Forum >> Alfasud-33
krisz3318-03-2005 10:50:03 // 2221
sajnos nem nagyon de felismerem ,amugy mi a gond vele??? :-))
granturismo18-03-2005 10:40:38 // 2220
Nem tudod visszanyomni a dugattyút mi?:-))
pb_18-03-2005 10:36:02 // 2219
33-as hátsó tárcsafékben, jobban modva nyeregben mennyire vagy otthon?
krisz3318-03-2005 10:00:57 // 2218
Szisztok végre tegnap átkerült a gépem a szerelöhöz hétvégére késsz :-))gyors szilent csere meg zéger a gyujtáseloszto alatt aztán ,vamm vamm FORZA BOXER :-))
pb_18-03-2005 09:58:31 // 2217
Á nem, én nem... nem vagyok olyan.
pb_18-03-2005 09:48:17 // 2215
Aztat mindig lehet. Sőt ha kérhetném...
norbee18-03-2005 09:39:01 // 2214
Tudom, ennek támogatására példáztam az olcsó hús levet ereszt megoldást. :)) Má egyetértenise lehet? :)))
pb_18-03-2005 09:33:37 // 2213
Pont ezért mondtam a gépmunkát.
norbee18-03-2005 09:22:24 // 2212
Vagy egy 8-as csavar. De attól ugyanúgy zötyög... :)))
pb_18-03-2005 09:22:06 // 2211
Persze ha vki nem meri bevállalni otthon, mert még nem látott ilyet/tudja magáról, hogy nem technikai zseni, stb., vszínűleg nem fog neki állni 1edül otthon, hanem hozzáértőre bízza.
Paco18-03-2005 09:12:15 // 2210
Ez így igaz. Mindezekl ellenére aki sosem látott olyat, csak úgy szedje szét ha van valaki mellette aki korrektül össze tudja rakni.... :)
pb_18-03-2005 08:44:15 // 2209
Fék és kormány 1ik sem bonyolult feladat. A fék simán orvosolható otthon, főleg a dobfékes. A kormánymű már 1 kicsit bonyolultabb, de az is +oldható. Ja és a szervizeben is a samu és a pajszer a default szerszám, úgyhogy ők sem csinálják jobban, mint bárki más.
Ajtó zsanért nem nagyon fox tudni szerezni, max újban horrorért. A bontott + olyan mint a tied. Jobban jársz ha kifúrod a csapot, és esztergáltatsz bele másikat.
pb_18-03-2005 08:37:34 // 2208
Nem túl bonyolult feladat bár kell hozzá pár szerszám, sztem a betétről jött le a rugó azért zörög.
Paco17-03-2005 21:39:29 // 2207
De régebben is van nálad.... Ez nem egész másfél év. Ha jól számoltam, havi 1300-1400 körül jár az átlagom. 3 év alatt simán meg lesz a 44K.....
Scott17-03-2005 21:34:00 // 2204
V6-nak ennyi kilcsi csak a bejáratos időszak volt :))
HGyuri17-03-2005 21:33:05 // 2203
király!
mennyit hajtottál már bele?
HGyuri17-03-2005 21:28:25 // 2202
Köszi Paco, majd megpróbálok szerezni valahogyan kettőt...
Paco17-03-2005 21:19:35 // 2200
A zsanérral együtt cserélhető.
HGyuri17-03-2005 21:04:04 // 2199
Én néztem, de nekem eléggé oldhatatlan kötésnek tűnt...
Scott17-03-2005 20:56:07 // 2198
A zsanérokon belül van csapszeg az van kikopva, azért "lötyög" az ajtó. Azokat kell kiütni és újjat betenni. Bár bevallom 33-nál még nem néztem , hogy hogy van megoldva , de általában minden autón cserélhető ez.
HGyuri17-03-2005 20:36:48 // 2197
Paco:
A csavarokat már megnéztem, azok feszesek.
Scott:
Ez a csapszeg a zsanéroknál van, vagy a B oszlopnál, amire rázár a kilincsszerkezet?
Scott17-03-2005 20:34:03 // 2195
Az ajtókban lévő "csapszegeket" kell cserélni.
Paco17-03-2005 20:33:59 // 2194
Ki lehet cserélni a zsanérokat, külön-külön is. De én először ellenőrizném, nem valamelyik csavar lazult-e meg. Az az olcsöbbik megoldás :)
Paco17-03-2005 20:33:01 // 2193
Én nemrég lépem át a 200 ezret, csináltam is fényképet róla. Feltöltsem ?
HGyuri17-03-2005 20:28:42 // 2192
Azt mondja meg nekem valaki, hogy a mocorgó ajtózsanérokat fel lehet valahogyan újítani? Ha lassan gurulok, fékezek, gyorsítok, akkor az ajtók felől hallatszik egy kis moccanás. Megmozgattam az ajtókat nyitva, és lehet egy picit érezni, hogy mozog picit fel-le. Max 1-2mm, de ez már elég ahhoz, hogy hangokat adjon.
HGyuri17-03-2005 20:25:03 // 2191
nekem lassan 200 lesz benne, de nagyon szépen ketyeg. Alapjáraton kicsit ideges, de 1000-től, nagyon szép egyenletes hangja van. Nem eszi az olajat, és nem is fogyaszt sokat, nem füstöl.
Szerintem én is elmegyek vele 300000-et gond nélkül. Hamarabb lehullik róla minden, mint hogy a motor feladja :-)
Ma lemostam az autóról azt a förtelmes téli port. Egész jól néz ki :)
Scott17-03-2005 20:20:13 // 2190
Szerintem én egy kakukk tojás vagyok ezzel az autóval :)) Sok autóm volt életem során, de még egy sem volt olyan megbízható, mint ez . Tudom furcsán hangzik ilyet mondani egy 33-ra, de így van. Ezért is döntöttem úgy, hogy felújítom, mert megérdemli :))
granturismo17-03-2005 19:53:31 // 2189
245ekm van benne? Na akkor itt azélő példa a 8 szelepes megbízhatóságára.
Nekem még van kicsit több mit 100e boldog km-em.
Scott17-03-2005 19:40:11 // 2188
Bevallom, az a tervem, hogy ha már kezd haldokolni a motor ( most 245e Km van benne ) és esetleg felújításra érret lesz, akkor egyúttal egy szolidabb szívó tuningos felújítást akarnék. Na persze ez a a távoli jövő zenéje, lehet hogy 500e-is elmegyek vígan a jelenlegi állapottal :))))
granturismo17-03-2005 19:26:28 // 2187
Scott.
Ez színigaz, de nem nagy újdonság. Persze, hogy megbízhatóbb, strapabíróbb hiszen egyszerűbb a hengerfej felépítése (kevesebb hibalehetőség, nincs annyira "kihegyezve") mint a 16V. Több tuning potenciállal bír, mert már a 16V is tulajdonképpen a 8V tuningolt változata, ezért nyilvánvaló, hogy egy felspannolt motor tovább spannolása már bonyolultabb feladat vagy kevésbé látványos eredményt hoz mint egy alapmotoré. Az hogy a 8V az alsó tartományokban nyomatékosabb szintén nem újdonság ez minden "korai" 16 szelepes esetén így van. Nem véletlen, hogy ilyan elterjedtek lettek (bonyolultságuk ellenére) manapság a változó szelepvezérlések pont a többszelepes technológia ezen hátrányának kiküszöbölése miatt.
Ma levizsgázott az autóm.
Alig tudtam elvinni, piszkosul elkapott az influenza.
Az első mérésnél 200ppm körül volt a CH és 0.9 a CO. Ez egyrészt arra utal hogy a ritkán, akkor is csak városi döcögésben használt boxikat zöldkártyázás előtt ajánlatos kissé "kicsontozni" valami autópályás szakaszon, hogy a katalizátor kiégjen. Másrészt,
hogy nem odázhatom én sem a szelepszárszimmering cserét. Az udvaron kicsit ki lett húzatgatva a motor így a második mérés már mehetett papírra.
Paco17-03-2005 19:25:08 // 2186
No meg minden 8 szelepes motor alul nyomatékosabb, mint a 16 szelepes társa. A sok szelep előnye csak magas fordulatszámokon jön elő.
M-GEGE17-03-2005 19:22:54 // 2185
Persze, hogy több a tuning potenciál. Végülis 16 szelepes a 8 szelepes tuningolt változataként fogható fel!
Paco17-03-2005 19:06:07 // 2184
Ezek miért érdekesek számodra? :)
Scott17-03-2005 19:00:59 // 2183
Sziasztok ! Érdekes dolgokat olvastam egy brit Alfisti fórumban, 8 vs 16 szelepes boxerral kapcsolatban. Egyértelműen azt állítják a szakik, hogy a 8 szelepes lényegesen megbízhatóbb, strappabíróbb és sokkal több tuning potenciállal bír, mint egy 16V-s. Másik érdekes, amit írnak, hogy a 8V-s motor lényegesen alacsonyabbról kezd húzni. Na mindezt persze a saját megnyugtatásomra írtam, hogy ha esetleg a jövőben némi motor tuningon törném a fejem :))
M-GEGE17-03-2005 18:56:09 // 2182
Teljesen szétkapni nem akarom, csak megskubizom mi a helyzet, beszorult kavics ilyesmi...
Igazából a kerékleszedés fő célja, hogy bezsírozzam/olajozzam a legéscsillapítót, mert már megint cicereg. Utána legalább 2-3 hónapig jó.
HGyuri17-03-2005 18:42:45 // 2181
:-D
először meglepődtem, amit írsz, aztán megnyugodtam :-)
Én fékhez, és kormányhoz nem nyúlnék, bár biztosan meg lehet mindet valahogyan csinálni..
M-GEGE17-03-2005 18:25:22 // 2178
Holnap lekapom a bal első kereket, vmi csörög a fékben. Bonyolult feladat? Mármint a fék.
Paco17-03-2005 11:45:07 // 2176
Már megvan ne törd magad..... :-P
krisz3317-03-2005 11:10:40 // 2173
oké köszönöm urak akkor megnézetem :-))
norbee17-03-2005 10:41:09 // 2172
Paco
Támolyogj át az Alfettába a Zindexen. Szeretettel várnak. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
502
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?