Forum >> Alfasud-33

Haddel07-05-2009 22:31:23 // 61571
Üdv !Rég voltam,pörögnek a boxerek ?:)
pb_07-05-2009 22:18:08 // 61570
Akkor nem volt kompresszió 1 hengerben, az derék.(( Gondolom gyűrűzték, csapagyazták, + rendbe rakták a hfejeket, + a járulékos dolgok. R13 175/70, vagy más méret? Én úgy próbálnám be6tárolni a hibát, hogy Lkezdeném cserélgetni a dolgokat. Vagyis 1.nek, magát a fordszámmérőt(3 csavar fogja), aztán próba. Ha még mindig fenn áll a probléma, akkor a fordszámmérő alatt van 1 panel, azt is cserélném, és így tovább. A jel vezetéket is + lehet nézni, kimérni.
vmk07-05-2009 21:10:31 // 61569
Először elektromos gondra gyanakodtunk(nem ment egy henger, azt hittük gyújtás), aztán nagynehezen kiderült, hogy nem zártak a kipuf szelepek. És ha már ottvoltak, akkor kicseréltek a fontosabb dolgokat. Nem ilyen fullos felújításra kell gondolni:) 13-as gumijaim vannak. És szerinted úgypróbáljam ki a másik órával hogy az computerre kötöm, vagy van valami más ötleted?:) És ha netán az is ugyanazt mutatja?:\
pb_07-05-2009 21:06:09 // 61568
Az alapjárat, olyan 1k körül kéne, hogy legyen.
pb_07-05-2009 21:05:24 // 61567
Nem kell ennyire bonylítani, ki kell próbálni 1 másik fordszámmérővel(gyárival), vagy komplett műszer1séggel.
pb_07-05-2009 21:03:59 // 61566
Jó ötlet.DD
pb_07-05-2009 21:03:24 // 61565
A 0 alaphelyzet az nem igazán jó. Az 1es olyan 7ks fordulatnak felel +, ha 185/60as R14es gumid van. Miért kellett felújítani a motort? Könnyen Lképzelhető, hogy a műszer1ségen belül van a probléma.
vmk07-05-2009 20:59:59 // 61564
Háát. Lehet hogy mégis így néz ki:D Az a baj, hogy most hirtelen meg se tudom nézni. De talán így áll alaphelyzetben, bár alapjáraton sincs sokkal magasabban az biztos.
pb_07-05-2009 20:57:06 // 61563
Valahogy így kéne neki állnia alaphelyzetben:

vmk07-05-2009 20:56:54 // 61562
Úgy gondoltam kipróbálni másik fordulatszámmérővel, hogy a computer megfelelő lábára kötöm a másik órát, de akkor elvileg ott is ugyanígy kell mérnie. Mert ha a saját órája menne el, akkor semmit nem mérne, vagy teljesen összevissza. ?! :)
vmk07-05-2009 20:54:04 // 61561
Köszi:) Hogyértve 0ról indul? A mutató 0-án áll alaphelyzetben. 2-esben? Hú nem emlékszem, ne haragudj. 1-esben azthiszem 60 körül. 1 éve használom az autót, azóta biztosan így mér. Azóta már volt motorfelújítás is, tehát ki volt véve a motor, azért nem gondolom, hogy csak valami kontakt. Hacsak nem a műszeregységnél van valami gebasz. Azt majd nyáron szedem ki, izzó csere és egyebek miatt:)
BuBu.07-05-2009 20:51:01 // 61560
ezzel egyett értek igy hagyom is:D:D:D:D
bár gondolkoztam hogy kicsit kijugatom a szigetelő szalagot kapjon egy kicsi levegőt még:D:D:D:D
BuBu.07-05-2009 20:50:17 // 61559
oksa
pb_07-05-2009 20:48:26 // 61558
Najó, azt hadjuk.D
pb_07-05-2009 20:48:06 // 61557
Vagy az a hiba, vagy nem, vagy az is hiba.)) IAWnál a vezérlőről kapja közvetlen a jelet.
BuBu.07-05-2009 20:46:40 // 61556
:D:D:D:D nekem is pont 500 de az más hiba:D:D:D
BuBu.07-05-2009 20:46:05 // 61555
nekem okozott hasonlót amikor el volt oxidálódva a gyújtótrafón a saru:)))
pb_07-05-2009 20:45:10 // 61554
Az 500as alapjárat az kevés, ha ténylegesen annyi. 0ról indul a mérés, vagy ~500tól?
pb_07-05-2009 20:43:58 // 61553
Ha kiveszed a csavart jobban be tudod nyomni a pedált.) Aha, tehát dadog. A kmóra mennyit mutat, mikor 2ben dadog? Valami Lköszönt valahol, és így mér rosszul, vagy érintkezési probléma van, de ezt kevésbé tartom valószínűnek.

1 kis segítség a fórum használatához, van jobb alul 1 ún válasz ikon, ha arra kattintasz tudsz válaszolni 1, 1 hszre. Így jobban lehet követni, hogy mire is válaszoltál.
vmk07-05-2009 20:36:46 // 61552
ui: 500nál van alapjáraton.
vmk07-05-2009 20:35:38 // 61551
A csavar bentvan.(Ha kiveszem mire megyek egyébként?) Elektromos a szabályozás, szal úgy szabályoz le, hogy dadog. Nemtudom, hogy jól mér-e. Ki akartam próbálni másik órával, de nem volt még lehetőségem rá. Üresben, 1-esben, 2-esben próbáltam, mindig ugyanazzal az eredménnyel. 4200 körül szabályoz. Az fordulatszámmérő hogy mérhet rosszul? Erre lennék kíváncsi.:)
pb_07-05-2009 19:51:31 // 61550
Az 5,8 is kevés, mert 6knál adja le a legnagyobb teljesítményt, és a piros mező is 6,2 knál kezdődik. Nagyjából akörül szabályoz le.
pb_07-05-2009 19:48:58 // 61549
Biztos, hogy jól mér a fordszámmérő? Honnan indul a mérés, 500tól? Üresben meddig forog ki? A leszabályzás alatt azt érted, hogy ledadog, vagy 1xűen nem megy tovább? A gázpedál alatt a csavar bent van még?
pb_07-05-2009 19:45:54 // 61548
Ne is csodálkozz, hogy nem tőlem származtak, hisz Te szoktad használni, Lég gyakran.)))))
pb_07-05-2009 19:43:19 // 61547
Részt vett, 1 igen közismert kollégával. A hátsó padban vigyorogtak, + is lett az Redménye.DDDD
pb_07-05-2009 19:38:05 // 61546
Mberkedni akartá', hogy a sirokkóba direktet raksz.DDD
pb_07-05-2009 19:36:06 // 61545
Úgy, hogy mondjuk valamelyik szelep befosik, és nem Ngedi át az olajat.
pb_07-05-2009 19:34:56 // 61544
A duma, a duma.))))
pb_07-05-2009 19:33:39 // 61543
Persze, hogy az van neki, csak itt jasszoskodik, hogy nem kell bele.D
vmk07-05-2009 17:43:04 // 61542
És akkor mivel lehet a gond? Rosszul méri az óra a fordulatszámot vagy valahol máshol keressem a problémát?:)
Scott07-05-2009 17:41:10 // 61541
A 8 szelepes 5800-nál szabályoz. 4200-nál indulna meg igazán :)
vmk07-05-2009 17:20:56 // 61540
Köszi a válaszokat. Következő kérdésem:D : 4200 körül leszabályoz. Gyárilag ilyen mindegyik? Vagy az órával van valami? Mert a "pörgős" szó az nálam mást jelent :) Vagy csak én vagyok képzavarban... :\ (még mindig 33, 1.4)
Ferke07-05-2009 16:53:03 // 61539
Azt hiszem láttam újabb kopásnyomokat (kivételesen nem pb_-től származóak voltak) a polifoamon, úgyhogy lehet, hogy volt valami oktatás féle....jaaa, meg a tetőn is láttam valakit mozgolódni, sapka nem volt rajta, és nem is macska volt....:)))))))))
Scott07-05-2009 16:38:25 // 61538
mivanmivanmivan?
Scott07-05-2009 16:37:47 // 61537
Mióta vagy te ennyire hozzáértő? Részt vettél oktatáson? :DDDD
Scott07-05-2009 16:36:47 // 61536
Minek az bele? Felesleges...
Ferke07-05-2009 16:21:31 // 61535
Pont ahogy én is. Szóltam uff, a kényszeres direktszűrősök táborából:)
Ferke07-05-2009 16:20:02 // 61534
Most vettem egy újat az előbb. Este próba. De ezt már múltkor is mondtad....hogy a fenébe okozhat olajnyomás esést egy olajszűrő????
Dekka07-05-2009 16:12:22 // 61533
mondom én aki gyárit akart berakni de egyelőre bekell érnie ezzel... cccc...
Föckös07-05-2009 16:09:10 // 61532
azvan?
pb_07-05-2009 16:08:41 // 61531
Mondod Te, akinek, az van benne.D
Dekka07-05-2009 16:05:21 // 61530
a direktszűrő csak hype, nem lesz tőle jobb, talán egy 3 literes motornál ami érezhetoen több levegőt kap.de kis köbcentinél biztos nincs értelme

szal csatlakozom az előttem szólóhoz
pb_07-05-2009 15:54:17 // 61529
Én nem tennék bele. A hang miatt, pedig a Mágus kedvenc módszerét kell alkalmazni.DD Amúgy, ha raksz bele, akkor minőségit tegyél bele, utánállítani nem kell semmit sem.
vmk07-05-2009 15:33:17 // 61528
Sziasztok. Direkt szűrőn gondolkozom a 33-asomba(1.4). Pro és kontra?:) Kell-e valamit utánállítani esetleg?
pb_07-05-2009 15:31:15 // 61527
Mind1, a karesz dukál.DDD
Olajszűrő.
Ferke07-05-2009 15:09:15 // 61526
Dehogy tűnt el.:) Egyébként ha jól emlékszem, nem a htőkéknél akcióztam, hanem a szeleprugóknál, de mindegy, lényeg, hogy a tőkékkel semmi bajom nincs, legutóbb is elkezdett egy ciripelni, mikor bexart az olajszivattyú....ez viszont fura, hogy 2 hónap alatt megint megállt egy...oké, hogy bontott, de akkor is....
pb_07-05-2009 15:01:07 // 61525
Úljlekaresz!))) Az, hogy a keverésnél Ltűnt néhány alkatrész.)))
Ferke07-05-2009 14:56:45 // 61524
És annak mi köze ahhoz, hogy jók-e vagy sem???:)))))
pb_07-05-2009 13:13:04 // 61523
Vagy inkább electric boogie?DD
pb_07-05-2009 13:12:03 // 61522
Tudod, mikor az összerakásra Lőkészített tőkéket a fúrógéppel kicsit +kevereted.D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.