Forum >> Alfasud-33

Kacorka07-11-2008 16:35:43 // 50821
A sud-ok tényleg rohadnak ezen kár vitatkozni. Biztos van kivétel, de tudod a kivétel ........
HátvédRomeo07-11-2008 16:23:45 // 50820
Világos.
Ma nálunk esik az eső. Volt ahol 2-ből indultam, mert nem akartam lefröcskölni a járókelőket helyben pörgéssel. Pedig a gumim e szlikkek még azért.
pb_07-11-2008 16:23:26 // 50819
"az övé totál tré volt "
Igen, csak valahogy úgy sikerült beállítania a dolgokat, hogy ezek nagy szarok. A másik 1 iilyen autóval foglalkotni kell, nem fixre drótozni a pilácsot, és a toronycsapágynak is vannak Lőjelei, nemcsak úgy, hipphopp beáll. A vízpumpa tengelye, pedig nem szokott, "csak úgy Lgörbülni", ennek is vannak jelei.
HátvédRomeo07-11-2008 16:17:42 // 50818
50791Hsz-om.
15 évesen kezdett virágosodni az íveknél.
Kacorka07-11-2008 16:14:17 // 50817
Oké, de amúltkor sem azt írta hogy általában az alfák vagy a sud szar, hanem azt, hogy az övé totál tré volt meg kiesett belőle egy tábla gitt és szarrá volt rohadva. Amire - tegyük a kezünket a szívünkre - van némi esély.
pb_07-11-2008 16:07:16 // 50816
Először lehúzta, most pedig isteníti őket, ez nálam nem bejövős. Ha pedig valamit leír, akkor legyen benne tájékozott, ha nem az, ne írja le. Itt pedig úgyis mindenki tudja a tutit.)
HátvédRomeo07-11-2008 16:01:38 // 50815
Beszarás ez a Fickó! :-)))
HátvédRomeo07-11-2008 16:00:33 // 50814
Igen. Csak én kb töb mint 10 évet olvastam a cikkjeit autós szaklapokban, és Neki minden autó fasza, meg gyors meg tágas, meg kevest eszik kivétel az olasz autók.
Tonnányi újságom van az elmúlt 15 évből. Ismerem a Muksó irásait. Meg még a többi kollégáiét is.
Egyik lapon ugyan olyan paraméterrel a németet istenítette, az olaszt meg fikázta.
Dekka07-11-2008 15:59:58 // 50813
deh, dehát egy olasz autos siten nem fogok 911-re gyujteni :)
Dekka07-11-2008 15:58:06 // 50812
jah,meg attol h nem ert hozzá,még szeretheti :)
HátvédRomeo07-11-2008 15:57:07 // 50811
Mondjuk Dekka! Nem Ferrarira gyűjtesz?? Vagy rosszul olvastam a táblát?? :-)))
Kacorka07-11-2008 15:54:53 // 50810
Én nem értem miért kell basztatnotok a Csikóst állandó jelleggel :-)

Szegény foswágen meg mutyuki meg BMW imádattal sújtott kis hazánkben ki veszi még a fáradtságot, hogy egy országos olvasottságú médiában öeg alfákról, főleg alfasudokról meg 33-asokról írjon cikkeket? És ha tévedések is vannak a cikkben szerintem a jószándék átjön.
HátvédRomeo07-11-2008 15:54:41 // 50809
Ez nem véresszájuzás Dekka! Csak akkora baromságokat állít, Alfákról hogy hihetetlen. Megbízható Német. Akkor nyáron miért német autók fortyogtak az M7 leállójában? Ha egy olasz autót rendesen karbantartanak 1000X megbízhatóbb bármelyik jürgennél ezt állítom. 16 évnyi Alfázás egyben boxerezés után. Sajna én is mint mindenki más, használtan vettem a 33-at és hát voltak vannak kopó dolgok. Ahogy van pénz javítom, javíttatom.
Meg van javítva a világból kiautózok vele 7L-s vegyes fogyasztással.
Ha ezt megcsinálják 20 éves autókkal, akkor meghajolok előttük, úgy hogy nem kell nekik egy benzin kut.
pb_07-11-2008 15:49:50 // 50808
Nem sok.)
Dekka07-11-2008 15:41:35 // 50807
mondjuk nemtom miért kell ilyen véresszájúnak lenni vele, szereti az olaszt is,meg a németet is, olaszt ha örömködni akar,németet ha nagyon megbízhatót.pont
énis majd megdöglög h legyen egy 911-es porkém, de én mondjuk nem vagyok autos ujsagiro h ilyet megengedhessek magamnak :DD
HátvédRomeo07-11-2008 15:33:49 // 50806
Világos!
Meg azért 1.3 SW 4X4-et megnézem hány futkos az utcán. Ritka mint a fehér holló!
Mergázzon a Fickó az való Neki.
pb_07-11-2008 15:28:45 // 50805
"a QV-Alfa nem feltétlenül öszzkerekes!
sőt lehet, hogy egyik sem az! :-)

az összekerekes 33 vagy 4x4 jelzésű volt
(ez nagyon egyszerű, a váltóra ráment egy plusz kihajtás, volt egy hátsó diffi és ennyi, karral vagy gombbal lehetett szükség esetén zárni a hajtást, 90 után még az alap 1,4-ben is létezett)
az igazi közbenső diffis négykerekes a Permanent 4 volt, ez gyakorlatilag 1.7 IE 16V a Subarutól származó hajtással.

Szerintem te a Q4-gyel kevered , a 33 kortársai mind (155, 164 ) léteztek ilyen nevű csúcsverzióban, ezek mindketten összekerekesek voltak.
(a 155 gyakorlatilag a Delta Integrale 2.0 16V Turbo motorjával és hajtásával,
a 164 ben 3.0 V6 4x4 volt a Q4)

Adi maestro, azért lenne 1 kis kiigazításom.) A QV 33as nem feltétlenül összkerekes ez így van, sőt az összkerekesek száma QVkből igen kevés, a legyártott dbszám kb 1, vagy 2 %a. Ezeket a változatokat vagy 33 S 16v Quadrifoglio Verde Permanent 4nek, vagy 33 Quadrifoglio 4nek, vagy SW Quadrifoglio 4nek hívták. A viszkokuplungos +oldást nevezhetjük difinek, de sajnos nem hasonlít 1 tiszetességes összkerék +hajtás központi difijére/osztóműjére. Magunk közt szólva Lég bohóc +oldás.1351 ccmes motorral csak SWben létezett 4x4es változat, olasz piacra SW 1.3 IE 4x4 Flag néven.
Dekka07-11-2008 15:06:13 // 50804
simán :)
pb_07-11-2008 14:45:23 // 50803
Mondom én, hogy át kell menni hozzá, rendet vágni.DDDD
Dekka07-11-2008 14:39:45 // 50802
nemveszi fel a telefont a mester Úhr, igy nemtom mikor fogunk ünnepelni :S :D
pb_07-11-2008 14:22:17 // 50801
Ok.)))
Dekka07-11-2008 14:20:31 // 50800
de csak akkor ha mukodj
pb_07-11-2008 14:13:33 // 50799
Úgy érzem, vezéráldozat leszel akkor.DDD
Dekka07-11-2008 14:10:43 // 50798
hehe :) jólvan, majd csörögj mikor mennél át,aztan egyeztetünk,mert ha végre egyszer valahára sikerül összerakni és beinditani,akkor ünneplünk
pb_07-11-2008 14:05:28 // 50797
Ok, gondoltam rá, hogy átnézek, de +láttjuk, hogy alakul az Stém. De, a következő napokban biztos leszek arrafelé, ja és ez nem fenyegetés.))))
Dekka07-11-2008 13:57:29 // 50796
jaja,tervezem, bár ugyis csak láb alatt lennék,a motort valszeg csak vasarnap tajan akarja osszerakni ugyhogy sztem azlesz h elmegyek, veszek egy wow-ot, atnezek zehez,megnezem mit csinal eppen,aztan hazamegyek jatszani
pb_07-11-2008 13:52:09 // 50795
Jut szmbe mész ma át?
pb_07-11-2008 13:51:25 // 50794
Ha feladod ne várj mást.DDD
pb_07-11-2008 13:50:06 // 50793
"pb-é meg egy fűtést bele azt csókolom, már kész is."
Bárcsak ilyen 1xú lenne a történet, már ma Ste ugrana is bele a fűtés.)))) Még piszok sok meló van rajta, ha azt szeretném, hogy úgy nézzen ki, mint amit Lképzeltem.)
Sztem maradjon + a jürgennél, tegye azokat rendbe, az olasz boxereket + kerülje nagy ívben.
Dekka07-11-2008 13:44:38 // 50792
magaslabda :)
pb_07-11-2008 13:42:35 // 50791
Nem, attól, csak szebb lehet.DDDDD
HátvédRomeo07-11-2008 13:33:57 // 50790
Elolvastam a cikket én is, meg pár kommentet.
Azt szürtem le, hogy full laikus hozzá, fingja nins az Alfákról, meg a boxerről se.
Ilyen meg olyan mondja, meg hát de jó lenne. Egyet elfelejt. Van nagyon sok gyári állapotú 33 hazánkban még, meg jó állpotú, meg stb. Üljön be Egér Cari 1.4 csikjába aztán sírjon érte, hogy az milyen gyárian néz ki. Meg Romeo33-é is kurva jó, pb-é meg egy fűtést bele azt csókolom, már kész is.
A korrózióról annyit, hogy írja a SUDoké szar volt. Erre anyit írnék neki, hogy az enyém 15 évesen kezdett virágosodni az íveknél.
Hülye Pöcs lát egy hervadt darabot, azt már általánosít.
Ha nekem lenne zsém, az én vasam 1 három napos hétvége alatt rendbe rántanám fullra pár hozzáértő segítségével napi 8-10 óra melóval.
Én is néha találok ilyen cikkeket, én már le se szarom őket.
Szereti a Mergát, meg az olasz autót is. Kicsit ellentmondásos Fickó!!!
Dekka07-11-2008 13:14:05 // 50789
nem lehet mindenkinek olyan szép autoja mint amilyen nekem lesz :DDDD
pb_07-11-2008 13:11:53 // 50788
Csúf, és drága.
Dekka07-11-2008 13:07:39 // 50787
nagylámpás rulez :) de mind borzasztó csunya volt amiket linkelt
pb_07-11-2008 12:45:29 // 50786
+ az egész cikket.) A kommentekben, + röpködnek az összkerék, QV, 16v, IE, + ilyenek.
Tényleg nem akarsz beírni oda?))
pb_07-11-2008 12:43:38 // 50785
Sztem felejtse L az AR boxereket(nem bokszereket!). Mlékszem a 75ös cikkre, amiben simán lehúzta a Sprintet, és most pedig varázsütésre boxert szeretne. Aztán pedig nem ártana néhány dologot felderíteni:
90es évjáratú nagylámpás Rősen +?ezhető(volt, de nem hinném, hogy ez a példány az lenne)
a 87es 1.3ast, nem 1.4esezzük le(igaz Ferke?)))
ez áll fordítva is, az 1.4est, pedig nem 1.3assozzuk le(ugye Ferke?)))
tisztában kéne lenni 1 33as felszereltségével is, mert kipörgésgátló, és fedélzeti számítógép 1ikben sem volt, és a blokkolásgátló is ritka volt, mint a fehér holló. Kétlem, hogy ebben az 1.4ben lenne.
a 45/6nak a boxer motoron kívül(már az is 1 átdolgozott formában), semmi köze sincs a Sudhoz.
Szóval nem ártana néhány alapdologot +nézni, és úgy +rni a cikket.)
pb_07-11-2008 12:25:52 // 50784
Én nem akartam felhozni a témát, de ha már így felhoztad, akkor +kérdem, az 56ra is neont szereltél?)))) Ezt már nem tudod kimagyarázni.))))
+ különben se offoljál itt 56okkal, jó?DDDD
Ferke07-11-2008 11:55:11 // 50783
Csak a kommenteket nem szabad elolvasni alul...:))
Seriff07-11-2008 11:23:16 // 50782
Ferke07-11-2008 09:17:12 // 50781
Előre szólok, 56os topic miatt felelősséget nem vállalok, és kérném befejezni a még el sem kezdett baxogatást a +fények tekintetében!:))))
pb_07-11-2008 09:14:17 // 50780
Az a rendszer már letünt.)))
Dekka07-11-2008 09:13:13 // 50779
valaki akinek van vateeraja szerezze meg nekem!! :DD
Ferke07-11-2008 09:10:37 // 50778
A munkásőr?!:)))
pb_07-11-2008 09:08:11 // 50777
Aki csak 5ösöket szerez, annak nincs mitől félnie!)))))
pb_07-11-2008 09:06:05 // 50776
+felelő tiszteletdíj fejében, vállalom.DD
pb_07-11-2008 09:05:18 // 50775
Üzend vissza, hogy átmegyek, aztán olyan rendet vágok, hogy ihaj, és természtesen közben áldozat is lesz(lehet, hogy én is, de az már mellékes).DDD
Az, hogy Te, hogy nevezed, az 1 dolog, a hívatalos +nevezés, az, hogy 1.4, és 1.6. A pldát, csak azért hoztam fel, hogy lásd, volt gyengébb összkerekes, mintha, 1 1.4ből(csak Ferke kolléga úr kedvéért 1351 ccmes motor)))) csinálnánk. Amúgy harmat gyenge lehetett, ebben 1ezik a véleményünk, de ettől még nem úszod + az eggggyest!DDDD
Persze, hogy beszállok, ésn leszek a munkafelvigyázó.DDD
Ferke07-11-2008 08:56:43 // 50774
pb_07-11-2008 08:54:44 // 50773
Reszkethetnek is, mert mindenki a helyére kerül!))))
Ferke07-11-2008 08:50:02 // 50772
Ez jól hangzik! _pb, kösd fel a gatyód!:)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.