Forum >> Alfasud-33

Inner Circle25-01-2006 13:26:27 // 11921
Ha rég nem nézted, akkor természetes hogy a fékpofák kopásával lejjebb megy a szint. Nekem is úgy kezdte, hogy emelkedőn be-bevillant, de nem volt semmi baja, pofacsere után nagyon szépen ment tovább. Ha az összes féked fog és nem látsz folyásnyomot, akkor nincs ok aggodalomra, csak figyelj a fékpofákra.
Scott25-01-2006 13:25:17 // 11920
Ádi ! Néha nem értelek. Szerintem egy értelmes ember vagy, szóval nem igazán értem az ilyen jellegű kérdéseket főleg, hogy te is tudod a választ rá :) Ha csak egy topic up volt akkor visszavonok mindent :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)25-01-2006 13:13:50 // 11919
Sziasztok! Inkább megkérdezem megint jó előre! :-) Szóval: úgy néz ki a fékfolyadékom is összement a nagy hidegben! Ma reggel egy meredeken jöttem fel hazafelé és be-bevillant a lámpa. Itthon megnéztem a tartályt és egész nyáron nem mozdult a nívó,de most látszott,hogy egy ideje fogy(ott) belőle... :-( Mivel egy teleknézésben szarrá fagytam ,nem nézegettem semmit, majd este esetleg... Kérdés inkább az: van esetleg a féknek fagyveszélyes része,vagy valami ettől függetlenül engedi el. utóbbi esetben gondolom végig kell nézni a kupplung meg a fék valamennyi lehetséges részét) Köszi és továbi szép napot
Scott25-01-2006 13:00:29 // 11918
Épp múlt héten számoltam ki : 1 liter benzinnel 8 km-et tudok elmenni. Ez ám a takarékosság :))
SD25-01-2006 12:57:56 // 11917
hát az biztos hogy kisárú-szállítónak nem ép ideális:)
pb_25-01-2006 12:53:19 // 11916
Attól függ mikor, normálisan használva nagyon sok.
SD25-01-2006 12:48:46 // 11915
hát az komoly :/ amúgy tényleg bemértek? akkó ez nem a legolcsóbb módja a teljesítmény vagy sebesség mérésnek... magyarországon vagy kint?
Rumi25-01-2006 12:46:31 // 11914
igen, ha csak a fordulat/fogyasztást nézem nem is olyan rossz. de mikor két-három óránként meg kell állnod és 1,32 Euros benzint tankolnod......
SD25-01-2006 12:36:51 // 11913
tényleg annyira megtorkosodik? magasabb sebességen? mondjuk az tény hogy a meleglevegő nem hajtja, kell oda benzin is:) de 12-13 szerintem egy boxitól jó fogyi:)
SD25-01-2006 12:35:16 // 11912
köcci ;)
Rumi25-01-2006 12:31:09 // 11911
:D amúgy elég élethű sajnos
Rumi25-01-2006 12:29:53 // 11910
bontásra lejárt papirokkal, Bécsből. de ennyit megér. amugy müködőképes
granturismo25-01-2006 12:22:59 // 11909
Nagggyonn jóóóóó:-))) Mentettem:-))
SD25-01-2006 12:18:02 // 11908


most ennyire futotta:)
Rumi25-01-2006 11:53:16 // 11907
azt bizony. majdnem olyan látványosan mint ahogy a fordulatszám felpörög
granturismo25-01-2006 11:45:23 // 11906
Az üzemanyag mutatót elfelejtetted átállítani, hogy látszódjon ahogy "suhan" lefelé:-)))
granturismo25-01-2006 11:42:14 // 11905
:-)))) Vazz:-))
Scott25-01-2006 11:39:27 // 11904
:)))) Photoshop power :))))
SD25-01-2006 11:35:11 // 11903


előrre is bocs de muszáj volt.... :P
granturismo25-01-2006 11:34:07 // 11902
Egyenlőre áll a projekt.
Rumi25-01-2006 11:25:02 // 11901
ez nálam is világitott most a hétvégén. 10 perccel késöbb meg leállt a motor :)
Scott25-01-2006 11:20:50 // 11900
Az a kompresszor túlnyomás mérőjének a visszajelzője, nem ? :)
Scott25-01-2006 11:19:50 // 11899
gt ! Mi újság a 16V project-tel ? Hol tartasz ? :)
pb_25-01-2006 11:11:23 // 11898
Szokott ilyen lenni, ilyenkor kell levenni, a csatit a vezérlőről.)
Inner Circle25-01-2006 11:09:21 // 11897
Áh, világít a jobb alsó sarokban a "Turbina határterhelésen" vörös fénye! :D
pb_25-01-2006 10:59:59 // 11895
Vince képén óra szerint 230 van. Ezt 13"-as kerékkel produkálta, és még 1 fontos dolog, az az autó valamiért nagyon megy. Nem gyárilag ilyen, hozzányúltak.



Remélem nem haragszik + Vince kolléga, hogy belinkeltem a képét.
Rumi25-01-2006 10:57:07 // 11893
csak a tiéd :D
Inner Circle25-01-2006 10:53:28 // 11892
Szerintem az életedet is megmentené csak azért, hogy tovább tudjon utálni :D
Scott25-01-2006 10:53:23 // 11891
arról nem is beszélve, hogy a 190-t is szenvedve éri el..
Scott25-01-2006 10:52:36 // 11890
Gyerekek ! Legyünk őszinték : most nem teljesen mindegy, hogy 190 vagy 220 ? :) Sokáig úgysem bírja egyiket sem :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)25-01-2006 10:46:09 // 11889
"3. Vincének van egy olyan képe, telefonnal fotozta, ahol 220 at mutat az óra" viszont neki 13"-os "görgők" voltak akkor alatta,tehát az óra még a normálisnál is többet csalt :-)
pb_25-01-2006 10:40:50 // 11888
Pontosan olyan 200-205 között, ha jó napja van akkor 205@6000. 1 alkalomat tudok mikor 210-ig kiment a mutató haveromén , az 210@6100 volt. Kb. 5 km-et ment vele, aztán visszaengedte, de azóta se tudta produkálni, ezt az értéket.
SD25-01-2006 10:37:58 // 11887
ez igaz:) de rendes volt mert anno tényleg segített. lehet hogy utálatból? :))))
Rumi25-01-2006 10:36:06 // 11886
nézzétek, mikor most a hétvégén bemértek 192-vel, akkor egyrészt emelkedő volt, másrészt az óra 200 körül, picivel alatta volt, harmadrészt még ment volna, mert nem a padlót nyomtam. és azt lehet érezni hogy mikor fullad ki. és istátlem, most egyenesben téli gujmival ment óraszerint 205-öt, de szvsz tényleg csak a gumi miatt,mert egyrészt T-s, másrészt 190 fölött iszonyat hangos lett (a gumi), meg kopogott.... 2. Frankék iss azt mondtákhogy elvileg tudja a 220-at 3. Vincének van egy olyan képe, telefonnal fotozta, ahol 220 at mutat az óra ide is betette még régen de ettől még nem állitom biztosra hogy megy annyit amennyit
Inner Circle25-01-2006 10:35:20 // 11885
Nana! Utálhat ettől teljesen függetlenül is! :)
SD25-01-2006 10:33:02 // 11884
na most utálsz vagy nem?
pb_25-01-2006 10:32:43 // 11883
Nem az én oldalam MGege kartársé. Nincs harag.
pb_25-01-2006 10:31:57 // 11882
Igen erre gondoltam.
kando.25-01-2006 10:06:57 // 11880
Igen, ott valami nagyon el van rajzolva az órán... :))))
granturismo25-01-2006 10:05:00 // 11879
Nekem egy hajszállal ment 200 fölé az 1.7 16V 33-as (óra szerint). 220 at legfeljebb egy Pratt&Whitney sugárhajtómű beszerelése után ment volna. (az enyém)
SD25-01-2006 10:04:02 // 11878
ó akkor ez a te oldalad, úgylátszik nem kapcsolódott össze a 2ét dolog... akkor BOTS:) pedig azt hittem tök okos vagyok ám, de akkor ezek szertint te vagy:P azért nincs harag ugye? :))))?
Inner Circle25-01-2006 09:59:37 // 11877
Úgy hogy kiiktatod az elektronikus kuplungot, nem? És akkor már csak azt a pár kiló pluszsúlyt meg a hátsó hajtási rész minimális ellenállását viszi, naná hogy nem lesz lényegesen lassabb egy 16V-nél.
Inner Circle25-01-2006 09:57:45 // 11876
"Hiába, no, nem tükörskálásak a km órák, téved az ember ha leolvassa... :)))" Mucukisok, Asztmások és egyéb autónak látszó tárgyak sofőrjei néha 40-50 km/h-t is tévednek és mindig fölfelé, a fogyasztásban meg mindig lefelé :DDD
pb_25-01-2006 09:56:05 // 11875
Azért nem ártott volna valami kis +jegyzést írni, hogy honnan is van a tudás. Magyar nyelven biztos, hogy nem olvastad máshol, de sztem más nyelven sincs ez így +. Egyébként jól írtad.
granturismo25-01-2006 09:51:31 // 11874
IC Mail ment
Scott25-01-2006 09:46:31 // 11873
Rumi ! Ha így fogod használni állandóan a gépet, akkor már előre gyűjtsél sok-sok pénzt motorfelújításra :) Én is elszoktam pörgetni 6 esteleg 6 fölé is a gépet, de ez az állapot csak rövid ideig tart. Viszont ha autópályán végig nyélen mész ne csodálkozz, hogy idő előtt tönkremegy a moci. Egy motornak sem tesz jót, ha folyamatosan 6 ezret pörög.
pb_25-01-2006 09:44:05 // 11872
De nem úgy, hogy 1, az 1ben degradálod 16v-vé, hanem, kb. 1, 1 perces melóval.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.