Forum >> Alfasud-33

Gyula8210-09-2012 13:13:09 // 78321
Írd be a 45/46 fórumra, hátha ott okosabbak!
Passz egyébként, én először az immobilizer-re tippeltem volna, vagy érintkezéshiba...
TDI7510-09-2012 06:07:33 // 78320
Azok bizony. És keresek előre is állítható piros Konikat.
Atttis09-09-2012 23:38:04 // 78319
Üdv!
Lenne egy nagy problémám, és egy kis segítséget szeretnék kérni. A hétvégén bekerült a 145 1.6 boxer moci a Sprintbe. Úgy kezdődött az egész csak a 145 pótkulcsával indult be a motor, a másik kulcsával nem. Utána hibátlanul működött minden. Egyszercsak délutáni utolsó próbakor kezdetekor megállt, majd nem lehetett beindítani, nagynehezen sikerült, de nem tudom mi oldotta meg a gondot. Aztán este elmentem vele, és kb 5km múlva megint csődöt mondott a technika. Az önindító hajt, az ac megy indítózás közben és még utána kb 2másodpercig, szikra nincs. Gyújtótekercsek megkapják a 12v-ot. Gondolom nem lehet hogy az immo miatt nem indul, mert akkor nem menne az ac, mivel ha nem rakom oda a 45 kulcsát a tekercshez, akkor az ac nem megy. Eőször azt hittem kifogyott a benzin, és öntöttem bele 10lityót, nem indult, utána jöttem rá hogy nincsen szikra. Mi lehet ilyenkor a probléma oka? Miért nincs szikra?
pb_09-09-2012 21:51:07 // 78318
Szóval a 2ből lett 1.)
pb_09-09-2012 21:49:41 // 78317
Kár érte, mert sztem jobban mutat.
Bendzsi3309-09-2012 19:36:18 // 78316
Egyébként, a P4 kilóméteróra nem volt jó, úgyhogy csak a fordulatszám mérő maradt 4x4, mert az meg a gyáriban nem működött.
Bendzsi3309-09-2012 19:32:35 // 78315
Középső bőrdarab már leszakadt róla, meg amúgy is kezesebb nekem ez. :)
pb_09-09-2012 12:53:11 // 78314
A váltógomból +hagy6tad volna az imolkáét.)
pb_09-09-2012 12:51:59 // 78313
Ezek Konik?
pb_09-09-2012 12:50:45 // 78312
Nekem is sikerült. hazavágni 1et.D
Bendzsi3309-09-2012 10:31:22 // 78311
Nem könnyű, de bele lehet botlani. :)

TDI7508-09-2012 20:12:57 // 78310
Lassan de biztosa kezd a kép összeállni.

Vacsi új szilentek, Lindor által generálozott koni gátlók lecsiszolt és festett elemek.

pb_06-09-2012 22:35:37 // 78309
Ja, még igen fontos dolog, a 33 ülések nem dönthetők. Ha ez is xámít, akkor 3 ajtós, vagy kupé változatok jöhetnek xóba.
Sud
pb_06-09-2012 22:09:42 // 78308
Nincs mit!)
Ha lesz kép azt szívesen vesszük Rrefelé.)
Zsolt15506-09-2012 22:05:45 // 78307
Köszönöm a segítséget, holnap majd tolmácsolom neki az infot.
Nem ragaszkodik korhűséghez. Az autó kész van, csak egy kicsit "sportosabb" megjelenést szeretnének adni neki. Azért keresnek a márkán belüli típusokból üléseket, hogy az "Alfás jelleg" is megmaradjon, meg egy kicsit a megjelenésén is változtassanak. Illetve gonolom a visszaalakíthatóság is a cél lehet.
Igazából láttam már az autót, de én nem változtatnék rajta semmit, mert annyira jó lett. Ha le tudom fényképezni, akkor teszek majd fel az autóról képeket.
pb_06-09-2012 21:18:00 // 78306
Attól függ, hogy az ismerősöd mennyire ragaszkodik a korhűséghez. Ha nem, akkor 33 QV, P4/Q4 ülések simán belemennek. Lőbbiek sportosabb stílusó ülések, utobbiak Recarok. Ahogy András bá' is írta a Xerelőműhely topikban jó állapotút nem könnyű 1ikből sem kifogni. Ha korhűség is szem Lőtt van, akkor léteznek korabeli Recarok, vagy verseny/sport ülések. Ezekről sztem 127-sud kolléga urat kérdezd.
Ha kis átalakítás még belefér akkor GTV(ahogy András bá' írta) 45/6 Recaro is jó lehet.
(Látom a Xerelőműhelyben sokan értenek hozzá, tisztelet a kivételnek.)))
Zsolt15506-09-2012 15:02:54 // 78305
Sziasztok!

Egy tanácsot szeretnék kérni. Alfa Sud-ot épít egy ismerősöm és a gyári vezető ülést szeretné lecserélni egy sportosabb Alfa ülésre.
Melyik típusnak az ülései mennek be átalakítás nélkül a Sud-ba? Cserélt ilyet valaki, vagy van valakinek ötlete ezzel kapcsolatosan?
pb_04-09-2012 15:03:01 // 78304
Boltból akart az lenni, de igen a bontott az hasonlóan fos.) Ha már így a gyártásba belejössz csinál6nál többet is.))
TDI7504-09-2012 14:07:30 // 78303
Akkor asszem hogy valamikor csinálok hozzá egy sablont. A bontóval az a bajom hogy lehet hogy hasonlóan szar állapotút fogok csak találni.
pb_04-09-2012 13:32:04 // 78302
Bótbó.DD
Amúgy vagy önképzőkört alakítasz a legyártására, vagy hagyod, ahogy van, vagy csak szimplán kihagyod.
TDI7504-09-2012 11:42:08 // 78301
Ismét pici gond.
Honnan lehet beszerezni a rugó és a gumiágy közötti kis fém alátétet a hátsó futóműnél.



A piros karikában lévőt.
lacus7204-09-2012 10:33:44 // 78300
Sziasztok.Valakinek nincs esetleg elfekvőben egy beszívott levegő hőmérséklet érzékelője?Az enyém megadta magát(Szakadt),s valószínű ezért nőtt meg nagyon a fogyasztása 17-18liter/100KM.Ez egy Alfa Romeo 33-as1992-es évjáratú 1.4-es boxer motoros , injektoros autó amibe kellene.Egyenlőre sehonnan nem tudtam szerezni.Előre is köszönöm aki segít.
Üdv:
Laci!
pb_02-09-2012 23:46:30 // 78299
Hidegvágó + samu.)
pb_02-09-2012 23:45:32 // 78298


))
kando.02-09-2012 23:27:05 // 78297
Nálam a menetét is szétbarmolták, így első cserénél tele volt teflonszalagozva, aztán nagy nehezen, új csavarral (talán hatlapfejűvel, nem imbusszal) meg lett oldva (valamennyire, átmenetileg) a probléma.
(Még a 33 TD-n)
TDI7502-09-2012 23:09:46 // 78296
Olaj le eresztő csavarral egyszer már befürödtem. Csak annyira volt kikopva hogy elfordult benne a 12-es imbusz.
LoneWolf3302-09-2012 19:25:43 // 78295
Szerintem azért, mert az egyszer használatos tömítő alátétet nem szokták cserélni
újra / rátöléskor, és az összerakás után jelentkező olajszivárgásnak a betöltőcsavar
további meghúzásával próbálják elejét venni, ami ide vezet.

Sok esetben hasonló tapasztalható az olajleeresztő csavarok esetében is.
misike7601-09-2012 20:38:53 // 78294
Sziasztok!
Ha valakit érdekelne jóképű 33-as, akkor az enyém eladó sorba került.
TDI7501-09-2012 20:33:10 // 78293
Még egy kis csemege. Hogy ne unatkozzak.
Mi a f****** kell azt az olajbeöntő dugót ennyire meghúzni, hogy kiszakadjon a menet az öntvényből? Ezeket a dolgokat soha nem értettem meg.

TDI7501-09-2012 20:00:13 // 78292
33 fékerőszabályzó tanulmányok.
Tegnap szétbontottam a szerkezetet, és lepucoltam. Szerencsére semmi sem volt berohadva, és egy kis zsírozás után minden szépen működött.

Egyik szelep tengelye a gumidugattyúval.

Kipucolva és félig szétszedve.
Pec01-09-2012 13:52:59 // 78291
Köszi! Mindjárt csekkolom
Atttis01-09-2012 11:42:32 // 78290
Gyújtáskapcsoló van vaterán 3 ezerért asszem pótkulcsal :)
Pec01-09-2012 11:34:23 // 78289
Sziasztok! Mint kiderült a sprintemhez egyetlen kulcsom sincsen, mert amivel indítottam az is egy kopott renault kulcs:S
Valakinek akad eladó ajtózárja hozzá kulcsal, jobb esetben kulcsokkal?
Persze egy gyújtáskapcsoló is jól jönne szintén kulccsal.
pb_31-08-2012 11:44:16 // 78288
Sztem akad olyan 1én.))
TDI7531-08-2012 11:06:44 // 78287
Szevasztok! Valaki szedett már szét közületek terhelésfüggő fékerőszabályzót?
Gyula8231-08-2012 10:17:39 // 78286
Kedves Márkatársak!
Kihasználatlanság miatt eladó kitűnő, gyári állapotban lévő Alfa 33-asom (1,8 TD). 1990-ben gyártott, de először csak 1995-ben lett forgalomba helyezve (addig kiállítási darab volt Milánóban). ’95-ben nullkilóméteresen helyeztük forgalomba, garantáltan 175e km-t futott, mindvégig 2. autóként volt használva. Télen alig ment, végig garázsban állt. A fényezése hibátlan, nem rohad, nem volt összetörve, az utasfülke hibátlan állapotban van. Végig egy Alfa szakszervízben dolgozó szaki szervizelte, a napokban lett az olaj lecserélve. Műszakija 2013. április 4-éig érvényes. Új gumik (4 nyári könnyűfém felnin, 4 téli gyári lemez felnin, gyári dísztárcsával) Extrái: távirányítós centrálzár, riasztó, elektromos ablakemelő, állítható kormánymagasság, ködlámpa, könnyűfém felni, plüss kárpit, üléshuzat, rádió. Az ár irányár.
Érdeklődni az adatlapomon, vagy az ott található elérhetőségen tudtok.
Ciao
Tiszi29-08-2012 08:45:29 // 78285
Azért írtam, hogy majdnem tökéletes, mert 4 éve cseréltem motort s akkor láttam, hogy a kinyomócsapágy " nyoma" még sehol sem látszik s a nyomólap is ép . Viszont összerakáskor eleinte halkabb majd később hallhatóbb csörgő hangot hallottam . A régi tulaj mondta, hogy ez a szerkezet/tárcsa ilyen " csörgös" ... apropó: mikor lehet visszarakni egy használt tárcsát ? Ilyen minőségűre nem lesz pénzem, kidobni meg sajnálom..:)
Egyébként évi 15ekm-et mentem vele kb. és semmi erőszakosság :) , lassan gyorsulok ... ( mihez képest ? - a szerk. ) :)
A nyelestengelyt azért kérdeztem mert ki-be és fel-le vagy fél-egy centit kotyog . Milyen hangot kellene hallanom ?
Van még egy másik dolog is :


Ez is aggaszt ... de ez most az 1.4 váltója, visszateszem az 1.7 váltóját , mi fog változni érdemben ? ( gyorsulás,végsebesség,fogyasztás )
Kazes☻28-08-2012 15:41:29 // 78284
:))) A majdnem szócskát valahogy nem vettem észre! :)
Ferke28-08-2012 15:12:56 // 78283
Kérdés, hogy hol, hogyan, és mennyit közlekedsz vele, de ha 4 évvel ezelőtt csak majdnem volt tökéletes, akkor ez így teljesen normális...
A nyelestengely mindegyikben lóg egy kicsit, ha nincs hangja, akkor ne foglalkozz vele.
Kazes☻28-08-2012 15:09:13 // 78282
Ez elég szörnyű! A csapágy megállt, gondolom és ... A 4 év elég kevés, persze normál használat mellett, szvsz.
Lógni...? Nem. Valószínűleg az is csapágyas.
Tiszi28-08-2012 08:15:01 // 78281


Jó reggelt !

Mennyi idő/km után kell így tönkremenni egy kuplungszerkezetnek ? Vagy rosszul raktam volna össze ? 4 évvel ezelőtt még majdnem tökéletes állapotban volt .. mennyire függ az élettartam a kinyomócsapágy " minőségétől " ?
Más.
Szabad-e " lógnia " a nyelestengelynek ?
pb_26-08-2012 13:10:08 // 78280
Cserélj difit.)
TDI7525-08-2012 21:09:58 // 78279
No szembe jött velem egy nem is annyira kicsi gond.
33 4x4-es hátsó futómű. Van rajta 2 db olajdugó. Az egyik a difiház alján, gondolom ez az olajleresztő furat. A másik pedig a betöltő. Na nekem ebben van megszakadva a menet.
De annyira, hogy ki sem tudom tekerni azt a rohadék dugót. Hol és kb mennyiért perselyezik nekem be ezt a furatot?
pb_25-08-2012 12:16:48 // 78278
Weber IDF, vagy Dell'Orto DRLA. 36os(bár 1es források 32est is Mlítenek).
pb_25-08-2012 12:11:01 // 78277
A hfejjel lehet nem járnál rosszul.
pb_25-08-2012 12:10:02 // 78276
Akkor soha nem lenne semmi baja.D
Biztos + lehet oldani, de mivel gyári kialakítás nincs ott a 4x2ön, ezért az nem lesz az igazi.
Bele tudod variálni a katot, csak akkoriban ez volt a trend, ahogy lexűrtem.) Kéne, csak nálam nem olyan 1xű ez a történet. Sőt akkor már 1et Lőrelépve valami 1edit kellene próbálni.)))
Pec25-08-2012 11:24:51 // 78275
Következő kérdésem miatt ne nézzetek rám hülyén légyszi, de tényleg nem értek hozzá.
Tehát ezeket milyen márkájú karburátorokkal szerelték?
és mekkorákkal?
Nocsak mert ezeket találtam, gondoltam lehet nem baj ha magamévá teszem őket.
Csak még mindig nincsen nálam az autó, így meg kicsit nehéz, hogy mintám sincs.

http://www.autoalkatresz.hu/auto-uzemanyagellato_rendszer/karburatorok/alfa_romeo_33_karburator-553318
Pec25-08-2012 11:21:00 // 78274
tetszik hogy karbis. állat a hangja. no meg annyit úgyse fogok menni vele hogy számítson a fogyasztás. Persze azért megfontolom a tippet. a további bajok meg kiderülnek, ha végre tudok úgy menni vele, hogy nem csak a fele kap rendesen naftát. gondolom.
Ferke25-08-2012 09:42:53 // 78273
Na, gratula a vashoz!:) Mehet bele 2 jó hirdotőkés hengerfej, meg egy injektor, és a motor már letudva...én addig friss olajat sem töltenék bele:)
kesa24-08-2012 01:00:06 // 78272
Ezeknek mind kalandos előéletük van, a tiédről legalább lehet valami biztosat tudni :).
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.