Forum >> Alfasud-33

ANGER02-08-2009 12:51:19 // 64471
Hát igen,kicsit távolabb történik a az affér akkor lehetett volna vele szenvedni egy kicsit mire hazavánszorogsz vele.
Szerintem tuti hegesztesd meg a pót alkatrészt,mert lehet az sem bírná sokáig.
De azért elképesztő,hogy ilyen is van,hamarosan megnézem én is az enyémet,komolyan nem hiszem el,vannak még meglepetések a konstrukcióval?
pb_02-08-2009 12:50:36 // 64470
L lehet érni azt.)
Gróf02-08-2009 12:49:53 // 64469
Végülis igazad van. MEghamár ugyis hegesztés lesz belerakok 2 3szöget oldalra.. :D
pb_02-08-2009 12:49:01 // 64468
Merevítsd ki, akkor bírni fogja.
Gróf02-08-2009 12:48:25 // 64467
Akkor meg nem lehet normálisan elérni a kart : -/
Gróf02-08-2009 12:46:28 // 64466
Szar konstrukció. Mert ha finoman váltod is akkkor is azt a keskeny lemezt meg hegesztést ráfeszíted a szilentre és jóhogy elfárad...
pb_02-08-2009 12:45:38 // 64465
Találkoztam már néhánnyal, ami így járt.)(
Rövidíteni kell, akkor jobban bírja.D
Gróf02-08-2009 12:45:30 // 64464
Ja jA. Szerencsére indulás után történt, aszóval nem kerültem messze a garázstól. Van egy másik váltókarom de már annak is reped az alja. Azon gondolkoztam h megheggesztetem, tán tart valameddig.. Nem látom értelmét szerzni egy bontottat, mert ez ami eltört repedésmentes votl amikro beletettem (ezért is lett anno kicserélve)
ANGER02-08-2009 12:42:22 // 64463
Típushiba?
Vagy csak nem bírta a sportos cibálást!)))
ANGER02-08-2009 12:41:39 // 64462
Ez nagyon komoly!!!
pb_02-08-2009 12:38:46 // 64461
Jah típushiba.)
Gróf02-08-2009 12:31:51 // 64460
Ciao!
Már tudom h miért nem találtam a 3. fokozatot :)
pb_02-08-2009 12:09:58 // 64459
Rögtön utána is indít6sz, hogy történte változás.
Bosch Motronic MP 3.1, a teljes neve, és mind2t takarja. A 45/6 1.6 boxereket 2féle rendszerrel szerelték, az 1ik a Bosch volt, a másik pedig a GM Rochester ACG Multec XM rendszer volt.
Sztem az ML4.1 a legjobb, de ugye, ez nézőpont kérdése.DDD
lacco8402-08-2009 11:43:49 // 64458
délután meg is csinálom akkor a dugózást, és akkusarut. aztán jövőhéten fogyasztásmérés.....
Az mp3.1 mit takar?? a gyújtás vagy a befecskendezés típusát??
És ez jobb mint más típusok??
Csak okosodni akarok 1 kicsit :)
pb_02-08-2009 11:10:31 // 64457
Lég az akksisaru, nem kell túlbonyolítani a dologot.) Látom MP3.1 van benne, akkor ez is kiderült.)
lacco8402-08-2009 10:52:24 // 64456
ahhhha. erről valaki valamit mondott, amikor a lambdaszondát cseréltem de egy picit másképpen hallottam..: a művelet utánn nem árt ha a központi "agyról" lehúzom a vezekékeket, hogy visszaálljon alapra.. akkor nem tartottam fontosnak. meghát nem is találtam akkor a vezérlőt.. aztán amikor az első szettet szereltem be megtaláltam az anyósülés előtti padlólemez alá rejtve... akkor most melyiket kellene csinálni?? elég az akksisarut levennem, vagy a vezérlőt kössem le pihenni..
Egyébként ezt a vezérlő egységet valaki valahol biztosan babrálgatta, mert a kábelköteg elég f*s módon csak vissza van "dobva" :
pb_02-08-2009 00:19:55 // 64455
A védőital, nem mindenkire ugyanolyan intenzitással 6. A mellék6ásokról, kérdezze orvosát, gyógyszerészét!DDDD
pb_02-08-2009 00:17:22 // 64454
Akkor lehet a ledugózás után, nem ártana levenni 1 1/4 órára.
kesa01-08-2009 14:13:43 // 64453
Hm. Akkor ezek szerint nekem volt sok a védőital :D...
Átsiklottam azon a tényen, hogy nem 2 hanem 3 féle gyertyáról írt. De azt továbbra is tartom, hogy aki akar, még mindig tud GL gyertyákat szerezni.
lacco8401-08-2009 12:59:27 // 64452
akksisarut kb 1 hónapja vettem le, amikor az erősítőt kötöttem be. de nincsen eloxidálódva.. szépen letakarítottam. az akksit decemberben vettem 55ah-s
pb_01-08-2009 12:34:18 // 64451
Dugózd le a fojtószelepnél levő csatlakozást, az olajbetöltő =re nem érdekes. Akksisaru mikor volt utoljára levéve?
lacco8401-08-2009 12:28:10 // 64450
igazad van oda csatlakozik, ahová mondod
és ettől lehet ekkora gebasz??
már teljesen le is vált a helyéről. csak lifeg ott a vezeték :((
akkor most szereznem kell egy másik oljabetölőt....
pb_01-08-2009 11:33:06 // 64449
Na itt nekem valami nem kerek. A kartelgáz visszavezetésnek a fojtószelep Lé kéne becsatlakoznia. Lent az injektortalptól, pedig a vákuumdob kapja a levegőt. Bármelyik cső tömítetlen/szakadt/stb, az hibákhoz vezethet. A betöltőcső vége leszedhető, bajonettzáras. Sajnos a 45/6nál már műanyagból van, ezért tudott letörni.
pb_01-08-2009 11:29:28 // 64448
Sztem túlragoztuk a témát.))
pb_01-08-2009 11:28:54 // 64447
Azt.)))
Na, ez az, hogy ilyen már nincs.) Amúgy hallottam már, hogy néhány kártárs panaszkodott az utolsó szériás GLekre.
BuBu.01-08-2009 11:20:37 // 64446
kartergáz visszavezető cső elvileg nem kellene nagyon nagy hibákat produkálnia de, alfa tehát minden lehetséges:D:DD
nem pl járómotornál ha lehúzom képes leállni:D
lacco8401-08-2009 09:51:42 // 64445
Üdv az uraknak:)
tegnap egy kis marhaságot írtam azzal, hogy a servo betöltő nyílásba van gányolva 1 kis csőőőő. Nos ma megnéztem mégeccer és kiderült hogy az olajbetöltő nyíláson van ez a gányosan felragasztott csatlakozás, ami már teljesen el is engedett. ez okozhat valamiféle problemát. ez a cső a szívócsonk aljához csatlakozik..
BuBu.01-08-2009 03:37:46 // 64444
kétszer elolvastam amit irt de nem vágom milyen ellentmondásra gondolsz
bosch helyett golden kéne de csak ngk van:D
kesa01-08-2009 00:47:37 // 64443
mivan???? vizet iszol?
Én nem Lacitól vettem anno, simán besétáltam egy autós boltba, mondták raktáron nincs, de 2 napon belül szereznek. Úgy is lett. Igaz, ennek már bő 2 éve.
pb_01-08-2009 00:43:10 // 64442
Nincs itt Llentmondás.) Nem fog kapni, csak 1 helyen. Azért írtam, úgy, ahogy írtam, mert nincs jelentősége a dolognak. Amúgy Kékforrás a pálya.D
kesa01-08-2009 00:32:41 // 64441
64430
Kis ellentmondásba kerültél Mester! Csak nem valami tudatmódosító hatása alatt állsz :D?
pb_01-08-2009 00:30:57 // 64440
Na, hát akkor + teljesen mind1, hogy GL, vagy NGK.)))
kesa01-08-2009 00:23:05 // 64439
Én nem azt mondtam, hogy ez majd megoldja a problémát, csak az írásodra reagáltam, hogy GL kéne bele, mert a másik ehhez a motorhoz hulladék, de GL-t meg már nem fog kapni.
Annyit írtam, hogy de igenis kap, ha megfelelő helyen érdeklődik.
:)
pb_01-08-2009 00:01:02 // 64438
Nem verem át, de úgy hiszem, ezt a problémát nem az fogja +oldani, hogy GL, vagy NGK.)
pb_31-07-2009 23:59:54 // 64437
Nagyon úgy néz ki.)
Igen Lég.
Leginkább az alvázszám alapján lehetne beazonsítani.
Azt is ki tudod mérni, 1 multiméterrel. Az injektrotalpban találod a jeladót. Azt kell mérned, amelyiknek duplavezetékes csatlakozása van. A szimpla az másnak adja a jelet.
kesa31-07-2009 23:32:51 // 64436
Keresd 127_sud kollégát itt az amore-n, nála kell még, hogy legyen.
lacco8431-07-2009 23:31:49 // 64435
Nem érzem magam áttverve. még........ :D
kesa31-07-2009 23:25:47 // 64434
Akkor ne verd át a lelkes kollégát :P!
pb_31-07-2009 23:24:37 // 64433
Tudom, azt is tudom, hogy hol kell érdeklődni.))
lacco8431-07-2009 23:22:23 // 64432
a DIS tekercset akkor megtaláltam :)
Én sem nagyon hittem hogy ez még rotoros gyújtásosztású motor, de bubu kollega kérdezte hogy azok rendben vannak-e? ebből gondoltam, hogy én vagyok marha vak, hogy nem találok meg egy hülye gyújtáselosztót :))
a gyújtókábeleket elég egy multiméterrel leellenőrizni ugye??
a gyújtás típusát mi alapján tudom beazonosítani???
valamint a motorvezérlőnek a hőfokjelét???
kesa31-07-2009 23:20:06 // 64431
De, még mindig lehet zsír új GL gyetyákat kapni, csak jó helyen kell érdeklődni!
pb_31-07-2009 22:18:59 // 64430
Itt találsz infokat.
pb_31-07-2009 21:56:01 // 64429
Melyik befecskendező rendszer van benne? A bosch gyertyákat dobd ki belőle, a gyári ajánlás Golden Lodge 25 HL, de ilyet már nem fogsz kapni. Az NGK BP6ESel lehet helyettesíteni. Ezen a motoron, nincs már gyújtásLosztó, sem rotor, hanem 1 DIS tekercsnek nevezett 1ség állítja Lő a nagyfeszt. A gyújtást nem tudod állítani, az fix, a motorvezérlőben van leprogramozva(beégetve). Ill 1 módon lehet állítani, de az már más folyamat.)) A gyertyakábeleket mindenképp át kell nézni, nemcsak szemre, hanem méréssel is, a DISen lévő vezetékeket is. Aztán nézd + a motorvezérlőnek szolgáltatott hőfok jelet.
BuBu.31-07-2009 21:49:32 // 64428
nahh ezt nem tudtam eldönteni
akkor a gyujtás rész törölve:D
pb_31-07-2009 21:46:04 // 64427
Lépésről, lépésre kell haladni.D
pb_31-07-2009 21:45:24 // 64426
Nincs benne rotor, sem Losztó, gyújtás sem kell benne állítani.A többi kérdés +állja a helyét.))))
pb_31-07-2009 21:43:35 // 64425
1x volt 1 olyan Set, mikor 1/2 volt a tank, király volt.)))
pb_31-07-2009 21:42:36 // 64424
Nem jól csináltad, én nem szoktam +állni a lámpánál.DDDD
pb_31-07-2009 21:41:02 // 64423
Én nem szoktam ittas lenni.DD
lacco8431-07-2009 21:39:17 // 64422
hello. bosch 3 pólusu gyertyákat tettem bele. amit kivettem ugyanilyen volt csak 4 pólusu.
a gyújtókábelek szemre rendben vannak. mivel a benzinszivattyu pár hónapja ki lett cserélve újra ezért asszem azzal sem lehet problem. A gyújtáselosztóval viszont gondban vagyok, mert az elérhetetlen helyen van a szívócsonk mögött.... tegnapelőtt levettem a szívórészt. most lehet baromságokat kérdezek és írok: a gyújtáselosztó teljesen fix, úgyértem nem tudomszéttszedni, hogy rotor lenne benne vagy bármi mozgó dolog.. a gyújtást hol lehet beállítani??? előző autóm motorját teljesen szétt tudtam szedni, felújítani, összerakni. (kadett 1.4i) ott a gyújtáselosztó pofon eccerü volt és a rotor hejye is egyértelmű, a gyújtásbeállítás ugyszintén. itt nem tudom forgatni a gyújtáselosztót meg semmi hasonló.... a neten sem találtam semmi robbantott ábrát leírást sem.. egy bibit viszont találtam : a szervóolajat amibe betöltöm müanyag házból megy egy vékony cső a szívócsonk aljára. és ez a műanyag házba ugy van valami marha gány módon ráragasztva. holnap le is fényképezem.ez okozhatja problemámat?? ha egy ábrával vagy rajzal tudnátok segíteni...............
további szép estét. és köszönöm a segítséget..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.