Forum >> Alfasud-33

pb_03-12-2012 21:34:56 // 78571
+mondom én azt hfej levevés nélkül is, de már le is írtam, 78563 hesz.))
127_sud03-12-2012 20:48:38 // 78570
3mm-el van lejjebb a dugattyú mint a blokk teteje? Az elég sok de majd én is megnézem mi a helyzet. Én is most nagyon nézegetem és meregetem a dugattyúkat :)
Gery8303-12-2012 18:34:22 // 78569
Ja, és az 1.5 gyári dugójának a csapszeg közepétől viszonyított magassága pont 3mm-rel kevesebb mint a Q4-é, így azt betéve elméletileg pont a blokk szintjéig ér felső holtponton. Továbbá a Q4 csapszege is nagyobb 1mm-rel.
(Ebből gondolom kitaláltad, hogy a Q4 dugóit áll szándékomban használni. :) )
Gery8303-12-2012 18:31:48 // 78568
Köszi!
Amint lesz kis időm, és nem fagy be a seggem, lekapom a 145 hengerfejet, és megerősítem vagy megcáfolom a szelepméretet. Illetve Azt is megtudom majd hány cm3 a gyári égéstere.
Egy biztos. Az 1.5 gyári dugattyúknak 3mm-re van a felső holtpontja a blokk tetejétől, és a Q4 gyári dugójának a tetején 20cm3 medence lakozik. :)
Továbbá még jó hogy nem adtam el a bordó motorját, mivel szétszedéskor kiderült, hogy az egyik dugattyú egy korábbi szeleptörés miatt nem csekély mértékben rongálódott. Konkrétan hiányos a felülete. :(
127_sud02-12-2012 20:05:30 // 78567
Nem igazából ismerem az 1,7 hengerfejet de az biztos, hogy a szívószelep már 40mm-es és nem 38-as mint az 1,5-ben. Érdekes a komoly különbség az égésterekben. Úgy rémlik az 1,6-os boxerben és a 33-asok utolsó szériájában is már 40mm-es szívószelepek vannak.
pb_01-12-2012 12:47:52 // 78566
Csinálj 1.6ost 33 dugókkal.)
Gery8301-12-2012 12:41:58 // 78565
1500-1600közt. Hogy végül az mennyire jön ki, végülis számomra lényegtelen. Furat 84.xx lesz, löket 67.2.
pb_01-12-2012 12:39:30 // 78564
Ez ugye attól is függ mekkora motort akarsz.
pb_01-12-2012 12:38:22 // 78563
Htőkésnél 1.3/1.4/1.5/1.6 ugyanaz. Papíron az 1.7 más, de gyak az is ugyanaz. Márcsak azért is, mert + kell nézni 1 45/6 1.6 hfejet, hogy mi van rávésve.)
Gery8301-12-2012 10:41:45 // 78562
Igazából nem is a hasonlítgatás a lényeg. 8.0:1-as kompressziót akarok kreálni.
Úgy akarok játszani a dugattyú tető cm3-vel, a hengerfej dóm cm3-vel és a HF tömítés vastagsággal, hogy minél kevesebbet kellejen alakítani a gyári formákon. Ezért fontos tudnom hogy melyik HF-en van gyárilag a legnagyobb térfogatú kiképzés.
Gery8301-12-2012 00:20:37 // 78561
Íme egy kép az 1.6-ról. Eddig ezt tudtam szerezni, de holnap kapok újat remélem.
pb_01-12-2012 00:09:23 // 78560
Ha jól vexem ki, akkor ez 1 érdekes 1.7 hfej.) Amúgy a különbség nemcsak az innenső oldalon keresendő.
pb_01-12-2012 00:06:44 // 78559
Az 1.6ot ne hasonlítsd az 1.5höz.
Gery8329-11-2012 21:17:04 // 78558
Köszi!

Erre gondoltam a HF-eknél:
1.5:


1.7:
127_sud29-11-2012 20:51:53 // 78557
A B és a C érték mm, a dugattyútetőtől mért távolság. A tetejének a homorú része mélyebb vagy nem mélyebb és ezáltal más a térfogat és persze a kompresszióviszony. A képek egyértelművé teszik:
Gery8329-11-2012 20:12:32 // 78556
Asszem kicsit elírtam. a B és C érték nem mm hanem cm3.
Gery8329-11-2012 19:43:25 // 78555
Sziasztok!

A 145/46 1.6ie (9.5:1) és a Sprint/33 1.5QV (9:1)
kompressziója a különböző HF kiképzés miatt más?
Mivel a dugattyúk különbségei szerintem pont fordított eredményt indokolnának.

Dugattyúk:
Fejmagasság/B/C
35mm/-6mm/0 (145/46)
36mm/-5mm/7mm (Sprint/33)
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-11-2012 23:22:21 // 78553
Najakkor válaszolnék saját magamnak:

1. Igen, én már szedtem ki! :-)
2. Ha más is szeretné, annak majd elmondom, hogy jött ki! :-)
Kisvuk26-11-2012 10:03:49 // 78552
Szia !

Körülnézek a garázsban meg-e van még , én szedtem le egy garnitúrát , a régi autómról ,hogy felteszem majd a mostanira, de nem akar felkerülni, megnézem meg-e van még.
ÁdidiGaga (il hempescattore)26-11-2012 09:09:11 // 78551
Hali!

Valaki szedte már ki (kétkarbisnál) a gázrudazat két végét megtámasztó kis csapágyakat a szívócsonkon álló alu-pillérekből?

Ha igen, akkor hogy jön ki belőle?

Köszi

ádidi
pb_22-11-2012 00:03:57 // 78550
De a mintája hasonló, nah.))
TDI7521-11-2012 15:45:47 // 78549
Meg az osztóköre is más. Nem 98-as.
Bendzsi3321-11-2012 15:37:46 // 78548
Ez el kerülte a figyelmemet.
pb_20-11-2012 23:51:26 // 78547
Valahogy +éreztem.))
Bendzsi3320-11-2012 20:43:24 // 78543
Körülnéztem és ezt találtam:
http://www.alfaamore.hu/files/galleries/00576/00001.jpg

Alfa Sei a tettes.
Bendzsi3320-11-2012 20:39:43 // 78542
Most nézegettem Montreálokat, csak hasonló felni van azokon, de nem ilyen. Igazából nem azért tetszett mert Montreálé. csak alapba megláttam és... :) De az ET szám úgysem stimm szóval kihúzva sajnos.
VinceP4 (Il capitano)20-11-2012 19:34:12 // 78541
Ja, és ha Montreálé, akkor pontosan meg kell nézni a központ furat átmérőjét és a lyukosztást, mert nem hinném, hogy azt az autót polcon porosodó dolgokból pakolták volna össze.
VinceP4 (Il capitano)20-11-2012 19:31:51 // 78540
Ha Montreálé, akkor szerintem darabja 30 e, szemre gyanús, hogy 4X98-e. Valóban nem a "csík" 33-as korosztálya, de biztos nagyon különlegesen nézne ki rajta. Régi 33-ast és 75-öst gyártottak hasonló 14-essel. Egy időben - nem tudom miért - mindenáron akartam szerezni egy garnitúrát téli felninek. (Bár ha olcsón szembejönne lehet nem hagynám ott most se :-) )
pb_20-11-2012 16:36:55 // 78539
Akkor keresgélni kell tovább.)
Bendzsi3320-11-2012 16:19:52 // 78538
Pedig meg dobbant a szívem.... :) Jobban belegondolva csak képen tetszik, nem is állna annyira jól a 33-nak.
pb_20-11-2012 16:06:28 // 78537
Az, felejtős.
Bendzsi3320-11-2012 15:55:49 // 78536
http://aprod.hu/hirdetes/alfa-montreal-tarcsak-IDbZ8T.html

Vélemény? A képen látható campanatura 45 az ET számot jelentené?
Bendzsi3320-11-2012 15:52:20 // 78535
Igen igen, tudom! Majd ha egyszer úgy hozza a sors, hogy lesz egy P4-em (bár úgy lenne) biztos én is vadászok majd ilyenre! :)
Bendzsi3320-11-2012 15:50:40 // 78534
Az biztos, mondták már páran. :)
VinceP4 (Il capitano)20-11-2012 13:39:13 // 78533
Nekem sem tetszik annyira, de az a gyári P4 felni, ezért ritka.
Ferke20-11-2012 11:19:17 // 78532
Hmm, kafa szerelőd van:)
pb_20-11-2012 07:49:44 // 78531
Van bajod.)
pb_19-11-2012 21:44:27 // 78530
Kell hozzá 1 multiméter, 1 kapcs rajz, + türelem. A xerelőt pedig nem kommentálom.)
pb_19-11-2012 21:42:56 // 78529
Igen xar ez a hirdetési oldal.(
Bendzsi3319-11-2012 21:40:05 // 78528
Fene a finnyás formámat! Nekem annyira nem tetszik. Várok az igazira! :)
Rau3319-11-2012 21:04:38 // 78527
33-as Cartársak segítségre lenne szükségem.A beteg:1990-es Alfa 33 második széria utólsó tagja!A bal első fényszóróm akkor ég amikor ő akarja,sokszor volt már szerelőnél emiatt!!Égő jó,biztosíték jó kábelek jók és mégsem ég,csak ritkán.Van hogy elég egy nagyobb gázfröccs és kigyullad,míg jhár a motor jó aztán off!!van hogy egyszerűen semmi napokig akármit csinálok,helyzetjelző fényszóró persze mindíg jó!Ez is egy betegség?Légyszi segítsetek:(
VinceP4 (Il capitano)19-11-2012 18:03:21 // 78526
Nekem sok keresés után 3 hónapja sikerült lecsapni egyre, de ajánlom, mert olcsó és ritkaság.
Bendzsi3319-11-2012 17:23:43 // 78525
Valakinek?

http://aprod.hu/hirdetes/14-alufelni-4x98-IDCICd.html#53d98c60;r:;s:
Ferke17-11-2012 20:16:36 // 78524
Nanemááá, ennyiért elkótyavetyélni, ez a gép teljesen egyben van....:P
pb_17-11-2012 18:52:25 // 78523
Ilyenekre is + kell lennie a +felelő Mbereknek.D
kesa17-11-2012 18:28:48 // 78522
Ugye-ugye :)? Úgy kell egy embernek a sárvédőnél fogva emelgetni a kocsit, amíg a másik bejátsza az emelőt :D?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.