Forum >> Alfasud-33
kesa25-05-2012 23:56:53 // 78019
Többet nem tudok mondani. Kérem kaccsojja ki...!
pb_25-05-2012 07:57:05 // 78018
Mijaz, hogy a mostani?)
Minden kacsazsír.))
Minden kacsazsír.))
kesa25-05-2012 02:01:49 // 78017
Akkor időben visszafelé kell nézni, és ennek mentén a mostani a bs1-es?
Akkor ezzel mi van, azt írd meg :)!
Akkor ezzel mi van, azt írd meg :)!
pb_25-05-2012 01:25:21 // 78016
Ajjajjaj, rossz a gondolatmenet, kedves kolléga úúr.)))
kesa25-05-2012 00:37:07 // 78015
Én időrendi sorrend alapján a feketét gondoltam bs2-nek. Vagy az nem a 2. hanem a 3. bs?
pb_25-05-2012 00:34:40 // 78014
Hát bs2t kérdezted.))
kesa25-05-2012 00:28:21 // 78013
Akkor nem értem :).
Azért nem szólnak, mert megy???
Hogy-hogy nem te szereled? Kiengedted a kezedből a gyeplőt?
Azért nem szólnak, mert megy???
Hogy-hogy nem te szereled? Kiengedted a kezedből a gyeplőt?
kesa24-05-2012 23:54:00 // 78011
Nem azt akartad írni, hogy "biztos nem megy"?
pb_24-05-2012 23:17:32 // 78010
2007.)
Fogalmam sincs, de biztos megy, me akkor má kaptam volna a telefont, hogy valamelyik éjjel program lesz.)) Legutóbb akkor láttam, mikor hfejezésen volt.)
Fogalmam sincs, de biztos megy, me akkor má kaptam volna a telefont, hogy valamelyik éjjel program lesz.)) Legutóbb akkor láttam, mikor hfejezésen volt.)
pb_24-05-2012 23:14:23 // 78009
Jah a kor is rásegített.)
pb_24-05-2012 23:13:40 // 78008
Kb hasonló volt annó Trencsiknél. 1 SW tetejét +raktuk bokáig 1 halom "szeméttel", csak annyit mondott 3k HUF jó? +beszéltük.)))
pb_24-05-2012 23:10:13 // 78007
A + teljesítményt nem hátul, hanem Lől találod.))))
kesa24-05-2012 22:55:41 // 78006
Ez sem mostanában készült :P.
Hogy áll most bs2?
Hogy áll most bs2?
kapeka (Nagyvad)24-05-2012 16:14:04 // 78005
:-)))
Én is kiguberálnék egy-két ilyen apróságot, de a környéken nincs hol. De előbb-utóbb csak szerencsém lesz, de addig marad a becsukom - benyomva tartom - rázárom - művelet. Mondjuk nem is annyira én, mint inkább a feleségem használja :-DDDD
Én is kiguberálnék egy-két ilyen apróságot, de a környéken nincs hol. De előbb-utóbb csak szerencsém lesz, de addig marad a becsukom - benyomva tartom - rázárom - művelet. Mondjuk nem is annyira én, mint inkább a feleségem használja :-DDDD
ÁdidiGaga (il hempescattore)24-05-2012 14:35:31 // 78004
Nekem az ellenkezője volt....
Mikor elkezdett szarakodni a zár, akkor vettem észre, hogy egy sima tekercsrugó - a golyóstolléhoz hasonló, de attól is kisebb!!! - van belehenkölve.
Nekem szerencsém volt, akkor még volt egy nagyobb ütközés után beadott 1,7 16V 33-as
a miskolci bontóban. Míg a Swiftek meg az Astra 1-ek alkatrészét egyenként fényesítették, színek szerint katalogizálták és majdnem bolti áron adták, a 33-ra csak annyi volt mindig, hogy
- "nem tudom benne van-e még, nézd meg"
-" ki tudod szerelni?"
-" most mittudomén, 500 Ft? jó lesz?" (ez konkrétan a zár volt :-p)
Úgyhogy később nem is zaklattam őket a kommunikációval. Ha valami műanyag biszbasz kellett, egy-egy munkaegyeztetés után kiöltözve, táskával bementem, a 33 mellett előkerült gyorsan az 1-2 célszerszám, táskát meggórtam a klipekkel, azt kisétáltam - szerintem mindenki jól járt így, azalatt el tudott adni 8000-ért egy astra-fényszórót valamelyik jóravaló helyi cigánycsaládnak :-p
Mikor elkezdett szarakodni a zár, akkor vettem észre, hogy egy sima tekercsrugó - a golyóstolléhoz hasonló, de attól is kisebb!!! - van belehenkölve.
Nekem szerencsém volt, akkor még volt egy nagyobb ütközés után beadott 1,7 16V 33-as
a miskolci bontóban. Míg a Swiftek meg az Astra 1-ek alkatrészét egyenként fényesítették, színek szerint katalogizálták és majdnem bolti áron adták, a 33-ra csak annyi volt mindig, hogy
- "nem tudom benne van-e még, nézd meg"
-" ki tudod szerelni?"
-" most mittudomén, 500 Ft? jó lesz?" (ez konkrétan a zár volt :-p)
Úgyhogy később nem is zaklattam őket a kommunikációval. Ha valami műanyag biszbasz kellett, egy-egy munkaegyeztetés után kiöltözve, táskával bementem, a 33 mellett előkerült gyorsan az 1-2 célszerszám, táskát meggórtam a klipekkel, azt kisétáltam - szerintem mindenki jól járt így, azalatt el tudott adni 8000-ért egy astra-fényszórót valamelyik jóravaló helyi cigánycsaládnak :-p
kapeka (Nagyvad)24-05-2012 14:21:38 // 78003
Rendeltem egy párat, jövő héten beszámolok róla, addigra meglesznek.
kapeka (Nagyvad)24-05-2012 14:20:39 // 78002
Vagy inkább a kor. :-))
Próbálok valami hasonló rugót keresni, hátha kibírja még pár évet...
Próbálok valami hasonló rugót keresni, hátha kibírja még pár évet...
ÁdidiGaga (il hempescattore)24-05-2012 13:59:35 // 78001
"sőt a ferdehátulnál is van külnbség."
Ja, kell a plusz teljesítmény a Q4-spoilerrel nehezített ajtókhoz, mi? :-)))))
Láttam kérdésed, szándékomban állt válaszolni!
Viszont: majd lenne 2 nagyobb lélegzetű kérdésem , amit még ma este megírok majd, abban kifejtem mi volt eddig. Vasárnap folytatom a szerelést, addig Pesten leszünk az asszonnyal.
Ja, kell a plusz teljesítmény a Q4-spoilerrel nehezített ajtókhoz, mi? :-)))))
Láttam kérdésed, szándékomban állt válaszolni!
Viszont: majd lenne 2 nagyobb lélegzetű kérdésem , amit még ma este megírok majd, abban kifejtem mi volt eddig. Vasárnap folytatom a szerelést, addig Pesten leszünk az asszonnyal.
pb_24-05-2012 00:13:51 // 78000
pb_24-05-2012 00:13:39 // 77999
pb_24-05-2012 00:06:57 // 77998
Akkor azok már qka érettek.)
pb_24-05-2012 00:05:20 // 77997
Cikkszám szerint nem, sőt a ferdehátulnál is van külnbség. De gyakorlatilag ezzel nem annyira kell foglalkozni.)
pb_24-05-2012 00:02:28 // 77996
Ezeket a telókat?)
pb_24-05-2012 00:01:24 // 77995
"Erhard mondja, nem gyártják már."
DDD
Méret alapján keresd, sok helyen kapni ilyen telót.
DDD
Méret alapján keresd, sok helyen kapni ilyen telót.
pb_23-05-2012 23:58:46 // 77994
Típushiba.
Bendzsi3323-05-2012 21:21:36 // 77993
Szia!
Ha sikerül beszerezned oszd meg velünk, mert én is vevő lennék rá. :D
Ha sikerül beszerezned oszd meg velünk, mert én is vevő lennék rá. :D
kapeka (Nagyvad)23-05-2012 20:45:01 // 77992
Akkor lehet egyformák... Olyan ami épp hogy tart, nekem is van 2 :-)))))) Azért köszi!
Megkérdeztem a fékmester.hu-t is, azt mondják, elvileg beszerezhető, úgyhogy megpróbálom.
Megkérdeztem a fékmester.hu-t is, azt mondják, elvileg beszerezhető, úgyhogy megpróbálom.
Lacci3323-05-2012 20:39:50 // 77991
egy cseh e-shop szerint ugyan olyan hosszúak. 550mm széthúzva, és 230mm-t emel. elméletileg van nekem 2 felesleges, gyakorlatilag viszont az egyik döglött, a másik nem emel, max csak tart.
kapeka (Nagyvad)23-05-2012 16:10:42 // 77990
Tulajdonképpen még egy kérdés, ha valaki tudja a választ: az SW-nek ugyanaz a teleszkópja, mint az 5-ajtósnak?
kapeka (Nagyvad)23-05-2012 12:45:01 // 77989
Baján nem tudok senkit, mi az árfolyama egy felújításnak? A 166-hoz kb. 5000 volt egy új teló, ennyit adnék itt is, ha ezután nem akar fejbecsapni a csomiajtó. :-)))
Kazes☻23-05-2012 12:16:52 // 77988
Felújítás nem játszik? :)
kapeka (Nagyvad)23-05-2012 11:50:56 // 77987
Most jut eszembe: kicserélném a teleszkópot a csomagtartónál (SW!). Erhard mondja, nem gyártják már. Van valakinek ötlete, honnan lehetne szerezni? Nem tudom, milyen típussal lehetne helyettesíteni.
kapeka (Nagyvad)23-05-2012 11:47:40 // 77986
Lacci3323-05-2012 10:50:23 // 77985
hello.. klímája sajnos nem volt, de ha lett volna, az stipi-stopi az enyém lett volna :)
pb_22-05-2012 12:37:10 // 77984
Imolkában nem igen szok lenni.
TDI7522-05-2012 12:20:31 // 77983
Szia! klíma nincs véletlenül?
Bendzsi3321-05-2012 20:58:25 // 77982
33-hoz esélytelen gyári nyerskulcsot venni? Nincs valakinek tapasztalata ilyen téren?
alfaromeo3321-05-2012 20:24:13 // 77981
Nah... ma raktam ösösze a gyűrűzött motort...semmi kartergáz hálistennek: )
De nincs alapjáratom.... csak ha aszivítót félig ráhúzom, akkor kb. 1500-on tartja magát.
Alapjárat-és co-csavar állítás semmit nem használ neki. Arra gondoltam, hogy ami srégont van, a fojtószelepállítócsavart kell beljebb tekerni, mert akkor lesz amgasabb az alapjárat, és előfeszíti a bowdent is, vagy pedig a bosden egy tekerős lemezre van rákonktrázva, amin tudok állítani, nem tudom, melyik lenne érdemesebb, előrébb tekerni a lemezen, vagy pedig a fojtószelepállítócsavart bentébb tekerni?
Weber 32 DIR51 karburátor.... két torkú.
Egyébként fals levegőt nem kap sehol ez biztos.
De nincs alapjáratom.... csak ha aszivítót félig ráhúzom, akkor kb. 1500-on tartja magát.
Alapjárat-és co-csavar állítás semmit nem használ neki. Arra gondoltam, hogy ami srégont van, a fojtószelepállítócsavart kell beljebb tekerni, mert akkor lesz amgasabb az alapjárat, és előfeszíti a bowdent is, vagy pedig a bosden egy tekerős lemezre van rákonktrázva, amin tudok állítani, nem tudom, melyik lenne érdemesebb, előrébb tekerni a lemezen, vagy pedig a fojtószelepállítócsavart bentébb tekerni?
Weber 32 DIR51 karburátor.... két torkú.
Egyébként fals levegőt nem kap sehol ez biztos.
Lacci3321-05-2012 18:34:56 // 77980
Udv, holnap megyek bontani 33-t, 1.4 Imola, ha valakinek kell valami irja meg, valoszinuleg minden belsoseget elhozok, AC -n atadas megoldhato
Gábor3319-05-2012 17:55:48 // 77979
Hali! Hát lehet érdekes dolgokat találni az biztos. Sajnos ez ilyen,ha egyszer nekiállsz,akkor érdemes rendesen megcsinálni mindent. Már a lakatolás sem egyszerü dolog,igen sokmindent le kell gyártani,ha tisztességesen szeretnéd megoldani. Nálam jol beváltak a verseny tárcsák,pedig kaptak már rendesen. Természetesen normál használatra jo a gyári,illetve ha felteszel elöre hütött tárcsát+hozzávalo nyergeket,már azzal is sokkal jobb.
pb_19-05-2012 13:24:51 // 77978
nemcsak az 1.7hez kevés.) Amúgy teljesen mind1, hogy kötöd be a főfékhengerre a munkahengereket, csak 2 köröd lesz. Sikerült +oldani a problémát?
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-05-2012 11:06:18 // 77977
Szia!
OK, de nálad más a pálya, értesz hozzá/szakmád, meg a gyári fék az 1,7-hez már kevés - legalábbis azt mondják a hozzáértők.
Én a fékhez csak olyan mértékben akarok nyúlni , ami a lexükségesebb. Az enyém 1.3 és kirándulóautónak szánom , ehhez a gyári állapot tökéletes, nem is értek annyira a szereléshez, hogy customizáljam a féket. Elöl a betét meg a tárcsa nem sokat futott - a gond inkább a majd' 2 év állással lehet..
Nekem a fékerőszabról továbbmenő 2 girbegurba cső ment tropára, a hollander helyett a cső tekeredett, aztán szakadt szinte elsőre. Arra réz lett gyártva, már csak formára kell hajlítani. A kasztni alatti és a hátsó hídon lévő 2 fémcsőnél viszont a "wédénegyvenezés" hatására sikerült megoldani a kötéseket, ezeket a csöveket lecsiszoltam kézzel/papírral és átfestettem a Hammerite-hoz hasonló elven dolgozó festékkel. Az a poén, hogy piros festéket akartam venni, de igazából felkenve-száradva rézszínű felületet ad :-)
Ja, meg mindkét hátsó munkahenger kuka , a légtelenítőcsavar ott is csövestül jött ki...
(F.sz kivan, amikor sáros-redvás helyre finommechanikai remekműveket terveznek és tesznek :-p)
OK, de nálad más a pálya, értesz hozzá/szakmád, meg a gyári fék az 1,7-hez már kevés - legalábbis azt mondják a hozzáértők.
Én a fékhez csak olyan mértékben akarok nyúlni , ami a lexükségesebb. Az enyém 1.3 és kirándulóautónak szánom , ehhez a gyári állapot tökéletes, nem is értek annyira a szereléshez, hogy customizáljam a féket. Elöl a betét meg a tárcsa nem sokat futott - a gond inkább a majd' 2 év állással lehet..
Nekem a fékerőszabról továbbmenő 2 girbegurba cső ment tropára, a hollander helyett a cső tekeredett, aztán szakadt szinte elsőre. Arra réz lett gyártva, már csak formára kell hajlítani. A kasztni alatti és a hátsó hídon lévő 2 fémcsőnél viszont a "wédénegyvenezés" hatására sikerült megoldani a kötéseket, ezeket a csöveket lecsiszoltam kézzel/papírral és átfestettem a Hammerite-hoz hasonló elven dolgozó festékkel. Az a poén, hogy piros festéket akartam venni, de igazából felkenve-száradva rézszínű felületet ad :-)
Ja, meg mindkét hátsó munkahenger kuka , a légtelenítőcsavar ott is csövestül jött ki...
(F.sz kivan, amikor sáros-redvás helyre finommechanikai remekműveket terveznek és tesznek :-p)
Gábor3319-05-2012 10:37:31 // 77976
Hali! nálam is érdekes volt(régi kasznis 33-nál),mert a jobb elsö körön is volt hátsokör egy T elággal. Plusz a külön hátsokör. Aztán a fém fékcsövek cseréjekor megoldottam ezt a kérdést. Most külön jobb elsö kör(fémfékcsö behozva az akksi elött),bal elsö kör, teljesen független hátsokör szintén a kaszniba behozott fém fékcsövel. Már 1,5-éve igy müködik és tökéletes. Mondjuk nem volt gyenge a gyári fém fékcsöveket mindehonnan kifüzni,hollanderok meg sem mozdultak stb. De ezt egyszer átfüzöd réz csöre és sokáig nincs vele gond.
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-05-2012 09:08:27 // 77975
Csak egy kis "színes" a fékkör-témához:
Nem hagyott nyugodni - meg amúgy is kéznél volt - és megnéztem az iskola által kiadott - innen-onnan összeollózott - "KRESZ-könyvet".
Hát jól emlékeztem, első és hátsó tengely szerint osztja szét a fékköröket , még rajz is van hozzá, ami ezt mutatja...
Jó kis félrevezetés, még szerencse - bár vizsgán nem kérdezték -, hogy a motornál egyértelmű, hogyan van szétosztva a két fékkör :-)))))
Nem hagyott nyugodni - meg amúgy is kéznél volt - és megnéztem az iskola által kiadott - innen-onnan összeollózott - "KRESZ-könyvet".
Hát jól emlékeztem, első és hátsó tengely szerint osztja szét a fékköröket , még rajz is van hozzá, ami ezt mutatja...
Jó kis félrevezetés, még szerencse - bár vizsgán nem kérdezték -, hogy a motornál egyértelmű, hogyan van szétosztva a két fékkör :-)))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)18-05-2012 00:57:50 // 77974
Hát ja, mondjuk kárnak nem nevezném...
Vagy úgy értetted, hogy : saját car-omon? Mert az igaz! :-))))))
Komolyra térítve: a lakatoláshoz a hátsó hídnak távoznia kellett, innen nem volt választás...
Annyi, hogy eredetileg úgy terveztem, hogy mindenre lesz kényelmesen idő , aztán hogy most felgyorsultak az események, csak kapkodom a fejem, meg szervezhetem át az egészet :-(
Viszont ha minden jól megy, akkor a féket még az áttelepítés előtt kompletten gatyába rázom és nem kell ideiglenesre meghempeszkálni :-)
Vagy úgy értetted, hogy : saját car-omon? Mert az igaz! :-))))))
Komolyra térítve: a lakatoláshoz a hátsó hídnak távoznia kellett, innen nem volt választás...
Annyi, hogy eredetileg úgy terveztem, hogy mindenre lesz kényelmesen idő , aztán hogy most felgyorsultak az események, csak kapkodom a fejem, meg szervezhetem át az egészet :-(
Viszont ha minden jól megy, akkor a féket még az áttelepítés előtt kompletten gatyába rázom és nem kell ideiglenesre meghempeszkálni :-)
pb_18-05-2012 00:17:05 // 77973
A 70es már felejtős.) Akkor Vgülis saját károdon rájöttél. Zárd le hátul a csöveket, légteleníts Lől(ha nem nyomtad tele levegővel), és lesz féked.
ÁdidiGaga (il hempescattore)18-05-2012 00:03:58 // 77972
Szia!
(Igen, sikerült felhívnom a 20-ast: nem válaszol! Hívom a 70-est, egy "furcsa ember" (családi szlengben egy régi sztori alapján= külföldi illető) vette fel.
Mire visszahívtalak volna a 30-ason, lemerült és a garázsban voltam töltő híján..)
Fékkörök: akkor megnyugodtam!
Ugye eddig a fékkel kapcsolatban a tárcsa-és betétcsere mutatványt hajtottam végre - az egyik központosítótüske beletörését leszámítva - tökéletesen, magával a hidraulikájával nem foglalkoztam. Azt viszont én is úgy tudtam, hogy egy átlagos autónál átlósak a körök, mert úgy logikus.
Az első elbizonytalanodás tavalyelőtt volt a motoros tanfolyamon, ahol műszakiból autót is vettünk és ott esküszöm első/hátsó körosztás volt a tananyagban!
Pont ezért nyugodt voltam, mert mondom ha így van (szép lassan elhittem), akkor legrosszabb esetben is az első körrel át tudom vontatni a kocsit az új helyre. (Az első fékhez nem nyúltam, de a hátsó a kocsi alatt haladó két fékcső végénél véget ér, fékerőszab és híd leszedve.)
Erre ma megnyomtam a pedált és semmi ellenállás, csak a csövekből folyt ki az olaj a padlóra :-p
Csak az furcsa, hogy ma beszéltem egy szerelővel meg faterral is és egyik sem azzal kezdte,ami a logikus magyarázat, hogy a hátsó fékek leszedésével az átlós kiosztás miatt mindkét kör nyitottá válik, azaz elmegy a fék....
Úgyhogy köszi, de már 90%-ban biztos voltam abban, hogy a tanfolyamtól kezdve faterig mindenki baromságot mond , meg is néztem volna legkésőbb reggel az "imakönyvben" :-)))
(Igen, sikerült felhívnom a 20-ast: nem válaszol! Hívom a 70-est, egy "furcsa ember" (családi szlengben egy régi sztori alapján= külföldi illető) vette fel.
Mire visszahívtalak volna a 30-ason, lemerült és a garázsban voltam töltő híján..)
Fékkörök: akkor megnyugodtam!
Ugye eddig a fékkel kapcsolatban a tárcsa-és betétcsere mutatványt hajtottam végre - az egyik központosítótüske beletörését leszámítva - tökéletesen, magával a hidraulikájával nem foglalkoztam. Azt viszont én is úgy tudtam, hogy egy átlagos autónál átlósak a körök, mert úgy logikus.
Az első elbizonytalanodás tavalyelőtt volt a motoros tanfolyamon, ahol műszakiból autót is vettünk és ott esküszöm első/hátsó körosztás volt a tananyagban!
Pont ezért nyugodt voltam, mert mondom ha így van (szép lassan elhittem), akkor legrosszabb esetben is az első körrel át tudom vontatni a kocsit az új helyre. (Az első fékhez nem nyúltam, de a hátsó a kocsi alatt haladó két fékcső végénél véget ér, fékerőszab és híd leszedve.)
Erre ma megnyomtam a pedált és semmi ellenállás, csak a csövekből folyt ki az olaj a padlóra :-p
Csak az furcsa, hogy ma beszéltem egy szerelővel meg faterral is és egyik sem azzal kezdte,ami a logikus magyarázat, hogy a hátsó fékek leszedésével az átlós kiosztás miatt mindkét kör nyitottá válik, azaz elmegy a fék....
Úgyhogy köszi, de már 90%-ban biztos voltam abban, hogy a tanfolyamtól kezdve faterig mindenki baromságot mond , meg is néztem volna legkésőbb reggel az "imakönyvben" :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
414
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?