Forum >> Alfasud-33
Zoli8913-05-2014 19:38:57 // 79721
Köszi, holnap rácsörgök :)
pb_13-05-2014 00:29:17 // 79720
Ezt nehéz volt +állapítani.D
Dekka12-05-2014 19:34:51 // 79718
ja,es veled ellentetben ,nekem a donor is mukodik :D
Dekka12-05-2014 18:21:10 // 79717
Dekka12-05-2014 17:13:00 // 79716
Kaptam ajandekba :)
TDI7512-05-2014 16:25:35 // 79715
Honnan a tökből szerezted?? :-))
pb_12-05-2014 16:02:07 // 79714
+ 1 autó, + ilyemik.)))
Dekka12-05-2014 14:00:20 // 79713
azt h van nehany oracsoportom, meg pár zárszettem plusz 1 uj kipuff rendszer nem neveznem tele vitrinnek :)
pb_12-05-2014 13:52:26 // 79712
Mivan +ártott a korán kelés, vagymi?DDD
pb_12-05-2014 13:50:41 // 79711
Ne abból indulok, hanem abból, hogy kinek van tele a vitrin cuccokkal.D Mé nem ment volna?D
Zolika15512-05-2014 13:09:25 // 79709
:DDDDDDDD pb_ téged mindenhol oltanak? :D
Dekka12-05-2014 12:11:23 // 79708
Ne a sajat gyujtogeto eletmododbol indulj ki,amikot soha semmi nem kerul beepitesre es hasznalatra :) a ket szarotok se ment meg egy metert se iden :)
pb_12-05-2014 10:59:40 // 79707
Az a bay, hogy mindig magadból indulx ki.D Yah, yah yó sokáig lex az ebayen.D
Dekka12-05-2014 09:48:46 // 79706
Nem turkalhatsz a motorteremben,es a te romjaidhoz amugy se jo ugyhogy sokaig :D
pb_12-05-2014 09:02:34 // 79705
A kérdés, hogy meddig?D
Dekka12-05-2014 08:21:18 // 79704
már bennevan a kocsiban,ugyhogy nemvaloszinu :D
pb_12-05-2014 08:20:10 // 79703
Ott xoktak érdekes dolgok lenni TSilló forintokért.DDD
pb_12-05-2014 08:11:28 // 79701
Úgyis a vitrinben fog kikötni.)
Dekka12-05-2014 08:06:35 // 79699
Zoli8911-05-2014 22:45:22 // 79698
Ezt is tudtam, sőt azt is tudom, hogy Zé-nek van egy de ő nem adja :D
Egyéb ötlet, hogy kit keressek?
Egyéb ötlet, hogy kit keressek?
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-05-2014 14:26:16 // 79697
Hali!
A taposókban lévő bitumenes zajcsillapítókról akkor senkinek egy "fellelési " fotója?
Közvetve úgy tűnik, hogy az első ülés hátsó csavarjának "dombjai" kivételével a taposók telibe voltak ragasztva, jól tudom?
Itt már eltüntették, de a nyomai látszanak
Tükörügyben viszont abba lehet hagyni a "szilánkos fejtörést" , a két rész közé maga a rugó anyaga sem fér be - így marad az alulra helyezés, kicsit tartottam tőle, hogy a bowden nem tud elkanyarodni - hálistennek de ,úgyhogy alakul a 90-es/93-as "vadházasság" ezügyben...
A taposókban lévő bitumenes zajcsillapítókról akkor senkinek egy "fellelési " fotója?
Közvetve úgy tűnik, hogy az első ülés hátsó csavarjának "dombjai" kivételével a taposók telibe voltak ragasztva, jól tudom?
Itt már eltüntették, de a nyomai látszanak
Tükörügyben viszont abba lehet hagyni a "szilánkos fejtörést" , a két rész közé maga a rugó anyaga sem fér be - így marad az alulra helyezés, kicsit tartottam tőle, hogy a bowden nem tud elkanyarodni - hálistennek de ,úgyhogy alakul a 90-es/93-as "vadházasság" ezügyben...
Zoli8911-05-2014 13:02:28 // 79694
Azt speciel tudtam, hogy ez Nardi kormány. Már csak a fellelési hely érdekelne :)
pb_11-05-2014 01:17:24 // 79692
Nem gyári, amúgy + olvass vixxa.) Rád férne 1 kis művelődés.D
Zolika15511-05-2014 00:59:19 // 79691
Nem is tudtam, hogy volt digit-es műszerfal is :o tök fain!
Zoli8911-05-2014 00:21:45 // 79689
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-05-2014 09:48:29 // 79688
Sziasztok!
Mai "kardinális kérdések" rovatom következik: :-)
1: Az ülések alatti (taposókon lévő) gyári bitumenlapokról méret vagy fotó nincs valakinek? (Én mindet "felvéstem :-p)
2. "facelift" (mikor pl. áttértek 3 csavaros első toronyra) utáni külső tükröt ismeri valaki? Miután atomjaira szétszedtem a donor-tükröt, (az ilyen, 93-as) akkor vettem észre a régivel összenézve, hogy azon is változtattak és a tövénél az a rugós kapcsolat nem tiszta (konkrétan a rugó helye.
(A régin a tükör belsejébe, a csöves csavar tetejére kellett tenni és az anyával leszorítani. Az újabbon viszont a tükör behajtható része alaplapjába a tövében, a csatlakozásnál menet van vágva...Tehát e felé, a tükör belsejébe hiába teszem a rugót, az hülyeség... Az állórész és a behajtható rész szorosan egymáson van, aközé sem fér szerintem így legvalószínűbb, hogy az állórész alá van téve - de azért jó volna megerősítés)
Köszi előre is!
Mai "kardinális kérdések" rovatom következik: :-)
1: Az ülések alatti (taposókon lévő) gyári bitumenlapokról méret vagy fotó nincs valakinek? (Én mindet "felvéstem :-p)
2. "facelift" (mikor pl. áttértek 3 csavaros első toronyra) utáni külső tükröt ismeri valaki? Miután atomjaira szétszedtem a donor-tükröt, (az ilyen, 93-as) akkor vettem észre a régivel összenézve, hogy azon is változtattak és a tövénél az a rugós kapcsolat nem tiszta (konkrétan a rugó helye.
(A régin a tükör belsejébe, a csöves csavar tetejére kellett tenni és az anyával leszorítani. Az újabbon viszont a tükör behajtható része alaplapjába a tövében, a csatlakozásnál menet van vágva...Tehát e felé, a tükör belsejébe hiába teszem a rugót, az hülyeség... Az állórész és a behajtható rész szorosan egymáson van, aközé sem fér szerintem így legvalószínűbb, hogy az állórész alá van téve - de azért jó volna megerősítés)
Köszi előre is!
GT Ɨ|ѯ25-04-2014 12:43:18 // 79687
Ez igen:-)
Jöhetnétek is vele a hevesi talira...:-)
május 10
Jöhetnétek is vele a hevesi talira...:-)
május 10
tt (tt Alfa team)24-04-2014 15:30:46 // 79686
Lacci3324-04-2014 14:03:21 // 79685
szia. sajnos már nincsennek meg, ahogy előttem írta G-Burt..
G-Burt24-04-2014 00:53:35 // 79684
A gátlók Harinál, a rugók róla nálam :)
pb_24-04-2014 00:08:19 // 79681
Fel kell úyíttatni.
Mike MH423-04-2014 18:20:12 // 79680
Hali!
Nem tudom, hogy aktuális-e még, de nekem szükségem lenne pont 2 db ilyen lengéscsillapítóra. Esetleg, ha meg vannak küldenél róluk képet?
Mail: mike.neoraver@freemail.hu
Előre is köszönöm!
Nem tudom, hogy aktuális-e még, de nekem szükségem lenne pont 2 db ilyen lengéscsillapítóra. Esetleg, ha meg vannak küldenél róluk képet?
Mail: mike.neoraver@freemail.hu
Előre is köszönöm!
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-04-2014 21:34:32 // 79679
Ja, ahogy a kolléga mondja: az utólagos gányt* szerves oldószerrel viszonylag egyszerűen le lehet csutakolni, ez lehet lakkbenzin, nitro, de a tankfelújításnál tapasztaltak alapján maga a motorbenzin is nagyon jó tud lenni oldószerként - legalábbis a "benzinállónak" hirdetett, amúgy nem is gagyi rücsifesték benziinbe áztatva egy éjszaka lejött a fémről .-p
*Nekem a karosszériázás egyik érdekes tapasztalata/meglepetése volt, hogy a "profi" lakatosok megoldását - csupasz vasra kent "alvázvédő-kátrányg..ci" - érdekes módon sehol nem találsz a verdában, legalábbis a felverődésnek kitett helyeken a padlót-üregeket (belülről is) beborító porszórt alapfestésre (világosszürke) felhordott rücsi van alkalmazva.
Ez a rücsi már nehezebb pálya, leginkább valóban mechanikus úton jön le, nem valami hálás meló , mert a flex (normál 12e fordulat) a mélyét már kicsit megolvasztja-szétkeni, a felszínét meg szálasítva szétgórja a p.csába - nem beszélve a kellemes "homlokosokról", amikor egy-egy nagyobb darab egyben felszakadva - elrepülve nekünk csapódik :-p
De hogy valami újszerűt is mondjak: volt egy ma már érdekes, akkor kellemetlen élményem ezzek a rücsivel kapcsolatban: csak meg akartam takarítani a kosztól, ezért lekentem Brigéciollal. Gondoltam rajta hagyom egy fél napot+éjszakát és másnap meleg vízzel szépen lecsutakolom tisztára. Alig kentem fel , épp készültem haza - nemsokára vendégek jöttek :-p - amikor azt láttam, hogy itt-ott elkezdett feltáskásodni vagy inkább felpuhulni , úgyhogy gyorsan lemostam a B.-t óvatosan , aztán meg szintén mint a hímestojást , ronggyal szárazra itattam. Szerencsére "visszaszilárdult" eredeti állapotára, de szerintem egy próbát megérhet, mert kisebb rumlival jár, ,mint a korongozás.
*Nekem a karosszériázás egyik érdekes tapasztalata/meglepetése volt, hogy a "profi" lakatosok megoldását - csupasz vasra kent "alvázvédő-kátrányg..ci" - érdekes módon sehol nem találsz a verdában, legalábbis a felverődésnek kitett helyeken a padlót-üregeket (belülről is) beborító porszórt alapfestésre (világosszürke) felhordott rücsi van alkalmazva.
Ez a rücsi már nehezebb pálya, leginkább valóban mechanikus úton jön le, nem valami hálás meló , mert a flex (normál 12e fordulat) a mélyét már kicsit megolvasztja-szétkeni, a felszínét meg szálasítva szétgórja a p.csába - nem beszélve a kellemes "homlokosokról", amikor egy-egy nagyobb darab egyben felszakadva - elrepülve nekünk csapódik :-p
De hogy valami újszerűt is mondjak: volt egy ma már érdekes, akkor kellemetlen élményem ezzek a rücsivel kapcsolatban: csak meg akartam takarítani a kosztól, ezért lekentem Brigéciollal. Gondoltam rajta hagyom egy fél napot+éjszakát és másnap meleg vízzel szépen lecsutakolom tisztára. Alig kentem fel , épp készültem haza - nemsokára vendégek jöttek :-p - amikor azt láttam, hogy itt-ott elkezdett feltáskásodni vagy inkább felpuhulni , úgyhogy gyorsan lemostam a B.-t óvatosan , aztán meg szintén mint a hímestojást , ronggyal szárazra itattam. Szerencsére "visszaszilárdult" eredeti állapotára, de szerintem egy próbát megérhet, mert kisebb rumlival jár, ,mint a korongozás.
Atttis14-04-2014 20:29:29 // 79678
Drótkorong, spakli, stb... utólagost belocsolod benzinnel és szét folyik :)
Atttis14-04-2014 20:28:20 // 79677
1 dolog a beázás, másik pedig, az ember esőben vizes, hóban havas cipővel ül be. amelyik ülésnél nem ülnek vagy csak ritkán, ott nem is olyan a padlólemez :)
TDI7513-04-2014 21:40:16 // 79676
Lassan megszüntetem a Flinstones feelinget az autóban.
Kitűnő példa a belülről történő kirohadásnak. Valószínű hogy valamikor beázhatott, és belülről kezdett csócsálni a rozsda.
Aztán ha már likas akkor megindul szélsebesen a rohadás. Főleg ha utólag meg van szórva alvázvédővel is.
Ja viszont feldobnék egy kérdést. A gyári és utólag felhordott alvázvédőd nivel lehet hatékonyan eltávolítani?
Kitűnő példa a belülről történő kirohadásnak. Valószínű hogy valamikor beázhatott, és belülről kezdett csócsálni a rozsda.
Aztán ha már likas akkor megindul szélsebesen a rohadás. Főleg ha utólag meg van szórva alvázvédővel is.
Ja viszont feldobnék egy kérdést. A gyári és utólag felhordott alvázvédőd nivel lehet hatékonyan eltávolítani?
Ferke13-04-2014 14:48:53 // 79675
Keresheted zé-t, de talán nálam is van...zénél viszont valószínű, hogy hamarabb célt érsz, mint nálam:))
Kisvuk10-04-2014 23:14:30 // 79674
Szia !
Lehet Te vagy az emberem !!! Első rugótányér alsó ami tipikusan elrohad az kéne ,jó állapotú !!! És más is írhat , aki esetleg tud rá beszerzési pályát !!!
Köszönöm
Lehet Te vagy az emberem !!! Első rugótányér alsó ami tipikusan elrohad az kéne ,jó állapotú !!! És más is írhat , aki esetleg tud rá beszerzési pályát !!!
Köszönöm
Aron10-04-2014 10:53:33 // 79673
Több furcsaság is van a műszerfal bal szekciójával (tankszintjelzőtől balra minden mutatós műszer), úgyhogy szerintem alaposabban ellenőriznem kell a sorcsatlakozók saruinak feszességét és kontaktját, mert pl. a km óra enyhe paskolásra megáll majd az ablaktörlő kapcsoló intenzív vég és alapállásba mozdításával újraindul:. =P
+ Ellenőrzöm majd a gyújtáskapcsoló körüli kezelőszervek (fény, index, ablaktörlő) vezetékezését is, mert háttérvilágításom sincs, pedig minden kis izzó egyesével jó.
Ha meg nem segít egyik sem, marad a tank kivétel:.
+ Ellenőrzöm majd a gyújtáskapcsoló körüli kezelőszervek (fény, index, ablaktörlő) vezetékezését is, mert háttérvilágításom sincs, pedig minden kis izzó egyesével jó.
Ha meg nem segít egyik sem, marad a tank kivétel:.
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-04-2014 22:30:58 // 79672
Nem lehet, hogy a tank környéki részével van baj? pl. érintkezők a tank tetején halálra oxidálódva? Vagy nem jellemző, de a tankon belül is lehet az úszózsák kiszakadva , vagy - ha soha nincs rendesen megtankolva - az úszó által működtetett potméter-szerű mechanika is elvileg megállhat rozsda miatt. Innen előre az órába csak pár vezeték megy , ha azok csatijai nem oxidálódtak, akkor inkább hátrébb lesz a gond...
(amúgy én is most tudtam csak leellenőrizni az enyémen ugyanezt, mivel rendes tölcsér híján ilyen 1-1,5 litereket szerencsétlenkedtem kannából a tankba - aztán meg csodálkoztam , hogy némi alapjárat meg parkolóban mocorgás után legközelebb csak el-elkapja de nem marad meg a fordulat! :-p)
(amúgy én is most tudtam csak leellenőrizni az enyémen ugyanezt, mivel rendes tölcsér híján ilyen 1-1,5 litereket szerencsétlenkedtem kannából a tankba - aztán meg csodálkoztam , hogy némi alapjárat meg parkolóban mocorgás után legközelebb csak el-elkapja de nem marad meg a fordulat! :-p)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
527
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?