Forum >> Alfasud-33

pb_05-03-2010 11:20:19 // 72671
Belemegy, de nem célszerű a TDt, 6,5kig forgatni.)))
VinceP4 (Il capitano)05-03-2010 11:08:35 // 72670
Sziasztok!
Olyan van?
Kicserélték a hátsó kerékcsapágyat, és az újbúli összerakás eredménye képpen az agy perem része kb. 0,5-1 mm-rel kijjebb került. Így a nyomtávszélesítőm nem fekszik fel tökéletesen, és akkora 8-as van a kerék futásában, mint egy szekér kerekében. Fax kivan...
Jövő hét elején remélem sikerül a "nyomtávból" egy milkót kiszedetni, és megoldódik ez a prombléma is.

Ja, és pb_! Igaz még nem próbáltam 4X4-ben, de sehonnan nem hallatszik csörgés, így amit én váltórudazatnak hittem, mégis az egyik kardánkereszt volt, amit Longman szerencsésen lokalizált, majd cserélt.
xxxxxxxxxxx05-03-2010 10:05:52 // 72669
Oké,köszi.Egyébként a dizel váltó és a benzines között mi a különbség?gondolom az áttételezés biztos,de más egyéb?Vagy az se?bele lehet rakni a dizelbe a benyás váltót?
pb_05-03-2010 08:50:07 // 72668
A váltó nem TD specifikus hiba, de sztem a másik sem.
Ferke05-03-2010 08:21:03 // 72667
Szerintem itt TD-hez kb senki.:(
xxxxxxxxxxx05-03-2010 08:02:09 // 72666
Hali srácok!

Az lenne a kérdésem mi lehet a baj,ha a jobb elejénél bugást hallok terhelésnél,és a sebességet csak kitartott kuplunggal veszi be,egyébként reccsen,amit nem kéne.

Másik kérdés:Ki tunda eladó komplett váltót hozzá,és mennyiért?
Alfa 33,1.8 td, '89 es évjárat.
pb_05-03-2010 07:54:30 // 72665
Helytelen az életmódja, kedves kolléga.DDD
kesa05-03-2010 00:45:31 // 72664
Régóta :P. Sok sör és "junk-food" megtette anno a hatását. Most házi koszton és pálinkán élek, de nem fogyok, csak megálltam a gyarapodásban.
pb_04-03-2010 10:13:34 // 72663
Szóval már régóta Lhíztál?DDD
Ferke04-03-2010 09:53:04 // 72662
:))))))
ANGER04-03-2010 04:54:13 // 72661
Rendben!
kesa04-03-2010 00:28:14 // 72660
Már évekkel ezelőtt :P.
Én a nevemre gondoltam :).
pb_04-03-2010 00:06:03 // 72659
Kábelt, mindent.
pb_04-03-2010 00:05:05 // 72658
Felszedté, néhány kgt, vagymi?D
kesa03-03-2010 23:34:15 // 72657
Az enyém is cserés, vacsi új van benne.
kesa03-03-2010 23:33:15 // 72656
Én viszont teljesen az vagyok :D
ANGER03-03-2010 16:04:13 // 72655
Nos ha mérem a kábelt,mit mérjek?
Delejt?
ANGER03-03-2010 16:03:36 // 72654
lehet
pb_03-03-2010 15:45:15 // 72653
Kábeleket mérünk.)
pb_03-03-2010 15:39:38 // 72652
Pedig mégsem kerek valami.)
ANGER03-03-2010 04:52:52 // 72651
A multin mit kellene majd látnom,értékek?
ANGER03-03-2010 04:52:13 // 72650
Bizony feszül mindenki a helyén!:-)
Látod, az biztos rámférne!:-)))
pb_02-03-2010 23:56:33 // 72649
Multiméterrel.) Mindenki feszesen a helyére is megy?)

Be kéne már iratkoznod a továbbképzésre.D
pb_02-03-2010 23:54:47 // 72648
Az önindítónál, a szénkefe oldalon.
ANGER02-03-2010 21:05:35 // 72647
kimérés még hátra van(hogy kell),saruk csillognak villognak,máma tettem róla
ANGER02-03-2010 21:04:39 // 72646
na ehhez azt sem tudom hogy kezdjek neki)
pb_02-03-2010 20:55:24 // 72645
Vagy épp a bendxnél az átvezetést.
pb_02-03-2010 20:54:41 // 72644
Pl kiméred, +nézed a sarukat, stb.)
ANGER02-03-2010 20:41:12 // 72643
köszi az infókat,így már egyszerűbb dolgom lesz!:-)
ANGER02-03-2010 20:39:09 // 72642
én is ezért gyüjtögetek mindenfélét,előbb utóbb csak jól jön valami a sok lom közül!:-)
sprint8302-03-2010 20:38:29 // 72641
Ez egy glicerines óra amit én használok, de szerintem megfelel egy akármilyen nyomás mérő óra is ami olaj álló. Végül is egy membránt nyom az olaj, szerintem bármilyen órának jónak kell lenni, a levegős rendszereknél is van minimális olaj ill. víz azt is bírják. Itt az enyémnél azért használtam ilyet meg a kompresszió mérőmnél is mert ez csillapított a folyadék miatt.
sprint8302-03-2010 20:33:31 // 72640
Volt otthon minden hozzávaló:))) Van egy rakat légtechnikai cuccunk, kb. mint egy kisebb bolt raktárkészlete:)) Ez csak egy 5 perc alatt gyorsan összerakott mérő volt, azóta megcsináltam normálisan szépre.:))
ANGER02-03-2010 20:30:53 // 72639
csak azt nem tudom milyen névvel vagy megnevezéssel keressek hozzá mérőt?
ANGER02-03-2010 20:27:38 // 72638
gondolom,hogy nem drága,de ingyé?:-)))
ANGER02-03-2010 20:26:05 // 72637
például?
sprint8302-03-2010 20:19:58 // 72636
Házilag is kivitelezhető a műszer elég olcsón.
Ez pl. nekem ingyen volt: :)))))
pb_02-03-2010 20:17:04 // 72635
Ez még kevés a kábeleknél.
pb_02-03-2010 20:16:11 // 72634
Még annál is rosszabb.DDD
pb_02-03-2010 20:15:26 // 72633
Jó, hát a sirokkó hűzásra indul, így persze, hogy nincs ilyen problémád.DDD
pb_02-03-2010 20:14:15 // 72632
Tudjuk, tudjuk, 5 perc alatt + váltó cserélhető. Na mennyé vezekelni.DDD
ANGER02-03-2010 18:23:56 // 72631
Lehet olajnyomás,beinvesztálok mostmár egy mérőműszerbe!
Kábelek sértetlenek és tiszták!
De megint megtakarítottam amit lehetett!
ANGER02-03-2010 18:22:50 // 72630
Csatlakozom Dekka kollégához,nekem is xart már be a gyujtáskapcsolóm!
Ferke02-03-2010 16:41:43 // 72629
Persze, mert nálam ilyen gond nem lehet, ez nem wartburg, szabadonfutóval...znáááá:!:)))))
Ferke02-03-2010 16:41:08 // 72628
Nekem egyébként sosem volt ilyen gondom...igaz mondjuk nincs is tömegautóm:)))))))
Ferke02-03-2010 16:40:34 // 72627
De akkor is 2 perc alatt diagnosztizálható.:)
pb_02-03-2010 16:34:12 // 72626
Fölösleges magyarázni neki.DDD
Dekka02-03-2010 16:30:54 // 72625
csak szolok, a gyujtaskapcsolo is beszarhat, elkoszolodhat, es a csatlakozonal szar lehet a kabel, sajat tapasztalat
pb_02-03-2010 16:21:35 // 72624
Inkább iratkozzá be továbbképzésre, Máguskám!DDD
pb_02-03-2010 16:20:45 // 72623
Akkor olajnyomás.
A kábeleket is, nem véletlenül szajkózom.))
Ferke02-03-2010 16:13:53 // 72622
Dehogy fújja, csak blöfföl, úgyse olvas senki vissza!:)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.