Hát igen,kicsit távolabb történik a az affér akkor lehetett volna vele szenvedni egy kicsit mire hazavánszorogsz vele.
Szerintem tuti hegesztesd meg a pót alkatrészt,mert lehet az sem bírná sokáig.
De azért elképesztő,hogy ilyen is van,hamarosan megnézem én is az enyémet,komolyan nem hiszem el,vannak még meglepetések a konstrukcióval?
Forum >> Alfasud-33
ANGER02-08-2009 12:51:19 // 64471
Gróf02-08-2009 12:49:53 // 64469
Végülis igazad van. MEghamár ugyis hegesztés lesz belerakok 2 3szöget oldalra.. :D
pb_02-08-2009 12:49:01 // 64468
Merevítsd ki, akkor bírni fogja.
Gróf02-08-2009 12:48:25 // 64467
Akkor meg nem lehet normálisan elérni a kart : -/
Gróf02-08-2009 12:46:28 // 64466
Szar konstrukció. Mert ha finoman váltod is akkkor is azt a keskeny lemezt meg hegesztést ráfeszíted a szilentre és jóhogy elfárad...
pb_02-08-2009 12:45:38 // 64465
Találkoztam már néhánnyal, ami így járt.)(
Rövidíteni kell, akkor jobban bírja.D
Rövidíteni kell, akkor jobban bírja.D
Gróf02-08-2009 12:45:30 // 64464
Ja jA. Szerencsére indulás után történt, aszóval nem kerültem messze a garázstól. Van egy másik váltókarom de már annak is reped az alja. Azon gondolkoztam h megheggesztetem, tán tart valameddig.. Nem látom értelmét szerzni egy bontottat, mert ez ami eltört repedésmentes votl amikro beletettem (ezért is lett anno kicserélve)
ANGER02-08-2009 12:42:22 // 64463
Típushiba?
Vagy csak nem bírta a sportos cibálást!)))
Vagy csak nem bírta a sportos cibálást!)))
ANGER02-08-2009 12:41:39 // 64462
Ez nagyon komoly!!!
Gróf02-08-2009 12:31:51 // 64460
pb_02-08-2009 12:09:58 // 64459
Rögtön utána is indít6sz, hogy történte változás.
Bosch Motronic MP 3.1, a teljes neve, és mind2t takarja. A 45/6 1.6 boxereket 2féle rendszerrel szerelték, az 1ik a Bosch volt, a másik pedig a GM Rochester ACG Multec XM rendszer volt.
Sztem az ML4.1 a legjobb, de ugye, ez nézőpont kérdése.DDD
Bosch Motronic MP 3.1, a teljes neve, és mind2t takarja. A 45/6 1.6 boxereket 2féle rendszerrel szerelték, az 1ik a Bosch volt, a másik pedig a GM Rochester ACG Multec XM rendszer volt.
Sztem az ML4.1 a legjobb, de ugye, ez nézőpont kérdése.DDD
lacco8402-08-2009 11:43:49 // 64458
délután meg is csinálom akkor a dugózást, és akkusarut. aztán jövőhéten fogyasztásmérés.....
Az mp3.1 mit takar?? a gyújtás vagy a befecskendezés típusát??
És ez jobb mint más típusok??
Csak okosodni akarok 1 kicsit :)
Az mp3.1 mit takar?? a gyújtás vagy a befecskendezés típusát??
És ez jobb mint más típusok??
Csak okosodni akarok 1 kicsit :)
pb_02-08-2009 11:10:31 // 64457
Lég az akksisaru, nem kell túlbonyolítani a dologot.) Látom MP3.1 van benne, akkor ez is kiderült.)
lacco8402-08-2009 10:52:24 // 64456
ahhhha. erről valaki valamit mondott, amikor a lambdaszondát cseréltem de egy picit másképpen hallottam..: a művelet utánn nem árt ha a központi "agyról" lehúzom a vezekékeket, hogy visszaálljon alapra.. akkor nem tartottam fontosnak. meghát nem is találtam akkor a vezérlőt.. aztán amikor az első szettet szereltem be megtaláltam az anyósülés előtti padlólemez alá rejtve... akkor most melyiket kellene csinálni?? elég az akksisarut levennem, vagy a vezérlőt kössem le pihenni..
Egyébként ezt a vezérlő egységet valaki valahol biztosan babrálgatta, mert a kábelköteg elég f*s módon csak vissza van "dobva" :
Egyébként ezt a vezérlő egységet valaki valahol biztosan babrálgatta, mert a kábelköteg elég f*s módon csak vissza van "dobva" :
pb_02-08-2009 00:19:55 // 64455
A védőital, nem mindenkire ugyanolyan intenzitással 6. A mellék6ásokról, kérdezze orvosát, gyógyszerészét!DDDD
pb_02-08-2009 00:17:22 // 64454
Akkor lehet a ledugózás után, nem ártana levenni 1 1/4 órára.
kesa01-08-2009 14:13:43 // 64453
Hm. Akkor ezek szerint nekem volt sok a védőital :D...
Átsiklottam azon a tényen, hogy nem 2 hanem 3 féle gyertyáról írt. De azt továbbra is tartom, hogy aki akar, még mindig tud GL gyertyákat szerezni.
Átsiklottam azon a tényen, hogy nem 2 hanem 3 féle gyertyáról írt. De azt továbbra is tartom, hogy aki akar, még mindig tud GL gyertyákat szerezni.
lacco8401-08-2009 12:59:27 // 64452
akksisarut kb 1 hónapja vettem le, amikor az erősítőt kötöttem be. de nincsen eloxidálódva.. szépen letakarítottam. az akksit decemberben vettem 55ah-s
pb_01-08-2009 12:34:18 // 64451
Dugózd le a fojtószelepnél levő csatlakozást, az olajbetöltő =re nem érdekes. Akksisaru mikor volt utoljára levéve?
lacco8401-08-2009 12:28:10 // 64450
pb_01-08-2009 11:33:06 // 64449
Na itt nekem valami nem kerek. A kartelgáz visszavezetésnek a fojtószelep Lé kéne becsatlakoznia. Lent az injektortalptól, pedig a vákuumdob kapja a levegőt. Bármelyik cső tömítetlen/szakadt/stb, az hibákhoz vezethet. A betöltőcső vége leszedhető, bajonettzáras. Sajnos a 45/6nál már műanyagból van, ezért tudott letörni.
pb_01-08-2009 11:29:28 // 64448
Sztem túlragoztuk a témát.))
pb_01-08-2009 11:28:54 // 64447
Azt.)))
Na, ez az, hogy ilyen már nincs.) Amúgy hallottam már, hogy néhány kártárs panaszkodott az utolsó szériás GLekre.
Na, ez az, hogy ilyen már nincs.) Amúgy hallottam már, hogy néhány kártárs panaszkodott az utolsó szériás GLekre.
BuBu.01-08-2009 11:20:37 // 64446
kartergáz visszavezető cső elvileg nem kellene nagyon nagy hibákat produkálnia de, alfa tehát minden lehetséges:D:DD
nem pl járómotornál ha lehúzom képes leállni:D
nem pl járómotornál ha lehúzom képes leállni:D
lacco8401-08-2009 09:51:42 // 64445
Üdv az uraknak:)
tegnap egy kis marhaságot írtam azzal, hogy a servo betöltő nyílásba van gányolva 1 kis csőőőő. Nos ma megnéztem mégeccer és kiderült hogy az olajbetöltő nyíláson van ez a gányosan felragasztott csatlakozás, ami már teljesen el is engedett. ez okozhat valamiféle problemát. ez a cső a szívócsonk aljához csatlakozik..
tegnap egy kis marhaságot írtam azzal, hogy a servo betöltő nyílásba van gányolva 1 kis csőőőő. Nos ma megnéztem mégeccer és kiderült hogy az olajbetöltő nyíláson van ez a gányosan felragasztott csatlakozás, ami már teljesen el is engedett. ez okozhat valamiféle problemát. ez a cső a szívócsonk aljához csatlakozik..
BuBu.01-08-2009 03:37:46 // 64444
kétszer elolvastam amit irt de nem vágom milyen ellentmondásra gondolsz
bosch helyett golden kéne de csak ngk van:D
bosch helyett golden kéne de csak ngk van:D
kesa01-08-2009 00:47:37 // 64443
mivan???? vizet iszol?
Én nem Lacitól vettem anno, simán besétáltam egy autós boltba, mondták raktáron nincs, de 2 napon belül szereznek. Úgy is lett. Igaz, ennek már bő 2 éve.
Én nem Lacitól vettem anno, simán besétáltam egy autós boltba, mondták raktáron nincs, de 2 napon belül szereznek. Úgy is lett. Igaz, ennek már bő 2 éve.
pb_01-08-2009 00:43:10 // 64442
Nincs itt Llentmondás.) Nem fog kapni, csak 1 helyen. Azért írtam, úgy, ahogy írtam, mert nincs jelentősége a dolognak. Amúgy Kékforrás a pálya.D
kesa01-08-2009 00:32:41 // 64441
64430
Kis ellentmondásba kerültél Mester! Csak nem valami tudatmódosító hatása alatt állsz :D?
Kis ellentmondásba kerültél Mester! Csak nem valami tudatmódosító hatása alatt állsz :D?
pb_01-08-2009 00:30:57 // 64440
Na, hát akkor + teljesen mind1, hogy GL, vagy NGK.)))
kesa01-08-2009 00:23:05 // 64439
Én nem azt mondtam, hogy ez majd megoldja a problémát, csak az írásodra reagáltam, hogy GL kéne bele, mert a másik ehhez a motorhoz hulladék, de GL-t meg már nem fog kapni.
Annyit írtam, hogy de igenis kap, ha megfelelő helyen érdeklődik.
:)
Annyit írtam, hogy de igenis kap, ha megfelelő helyen érdeklődik.
:)
pb_01-08-2009 00:01:02 // 64438
Nem verem át, de úgy hiszem, ezt a problémát nem az fogja +oldani, hogy GL, vagy NGK.)
pb_31-07-2009 23:59:54 // 64437
Nagyon úgy néz ki.)
Igen Lég.
Leginkább az alvázszám alapján lehetne beazonsítani.
Azt is ki tudod mérni, 1 multiméterrel. Az injektrotalpban találod a jeladót. Azt kell mérned, amelyiknek duplavezetékes csatlakozása van. A szimpla az másnak adja a jelet.
Igen Lég.
Leginkább az alvázszám alapján lehetne beazonsítani.
Azt is ki tudod mérni, 1 multiméterrel. Az injektrotalpban találod a jeladót. Azt kell mérned, amelyiknek duplavezetékes csatlakozása van. A szimpla az másnak adja a jelet.
kesa31-07-2009 23:32:51 // 64436
Keresd 127_sud kollégát itt az amore-n, nála kell még, hogy legyen.
lacco8431-07-2009 23:31:49 // 64435
Nem érzem magam áttverve. még........ :D
kesa31-07-2009 23:25:47 // 64434
Akkor ne verd át a lelkes kollégát :P!
pb_31-07-2009 23:24:37 // 64433
Tudom, azt is tudom, hogy hol kell érdeklődni.))
lacco8431-07-2009 23:22:23 // 64432
a DIS tekercset akkor megtaláltam :)
Én sem nagyon hittem hogy ez még rotoros gyújtásosztású motor, de bubu kollega kérdezte hogy azok rendben vannak-e? ebből gondoltam, hogy én vagyok marha vak, hogy nem találok meg egy hülye gyújtáselosztót :))
a gyújtókábeleket elég egy multiméterrel leellenőrizni ugye??
a gyújtás típusát mi alapján tudom beazonosítani???
valamint a motorvezérlőnek a hőfokjelét???
Én sem nagyon hittem hogy ez még rotoros gyújtásosztású motor, de bubu kollega kérdezte hogy azok rendben vannak-e? ebből gondoltam, hogy én vagyok marha vak, hogy nem találok meg egy hülye gyújtáselosztót :))
a gyújtókábeleket elég egy multiméterrel leellenőrizni ugye??
a gyújtás típusát mi alapján tudom beazonosítani???
valamint a motorvezérlőnek a hőfokjelét???
kesa31-07-2009 23:20:06 // 64431
De, még mindig lehet zsír új GL gyetyákat kapni, csak jó helyen kell érdeklődni!
pb_31-07-2009 21:56:01 // 64429
Melyik befecskendező rendszer van benne? A bosch gyertyákat dobd ki belőle, a gyári ajánlás Golden Lodge 25 HL, de ilyet már nem fogsz kapni. Az NGK BP6ESel lehet helyettesíteni. Ezen a motoron, nincs már gyújtásLosztó, sem rotor, hanem 1 DIS tekercsnek nevezett 1ség állítja Lő a nagyfeszt. A gyújtást nem tudod állítani, az fix, a motorvezérlőben van leprogramozva(beégetve). Ill 1 módon lehet állítani, de az már más folyamat.)) A gyertyakábeleket mindenképp át kell nézni, nemcsak szemre, hanem méréssel is, a DISen lévő vezetékeket is. Aztán nézd + a motorvezérlőnek szolgáltatott hőfok jelet.
BuBu.31-07-2009 21:49:32 // 64428
nahh ezt nem tudtam eldönteni
akkor a gyujtás rész törölve:D
akkor a gyujtás rész törölve:D
pb_31-07-2009 21:46:04 // 64427
Lépésről, lépésre kell haladni.D
pb_31-07-2009 21:45:24 // 64426
Nincs benne rotor, sem Losztó, gyújtás sem kell benne állítani.A többi kérdés +állja a helyét.))))
pb_31-07-2009 21:43:35 // 64425
1x volt 1 olyan Set, mikor 1/2 volt a tank, király volt.)))
pb_31-07-2009 21:42:36 // 64424
Nem jól csináltad, én nem szoktam +állni a lámpánál.DDDD
pb_31-07-2009 21:41:02 // 64423
Én nem szoktam ittas lenni.DD
lacco8431-07-2009 21:39:17 // 64422
hello. bosch 3 pólusu gyertyákat tettem bele. amit kivettem ugyanilyen volt csak 4 pólusu.
a gyújtókábelek szemre rendben vannak. mivel a benzinszivattyu pár hónapja ki lett cserélve újra ezért asszem azzal sem lehet problem. A gyújtáselosztóval viszont gondban vagyok, mert az elérhetetlen helyen van a szívócsonk mögött.... tegnapelőtt levettem a szívórészt. most lehet baromságokat kérdezek és írok: a gyújtáselosztó teljesen fix, úgyértem nem tudomszéttszedni, hogy rotor lenne benne vagy bármi mozgó dolog.. a gyújtást hol lehet beállítani??? előző autóm motorját teljesen szétt tudtam szedni, felújítani, összerakni. (kadett 1.4i) ott a gyújtáselosztó pofon eccerü volt és a rotor hejye is egyértelmű, a gyújtásbeállítás ugyszintén. itt nem tudom forgatni a gyújtáselosztót meg semmi hasonló.... a neten sem találtam semmi robbantott ábrát leírást sem.. egy bibit viszont találtam : a szervóolajat amibe betöltöm müanyag házból megy egy vékony cső a szívócsonk aljára. és ez a műanyag házba ugy van valami marha gány módon ráragasztva. holnap le is fényképezem.ez okozhatja problemámat?? ha egy ábrával vagy rajzal tudnátok segíteni...............
további szép estét. és köszönöm a segítséget..
a gyújtókábelek szemre rendben vannak. mivel a benzinszivattyu pár hónapja ki lett cserélve újra ezért asszem azzal sem lehet problem. A gyújtáselosztóval viszont gondban vagyok, mert az elérhetetlen helyen van a szívócsonk mögött.... tegnapelőtt levettem a szívórészt. most lehet baromságokat kérdezek és írok: a gyújtáselosztó teljesen fix, úgyértem nem tudomszéttszedni, hogy rotor lenne benne vagy bármi mozgó dolog.. a gyújtást hol lehet beállítani??? előző autóm motorját teljesen szétt tudtam szedni, felújítani, összerakni. (kadett 1.4i) ott a gyújtáselosztó pofon eccerü volt és a rotor hejye is egyértelmű, a gyújtásbeállítás ugyszintén. itt nem tudom forgatni a gyújtáselosztót meg semmi hasonló.... a neten sem találtam semmi robbantott ábrát leírást sem.. egy bibit viszont találtam : a szervóolajat amibe betöltöm müanyag házból megy egy vékony cső a szívócsonk aljára. és ez a műanyag házba ugy van valami marha gány módon ráragasztva. holnap le is fényképezem.ez okozhatja problemámat?? ha egy ábrával vagy rajzal tudnátok segíteni...............
további szép estét. és köszönöm a segítséget..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
525
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?