Forum >> Alfasud-33
Whiteskull18-12-2012 22:56:42 // 78621
Minek bele? Ennyi plusz súly helyett egy üveg pálinka többet ér. :)))
Gery8318-12-2012 22:44:25 // 78620
pb_18-12-2012 21:52:45 // 78619
Kb.)
pb_18-12-2012 21:52:22 // 78618
Nocsak, nocsak.))
Bendzsi3318-12-2012 20:28:21 // 78617
Magamat ismerve pontosan úgy lesz, ahogyan leírtad. :)
Bendzsi3318-12-2012 20:27:29 // 78616
Előbb utóbb 15" lesz a vége :)
Whiteskull18-12-2012 20:10:42 // 78615
Két hétre rá, már el sem tudnád képzelni, máshogyan. :)))
VinceP4 (Il capitano)18-12-2012 20:10:37 // 78614
A "hozzáértők" szemében 33-ra ez remek választás, szerintem. Nem a kinézet, hanem a típusazonosság és a ritkaság végett. Ha meg egy idő után kevesellni fogod a méretet, száműzöd télinek, de még akkor is birtokolni fogod. ;-)
Én majdnem egy évig kerestem (pedig nekem volt, csak lenulláztam kettőt :-( )
Én majdnem egy évig kerestem (pedig nekem volt, csak lenulláztam kettőt :-( )
Bendzsi3318-12-2012 19:57:54 // 78613
Köszönöm a biztatást :D Lehelletnyi ültetéssel nekem is be fog jönni, remélem. :D
Whiteskull18-12-2012 19:46:18 // 78612
Szerintem jó választás. :)))
Bendzsi3318-12-2012 19:38:40 // 78611
kando.17-12-2012 22:02:04 // 78610
Ma a Keresztúri úti ,,Bonci'' bontóban (Budapest) láttam egy ezüst 33, 1,4ie-t. Hátul volt megtörve, elég csúnyán, de ülések, kapcsolók benne voltak még és a motortér is eléggé tele volt. Árat nem tudom, azt nem kérdeztem, meg a motor és többi állapotát nem tudom.
Csak feltűnt a többi kacat között :) :)
Csak feltűnt a többi kacat között :) :)
VinceP4 (Il capitano)11-12-2012 13:03:22 // 78609
1.7 16V ritka felnikkel, donornak itt
Atttis07-12-2012 21:08:52 // 78608
Hát úgy legyen :)
Gery8307-12-2012 20:06:54 // 78607
Egyelőre gyáriak lesznek. Nem versenyezni fogok vele. Simán bírniuk kell.
Atttis07-12-2012 18:32:43 // 78606
Értem. Köszönöm szépen. Amúgy a gyári főtengely, hajtórudak dugattyúk stb.. hosszútávon birni fogják a feltöltést? Vagy nem gyáriak lesznek?
127_sud05-12-2012 20:56:53 // 78605
Igen, és van mindenféle Sud-ja. A gyári állapotútól kezdve a versenyautón át külső és belsőfékes futóművekkel. Kicsit bele van zavarodva az Alfasud-ba :)
Gery8305-12-2012 20:44:32 // 78604
Igen, az ő munkáit láttam már. Nagyon igényes.
127_sud05-12-2012 20:36:12 // 78603
Akkor már nem kérdés igazából a fej dolog, főleg mivel befecskendezős lesz.
Egy dán ismerősömnek is van pár nagyon komolyan megépített Alfasud-ja, biztos többen ismeritek az internet révén. Csinált egy 1,7 16V motort feltöltővel, egy teljesen új fadobozból vett 0 km-es motorból!!! Persze szétszedte és átalakította amit kellett de akkor is egy zsír motort talált! Biztosan nagyon vágja a feltöltős Alfa Boxer motorok építését...
Egy dán ismerősömnek is van pár nagyon komolyan megépített Alfasud-ja, biztos többen ismeritek az internet révén. Csinált egy 1,7 16V motort feltöltővel, egy teljesen új fadobozból vett 0 km-es motorból!!! Persze szétszedte és átalakította amit kellett de akkor is egy zsír motort talált! Biztosan nagyon vágja a feltöltős Alfa Boxer motorok építését...
Gery8305-12-2012 16:49:40 // 78602
Gery8305-12-2012 16:45:58 // 78601
A motor végül befecskendezős lesz. A karburátotos dolognál több nagy akadály tornyosult elém, így egyszerűbb. EPER-ben is megnéztem a 145/46 HF ugyanaz. Az lesz.
A pontos kompresszióviszonyt is ki fogom számolni. Ennek az a feltétele, hogy leszedjem a blokkról a HF-et és megmérjem pontosan hány cm3 az égéstere.
A pontos kompresszióviszonyt is ki fogom számolni. Ennek az a feltétele, hogy leszedjem a blokkról a HF-et és megmérjem pontosan hány cm3 az égéstere.
127_sud05-12-2012 11:26:18 // 78600
Én még sajnos nem igazán tudok a belső fékről nyilatkozni, de amelyik külső fékes Sprinttel mentem az se győzött meg. Amúgy nekem meg van a terv (és a kivitelezés egy része is) a belső fékes belső hűtésű féktárcsával történő átalakításához, ez már kipróbált dolog külföldön. Amúgy meg a gyávák pedálja a fék :)
Sok sikert a projekthez!
Sok sikert a projekthez!
Whiteskull05-12-2012 11:22:12 // 78599
Igyekszem úgy összerakni, hogy hasznälhatóbb legyen. A belső fék az sajnos nagyon nem jött be. :)
127_sud05-12-2012 11:07:16 // 78598
Látom megy itt a matek, kicsit öszvér lesz a gép :)
pb_04-12-2012 23:56:08 // 78596
Akkor lehet yobban yársz az 1edi konzollal. Azt tom.))
Whiteskull04-12-2012 22:49:04 // 78594
Sajnos a csík tárcsa felfogatásának köze sincs a sprint hídhoz. Kellene gyártani hozzá egy konzolt a gyári helyett. A csík híd meg kb ugyanígy viszonyul a sprint kasznihoz.
Poisontattoo04-12-2012 22:47:05 // 78593
karosszéria fólia verseny 1. kép
pb_04-12-2012 22:39:57 // 78591
De jó megy.D Amúgy én még arra is rápróbálnék, persze aggyal 1ütt.
pb_04-12-2012 22:38:17 // 78590
Gyorsban átnyálazva nincs különbség a xériáknál a fékek között(Ill van, mert volt kisebb és nagyobb méretú dob is). Úgyhogy nem kizárt, hogy felmenne a tárcsa helyére.
Poisontattoo04-12-2012 22:35:44 // 78589
Ciao Cartársak!!! Várom a szavazatokat a 33-asra..... Előre is köszi!!! :) Szép napot!!
Whiteskull04-12-2012 22:31:13 // 78588
A csíké teljesen felejtős. Legalábbis ami nekem van tárcsafék.
pb_04-12-2012 22:30:15 // 78587
Jah, akkor 1xűbb xerezni 1 komplett hidat.) Bár sztem ráapplikál6ó a +lévőre is a dobfék. + kéne nézni a csíkét.
Whiteskull04-12-2012 22:25:57 // 78586
Tud valaki egy komplett hátsó hidat az I.-es 33-ashoz? :)))
Whiteskull04-12-2012 22:24:53 // 78585
Mivel ugye elől megszüntetem a kéziféket. A külsőfékesítés miatt.
Whiteskull04-12-2012 22:24:09 // 78584
Kézifékes egység kell hátra. Még a dobfék is jó, csak legyen kézifék rajta. :)))
pb_04-12-2012 22:10:20 // 78583
A fék. Mi a gond vele?
Whiteskull04-12-2012 13:36:13 // 78582
Mi a különbség? Érdemes szereznem egy olyant, vagy ha már hekkelni, kell akkor a sprintének nekiállni?
pb_04-12-2012 13:06:50 // 78581
Az, de 100%osan csak a külső fékesével.
Whiteskull04-12-2012 12:24:09 // 78579
Lenne egy kérdésem.
Az első szériás 33 hátsó futóműve kompatibilis lehet a sprintével? A csíké biztos nem, addig már eljutottam. De a rajzokról elég hasonlónak látszik a kettő. :))
Az első szériás 33 hátsó futóműve kompatibilis lehet a sprintével? A csíké biztos nem, addig már eljutottam. De a rajzokról elég hasonlónak látszik a kettő. :))
Whiteskull04-12-2012 12:22:14 // 78578
De vannak olyan motorok, ahol az alacsonyabb kompresszió a kívánatos.
Atttis04-12-2012 09:19:21 // 78577
Azt vágom. De minél magasabb a kompresszió viszony annál nagyobb teljesítményt lehet kíhozni a motorból. Nem?
127_sud04-12-2012 09:12:07 // 78576
Néztem a dugattyúkat és érdekes, mert csak 0,5mm különbség van a régi és új motoroknál a dugattyú tető és a csapszeg középvonal között. A régi 1,5-ös motoroknál 34,5mm és az újabb 1,6-os esetében 35mm, nem lóg feljebb több mm-el. Mondjuk ha azt veszem, hogy az 1,6-os (és 1,7) főtengely 72mm-es löketű és nem 67,2mm akkor már érthetőbb. A különbség felével számolva már pont kijön a majdnem 3mm (2,4mm + 0,5mm magasságkülönbség a dugattyúban) amivel a holtponton a blokk teteje alatt marad a dugattyú. Így érthető miért más a hengerfejben az égéstér.
Amúgy te most karbis motort csinálsz? Ha igen akkor nem a legjobb az 1,6-os hengerfej. Ha tényleg 8.0:1 kompresszióviszonyt szeretnél akkor bizony az 1,7 hengerfej kellene (karbis esetén) de ezt ki kellene számolnod pontosan.
Amúgy te most karbis motort csinálsz? Ha igen akkor nem a legjobb az 1,6-os hengerfej. Ha tényleg 8.0:1 kompresszióviszonyt szeretnél akkor bizony az 1,7 hengerfej kellene (karbis esetén) de ezt ki kellene számolnod pontosan.
pb_04-12-2012 09:04:47 // 78575
A kolléga úrnak spec terrvei vannak.)
pb_04-12-2012 09:03:43 // 78574
Najó, csak a 45 hfejet írtad.) Ok, rendben.
Atttis04-12-2012 08:25:01 // 78573
Nem akarok beleszólni, de miért akarod lerontani a gyári értéket?
Gery8304-12-2012 07:57:33 // 78572
De az én 1.5-ösöm régi karbis, csavaros szelephézag állítással. Majdnem sík az égéstere. Az 1.4-es hidrotőkés 145/6 az öblös.
Majd ha olyan lesz az idő küldök képeket és agatokat.
Majd ha olyan lesz az idő küldök képeket és agatokat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
528
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?