Forum >> Alfasud-33
Draken10-07-2006 11:43:04 // 18521
Mármint Első kör és hátsó kör? Vagy mint a LADA-nál volt keresztbe?
pb_10-07-2006 11:42:12 // 18520
Az elég kevés. Igen kellene, nagyon, nagyon keveset.
Draken10-07-2006 11:42:09 // 18519
Meg ha a főfékhenger lenne a gond akkor a hátsó is befogna nem? Persze ha csak az egyik kör akkor nem. Hogy is van az AR33-on a 2 kör?
Külön az első és külön a hátsó?
Draken10-07-2006 11:40:16 // 18518
Arra gondoltam még, hogy mi van akkor, ha xar minőségű a betét?
Draken10-07-2006 11:39:29 // 18517
Lehetne akár a főfékhenger is, ha nem most lett volna felujítva. Modjuk attól még lehet.
Draken10-07-2006 11:38:11 // 18516
Arra emlékszem, hogy az egyik tartópöcökről (ami a betétet tartja a bakban) le van törve egy kis darab. Amikor megvettem az új fékbetéteket azt hittem lesz a csomagban. Mondjuk ez magában még nem okoz gondot.
Ferke10-07-2006 11:38:07 // 18515
Hali boxisok! Draken, minimálisan súrlódik a tácsa a betéttel, és a betéteknek nem is kell mozogniuk a helyükön. De picit súrlódva, kényelmesen kell forognia a keréknek, szerintem próbáld ki egy másik autón, ha van rá mód, hogy érezd, milyennek kell lennie, és utána próbáld a saját autódon. Viszont a mindkét oldal szorul, akkor ott a főfékhenger is lehet xar...szerintem.
Draken10-07-2006 11:33:57 // 18514
Ha jól rémlik nem nagyon tudtam a múltkorában forgatni. Mármint nem tett meg egy teljes fordulatot sem. De azóta sokminden változott. Majd estére megnézem. Egyébként a betéteknek mozogniuk kellene valamennyit?
pb_10-07-2006 11:28:42 // 18513
Pár fordulatot. Ha alig tudod forgatni, akkor valószínűleg, ott valami probléma van. Még azt kéne +nézni, hogy a betétek szabadon tudnak-e mozogni a bakban.
Draken10-07-2006 11:21:14 // 18512
Én is. És úgy mennyit kellene fordulnia normál estben?
pb_10-07-2006 11:20:15 // 18511
Arra gondoltam, hogy felemeled a az autót, és a levegőben +forgatod a kereket.
Draken10-07-2006 10:28:44 // 18510
Jelen esetben arra gondolsz, hogy mennyit forog szabadon a kerék? egyébként én nem tudom mennyire volt vagy nem volt könnyű visszanyomni a helyére, mert én nyomkodtam a fékpedált. SAJNOS! Mert ugye egyébként tudnám vagy legalábbis emlékeznék rá.
pb_10-07-2006 10:17:32 // 18509
Ha a porvédő szintje alá vissza lehetett nyomni, és viszonylag könnyen, akkor nincs vele baj. Akkor + kéne mérni betétek és a tárcsa méreteit, tárcsa : 11, betét: 15,15(a vassal 1ütt), az értékek mm-ben értendők. Még azt kéne +nézni, hogy mennyire tud szabadon forogni a kerék.
Draken10-07-2006 09:40:57 // 18508
pb_ ha jól rémlik akkor azt mondtad, hogy a munkahengerekkel lehet a gond.
Valami ötlet, hogy mit csináljak?
Draken10-07-2006 09:34:57 // 18507
Hali!
2 napja kérdeztem, hogy mi lehet a gond, ha melegszik az első fékem. Nos azért annyit még hozzátennék, hogy a munkahengereket megnéztük én nem tűnik úgy mintha be lenne rohadva. Leszedtük, pumpa, pumpa, pumpa, fater meg visszanyomta fogóval. Szóval nem úgy tünt úgy mintha az lenne a probléma. De lehet, hogy mégsem jön vissza tejesen? Meg az egyik szerelősrác azt mondta, hogy nem akadt amikor visszatették a tárcsát. Szóval nagy dilemmában vagyok, mert így hogyan fog kibírni 700km-ert 5 nap múlva? Kicsit félek vele elindulni. De a nyaralás be van fizetve.
bb1810-07-2006 07:34:02 // 18506
na szép...
hogy egyes mázlistáknak mi nem jut. együtt heverészni egy aranyos lánnyal szerelés cimén, mindenféle dugattyu meg luk illesztésekröl tanitani meg mutogatni...
hogy én mikböl maradok ki !!
azért gratula a sikerekhez. ugye milyen jo amikor a végén minden rendben és tudud hogy te csináltad. :-))
Wikicica09-07-2006 22:15:15 // 18505
Akkor tudom!!!
Azért holnap visszalapozok ;-)
Jó éjt!
pb_09-07-2006 22:10:33 // 18504
Igen úgy van, középen a tárcsa, 2 oldalt a betétek, és a belső oldali betét, belső felén. Szóval most jól +aszondtam.)
Wikicica09-07-2006 22:02:30 // 18503
:-)
Most erősen koncentrálok mi volt alatta.
Oda raktam két oldalra a betéteket.
pb_09-07-2006 22:01:10 // 18502
Wikicica09-07-2006 21:57:41 // 18501
Na, holnap utánaolvasok.
Ma megyek alukálni mindjárt!
Jó éjt :-)
Wikicica09-07-2006 21:53:03 // 18500
Ahova a csavart visszatekertem?
pb_09-07-2006 21:46:36 // 18499
De 1 kis részlete, akkor is látszik, ha belesel ott középen, a lyukon.
Wikicica09-07-2006 21:44:05 // 18498
Asszem visszakeresem amikor leírtad a működést.
Így könnyebb lesz :-)))
Wikicica09-07-2006 21:43:17 // 18497
Legközelebb jobban megnézem ;-)
pb_09-07-2006 21:39:35 // 18496
Wikicica09-07-2006 21:20:13 // 18495
Arra emlékszem hogy írtad. Bekarikázod nekem a képemen?
Úgy egyszerűbb lenne :-)
Csak ha van kedved ;-)
pb_09-07-2006 21:15:59 // 18494
Wikicica09-07-2006 21:02:07 // 18493
Melyik volt az? Nem figyeltem rendesen. Vagy elfelejtettem. Ez a két lehetőség van.
Ha bólogattam közben akkor utóbbi ;-)
gabi alfa3309-07-2006 20:55:54 // 18492
Pedig mutattam
Wikicica09-07-2006 20:54:24 // 18491
A munkahenger nem tudom hol van meg mi az :-(((
Ja, szerencsére nem féltengely :-))) CSak silent volt amit offos szerelőm mondott.
A kerék azért volt nehéz mert nehezen illesztettem a lyukakat :-)
És mert gyenge kislány vagyok :-)))
pb_09-07-2006 20:51:58 // 18490
Akkor gondolom a munkahengereket sem kellett visszanyomkodni a helyükre. Szerencsére, akkor nem a féltengellyel volt baj. A kereket miért volt nehéz visszarakni?
Wikicica09-07-2006 20:45:28 // 18489
A fékbetétek meg a tárcsák három hónapja voltak cserélve! ezért nem voltak összerohadva. A lengőkar már sztem annál jobban.. de erről Gabikát kell kérdezni, Ő kalapálta szét...
Wikicica09-07-2006 20:43:00 // 18488
Húú Gabi köszi köszi!!!
pb_09-07-2006 20:41:25 // 18487
Könnyen ment a dolog? Ahogy látom a képekből nem nagyon voltal összerohadt csavarok, és társaik.
gabi alfa3309-07-2006 20:39:29 // 18486
Jo volt a szerelö!!
Wikicica09-07-2006 20:38:44 // 18485
Hát nem panaszkodhatok az új betétek összecsiszolódatlanul is jobbak mint a régiek!
És nem nyikorognak!!!!!!
pb_09-07-2006 20:33:46 // 18484
A sikerélmény sokat számít. Eléggé kedvét tudja szegni az embernek, hacsak dolgozik a verdán különösebb eredmény nélkül.
Wikicica09-07-2006 20:33:15 // 18483
Jaj de szűkszavú ma valaki...
Wikicica09-07-2006 20:28:41 // 18481
Jaj nagyon!
Mennék még szerelni, de az autómon most nincs mit, Gabit meg nem akarom hátráltatni melóban :-(
De annyira jól éreztem magam!
Meg a sikerélmény a legjobb, hogy én csináltam :-)
pb_09-07-2006 20:27:05 // 18480
Akkor ezek szerint hasznos kis nap volt.)
Wikicica09-07-2006 20:27:02 // 18479
Ja igen és az autóm is rendben van!!!
Wikicica09-07-2006 20:25:55 // 18478
Köszi :-)
Megígértem hogy lesznek képek ;-)
Wikicica09-07-2006 20:18:14 // 18476
Szerelni voltam Gabinál.
Balázs beszerezte a Textar betéteket. Az előzöek nagyon nyikorogtak, azért döntöttem a cserénél. Jobb első kormányösszekötőt is újat kapott az autóm, az már rég esedékes volt cserére. A fékbetét-cserénél jobb oldalon még csak figyeltem, kicsit segítettem. Balost egyedül cseréltem. Gyorsan tanulok ;)
A lengőkart még én csavaroztam ki, de azt már Gabi cserélte. Ez a csere nem volt beiktatva, csak a kotyogást hallottam. Amikor kész lett a fék, Gabi megnézte a silentet... hát nagyon gáz volt az állapota, Balázs viszont szerzett bele egy újszerűt, amit bele is építettek. A kereket én tettem vissza, nem is gondoltam hogy ilyen nehéz ;)
Összeállt az autóm. Köszi Gabi a helyet és az oktatást!
Wikicica09-07-2006 20:16:30 // 18475
Wikicica09-07-2006 20:12:49 // 18474
pb_09-07-2006 11:31:01 // 18473
+.)) Ahogy Scott is írta, az a csavar, a vákuum mérésére szolgál, vagyis oda kell csatlakoztatni a műszert a vákuum mérésnél. Ha nincs rákötve a műszer, akkor tökig be kell csavarni, hogy zárjon.
A 16v-n is +található, pont a CO csavar alatt.
Sztem sem jut6na el a kosz a fúvókáig, esetleg az 1ik 7végén szedd le a tankot és tisztogasd ki ezzel a nitros módszerrel. A karbi tengelyek nem lógnak?
A 16v-n is +található, pont a CO csavar alatt.
Sztem sem jut6na el a kosz a fúvókáig, esetleg az 1ik 7végén szedd le a tankot és tisztogasd ki ezzel a nitros módszerrel. A karbi tengelyek nem lógnak?
Scott09-07-2006 11:04:25 // 18472
Amúgy nem értelek, mit össze nem szenvedsz ezzel a karbival. Egyszer ugorj fel pestre és műszerrel megnézzük mi a helyzet. Elképzelhető, hogy annyira kopott, hogy nem lehet teljesen szinkronizálni. De az eddigi leírásaid alapján szerintem kukásak ezek a karbik. Ez az állandó dugulásos dolog furcsa. A múltkor mondtam neked telefonban is, hogy a fúvókákig nem is juthatna dzsuva, mivel előtte van egy papír szűrő ( ha van ) plusz a karbiban is van egy kis szűrő. Hozzáteszem az én tankom is porrá van rohadva, mégsincs ilyen gondom.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
457
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?