Forum >> Alfasud-33

M-GEGE17-12-2004 16:02:28 // 571
enyémen is van csak nem ekkora :-)
Azmo17-12-2004 16:00:36 // 570
a piros blokk nekem begyere, én is ezt fogom választani eccer!
granturismo17-12-2004 15:58:08 // 569
Hát igen. Lehet, hogy egy picit ez már sok. Nekem az a tetoválás matrica az nagyon nem jön be.
Attie17-12-2004 15:57:18 // 568
Hmmm... szeretem ezeket a gyárban készült képeket :-) Le is mentettem
Attie17-12-2004 15:53:08 // 567
Miért kellenek azok a szemöldökök vagy mik.. miért??? :-O
M-GEGE17-12-2004 15:32:26 // 566
Tessék ez milyen?

Rosso "fedél", kár, hogy a dagi csávó eltakarja felét...
lezsi17-12-2004 15:23:34 // 565
Sziasztok boxeresek, egy ideje mar olvasgatom ezt a forumot, de most vegre mar irhatok is! :) A lapomon lathato Sprint felujitasahoz szeretnek tanacsokat/tapasztalatokat kerni. Az auto '85-os (33-mas futomu), 1.5 dupla karbis, es a karosszeriamunkak nagyreszt keszen vannak, lassan szeretnem a fenyezeset (vazra bontva) intezni, ill. osszerakaskor felujittatni, amit kell. A motor jo, a fekrendszer es futomu viszont "koranak megfelelo" (=romokban hever). Mivel elmenyautonak szeretnem megcsinalni, nem kell racionalis szempontok szerint elkeszulnie, csak meg nem tudom mit is erdemes belole csinalni. Cimszavakban ilyenekre gondoltam: jobb fekrendszer (pl. 33 q4-es?), sportfutomu, stabilizator-rud sudbol, 1.7 (16v?) motor, 4-kerek hajtas (pl. 33 p4-es?), konnyites (muanyag elso sarvedok/tank?), speer difi, stb. Namost erre mind ugysincs penz, meg nem is biztos, hogy erdemes, ezert varom a velemenyeket/tapasztalatokat, aki mar probalt ilyesmit csinalni...
granturismo17-12-2004 15:22:00 // 564
Ezek szerint a 33-ason még foglakoztak azzal, hogy szépen lefújták a motortömböt. Bár őszintén szólva a 16V-n már nem emlékszem ilyesmire. Viszont 146-osnál már sima fém van. Rozsdásodik is, igaz csak finoman, a blokk felső része.
Andorka17-12-2004 15:14:14 // 563
Neeem.... http://www.cuoresportivo.hu/members.php?id=186 ez az én oldalam:D
M-GEGE17-12-2004 14:53:27 // 562
Andorka ez a te oldalad?
M-GEGE17-12-2004 14:52:45 // 561
boxermotor.com
Andorka17-12-2004 14:26:16 // 560
Srácok köszi szépen:) Az oldalamon le van írva, hogy miért lett ez művelve a motorral(hajtókarcsapágy)... Így jár, aki az olajat hagyja megöregedni a motorban! Sajnos használt autónál nem lehet mit tenni, az elmúlt 19 év nem tűnt el nyomtalanul:( A fekete festés nekem is bejön nagyon, gyárilag ezek a motorok szürkék vagy feketék voltak (kiviteltől függően). Belül is ilyen szép, bizony:)A hengerfurat ki is lett hónolva. Jó pepecs munka volt, de megérte. Tavasszal (vagy amint lesz pénzem) jön a kasztni felújítás is.
granturismo17-12-2004 11:59:30 // 559
Hmm baacsi szereli motort boxiba hmmm:-))
Punisher17-12-2004 11:53:55 // 558
Ez így nagyon rendben van! Remélem ilyen jól sikerült a belseje is!
granturismo17-12-2004 11:52:52 // 557
Vazz ez a boxermotor annyira brutálisan állatul szép, hogy nem tudok betelni vele. Q.jó ötlet volt a motortömböt hőálló feketével megfújni! Nagyon szép.
granturismo17-12-2004 11:49:32 // 556
Andorkám! Hát ez valami brutálisan gyönyörű! Ezt tervezgetem én is tavasszal, de ha ilyen képeket látok akkor olyan lendületet kapok, hogy legszivesebben most nekiesnék. Nagyon gratulálok! Ezerrel! Ne kíméljél további fotókkal! Akár maiben is várom. Köszi.
ÁdidiGaga (il hempescattore)17-12-2004 11:14:51 // 555
Andorka! Hiperszép! Elárulod milyen kezelés érte a nemes cél érdekében?
Azmo17-12-2004 11:14:40 // 554
álomszép....majd írd má meg mail-be a költségeket, ha nem vagyok windisgréc:)
giovanni17-12-2004 10:51:38 // 553
Ez eccerűen gyönyörű... tök zsír mintha vadiúj lenne jó ilyet látni
Andorka17-12-2004 10:28:58 // 552
Ma megkaptam a felújított motoromról a képket:D Berakás előtt egy órával (november végén) így festett a motor... motor1 motor2 Ha lesz időm, csinálok olyat is, amin látszik a helyén a komplett erőmű:D
Wikicica.17-12-2004 10:07:25 // 551
norbee Megfogadom a tanácsod, méricskélni fogok, és ha nem gond, akkor jelzek, hogy mi újság:)
norbee17-12-2004 09:56:48 // 550
:))) Így jár aki céges buliba keveredik... :)))
Azmo17-12-2004 09:54:59 // 549
aksi meg alapjárat meg volt, haggyá má.....másnapos vagyok :D
norbee17-12-2004 09:36:26 // 548
mike Ezt írtad: "Az aksi alapjáraton, terhelés nélkül 13,6 V. Alapjáraton terhelve: 12,5 V. Terhelve 1500 ford.számtól tölt: 13 V." Alapjárat terhelés nélkül, ok. Ellátja a rendszert, a felesleges feszültséget az akksi töltésére használja. Alapjárat terhelve (tompított?) nem ok. Az akksidban 12,8 V körül kell lenni álló helyzetben. Ha menetközben ez alá esik, akkor a töltőáramkör lezár, és az akksiról pótolja a hiányzó feszt. Magyarán minél többet mész városban, pl lámpával, annál jobban merül az akksid!!! Ergo: Nézd meg mekkora feszültségesés alapjáraton lámpával, illetve lámpa nélkül, mégegyszer. Káromkodj, aztán ess neki egy ellenállásméréssel is. Amelyik lámpa vezetékében nagyobb az ellenállás, az a vezeték zárlatos, rosszul érintkezik, letestel, stb... Prédának okáért a fűtésventillátor kapcsoló 1-es fokozata 1V, a 2-es fokozat 2V os requestet küld az elektromos rencerbe.
Wikicica.17-12-2004 09:32:08 // 547
norbee Hát amikor a fesszabályzót cserélték, akkor természetesen kiszedték a generátort is, és azt mondták azzal minden rendben van. Na, akkor marad a risztó?:)
norbee17-12-2004 09:25:52 // 546
mike Jó ez a reggel, rossz hírre, rossz hírrel... :) Ha a fesszabályzó ugyanazt produkálja, akkor jobban bele kéne nézned a generátorba, mert ott valami nem kerek. Főleg télen sokat jársz lámpával, és az a minimális töltőáram sem jut el az akksinak mint kéne. Szerintem nem a riasztó szív, hanem a generátor nem fúj. :)) granturismo Köszönik szépen... :))))
Wikicica.17-12-2004 07:59:13 // 545
norbee Rossz hírre rossz hírrel reagálok: ÉN IS KICSERÉLTEM a fesszabályzót, és így a generátor azokat az eredményeket produkálta, amit az 522-es hozzászólásban megadtam! Azért gondoltam arra, hogy valami leszívja a töltést. És mivel a riasztó az akksira van kötve, így kézenfekvőnek tűnik az ötlet, hogy az a hibaforrás:(
M-GEGE16-12-2004 23:28:43 // 544
VW-s láncolósdi jó vicc! Ha annak szánta valaki és nem a gazdája lakatolta oda! Egyik ismerősöm egyszer hozzálakatolta az egyik csávó ladájának a kökhárítójához a grillsütőjük régi olajos rácsát.
granturismo16-12-2004 15:33:27 // 543
nor Diódákkal mi az ábra?
norbee16-12-2004 14:48:48 // 542
mike megnyugodtam :) Viszont van egy rossz hírem: kicseréltük a gépben a fesszabályzót, alapjárati töltés jelenleg terheletlenül 14,2, tompítottal 13,8, fűtést ráadva 13,4. 2500-nél 14,9 terheletlenül. Pár ezer forintos összeg, próbáld meg... ;)
Wikicica.16-12-2004 10:14:51 // 541
norbee Tudod, a zord külső néha egy barátságos lelket takar. Ahogy esetemben is:)
norbee15-12-2004 18:23:57 // 540
Ezekkel az erősemberekkel mindig csak a baj van. Fenyegetőznek, meg minden. Milyen világban élünk, na... :)))
norbee15-12-2004 18:21:59 // 539
mike Jaj. Ne má... :) Nem szeretek olyan kopaszokkal viccelődni mint Te! Inkább kapcsold vissza... :)))
Wikicica.15-12-2004 13:01:58 // 538
norbee Na jó, kikötöm, de ha eltűnik a vas, akkor tudom, hogy te voltál:)))
norbee15-12-2004 12:40:23 // 537
mike Nem térítgetlek. Csak azt akarom mondani, hogy hagyd pár napig kikötve a riasztót, és úgy várd a csodát. :)
Wikicica.15-12-2004 12:38:46 // 536
norbee kérlek ne vedd el a hitemet:) Pedig már ez az egy amibe bízok, hogy a risztó szívja az akksit
norbee15-12-2004 12:35:11 // 535
mike BTW nem akarlak elkeseríteni, de mikor nézegettük az én riadómat, nem volt különbség a töltésben, akár rá volt kötve akár nem.
Wikicica.15-12-2004 12:20:18 // 534
norbee Hát azt igen. Ha netalán nem, akkor van egy riasztós ismerősöm, majd ő kiköti nekem.
norbee15-12-2004 10:10:05 // 533
mike Okooooos!:) Akkor meg tudod állapítani, melyik 2-3 vezetéken jön be Hozzád a 12V. A többi stimmel. :)
Wikicica.15-12-2004 09:59:49 // 532
norbee Könyvet nem kaptam, csak egy leírás van róla+kapcsolási rajz. Most azt tervezem, hogy lekötöm a risztót az akksiról. Rámérek az akksira, és ha jó adatokat produkál a generátor, jól tölt akkor annyi neked risztó! Ki lesz dobva!
norbee15-12-2004 09:19:13 // 531
mike Jajmá. A riasztóhoz kaptál e könyvet. :)
Wikicica.15-12-2004 07:52:51 // 530
norbee Hát van egy magyar nyelvű szerelési útmutató hagyományos könyv formában. Abba nem írt semmit a generátor javításáról, csak kapcsolási rajzok vannak. Az meg az én ampervadász ismereteimmel olyan mintha nem is lenne:) Andorka: lehet az akksi az egy ALFA-NÉPBETEGSÉG:)
norbee14-12-2004 17:57:24 // 529
mike Kézikönyved megvan hozzá?
Andorka14-12-2004 17:50:17 // 528
Az akksit addig lehet ki-be pakolászni, de annak úgyis a csomagtérben a helye, mint a versenyautókban:))) Mivel én is hasonló töltés problémákkal küzdöttem, kicsit elszomorít, hogy másnak is ilyen gondjai adódnak...
Wikicica.14-12-2004 14:57:34 // 527
kösz a képet Olasz, egy kicsit felvidított, hogy vanna ilyen barmok:) A risztó kikötésén már én is gondolkoztam, bár kétlem, hogy találnék ilyen jó kis bicajzárat;)
Olasz14-12-2004 14:45:11 // 526
Minek riasztó? Kösd ki, add el, és vegyél bicajzárat az ár 1/30-adáért!
:-)

WV POWER (nesze, az idióta vadbarom)

Wikicica.14-12-2004 14:34:57 // 525
norbee Pedig hidd el le megy 12,6 alá... Mit figyel? Hát a riasztó szabályozza az indításgátlót, a központi zárat. Ezenkívül ütés, rezgésérzékelővel van ellátva. Rá van kötve a motorháztetőre, minden ajtóra, a csomagtartóra. Hát így most nem emlékszem milyen színűek a kábelek, de színesek az biztos:)
norbee14-12-2004 14:02:09 // 524
mike Hová van a riasztód kötve? :))) Úgy értem, miket figyel, és színes vagy fekete drótokkal van bekötve? Tudod, el akarom kötni, csak lusta vagyok, inkább megkérdem... :)))) Ha szines drótos, akkor lehet meg tom mondani, mit nézz, ha fekete, akkor sajna Nálad marad a verda :)))
norbee14-12-2004 13:48:01 // 523
Ja, és terhelve sem igazán mehetne alapjáraton 12,8 alá, mert akkor már az akksiról jönne vissza a kraft a rencerbe.
norbee14-12-2004 13:42:54 // 522
mike Így kellene kinéznie: Alapjárat, terhelés nélkül : 13,6V 2500 RPM (14) afölött stabil 14,4 max. Szerinted? :) Meg kéne nézni a csatlakozásaidat, megtisztítani, generátoron, gyújtáskapcsolón, akksin, valahol átmeneti ellenállásod van laza csatlakozás miatt valszeg. Ha ez sem segít, akkor a gyújtáskapcsolónak van valami beégése, csere.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.