Forum >> Alfasud-33

Whiteskull18-12-2012 22:56:42 // 78621
Minek bele? Ennyi plusz súly helyett egy üveg pálinka többet ér. :)))
Gery8318-12-2012 22:44:25 // 78620
Sziasztok!
Valakinek vannak ilyen merevítői elfekvőben? (piros alkatrészek a képen)

pb_18-12-2012 21:52:22 // 78618
Nocsak, nocsak.))
Bendzsi3318-12-2012 20:28:21 // 78617
Magamat ismerve pontosan úgy lesz, ahogyan leírtad. :)
Bendzsi3318-12-2012 20:27:29 // 78616
Előbb utóbb 15" lesz a vége :)
Whiteskull18-12-2012 20:10:42 // 78615
Két hétre rá, már el sem tudnád képzelni, máshogyan. :)))
VinceP4 (Il capitano)18-12-2012 20:10:37 // 78614
A "hozzáértők" szemében 33-ra ez remek választás, szerintem. Nem a kinézet, hanem a típusazonosság és a ritkaság végett. Ha meg egy idő után kevesellni fogod a méretet, száműzöd télinek, de még akkor is birtokolni fogod. ;-)
Én majdnem egy évig kerestem (pedig nekem volt, csak lenulláztam kettőt :-( )
Bendzsi3318-12-2012 19:57:54 // 78613
Köszönöm a biztatást :D Lehelletnyi ültetéssel nekem is be fog jönni, remélem. :D
Whiteskull18-12-2012 19:46:18 // 78612
Szerintem jó választás. :)))
Bendzsi3318-12-2012 19:38:40 // 78611
Tudom, múltkor azt mondtam nem jön be, erre tessék :



Élőben és így, hogy polírozott megláttam benne a fantáziát :D Na meg persze az is szerepet játszott, hogy nagyon jó árban volt gumival, és itt Szombathelyen.
kando.17-12-2012 22:02:04 // 78610
Ma a Keresztúri úti ,,Bonci'' bontóban (Budapest) láttam egy ezüst 33, 1,4ie-t. Hátul volt megtörve, elég csúnyán, de ülések, kapcsolók benne voltak még és a motortér is eléggé tele volt. Árat nem tudom, azt nem kérdeztem, meg a motor és többi állapotát nem tudom.
Csak feltűnt a többi kacat között :) :)
VinceP4 (Il capitano)11-12-2012 13:03:22 // 78609
1.7 16V ritka felnikkel, donornak itt
Atttis07-12-2012 21:08:52 // 78608
Hát úgy legyen :)
Gery8307-12-2012 20:06:54 // 78607
Egyelőre gyáriak lesznek. Nem versenyezni fogok vele. Simán bírniuk kell.
Atttis07-12-2012 18:32:43 // 78606
Értem. Köszönöm szépen. Amúgy a gyári főtengely, hajtórudak dugattyúk stb.. hosszútávon birni fogják a feltöltést? Vagy nem gyáriak lesznek?
127_sud05-12-2012 20:56:53 // 78605
Igen, és van mindenféle Sud-ja. A gyári állapotútól kezdve a versenyautón át külső és belsőfékes futóművekkel. Kicsit bele van zavarodva az Alfasud-ba :)
Gery8305-12-2012 20:44:32 // 78604
Igen, az ő munkáit láttam már. Nagyon igényes.
127_sud05-12-2012 20:36:12 // 78603
Akkor már nem kérdés igazából a fej dolog, főleg mivel befecskendezős lesz.
Egy dán ismerősömnek is van pár nagyon komolyan megépített Alfasud-ja, biztos többen ismeritek az internet révén. Csinált egy 1,7 16V motort feltöltővel, egy teljesen új fadobozból vett 0 km-es motorból!!! Persze szétszedte és átalakította amit kellett de akkor is egy zsír motort talált! Biztosan nagyon vágja a feltöltős Alfa Boxer motorok építését...
Gery8305-12-2012 16:49:40 // 78602
Mert ha nyomott levegős motort építesz (turbo, kompresszor), le kell csökkentened a kompressziót, mert a magasabb nyomás annyira megemeli a végleges kompressziót, hogy a gyári statikus kompresszióval már működésképtelen lenne.

Gery8305-12-2012 16:45:58 // 78601
A motor végül befecskendezős lesz. A karburátotos dolognál több nagy akadály tornyosult elém, így egyszerűbb. EPER-ben is megnéztem a 145/46 HF ugyanaz. Az lesz.
A pontos kompresszióviszonyt is ki fogom számolni. Ennek az a feltétele, hogy leszedjem a blokkról a HF-et és megmérjem pontosan hány cm3 az égéstere.
127_sud05-12-2012 11:26:18 // 78600
Én még sajnos nem igazán tudok a belső fékről nyilatkozni, de amelyik külső fékes Sprinttel mentem az se győzött meg. Amúgy nekem meg van a terv (és a kivitelezés egy része is) a belső fékes belső hűtésű féktárcsával történő átalakításához, ez már kipróbált dolog külföldön. Amúgy meg a gyávák pedálja a fék :)
Sok sikert a projekthez!
Whiteskull05-12-2012 11:22:12 // 78599
Igyekszem úgy összerakni, hogy hasznälhatóbb legyen. A belső fék az sajnos nagyon nem jött be. :)
127_sud05-12-2012 11:07:16 // 78598
Látom megy itt a matek, kicsit öszvér lesz a gép :)
Poisontattoo04-12-2012 23:58:15 // 78597
én is :)
pb_04-12-2012 23:56:08 // 78596
Akkor lehet yobban yársz az 1edi konzollal. Azt tom.))
Whiteskull04-12-2012 22:49:04 // 78594
Sajnos a csík tárcsa felfogatásának köze sincs a sprint hídhoz. Kellene gyártani hozzá egy konzolt a gyári helyett. A csík híd meg kb ugyanígy viszonyul a sprint kasznihoz.
Poisontattoo04-12-2012 22:47:05 // 78593
karosszéria fólia verseny 1. kép
pb_04-12-2012 22:39:57 // 78591
De jó megy.D Amúgy én még arra is rápróbálnék, persze aggyal 1ütt.
pb_04-12-2012 22:38:17 // 78590
Gyorsban átnyálazva nincs különbség a xériáknál a fékek között(Ill van, mert volt kisebb és nagyobb méretú dob is). Úgyhogy nem kizárt, hogy felmenne a tárcsa helyére.
Poisontattoo04-12-2012 22:35:44 // 78589
Ciao Cartársak!!! Várom a szavazatokat a 33-asra..... Előre is köszi!!! :) Szép napot!!
Whiteskull04-12-2012 22:31:13 // 78588
A csíké teljesen felejtős. Legalábbis ami nekem van tárcsafék.
pb_04-12-2012 22:30:15 // 78587
Jah, akkor 1xűbb xerezni 1 komplett hidat.) Bár sztem ráapplikál6ó a +lévőre is a dobfék. + kéne nézni a csíkét.
Whiteskull04-12-2012 22:25:57 // 78586
Tud valaki egy komplett hátsó hidat az I.-es 33-ashoz? :)))
Whiteskull04-12-2012 22:24:53 // 78585
Mivel ugye elől megszüntetem a kéziféket. A külsőfékesítés miatt.
Whiteskull04-12-2012 22:24:09 // 78584
Kézifékes egység kell hátra. Még a dobfék is jó, csak legyen kézifék rajta. :)))
pb_04-12-2012 22:10:20 // 78583
A fék. Mi a gond vele?
Whiteskull04-12-2012 13:36:13 // 78582
Mi a különbség? Érdemes szereznem egy olyant, vagy ha már hekkelni, kell akkor a sprintének nekiállni?
pb_04-12-2012 13:06:50 // 78581
Az, de 100%osan csak a külső fékesével.
pb_04-12-2012 13:05:41 // 78580
Attól függ.
Whiteskull04-12-2012 12:24:09 // 78579
Lenne egy kérdésem.

Az első szériás 33 hátsó futóműve kompatibilis lehet a sprintével? A csíké biztos nem, addig már eljutottam. De a rajzokról elég hasonlónak látszik a kettő. :))
Whiteskull04-12-2012 12:22:14 // 78578
De vannak olyan motorok, ahol az alacsonyabb kompresszió a kívánatos.
Atttis04-12-2012 09:19:21 // 78577
Azt vágom. De minél magasabb a kompresszió viszony annál nagyobb teljesítményt lehet kíhozni a motorból. Nem?
127_sud04-12-2012 09:12:07 // 78576
Néztem a dugattyúkat és érdekes, mert csak 0,5mm különbség van a régi és új motoroknál a dugattyú tető és a csapszeg középvonal között. A régi 1,5-ös motoroknál 34,5mm és az újabb 1,6-os esetében 35mm, nem lóg feljebb több mm-el. Mondjuk ha azt veszem, hogy az 1,6-os (és 1,7) főtengely 72mm-es löketű és nem 67,2mm akkor már érthetőbb. A különbség felével számolva már pont kijön a majdnem 3mm (2,4mm + 0,5mm magasságkülönbség a dugattyúban) amivel a holtponton a blokk teteje alatt marad a dugattyú. Így érthető miért más a hengerfejben az égéstér.
Amúgy te most karbis motort csinálsz? Ha igen akkor nem a legjobb az 1,6-os hengerfej. Ha tényleg 8.0:1 kompresszióviszonyt szeretnél akkor bizony az 1,7 hengerfej kellene (karbis esetén) de ezt ki kellene számolnod pontosan.
pb_04-12-2012 09:04:47 // 78575
A kolléga úrnak spec terrvei vannak.)
pb_04-12-2012 09:03:43 // 78574
Najó, csak a 45 hfejet írtad.) Ok, rendben.
Atttis04-12-2012 08:25:01 // 78573
Nem akarok beleszólni, de miért akarod lerontani a gyári értéket?
Gery8304-12-2012 07:57:33 // 78572
De az én 1.5-ösöm régi karbis, csavaros szelephézag állítással. Majdnem sík az égéstere. Az 1.4-es hidrotőkés 145/6 az öblös.
Majd ha olyan lesz az idő küldök képeket és agatokat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.