.)
VinceP4 (Il capitano)11-08-2010 00:22:43 // 74714
Cső!
Zé és az autóm kapcsolatáról tudsz valamit? Felvették már egyáltalán, vagy még csak tisztes távolból szemezgetnek, ismerkednek? :-)
Zé és az autóm kapcsolatáról tudsz valamit? Felvették már egyáltalán, vagy még csak tisztes távolból szemezgetnek, ismerkednek? :-)
misike7610-08-2010 16:29:22 // 74712
Az autó leállítása után, 10-15 sec-el még csúnyán cöccögött az alapjárati motor, idegesítette a szerelőt, ezért leszedte. "Próbáld most!" Indítottam, és pöccre indúlt. Visszarakta az alapjárati motort (hoz egyet a bontóból, ami nem cöccög), és azóta is szépen indul. Nem nagyon tudjuk miért állt le, és miért nem indult, de az üzemanyag szűrőt lecseréljük. Abból bej nem lehet.
pb_09-08-2010 22:25:52 // 74711
Hidrosat neki.)))
pb_09-08-2010 22:22:34 // 74710
Pontosan.)) Akkor most visszaköszönnek a régi szép idők.))
Jak09-08-2010 20:49:31 // 74709
Hali!A klíma csövének hollandere is col méretű,szerintem egy próbát meg ér!
ANGER09-08-2010 19:51:12 // 74708
Bizony!
Csak nem mindegy,hogy milyen módon fogyókúrázik a vas!:-)
Tuti kitart ,szerintem elkísér téged is a nyugdíjig is,csak te is légy kitartó!:-)))
Ha nincs más választás legalább a sport fékerőszabályzó megvalósítható lenne.
Na na ne túlozzunk,rögtön hidrós kézifék?)
Fantáziában nem szenvedsz hiányt!:-))))))))
Csak nem mindegy,hogy milyen módon fogyókúrázik a vas!:-)
Tuti kitart ,szerintem elkísér téged is a nyugdíjig is,csak te is légy kitartó!:-)))
Ha nincs más választás legalább a sport fékerőszabályzó megvalósítható lenne.
Na na ne túlozzunk,rögtön hidrós kézifék?)
Fantáziában nem szenvedsz hiányt!:-))))))))
Gábor3309-08-2010 16:06:15 // 74707
Hali! Igen a legjobb tuning a fogyokura!!! Nekem is elég szép mennyiségü rozsda+korhadt lemez kijött belöle. Azért remélem most kitart egy jo darabig. Viszont a fékerö szabályzora más megoldást találtam! Létezik versenyautokban állithato fékerö szabályzo,na ezt fogom belefaragni! Nem lesz egyszerü,de nincs más megoldás. Ha összejön,akkor a kasznibol lehet állitani a hátso kerekekre juto fékeröt 0-57%-ig! Ezt igazábol szlalom versenyen lehet majd kihasználni,mert a hátulját tul tudom fékezni és könyebben fordul. Kicsit olyan hátsokerekes feeling. Ha meg igazán belehuzok a "fejlesztésbe" akkor kap hidros kéziféket is. Kicsi bökkenö,hogy a fém fékcsöveket be kell vinni a kaszniba és egyedi hollandert kell csinálnom,mert amcsi a szabályzo és coll méret minden. Valahogy megoldom azért. Majd lesznek képek is,egyenlöre az alkatrész beszerzés van áttekintés és rendelés alatt.
TDI7509-08-2010 15:39:23 // 74706
Miért akkor a rezesben hova teszik az ellenállást? Esetleg bele a gyertyapipába? A trabant óta nem találkoztam ellenállással a pipában.
pb_09-08-2010 14:41:15 // 74705
Az Llenállás.)) Csak a kábelnek lehet Llenállása?) Nem mind1ikben.
TDI7509-08-2010 14:28:52 // 74704
Szerintetek mi a külonbség az ellenállásos és a réz gyújtókábel között? Az oké hogy az ellenállásos az a zavarszűrés miatt ellenállásos, de akkor miért lehet sima rezes gyertyakábelt is kapni, holott a 33 boxerben ellenállás nélküli gyertyák vannak.
misike7609-08-2010 14:16:54 // 74703
Az lesz. Szembeszomszéd Viktor majd megnézi. Remélem semmi komoly.
pb_09-08-2010 14:13:22 // 74702
Akkor üzemanyagot nem kap, azon a környéken kéne keresgélni.
misike7609-08-2010 14:08:14 // 74701
Van. És semmit nem látunk, hogy szétcsúszott volna
misike7609-08-2010 12:56:02 // 74699
Nem, semmi koppanás. 1-be alapjáraton poroszkáltam át. Átnézegettük, de egyenlőre nem látunk semmit, ami lecsúszott volna.
pb_09-08-2010 12:03:29 // 74698
Nem, nem, másképp kezdtük L.DD
G-Burt09-08-2010 09:47:51 // 74696
Valeot vettem, saját magunk szereltük
Zé.09-08-2010 09:18:18 // 74695
+ te tölt tölt tölt és most a jó :))
misike7609-08-2010 09:16:13 // 74694
Reggel óvatosan átmentem egy fekvőrendőr méretű bukkanón, leállt az autó, és se tüled, se hozzád.
pb_09-08-2010 08:29:27 // 74693
Nálam kuplung mechanika adta fel a harcot.))
ANGER09-08-2010 04:58:24 // 74692
Nekem volt,hogy a rudazat miatt csinálta és volt ,hogy megfáradt alsó munkahenger okozta a hibát!
ANGER09-08-2010 04:56:57 // 74691
ezt azért nem írtam mert állítólag jó,persze lehet az is rossz
pb_08-08-2010 22:36:58 // 74690
Valószínű, de azért még 1x + kéne nézni a hidraulikát. Ha pesti, vagy környékbeli vagy, akkor tudok ajánlani.
lacus7208-08-2010 22:28:52 // 74689
oké.Akkor egy új kuplung szett a megoldás igaz?Meg valaki aki betudja tenni,mert az a baj én nem nagyon értek hozzá sajnos:(
pb_08-08-2010 21:50:10 // 74688
Ez 1értelműen kuplung, nem Mel ki rendesen.
pb_08-08-2010 21:49:05 // 74687
Attól függ mennyit Mel ki.
pb_08-08-2010 21:48:18 // 74686
Jót vegyél ne a legolcsóbbat, mert szívni fogsz vele.
lacus7208-08-2010 20:26:57 // 74685
ha pl berakom egybe az autót úgy,hogy le állítom a motort és utána kinyomom a kuplungot akkor simán elindul előre az autó pedig ugye nem lenne szabad.Ez is lehet a rudazat hibától?
ANGER08-08-2010 20:18:46 // 74684
Erősen váltó rudazatra tippelek,nekem az volt a gondom.
lacus7208-08-2010 20:16:20 // 74683
Ha nem lehet betenni az 1-est kettest,hátramenetet járómotornál és az alsó munkahenger kiemel rendesen akkor mi lehet a ludas?Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv.
Üdv.
ANGER08-08-2010 19:03:06 // 74682
Cép cép!:-)
Most nézem neked nagyon sok vas van a 33an!
Ezek szerint az enyém könnyebb mert nekem ott nincs anyag ahol neked van!:-)))
Most nézem neked nagyon sok vas van a 33an!
Ezek szerint az enyém könnyebb mert nekem ott nincs anyag ahol neked van!:-)))
lacus7208-08-2010 16:01:11 // 74681
Helló!Ehhez a típushoz honnan lehetne a legolcsóbban kuplung szettet venni?Előre is köszönöm a segítséget.
Gábor3308-08-2010 11:13:50 // 74680
Üdv mindenkinek! Visszakerült a 33 a garázsba,elkezdödött a melo! Összes hegesztés mellett kihuztam karosszéria tömitö pasztával,ami igencsak idöigényes dolog volt. Ezekután kapott alvázvédöt 2 rétegben. Sajnos a fékeröszabályzo beszerzésével vannak gondok. Eddig nem találtam ujban,pedig szeretném tartani az elképzelést,miszerint mindenböl ujat szeretnék beszerezni. Azért még nem adtam fel a dolgot,várok még pár helyröl visszajelzést. Pár kép a jelenlegi állapotrol:
Atttis05-08-2010 17:19:07 // 74679
Az enyémnek is ilyesmi hangja van csak jóval halkabb meg ritkább, de most kicsit sűrűbb olajat kap hátha elhagyja :)
pb_04-08-2010 23:57:21 // 74678
Az + is pecsételi a sorsát, bár ez minden motorra igaz.
G-Burt04-08-2010 23:12:24 // 74677
Abból itélve, h milyen olaj jött le belőle amikor vétel után cseréltem, nem sokat foglalkoztak a motorral a drága előző tulajok
G-Burt04-08-2010 23:10:20 // 74676
Nem azt akartam mondani, h nem lehet
pb_04-08-2010 23:07:13 // 74674
Azért Lég jó Séllyel be lehet 6árolni a hiba forrását. Főleg, ha nem rest az Mber mérni néhányat.
pb_04-08-2010 23:05:42 // 74673
Nem nehéz, szépen mindent át kell gondolni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
411
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?