Óraszétszedés előtt ellenőrizni kell a csatlakozót, ami ott van az óra mellett, és csak két szál van rajta (ezen a képen jobb oldalon), ezt lehet ellenőrizni anélkül is, hogy atomjaira szedjük az egységet.
HQ
Forum >> Alfasud-33
M-GEGE21-10-2005 12:23:19 // 8171
Azmo21-10-2005 12:16:56 // 8170
köszi urak! Sok a lehet, igen....meglássuk majd mi lesz vele!
pb_21-10-2005 12:12:39 // 8169
Nem biztos, hogy ott lesz a hiba.
swan21-10-2005 12:08:09 // 8168
Nem nyugtatott meg :)) De az óra igen hogy már delet mutat :)) Nincs sok hátra
swan21-10-2005 12:06:57 // 8167
Figyu! Az órához három szál csatlakozik ha jól emlékszem mégpedig rádugós csatlakozóval és után a nyákról megy mind a három szál sarus csavaros kötéssel. Azt könnyű ellenőrizni csak ki kell hozzá szedni az órát :(
M-GEGE21-10-2005 12:06:42 // 8166
Lehet, hogy csak a csatlakozók közül lelazult vmelyik... amelyik egyszer már le volt szedve, az utána lelazulhat egy idő után. Nekem is szarakodott amikor szétszedtem...
pb_21-10-2005 12:05:49 // 8165
Lehet az halt el +int, amit kicserélt.
Azmo21-10-2005 11:59:11 // 8164
ráadásul valami nyák hátul lett cserélve, nemtom má mi volt az, mondta Bandi....basszus vajon hol lehet még hiba benne:(
pb_21-10-2005 11:54:33 // 8163
Sztem kontakthibás a műszered.
Azmo21-10-2005 11:53:30 // 8162
Sajnálom, de én azt AKAROM hogy menjen mindig, ennyi....be fogok dühödni és a picsába rendelek 300ezerért Milánóból egy órát komolyan mondom.......
Andorka21-10-2005 11:51:23 // 8161
Nekem sem megy mindig, de a métert azért számolja (Selénia rallyn jól is jött nagyon:)). Egy-egy bukannónál feléled a mutató, a következő induláskor meg megint nem.
Azmo21-10-2005 11:31:36 // 8159
a tökömet se érdekel, az érdekel hogy menjen....egy éve nem megy, most végre ment....1 hetet......
pb
nem cserél mindenki mindent otthon, mert se ideje, se kedve, se szakértelme, ki ki válassza ki a magára illőt!
pb_21-10-2005 11:27:23 // 8158
Mondjuk ezt félig-meddig magamnak mondtam, de sztem, ha ő is cserével oldja + a dolgot, akkor ez kivitelezhető otthon is. Már, aki vállalkozik rá otthon.
M-GEGE21-10-2005 11:24:50 // 8157
Km-óra biztos csak kontakthiba...
60%, hogy a műszernél, 40%, hogy lent az érzékelőnél :-)
Egyébként meg örülj neki, mert ilyenkor nem pörög a km a kocsiba :-D
pb_21-10-2005 11:23:15 // 8156
Gondolom nem fog +nyugtatni, de én is.
Azmo21-10-2005 11:22:37 // 8155
mit javítsak otthon pb???
pb_21-10-2005 11:21:57 // 8154
Lehet hülyeséget kérdezek, de gari nem játszik?
Szóval nem olcsó a dolog, elgondolkodtató az otthoni javítás.
swan21-10-2005 11:01:11 // 8153
Nekem most elsősorban egy ágy jár az eszembe mert piszok álmos vagyok! Nem kellen éjszakázni :))
Azmo21-10-2005 11:01:05 // 8152
'napot!
Km órám kb eddig bírta....nagy bukkanónál leesik a mutató, mintha nem kapna jelet, majd visszaáll rendesbe ahogy kipihente a bukkanót......roppant ideges vagyok!
Na a csepeli kardán felújítóba megcsinálják a az egész felújítást 24 ezerért, ebben a beszerelés is benne van, igaz az egyik cucc nincs meg, de abba az irányba nem kotyog a kardán, szal a egy kereszt 10rongy, szal kettő 20 rongy, plussz 4 asszem a ki-be szerelés....
pb_21-10-2005 10:55:16 // 8151
Á előfordul, elvégre péntek van. Már mindenkinek a hétvége jár az eszébe.
swan21-10-2005 10:16:51 // 8150
Ok! Nem neked szántam bocsi! Csak egy kicsit szétszort vagyok ma reggel. A melóból is elaludtam.
pb_21-10-2005 09:16:43 // 8149
Én tudom nekem nem kell mondani. Egyébként biztos, hogy nem érnek + annyit.
swan21-10-2005 08:44:33 // 8148
Vigyázz! Nem biztos, hogy megérnek annyit. Nagyon nézd meg őket!
kando.20-10-2005 23:38:00 // 8147
Nem baj, ilyen későn ez már bocsánatos bűn :-)))
GEORGE20-10-2005 23:17:06 // 8146
Apróságokkal ilyen későn már ne foglalkozzál :-))
pb_20-10-2005 23:15:38 // 8145
Nézd + jobban másfajta, pl. nem szélesedik ki hátul.
M-GEGE20-10-2005 23:15:22 // 8144
"milyénken" ??? Úristen... késő van.
Át kéne iratkoznom magyar szakra.
"Biztos megálnám a hejem" ;-)
M-GEGE20-10-2005 23:13:54 // 8143
Ebből a képből nem is látszik a küszöb :-D
De szerintem ilyen van a milyénken is...
pb_20-10-2005 23:11:39 // 8142
A kerék, lökösök, és a küszöb.
M-GEGE20-10-2005 23:07:25 // 8141
Mi azon a zender optika?
Nincs rajta semmi, csak ki van szedve a rács a rendszámtábla fölötti részről (ami nem is olyan rossz). Szerintem az a zender optikás amit a 8K-nál linkeltem be, aminek van egy kis hókotró az alján!
pb_20-10-2005 22:39:42 // 8140
Az 1. jelölt 1 QV néhány gyári extrával, mint bőr Recaro, ill Speedline kerék. Vizsga elég kevés van rajta sejtethet valamit.
A 2. jelölt, ahogy már mondtuk 1 P4 Zender optikával(+jegyzem a 33-nak nem áll annyira jől, sztem a gyári sokkal jobb), eléggé fényezik, úgy, hogy ezért lehet gyanús.
Nem tudom mennyire vagy tisztában a 33 típusbetegségeivel, de, ha komolyan fontolgatod a vétel min2-t alaposan + kell nézni, főleg a P4-et. Szvsz én még várnék ezekkel a verdákkal, mert már elég régóta árulják őket, fog még lejebb menni az áruk, főleg, hogy az 1ikről lefogy a műszaki nem sokára.
pb_20-10-2005 22:21:32 // 8139
Akkor én nyerő lehetek, mert a 10-ből 1 nálam van.
pb_20-10-2005 22:20:28 // 8138
Teljes mértékben 1et értek.
Gery8320-10-2005 20:19:33 // 8137
Köszi a válaszokat!
Asszem erről az ötletről egyelőre leteszek!
Ennyire most nem akarom szétvágni a kocsit!
Rumi20-10-2005 16:54:52 // 8136
akkor megnyugodtam, mert en nem hallottam eddig erröl a 10 darabos limitält szeriärol. es akkor az a 150Le is csak a chip miatt van. de ettol függetlenül örülnek ha mondanätok minel töb infot ezek közül vmelyikröl/mindegyikröl mert jövö honaptol vmelyiket/mindegyiket:p a garäzsomban akarom minden este lätni: egyik jelölt, a masik, vagy ez, ill. az a zender optikäs is megfelelne, ha amugy pöpec ällapotban van
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-10-2005 16:48:56 // 8135
Szerintem meg ez igenis annyira különleges ,hogy csak 1 készült belőle!
Az összes többinek más volt az alvázszáma!!! :-D
norbee20-10-2005 16:47:15 // 8134
Bálint
Mi van a vassal?
10 darabos széria. Ehh... :D
Bálint3320-10-2005 16:32:33 // 8133
Erről volt már szó v.melyik topicban (adok-veszek/autóvásárlás). Csak egy zender optikai tuning van rajta, amúgy sima p4-es.
kando.20-10-2005 16:27:53 // 8132
Szerintem a srac elegge el van tevedve es ossze-vissza ir mindenfelet.. Hacsak nem igy akarja eladni az autot, hogy elhiteti a vevovel, hgyo valami ritkasagot vesz, kozben meg egy tok atlagos 33... :-))
Amit meg adott esetben lehet javitani boven, mert szet van rohadva, nem muxik a fele cucc benne stb..
De van itt a listan, aki nalam is tapasztaltabb es tajekozottabb :-))
Rumi20-10-2005 16:25:07 // 8131
kando.20-10-2005 15:52:12 // 8130
Ilyen betetem van most nekem is, zacsiban :-))
De akkor lehet, hogy a kormosba sem jo.. na mindegy, majd valaki kesobb megveszi :-))
bb1820-10-2005 15:44:38 // 8129
ez igaz, ezzel kell kezdeni, csak annyira egyértelmü nekem, hogy eszembe sem jotott, hogy még nem történt meg.
bb1820-10-2005 15:43:29 // 8128
a fékhatás igazábol az elsö fékeken mulik. én jártam évekig olyan autoval amire hátulra nem tudtam csinálni féket, és trélert is huztam vele.
namost az elsö keréken nincs fékerö szabályzás.
akkor mi van ?
tanmese :
az alany nissan patrol. volt belöle egyszerre 3 darab. egy utcai, egy verseny, egy alkatrésznek. az utcai és a verseny a motor és hajtásláncban tökéletesen egyforma volt, még menetteljesitményre is. pedig cserélgettem a karburátoraikat meg mindent.
egy különbség volt : a versenyben jurid gyári minöségü fék volt mig az utcaiban galfer. és itt volt a csoda, ugyanis ég és föld volt a kettö amikor meg kellett állni.
az alfába is ezt tettem és azota minden automba. még nem volt bajom vele csak ha elfelejtettem megnyomni. dehát az ugye nem rajta mulott...
pb_20-10-2005 15:40:38 // 8127
1.-nek fékfolyadékot kéne cserélni.
pb_20-10-2005 15:37:20 // 8126
Sztem az nem lesz jó neki.
bb1820-10-2005 15:34:50 // 8125
valoban a polifoam a jo, mert zárt cellás anyag.
az elöttem szolo tanult kollégákhoz csak egy kiegészités :
azért van ráragasztva a lemezre, hogy a nagyobb frekvenciás rezgézeket a saját sulyánál fogva kioltsa. én a polifoamot is oda szoktam ragasztani. nem nagy csoda, vastagon alvázvédö és belefektetve, lesulyozva egy napig. ha külön jot akarsz, ugyanezt az ajtolapok belsö oldalára és akár a tetölemezre is megcsinálhatod. ha teljesen szét van bontva a bele akkor az anyagot a hátso szélvédö aljátol az elsöig fektesd bele, betakarva a kardánboxot is.
kando.20-10-2005 15:28:44 // 8124
Esetleg nem-e a munkahengerrel lesz gond vagy a fekero-elosztoval...
Uj betetek vannak Marklar kolleganal jo aron, visszajelzo zsinorral egybeepitve :-)
bb1820-10-2005 15:28:09 // 8123
a P4 tulképp egy automata összkerékkapcsolos, az SW kézi kapcsolásu. a kardánban és a váltotoronyban különbözik csak.
( szerintem )
bb1820-10-2005 15:26:42 // 8122
már attol függ, hogy mi az oka a hatáscsökkenésnek. egy jo betét érezhetöen más mint egy butábbik.
( néhe ijesztöen más !! )
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
505
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?