Forum >> Alfasud-33
Giorgio09-06-2005 16:32:19 // 4121
:))) NinTS! De majd beszaladunk a Zitáékhoz ő lehet hogy tudna szerezni, nem gondolod?
Gáborszakács(CSoki Nyuszi V)09-06-2005 16:32:15 // 4120
33-as hoz keresek lengéscsilapítokat olcson. valaki??
Gáborszakács(CSoki Nyuszi V)09-06-2005 16:30:32 // 4119
van é valakinek 33 qo leirási papirja aki tudna az szoljon már leggyenszives
Giorgio09-06-2005 16:30:09 // 4118
Most így eszembe juttattad, hogy nekem meg a hátsókat kéne kicserélnem :(
Barni14709-06-2005 04:38:00 // 4117
A kérdést Valakihez intéztem. Ha nem te vagy az akkor ne szólj bele please! :-))))))))
Bandita09-06-2005 02:31:29 // 4116
Tudom most nem vagy kisegítve, de te csak azt kérdezted cseréltem-e
: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Bandita09-06-2005 02:30:30 // 4115
Nem : ))))))))))))))))))))9
Barni14709-06-2005 02:17:43 // 4114
Cserélt már valaki 146 első kerékcsapágyat ?
pb_08-06-2005 14:05:29 // 4113
Azért +mpndhatjuk őszintén, hogy elég nehéz kompromisszumot kötni, mert általában az ár nincs arányban az elvégzett munkával. Ha lehet, akkor én inkább kerülöm az ilyet(elég soxor lehetett).
granturismo08-06-2005 10:26:32 // 4112
"amit csak lehet sk kell +csinálni"
Én ennél tovább megyek. Mindent sk kell megcsinálni. Amit nem tudsz megcsinálni azt előre el kell könyvelni, hogy nem lesz olyan mintha Te magad csinálnád. (kompromisszum) És ezen nem is szabad idegeskedni tény, mint, hogy fúj a szél, süt a nap vagy esik az eső. Senki sem csinál meg semmit úgy még sok pénzért sem mintha saját magadnak csinálod. De ezt mégcsak felróni sem lehet. Én egy első fékbetét cserét 1 egész nap szoktam megcsinálni magamnak mire olyan lesz amilyet én elképzelek. Ez egy szervizben bármennyi pénzért kivitelezhetetlen.
Azmo08-06-2005 08:58:20 // 4111
Reggelt!
Sajnálom Scott!
Te Scott, alapvetően miért nem kapásból Krisznél kezdtél ezzel az egésszel?
Don Gombóc08-06-2005 08:41:02 // 4110
Részvétem kedves ismerősöm. Most a motor buzerálása alatt kiderült hogy a múltkori lakatos munka és fényezés után azért kell pótolni néhány lökhárító csavart. A tököm tele van. ( Scott! Nem találkoztunk mi már?) Na megyek a kocsihoz bütykölni. Üdv.
pb_08-06-2005 08:27:04 // 4109
Ezért mondtam neked, hogy amit csak lehet sk kell +csinálni, de, ha már a mesteremberek kerülnek szóba, akkor 1 tényleg profit kell keresni(tudom nehéz), vagy ott kell állni mellettük, aztán, ha valamit elb...nak jól rálépni a lábára.
vivalfa08-06-2005 07:57:49 // 4108
Szia Scott!
Szomorú hallani, hogy szaraxik az új fényed ilyen rövid idő után; eccer én is jártam így: akkor még OFF Fiat 127-m ON volt és elvittem lakatolni+fényezni egy osztálytársamhoz, nagyon jó barát volt (sajnos nemrég meghalt:-(), ott állt nála kocsim majd 2 hónapig és amit viszakaptam egy rakat kaki volt, pár hét után tenyérnyi darabok hullottak róla; és rengeteg pénzt elkért...
Késő bánat eb gondolat, de ha tudom, hogy így jársz, ajánlottam volna a barátomat, aki az enyémet is fújta és germánia egyik legjobb fényezőjénél tanulta a szakmát ~4 évig (egyszer már feldobtam a tel.számát a fórumban). Nézd meg GP Ti sárkányát, a hetekben készült el nála az övé is.
Ciao
Scott07-06-2005 19:14:58 // 4106
Erről csak annyit, hogy az első lökhárítómon volt egy nagyobb folt, ahol nagyon matt volt a fény. Visszavittem, hogy polirozzák meg. Ember neki is esett géppel, pasztával, aztán le is ugrott egy helyen a festék. Reakció :
" Jééé, ide nem fújtunk elég lakkot... " ( festéket sem ) . Mondom semmi baj, lehet újra fújni az egész lököst. Ez volt két hete, most volt idejük, ezért tegnap leszereltem (!!) a lökhárítót és szó szerint a kezükbe nyomtam, hogy itt van ezt fújjátok. Persze ma mentem volna érte , de közölték csak holnapra lesz kész...
folyt.: a hűtő alatti részt pl. simán úgy fújjták le, hogy a rozsdára, persze most darabokban esik le a festék. Mondták semmi gond , lefújják ott alvázvédős cuccal , úgysem látszik. Átgondoltam a dolgot inkább azt mondtam nekik, hagyják, fújják csak a lökhárítót.
Gyakorlatilag , ha szabin leszek szedhetem szét a kocsi elejét és krisz-szel sk lehet megcsinálni újra az egész elejét, meg a motorteret, az legalább jó lesz. Mellesleges a motortér fényezéséért kértek el plussz 40-t...
Ennyit a 2kilós fényezésről, ennyit a sok trehány lehúzós kö...ögről...
M-GEGE07-06-2005 13:02:04 // 4104
norbee
nekem is húz balra...elvittem, hogy állításák be, azt mondták nem ok az egyik gátló v. rugo :-(
Thomika07-06-2005 12:31:07 // 4103
Ebben igazad van! Nem kispók ez ,hogy csak úgy össze legyen dobva!...Majda köv. autónál figyelek rá...
Thomika07-06-2005 12:30:08 // 4102
mivel már eladtam a járgányt,így én már semmit!:) Pont azértváltam meg tőle, mert most újabb 150-200K következett volna! :(
pb_07-06-2005 11:32:07 // 4101
Nézd, ha azt akarod, hogy legyen értelme az elvégzett munkának csak így lehet.
pb_07-06-2005 11:30:44 // 4100
Vizsgára jó az átmeneti +oldás is. Így viszont valószínűleg buktál 1 küszöböt.
Thomika07-06-2005 11:10:11 // 4099
Vazz, de alapos vagy! :)))))))))))))))))
Thomika07-06-2005 11:09:31 // 4098
Azt én mondtam,hogy ne p...jön vele, mert ment vizsgára az autó, és csak annyira kellett megcsinálni,hogy ebből ne legyen gond! így is 114K Huf-ba került tavaly ,hogy levizsgázzon a verda!!
Thomika07-06-2005 11:05:22 // 4097
Vajon mitől???!!! :))))))))))))))))))))))))
pb_07-06-2005 10:29:19 // 4096
1. biztos vagy benne? Ismered az autód teljes történetét? Ha igen és teényleg nem volt törés, akkor valószínű úgy lesz ahogy írtad.
2. & 3. akkor kompletten nyereggel 1ütt kell cserélni a futóművet. + kell nézni tüzetesen azt a futóművet mert elképzelhető, hogy QV. Mondjuk azt nem tudom, hogy minden 16v QV is volt, vagy nem.
Egyébként a QV futómű csak a tekercs rúgóban különbözik a simától.
norbee07-06-2005 10:08:43 // 4095
pb_
1, Kicseréltük annó két egyforma hosszú rugóra az elsőket. Balra húzott. Valami nem kerek ott jobb elől, és mivel törve nem volt, csak arra tudok gondolni, hogy pl egy furat egy-két centivel arrébb van, vagy más altípusba való alkatrész került beépítésre.
2, Hát ez az, ha a féknyereggel bajok lehetnek, akkor jobb az egészet cserélni, nem? :))
3, 16V futómű van a láthatáron. QV nincs. :)))
pb_07-06-2005 09:58:10 // 4094
1. problémádat sztem nem oldja + a futómű csere. Ha szerencséd van talán az 1ik hiba +szűnik.
2. Scott kollégának is hűtött tárcsa van elől, tehát +oldható. Sztem simán fel lehet rakni. csak féknyereggel lehetnek bajok, de igazából látni kéne.
3. ha azt akarod, hogy jobban üljön/feküdje az utat, akkor QV futóművet(a csíklámpásnál ez az ültett futómű, a nagykámpásnál nem tudom) kell beapplikálni.
norbee07-06-2005 09:44:53 // 4093
pb_, Bandita
Köszi a reagálást, a kérdés több okból is fontos: 1, nekem sem jó a kerékdőlésem, pedig állítgattuk heteken keresztül, jobb előre hosszabb rugó kell, ezt valahogy ki akarom hajítani. 2, ha jól tudom, a 16V-re létezik hűtött tárcsás fék (bár ehhez elég lenne kerékagyat cserélni) nem zörgős féknyereggel, 3 talán kicsit jobban ülne az úton, bár most a 185-ös gumikkal nagyon nem panaszkodom :)
pb_07-06-2005 09:31:24 // 4092
Igen a dízelbe lehet máshogy oldották + a dolgot. Vagy csak Giovanniék másnaposan ébredtek?
pb_07-06-2005 09:23:15 // 4091
Én annyira nem reklámoznám azt a lakatost.
1. dolog tavaly kicserélte a külső küszöböt, erre idén +rogyott a hátsó emelőbaknál. Na most ha leveszi a külső küszöböt akkor tisztán látszik, hogy belül az egész szét van rohadva, tehát már akkor + kellett volna csinálnia.
2. nem tudod felrakni a küszöb spojlereket, mert a lakatos nem munkálta ki a lyukakat neki. Elismerem nagyon genyó munka, azt kifúrni és belereszelni, de én úgy gondolom, azért lakatos, hogy ezt +csinálja.
Valószínűleg úgy volt vele az embered, hogy minek végezzen 100%-os munkát, ha legközelebb újra visszaviszed, újra kifizeted.
Az üregvédelem nehéz, dolog azt 1 sprayvel nem lehet +csinálni, leginkább 1 kompresszor, hosszú csövek és különböző méretű szelepek kellenek hozzá.
pb_07-06-2005 09:08:15 // 4090
Igen tavaly ősszel.
pb_07-06-2005 09:07:17 // 4089
Én inkább az ilyen dolgokkal folytatnám, hogy féltengely gumiharang, gondolom nem kell ecsetelnem, hogy a csukló milyen gyorsan elhagyja magát, ha nincs rajta porvédő. Vagy 1 kormánymű se szereti, ha szakadt rajta a porvédő, és a fogasléc a szabadba "járkál", mert nincs rajta a műanyag. Vagy indőnként nem indítható a verda, mert olyan elektromos gondok vannak. Vagy a váltóból zuborog az olaj, ki tudja mennyi van benne, és ugye a váltó sem szeret olaj nélkül dolgozni. Amíg ezek a hibák valamelyike több napos, vagy hetes leállást okozhat, addig 1 lyukas küszöbbel mondjuk 1/2, vagy 3/4 évig is el lehet közlekedni.
De én leginkább azt mondom, hogy ezt az egészet 1xre kellene +ejteni, mert a lakatoláshoz, úgyis szét kell szedni az egész autót, és a felsorolt hibák nagy többségével összeakad az ember, amit célszerű orvosolni is.
A kasztni sztem leginkább attól nyeklik-nyaklik, hogy olyan mint az enyém, vagyis, már csomószor lehetett huzató padon, és már +tekerték, vagy 45x.
Persze azért lyukas küszöb nem merevíti úgy kasztnit, mint az ép, szvsz kb 50%-al javulna a helyzet 1 lakatolás után.
granturismo07-06-2005 09:06:04 // 4088
pb
Lejárt a forgalmid közben?
pb_07-06-2005 08:46:35 // 4087
Majd, akkor visszatérhetünk rá, ha a mocsok bontószökevény, nem szop@t agyba-főbe, és végre elindul, és szerez papírokat.
pb_07-06-2005 08:43:41 // 4086
Sztem igen. Bár az a helyzet, hogy nagylámpást még nem vizslattam végig centiről, centire, de remélem 1x majd sikerül. Sztem inkább olyan bajok lennék, hogy ránézésre minden 1egyzik, aztán, amikor rakod össze lehet 1-2 furat nem ott lesz ahol kéne, vagy 1-2mm-ben eltér 1-2 hossz. De szvsz + kell próbálni. Egyébként miért akarsz futóművet cserélni?
count M06-06-2005 23:20:04 // 4085
Újra előjött nálam,hogye setleg 145öst vennék! Nahát, nahát. ;)
És köszi! :)
r.cM
Bandita06-06-2005 22:44:08 // 4084
HI
Szerintem igen, de csak okosan, mert találtam már két féle hosszanti kitámasztókart, kb 1,5 cm a külömbség köztük.
Majd az okosok megmondják melyik melyik autóba való, szerintem a hosszabbak a dízelbe valók, de nem biztos.
Kerestem hozzá irodalmat, de nem találtam, nekem a rövidek vannak benne.
Lehet, hogy ezért nrm jó a kerékdőlésem?? : )))))))))))99
krisz3306-06-2005 22:16:00 // 4083
Scott az nem ICQ :)))))))))) hanem IKU :))))
Thomika06-06-2005 21:46:02 // 4082
ICQ-m sajna nincs, voltam megnézni 3-4 autót, 33ast is meg 75öt is de mind felejtősek ! :((( Amit említettem, az a QV ,az biza jó volna,de még vagy 1-2 hét mire kiderül,hogy végülis eladja.-e nekem a tulaj vagy sem!
Scott06-06-2005 21:40:00 // 4081
Thomika ! Mesélj már egy kicsit, mi volt az elmúlt "hetekben" hány autó került képbe ? ICQ-d nincs ? úgy könnyebb lenne...
Thomika06-06-2005 21:36:43 // 4080
Srácok!
Újra előjött nálam,hogye setleg 145öst vennék! Nem tudok esetleg eladót max 1M-ig amit részletre is be lehet vállalni? 1.6 boxerv tán Ts ha van, A/C mindenképp kell...
Ha van ilyen infótok, kérlek benneteket, szóljatok mihamarabb, mert nem szeretnék már túl sokáig Alfa nélkül lenni!
Előre is thx
Thomika
Thomika06-06-2005 21:28:03 // 4079
Sőt....az én karosszériásom még az alvázvédelmet is megcsinálja!!!!!akkor csak az üregvédelem marad!aztmeg egy spray-s marhasággal meg lehet oldani...
Thomika06-06-2005 21:26:35 // 4078
Tudod, a pénztárca közbe szokott szólni! Ma beszéltem én is szegény Azmo-val, mitől került olyan q.vasokba hétvége?? Aranybó vettétek az alkatrészeket?? :PP
Nekem egész olcsó volt a küszöb csere, szerintem most is kb 20-25 ből meglenne a Józsinál caklipakli.....Mondjuk utána alváz-és üregvédelem! kb 5000, aztán fényezés (ez mondjuk opcionális)...So szép kis összeg lenne megint..De a muszáj nagy úr!!!!! Azért ha tudok segíteni vmit, szóljatok nyugodtan!!! :)
Robi06-06-2005 20:54:33 // 4077
Én a lakatolással kezdeném. Semmi merevsége nincs a kasztninak, nyeklik-nyaklik mindenfelé, attól nyekereg meg zörög minden.
Robi06-06-2005 20:52:36 // 4076
Akkor nincs más hátra, mint előre: valamelyik nap rendezünk nálam a műhelyben egy szembesítőshow-t. :)))
norbee06-06-2005 16:08:45 // 4075
pb_
Áhhh, olaszok... Viszont felvetődött egy érdekes - egyenlőre elméleti - kérdés. Vajh a csíklámpás első futóművét alá lehet-e tolni egy nagylámpásnak? Szerinted?
pb_06-06-2005 15:27:19 // 4074
Sajnos nem tudok nyilatkozni ebben a témában, azzal még nem volt bajom. De gondolom ami késik nem múlik. Sztem ugyanolyan a kormányoszlop, és a kapcsolók is, úgyhogy én +próbálnám a cserét, vagy esetleg a hibakeresést.
norbee06-06-2005 15:19:58 // 4073
Na most én nézek bután, mert erről fogalmam sincs, de mindjárt jön pb_ és megmondja. ;)
Inner Circle06-06-2005 15:15:59 // 4072
Nekem újkasznishoz van egy elfekvő kormánykapcsolóm, nem tudom, az jó-e neked. (Olyat még nem szedtem szét, de Opel Astráét már igen, és ott a fénykürtért meg a refiért külön érintkezések felelnek.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
379
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?