Forum >> Alfasud-33

pb_17-03-2005 10:32:57 // 2171
Elképzelhető.
norbee17-03-2005 10:21:18 // 2170
Ööööö... azt hiszem jégerrel van tömítve, nem tom.
krisz3317-03-2005 10:19:33 // 2169
hallotam olyat is hogy alatta vagy egy kis zéger és ez mehetett szét ez hülyeség vagy frankon van ott valami
norbee17-03-2005 10:18:32 // 2168
Paco Most kérek tőle időpontot :)) Azmo Kipuffokkal.
Paco17-03-2005 10:17:26 // 2167
gödöllői youngtimer miatt, és saját kipuffom miatt is szeretnék vele konzultálni. És mégis más az ha bemutatnak valakinek, mint ha odalépek hozzá, hogy :Hö! (azt a hülye angol udvariassági szokásaimat mi? :)
Azmo17-03-2005 10:15:11 // 2166
ömm, miért is? mivel foglalkozik? meséljen má valakit:)
pb_17-03-2005 10:15:04 // 2165
Akkor az lehet amit Norbee kolléga mond.
krisz3317-03-2005 10:10:57 // 2164
nem kilett cserélve az egész csö ami ott megy ,meg hátso munkahenger probléma is volt de ez megoldodott .:-))
pb_17-03-2005 10:08:13 // 2163
Kuplungod jó +javult, nem lehet, hogy onnan?
norbee17-03-2005 10:08:10 // 2162
Nem, mert már volt gyújtáselosztó csere másfél éve. Olaj azért jön ki mellette most is.
krisz3317-03-2005 10:06:56 // 2161
neked is beköpi a gyertyát ez miatt ??
norbee17-03-2005 10:05:44 // 2160
Bele van döfve a blokkba. Mellette ereszt.
krisz3317-03-2005 10:04:16 // 2159
jo ez szar poén volt :-)) de hogy a blokbol ??
norbee17-03-2005 10:03:09 // 2158
Hülye vicceid meg meséld a macskának :DDD
norbee17-03-2005 10:02:05 // 2157
A blokkból fröcsög ki. Nekem is olyan.
krisz3317-03-2005 10:01:25 // 2156
láttom sokan vagyunk ,de nem elegen ,mindenki hozzon magával még egy embert .:-)) na jo csak vicc volt szoval kérdésem a következö mitöl került ismét olaj a gyujtáelosztofedél alá és honnan ???
norbee17-03-2005 10:00:18 // 2155
Mi zoológiai szempontból vagyunk érdekeltek, illetve youngtimer fronton, de szerintem ha írsz neki, nem fog válasz nélkül maradni. :))
Paco17-03-2005 09:57:51 // 2154
Jut eszembe. Összehoznál vele egy találkozóra ?
norbee17-03-2005 09:57:48 // 2153
Még esetleg egy szép krómvégre is tud valami biztatót mondani. :) Na, reklám off.
norbee17-03-2005 09:56:18 // 2152
Ha likas a hátsó dobod, Kicsifijjúval barátkoznék... ;)))
Paco17-03-2005 09:42:37 // 2151
Akkor előle :)
Azmo17-03-2005 09:21:51 // 2150
hohóóóó, hát hóóó és nem mondja Icq-n a dög....biztos nem akarja nekem adni, tudom én:) Há nekem lyukas is a háccsó dob előtt, persze hogy kéne IC koma!!!!!!!!!!
pb_17-03-2005 09:21:17 // 2149
A kat. előtt van, az ún. Y végén.
pb_17-03-2005 09:19:39 // 2148
Nyugodtan járhatsz úgy vele, az enyémben az 1ik, már, akkor sem volt benne mikor vettem.
pb_17-03-2005 09:17:33 // 2147
Sajnos ha így utólag nézem igen. AZ előző tulajok hozzánemértése, vagy éppen szándékos gányolása + a szerelők linksége és hozzánemértése miatt, lett olyan amilyen. Asszem erről a dologról oldalakat írhatnék. Több embernek meséltem már dolgokat, sztem nem mindennapi történetek voltak. Ja és még 1 dolgot hozzátennék, mióta nálam van az autó, nem volt szerelőnél. P4 rendszer tényleg néhány sör? A hátsó telók + vannak még?
vivalfa17-03-2005 08:42:04 // 2146
A Ber-donál csináltattam, remélem jót raktak bele. Egyébként észrevételem, az alapjáratállító anyánál a gumicső kőkemény és a bilincs meghúzásával sem szorul meg, forog a csonkon, lehet falsot kap mellette?
Paco17-03-2005 08:36:14 // 2145
Kérdezz rá Azmonál. Pl a hővédő pajzsot nemrég feszegettük le a kat mögül, mert zajongott. átha neki elfér alatta :))
Inner Circle17-03-2005 08:30:24 // 2144
Ja. Tuti hogy jóra cserélted?
Inner Circle17-03-2005 08:29:59 // 2143
Na mi az, senkinek nem kell a komplett P4 kipufogórendszer? Emberek, néhány doboz sörért elvihető! A MÉH-ben is megér ennyit! :-) Viszek is most oda néhány réges-régi GTV csonkállványt meg első lengőkart, amik már tényleg nem nagyon jók másra, de azért a kipuffot sajnálnám, hiszen olyan ritka jószág a P4.
Paco17-03-2005 08:27:29 // 2142
Cseréld vissza :-P
vivalfa17-03-2005 08:24:51 // 2141
Sziasztok! A lamdaszonda csere óta felment az alapjáratom ~1300 f/s-re és nem tudom levenni, pedig próbáltam. Please help! üdv
M-GEGE16-03-2005 22:27:48 // 2140
Akkor most viszel a csili-vili verdáddal!
Scott16-03-2005 22:10:21 // 2139
M-GEGE ! Ha mindem jól alakul, akkor az enyémet láthatod újra Kaposújlakon. Be kell valjam büszke vagyok, ugyanis a társaságban kizárólag nekem van 1.7 8V Karbis (!) 33-a . Igy nő az értéke, ezek szerint ritkaság :)) Hozzá kell tennem én azóta sem találkoztam karbis 1.7-el, csak injektorossal. Bár tényleg nem gyártottak ebből sokat. Asszem 86 végén hozták ki az 1.7-es blokkot egy max két évig ment karbival, aztán butítottak rajta ( injektor ).
VinceP4 (Il capitano)16-03-2005 19:32:07 // 2138
Igaz. Bár az enyém lebutított (vagy felokosított? :)) ) változat, de se nálam, sem az előző tulajnál nem voltak nagy gondjai.
Inner Circle16-03-2005 18:47:48 // 2137
Megjegyzem hogy nekem alig volt bajom a P4-gyel, te nagyon belenyúltál a lecsóba...
gabi3316-03-2005 18:07:49 // 2136
1. Lehet csak a kátyúkra vigyázni kell. :)))) ez nehéz lesz. 2. kartergázt vezeti a szívócsőbe (ezek szerint nem volt még ladád :))))
M-GEGE16-03-2005 17:48:04 // 2135
Mivel ilyen szép idő van, nekiálltam felkészíteni a kocsit a kaposújlaki talira. Belenéztem a motortérbe (kicsit piszkos is volt). A következőket szeretném kérdezni: 1. motor melletti két ferde merevítőt kiveszem akkor nem szabad vele menni igaz? (szeretném lefújni, esetleg rossora) 2. mi az a kb 15-20cm-es gumicső ami a levegőbeömlő gumirészét köti össze az olajutántöltővel?
pb_16-03-2005 15:17:46 // 2134
Nagyon remélem má nem sokáig, mert már ezzel az állapottal a hócipőm is tele van.
Azmo16-03-2005 13:32:24 // 2133
ja igen, Te még szarabb helyzetben vagy mint én...
pb_16-03-2005 13:26:12 // 2132
Igen az király lenne, hát még az ha saját verdával mennék.
Stee14616-03-2005 13:22:19 // 2131
Köszi! A lényeg, hogy 80 körül. :))))
Azmo16-03-2005 13:16:20 // 2130
hát Egomra szép álom lenne ha lenne megoldás....
pb_16-03-2005 13:13:08 // 2129
Na jah, csak összehozzuk vhogy.
M-GEGE16-03-2005 13:12:32 // 2128
Sajna nem :-( Viszem a gépet a fényezőhöz.
Azmo16-03-2005 13:10:20 // 2127
ehh ja télleg, mi ill kollégák meg hétfőn melóztak, sőt 15.én is, én otthoon voltam, így szombaton nem melózom....nahh, oks, akkor halasztjuk a dolgot:)
pb_16-03-2005 13:09:00 // 2126
Asszem inkább válaszolok itt. Szombat nem ngyon jó, munkanap lévén(marc. 14 ledolgozása), tehát az az időszak ami neked jó lenne azt, én sajna munkával kell, hogy töltsem. Utána lenne még pár elrendezni való dolog, max. csak este 9-től érnék rá. Az idő pedig tényleg szép, kíválóan alkalmas Alfa szerelésre, mondjuk nem mintha egész hétvégén nem azt csináltam volna.
Azmo16-03-2005 12:56:08 // 2125
Szegasztok! pb_ Bocsesz hogy nem jelentkeztem, de hát nem úgy alakultak a dógok, hogy összefuthatnánk! Szép az idő, annyira szerelős az idő:) Szal most hétvége se nagyon tudna jáccani, kivéve a szombat reggelt, de az is csak du 3-4ig....ha az Neked megfelelne, akkor egymás mellé tólhatnánk a verdákat és talán meglenne a megoldás a P4 gondra! Mit szólsz? (tudod most már nemtom bent olvasni a freemail-t, szal cégesre írj, ha nem itt válaszolsz....de ha lehet ne freemailről írj:D)
pb_16-03-2005 12:43:03 // 2124
Esztergom nem játszik?
ÁdidiGaga (il hempescattore)16-03-2005 12:21:21 // 2123
stee146 ha minden gyári rajta és : -egykarbis akkor 79 -ha két duppla Weber vagy Dell'Orto figyel rajt': akkor 86 viszont a blokkra a hengerfejek-szívócsonkok-karbik tetszőleges permutációi kerülhetnek "szakértő kezek" által. Az enyém pl. motorszám alapján 79 lenne,de két Weber van rajta. Ráadásul nem is egyformák.(sima/QV) Szóval akár akármennyi is lehet! :-)
M-GEGE16-03-2005 12:10:03 // 2122
Lesz valaki 1.7 8V-vel kaposújlakon? Hallani akarom, amiről beszéltek!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.